Altijd bereikbaar en goede service

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling en zelfs op zondag middag waren ze bereikbaar om mij te helpen en het direct op te lossen. Top service!

prima!

leuk jasje voor de hond, echt waterdicht. snel verstuurd en op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Zeer snelle levering

Vriendelijk, klant gericht, snelle levering

Pluche b Est valt tegen

Mijn hond Cita doet normaal rond de 11 maanden met haar pluche dier, deze keer was er binnen 10 minuten 1 poot eraf en even later nummer 2. Ik kreeg het gevoel dat er een bepaalde lucht van iets aan zat en ze scheurde allebei eraf. Ik ben benieuwd als ze volgende maand voor haar verjaardag de andere krijgt, hoelang deze blijft leven

Dat is vervelend Gea, we vinden het jammer dat je ons dit niet eerder gemeld hebt want ik zie dat je het artikel al 2 weken thuis hebt en dan hadden we zeker voor een oplossing gekeken. Of een artikel geschikt is voor de hond beoordeeld u ook zelf want wij zien op afstand niet wat voor hond u heeft en u kent uw hond natuurlijk het beste. Ikzelf heb 2 Chihuahua's de 1 sloopt alles als ze de kans krijgt de ander doet jaren met een knuffel. Ik weet dus dat ik de één een knuffel kan geven en de ander steviger speelgoed moet geven. Er kan zeker geen luchtje aan gehangen hebben Gea want wij verkopen geen tweedehands artikelen. Stuur ons de volgende keer direct na aankoop een foto dan kijken wij altijd voor een oplossing want service hebben we hoog in het vaandel staan.

Topservice!

Hondenjasje te klein besteld. Netjes geregeld! Basje was blij met zijn jasje van 1 maat groter.

Heel tereden

Goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle reactie en fijn mail contact.

Erg goed

Snele levering

Leuke spullen, goede prijs, snelle verzending

Heel leuke webwinkel met een origineel assortiment. Alleen maar lof.

Goede, snelle levering

Ook een snel antwoord op de vraag die ik stelde en uiteindelijk bleek dat ook een goed advies te zijn! Heel blij met de halsband!

Mooie producten en zeer snelle levering

Leuke speeltjes en na 2 dagen al geleverd.

Uitstekend!!

Het bestelde artikel is precies zoals ik had verwacht en had aangegeven, werd keurig netjes geholpen en het artikel zat stevig en mooi verpakt

Goede service!

Ik wou wat anders dan een tekst bedrukking en werd hier perfect bij geholpen! Resultaat was ook erg netjes.

Uitstekend!

Snelle service. Meedenkend.

Snelle reacties op vragen en levering super

Snelle levering met duidelijke updates in proces..Ik had een vraag over leveradres en is snel opgepakt. Aanrader.

Goede kwaliteit voor een juiste prijs.

Netjes geleverd. Goede pasvorm.

Mooie en goede kwalitatieve producten en goede en fijne services.

Ik koop graag mijn producten bij jullie omdat het mooie en goede kwaliteit producten zijn en ook heel erg appart zijn en de service vind ik ook heel erg fijn en goed. Daarom koop ik graag bij jullie.

Weer suppersnelle levering

Op zondagmiddag een HD-bed besteld, maandag begin van de middag al binnen! Wederom prima kwaliteit en snelle levering.

Geweldige hondentas

Ons hondje gaat, nu het kouder wordt buiten, met plezier mee naar buiten. Hij vindt het heerlijk, wordt lekker warm gehouden door de warme binnenvoering - die trouwens heel makkelijk te verwijderen is - en de bevestigingsriem in de tas is lang genoeg voor voldoende bewegingsruimte. Handig ook het vak dat erop zit, zodat je hier nog wat dingen in mee kan nemen. Echt een aanrader!! Daarnaast was de levering super snel.

Excellent!!

De service is gewoon top. Niets op aan te merken, heel vriendelijk, snel antwoord via mail. Correcte handeling en prijs kwaliteit is ook super. Een heel tevreden klant hier!

geweldig

was er echt super snel ben er ook heel blij mee

Goede, snelle service, hond is gek op de iglo

Geweldig!!!

Mijn puppy chihuahua Ritchie is nu 20 weken en jammer genoeg er zijn weinig spullen voor mini hondjes te vinden op de markt. Door Google ben op de puppy toys terecht gekomen en we zijn heel blij nu - twee bestellingen gedaan: mooie maandjes, spel goed, heel leuk winter jasje (die nu nog te groot, mijn fout had toch een maatje kleiner moeten pakken, maar we groeien nog dus niet erg hoor). Altijd nette en snelle levering en ook nog een presentje er bij.

Fijne betrouwbare webshop

Zoals altijd kan ik niet anders dan positief zijn over deze winkel. Ze denken mee, hebben een ruim assortiment en zijn vooral zeer service gericht. Reageren op vragen vaak binnen het half uur. Wat wil je nog meer als klant.

Zeer goed ben Heel tevreden.ik vind Puppy toys zeker een aanrader 👌

Anton Mauvestraat 5 5702 VJ Helmond

Over PuppyToys.nl

Alles voor uw huisdier van hond, kat tot dwerghamster.