Perfect,

Flawless client service, trustworthy, speedy delivery too.

Parcel was sent to home address instead of PostNL location

Was frustrated to discover that the order was sent to my billing address even though I ordered pick up at a location. The right address was only inside the box but not on it. I got it eventually but I am not happy.

Heel tevreden

Voor mijn dochtertje een adventskalender besteld van Lego Friends die ik in België nergens kon krijgen. 1 dag later werd deze al geleverd (zelfs 1 dag sneller dan wat er in de track & trace was vermeld). Heel tevreden over deze snelle service!

Boven verwachting geregeld ook qua communicatie!

Het was de eerste keer dat ik online iets bestelde bij Ask-Bricks. het pakketje kwam op tijd zoals per e-mail was beloofd. Ik heb jullie al aanbevolen bij mijn kennissen!

Snel en goede kwaliteit

Zeer tevreden met het geleverde

Verkeerd bezorgd en reageert niet op mail

Heb 2 bestellingen gedaan en goed aan gegeven op de site wat ik wilde hebben, maar kreeg niet wat ik bestelde. Mail gestuurd maar nog geen reactie. Ik wacht even af

Eenvoudig te bestellen en betalen. Ontving snel reactie.

Lekker snel geleverd

Makkelijk besteld, snel geleverd

Betrouwbaar en snel

Goede webshop in alle opzichten

Top service!

Na bestelling werd ik snel gebeld, kon het dezelfde middag nog ophalen. Super!

Snelle en betrouwbare service! Mijn zoontje was super tevreden met zijn nog moeilijk te vinden Lego doos, die we aan een correcte prijs op de kop hebben kunnen tikken. Enige minpuntje is de hoge kost voor verzending naar België.

Zeer positieve ervaring!

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Prima assortiment en probleemloos bestellen!

Als ik iets van Lego zoek is het hier meestal wel te vinden, en wordt het snel en zonder problemen geleverd. Met goede informatie over hoe het bestelproces verloopt.

Goede service en netjes ontvangen

Goede levering.

Leuke eerste ervaring met ASK-Bricks24. Meeste Lego producten iets aan de dure kant. Wel nog een paar leuke "retired" producten kunnen vinden tegen redelijk goede prijs.

Supersnelle levering

Bestelling was geplaatst na 15.30 uur en toch nog de volgende dag ontvangen. Supersnel en keurig verpakt.

Ruime keuze in een overzichtelijke site en tegen goede prijzen.

Heel prettige en overzichtelijke webshop

dit bedrijf is een voorbeeld voor andere bedrijven

Nog nooit eerder bij ASK besteld... bestelling na 1 dag al binnen. Top.

bijna perfect

bijna perfect....hij was op vakantie (had hij keurig aangegeven) en het pakket kwam daarna wat later...helaas was er geen vervanging van personeel anders was het een dikke 10 geweest

Super goede en snelle levering van goede en mooie kwaliteit producten en alles op voorraad

Super geholpen, kado volgende dag in huis!

Bestelling geplaatst, toch even gebeld en jullie hebben het dezelfde dag nog verstuurd, super!!

Mijn bestelling was zeer snel en correct geleverd.

een mooi aanhangwagentje voor achter mijn mini cooper

De bouwbeschrijving is niet echt duidelijk. Op elke pagina wordt aangegeven welke blokjes je nodig hebt om een bepaald onderdeel te maken. Echter bij 1 en 6 wordt een gewoon vierkant plat blokje aangegeven dat echter een plat vierkant blokje moet zijn met aan de onderkant een koppelstuk voor respectievelijk de arm met koppeling voor achter de auto en voor de bevestig van de assen voor de wielen. Zowel het ontwerp als het uiteindelijke resultaat van de bouw is in een woord schitterend. Als je dit vrij dure model koopt, mag je als klant toch wel verwachten dat er een goede bouwbeschrijving bij zit

Fantastisch de verkoopster was heel vriendelijk..

Bazeldijk 2

4231ZD Meerkerk