positief

Ik ben tevreden met de aankoop in de Beoordeel ASK-Bricks24 store Ik raad alle toekomstige klanten aan dat de service op een hoog niveau is voor de gegeven vragen. Het antwoord krijg ik snel geeft 5 sterren

Top service, snelle levering

De levering was ondanks de kerstdrukte snel, bij vertraging van een ander pakket kreeg ik keurig een mail.

Perfect geregeld

Vanaf bestelling tot ontvangst precies tijd doorgegeven.

Nu al twee keer snel, makkelijk en zonder problemen besteld en ontvangen.

Ik had zelf een klein foutje gemaakt in mijn bestelling, werd door de winkel goed opgelost. Vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Quick service

very happy with the availability in the Email and the quickness of the delivery, will continue working with Ask Bricks :)

niet ontvangen?

leuk dat jij op de hoogte wordt gehouden? Maar of alles goed is gegaan beetje voorbarig. Voorlopig 2 tot 3 dagen vertraging? En staat er nog steeds bij track en trace "niet ontvangen"

snelle levering alles goed verpakt

Voor 15:30 besteld en inderdaad de volgende werkdag al in huis, ondanks alle drukte bij PostNL. Eerste ervaring met ASK-Bricks24. Goed verpakt in een neutrale doos en de doos was onbeschadigd. De door mij bestelde LEGO set was hier wel €40 duurder dan elders, maar dit was de enige webwinkel die snel kon leveren.

Snel en netjes

De verzending was snel, het pakket was netjes en goed ingepakt. Het bestelde artikel werd geleverd in een passende doos die goed was dicht gemaakt zonder onnodig veel tape te gebruiken. Vrijdags besteld en zou zaterdag geleverd worden, maar door kerstdrukte bij PostNL liep dat iets uit. Maar dat kan je de webshop niet kwalijk nemen, ik verwacht dat ze buiten extreem drukke perioden wel gewoon de volgende dag leveren.

Wel duur

De verzendkosten van 10euro

Duidelijk en op tijd ondanks Sinterklaas

Zie titel

Snelle en keurige communicatie, vlotte levering

De levering kon eerst nog niet volledig geleverd worden. Daarover werd ik keurig op de hoogte gehouden. Na korte tijd was de levering compleet en kon ik deze aan huis ophalen. Prima service!

Alles op tijd en goed ontvangen.

Snel en keurig bezorgd

verkeerde datum geleverd

Ik had een speciale dstum ingevoerd, wat dat kon. Bezorgen ze het gewoon op een andere dag. Het was nog wel voor mij. kleinkind. Vind dit een slechte zaak

Snelle levering maar wel erg duur.

Keurige snelle levering. Maar jullie waren wel een stuk duurder dan andere webwinkels. Omdat dingen daar tijdelijk uitverkocht waren moest ik wel naar jullie toe. Dus volgende keer niet mijn eerste keus.

Super snelle levering

Half puntje minder omdat de verzendkosten wat aan de hoge kant zijn.

In deze winkel vond ik mooie legosets die moeilijk waren om te vinden. Correcte prijs. De levering is heel vlot verlopen. We kregen als toemaatje ook een legocatalogus erbovenop.

Ruime keuze en snelle verzending!

Alles netjes verpakt en snel verzonden. Ruime keuze op de makkelijk te bekijken website!

Zeer prettig.

Zeer vriendelijk behandeld en vooral aan de telefoon door Saskia Bot.

Voldoende

Snelheid prima

snelle levering, goed verzorgd pakket

niets op aan te merken, duidelijk en accurate verkoop

super

goede en snelle levering.

Bazeldijk 2

4231ZD Meerkerk