5/5

Snelle levering en goed verpakt. Niets op aan te merken.

Klasse

Hele goede service

Juiste informatie

Snelle levering en goede service

Bestellen bij Bricks24 is mij zeer goed bevallen, ik zal bij hen zeker nog vaker bestellen

Fijne duidelijke webshop Zeer snelle verzending Mails ontvangen over de status van mijn bestelling Alles was zeer klantvriendelijk

Mooi assortiment en snelle levering!

snelle en correcte service

onmiddellijk bevestiging na bestelling. Snelle en correcte levering.

Klantgericht en goede service

Ze waren erg meedenkend in het bezorgen van mijn pakket. Betrouwbaar en ook goed bereikbaar! De doos was compleet onbeschadigd en goed ingepakt (niet in een veel te grote doos). Super shop!

Supersnelle service

Vrijdag avond laat besteld, zaterdag ochtend stond het klaar!

Nog even snel een cadeautje voor mijn neefje zoeken. Ik kwam uit bij ASK-Bricks24. Had er nog nooit van gehoord, maar nam het risico maar. En geen spijt van gehad. Bestelling was mooi op tijd binnen. Zal hier zeker vaker gaan kijken.

Snel bezorgd, goed verpakt!

Was snel in huis en heb het pakket netjes ontvangen! Ga zeker vaker bestellen hier.

Artikelen zoaks gewenst en prima, snel geleverd!

Super snel bezorging en breed assortiment. Aanrader!

Goed verlopen transactie

ASK-Bricks24 heeft transactie goed uitgevoerd

Ze hebben netjes een mail gestuurd

Het pakket wat ik had besteld was heel snel verstuurd en netjes verpakt

Had een exclusive set gekocht voor een mooie prijs en nog een aantal andere kleine setjes. Een van de kleine setjes hadden ze niet meer maar werd vervangen met een grotere set! Het pakket werd snel geleverd & er zat ook nog een verrassing bij! Zeker een aanrader!

Lego besteld en een track & trace gekregen zodra het pakketje verzonden was en in goede staat ontvangen.

Supersnel geleverd.

Prima toko. Eerst even een domein controle gedaan want ik kende het bedrijf niet. Bijna overal was het technic lego pakket welke ik zocht uitverkocht. Maar hier niet. Snel en goed verpakt geleverd. Prima winkel

Goede en snelle service

Op zaterdagavond binnen half uur antwoord en opgelost toen ik cadeau alsnog wilde laten opsturen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snelle levering in drukke kersttijd

Snelle levering, nette verpakking, vriendelijke medewerkers

Snelle levering, wel hoge verzendkosten

De bestelling was snel geleverd alleen jammer dat er verzendkosten berekend werden

Snelle bezorging, goed verpakt

Snelle bezorging, goed verpakt

perfectie

goede en verbazend snelle levering ik koop nog bij jullie voordeel is dat het setje op vele andere plaatsen uitverkocht was

Bazeldijk 2 4231ZD Meerkerk