Snelle levering, goede service

Product zoals opgeschreven.

goeie lego webshop met veel keus

Veel keus en alles wordt snel en in zeer nette staat thuis bezorgd.

Ninjago avatar Jay & avatar Lloyd - fast delivery

Really fast delivery and super service. Great original new product.

Snel, goed verpakt

Snel, goed verpakt

goed prijs , geweldig

stuur was top!!!! goed prijs!! geweldig

Probleem goed opgelost. Zoals beloofd.

Besteld, verstuurd, ontvangen

Gewoon prima.

Goed verpakt en snel bezorgd.

Ik had eerst nog even vooruit gebeld om zeker te zijn dat ik het snel binnen zou krijgen. De vriendelijke heer aan de andere kant van de lijn beloofde mij dat het er gewoon de volgende dag zou zijn. En zoals beloofd was dat ook zo.

Niet tevreden

Redelijk veel transportkosten om het thuis (België) te krijgen; het artikel heeft een beschadiging en heb ik geretourneerd, echter hebben hier wederom hoge transportkosten voor dienen te betalen. Besluit: veel transport betaald voor niets in handen te hebben. Dit stelt me niet wederom te bestellen met ASK-bricks24

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

Allet Top! Prima Winkel

Voor mijn dochter een LEGO-huis uit de Friends-serie besteld. Alles werkte prima. Zelfs een kleine wijziging werd snel afgehandeld door de klantenservice. De verzending verliep snel en zonder problemen. TOP! Met dank aan het ASK-Bricks-team. Mijn dochter is super blij. Dit is hoe online winkelen zou moeten zijn. Eerlijk gezegd verdiende 5 sterren. En altijd graag. Geweldige winkel.

snelle en correcte levering

prima levering en goede verpakking

Snelle en goede levering!

Snelle en vriendelijke afhandeling

Weer uitstekend zoals ik dat inmiddels van Ask-Brick24 gewend ben!

Weer een passende verpakking met bescherming tegen hobbels en kuilen tijdens het vervoer. Het pakket zelf was geweldig, we hebben er al heel wat plezier aan beleefd tijdens het bouwen. Ik hoop dat jullie kunnen groeien zodat het aanbod Lego-dozen nog groter wordt.

Product prima verpakt en vlot geleverd.

Aan te bevelen. Product netjes verpakt en snelle levering.

super

Snel, netjes, makkelijk

Fijn bedrijf om bij te bestellen !!!

Makkelijk bestellen en conform afspraak af te halen.

gewoon zoals het hoort...

voorbeeld voor andere webshops...

Snelle levering, goede service

Netjes op de hoogte gehouden van plaatsen bestelling tot levering. Snel geleverd en netjes verpakt.

Goed en matig

De bestelling was dezelfde dag verzonden zoals beloofd. Ik had hem laten afleveren bij een postnl punt, zoals aangegeven op de website. Maar die hadden het pakket nog net niet teruggestuurd, omdat het op mijn naam naar de Bruna was gestuurd, en dit accepteren zij niet.

Goede en snelle levering.

fijn ruim assortiment lego

Prima, veel keus, bezorging iets trager dan tegenwoordig gebruikelijk

als ouderwets vertrouwelijk

Wederom prima gedaan! Op tijd en zoals ik eigenlijk al had verwacht!

5/5

Snelle levering en goed verpakt. Niets op aan te merken.