Prima reistas, bovenkant zakt alleen wat in

De reistas is prima, zit ook een soort van kussentje in. Maar is niet stevig zodat hij wat inzakt. Dat is wat minder.

Niet echt wat ik zoek

De arrikelen die ik via internet had aangeschaft, was mij geadviseerd door Monique omdat ik een vraag had of er een kleed/plaid was die ik op de bank kon leggen ter bescherming omdat mijn hond het fijn vond om.de bank open te halen met zijn nagels als wij sliepen of als wij niet thuis waren. Het materiaal is goed en werkt prima, maar er zitten soort kunstof buisje aan de kleed/plaid zodat het voor een persoon niet echt prettig is om op de bank te zittwn!

Heel klantvriendelijk, reageren direct op een mail en heel mooi materiaal!! Een aanrader.

Mijn bestelling kwam gebroken aan. Bij melding werd er meteen een nieuwe verstuurd! Super service

Prima verlopen

Snelle levering, product voldoet aan verwachting!

Altijd goede service

Elke keer als ik bij Puppy Toys bestel, is het altijd top service en snelle levering. Wanneer ik een vraag heb over een product krijg altijd goed advies. Ik raad zeker deze website aan.

Snel geleverd, prima hondenmandje (voor mijn konijn :-))

Woensdag besteld.. donderdag in huis. Uitgebreid assortiment.

Snel en goed geleverd

De website is gebruikers vriendelijk, je kunt makkelijk bestellen en de bestelling werd ook snel geleverd. Superfijn!

Wie altijd, goede service, snelle verzending Mooie producten!! Ben super tevreden en zeker een aanrader!

Snelle levering, mooie bandana!

Snelle levering en hele mooie bandana! Een blije pup hier!

Producten die ik heb besteld waren goed zo ook de verpakking en de levertijd was ook goed ben met de 1ste bestelling al zeer tevreden

Super service!

Heel goed!

Bestelling de volgende dag al in huis, top!

Hele fijne webwinkel Met vragen ben ik erg vriendelijk en snel geholpen Ik had mn bestelling snel binnen! Aanrader!!!

Fijn bedrijf met prima service!

Snelle beantwoording van je vragen en een prima service, een echte aanrader!

Goede service en snelle levering

Een geweldig assortiment. Voor elk wat wils.

Geweldig assortiment, dito service

Enorme keuze en als je iets speciaals zoekt dat er net niet tussen zit, zal de eigenaar haar uiterste best doen om je toch te helpen. Fantastische meedenker, heerlijke winkel voor huisdierenbaasjes!

Mooi assortiment. Snel geleverd.

Kreeg de link van een mooie krabpaal voor kleine kittens van een goede kennis. Besteld en de volgende dag kreeg ik de krabpaal al binnen. Mijn kittens zijn er blij mee. Wij dus ook! Cattery Romashka Baarn

Goede kwaliteit

Goede service en snelle levering!

Ik heb een hele goede ervaring met Puppytoys. Ik heb al meerdere bestellingen gedaan en elke keer zit er een gratis snack bij! Daar is mijn hondje erg blij mee. Ik zou puppytoys aan iedereen aanraden. Ze hebben een goede service en snelle levering.

Heel erg tevreden

Goed product! Prima pasvorm voor de hond. Goed omschreven

Snel en goed!

Zondag besteld maandag geleverd uitstekende prijs en kwaliteit

Alles vlot verlopen .

Mooi gerief en levering vlot verlopen.

Geweldig snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering! Netjes verpakt en riem als beschreven op website. Nadien leuk contact met verkoopster gehad. Al met al een zeer goede ervaring!

Over PuppyToys.nl

Alles voor uw huisdier van hond, kat tot dwerghamster.