Super fijne webshop

Dit is een van de fijnste webshops waar ik iets heb besteld. Als je een vraag hebt dan krijg je de zelfde middag nog een antwoord en als er iets is wat niet klopt.. een foutje kan altijd gebeuren.. dan wordt het ook meteen netjes opgelost! De webshop is overzichtelijk en ze hebben leuke producten voor een betaalbare prijs. Ik blijf hier zeker spulletjes halen voor mijn chihuahua.

Leuke site en klant vriendelijk

Ze verkopen leuke spulletjes voor je huisdier en hebben goede service, zowel bij het beantwoorden van vragen, als bij het verzenden. Ondanks dat mijn bestelling van uit verschillende magazijnen moesten komen, kwam t allemaal even keurig verpakt en snel geleverd. Voor de honden zat er ook nog een gratis zakje met snoepjes bij, heel attent!

Leuk speeltje en prima webshop

Alert en betrokken bij levering van bestelling

Goeie service

Goeie dienst na verkoop na wat strubeling met de levering door dpd hebben jullie het pakje een 2de keer via de post opgezonden naar mij en deze heb ik goed ontvangen waarvoor dank. Prijs kwaliteit is goed en Mylo onze chihuahua is er heel blij mee 😁

prima bedrijf

Ik besteld al jaren bij jullie de tuigen voor mij hondje.ik ben dik tevreden en zal altijd bij jullie blijven bestellen

Zeer snel

Zeer snelle levering en degelijk spul.

Lastig zoeken op de website, wel snelle service

Topservice!

Orthopedisch kussen voor onze hond zondagavond besteld en dinsdagmiddag al binnen! Goede kwaliteit en past goed in ons interieur. Bedankt voor het advies bij het maken van een keuze!

Pluspunten

Mooi assortiment, snelle levering en goede klantenservice

N.v.t

Pluspunten

Heel aardig geholpen, snelle levering

Pluspunten

Kundig advies, neemt de tijd voor je én de volgende dag al de bestelling in huis. Fijn zo’n bedrijf!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi kwaliteit

Snellere levering of duidelijker aangeven wanneer het pakket komt

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik heb uw order nagekeken omdat u aangeeft dat er sneller geleverd had moeten worden. U heeft een trackcode ontvangen van PostNL en uw bestelling is 18 februari 's avonds besteld en de volgende dat 's morgens verzonden. Sneller ging helaas niet. Als PostNL er iets langer over doet om het doosje bij u af te leveren kunnen wij hier helaas niets aan veranderen. Jammer want wij hadden ons best gedaan.

Pluspunten

Goede service en goede kwaliteit.

Pluspunten

Fantastische service! Snelle reacties, altijd meedenken en super vriendelijk.

Geen op dit moment

Pluspunten

vriendelijk telefonisch te woord gestaan Goed advies. snelle levering Goede kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, mooie kwaliteitsproducten, klantvriendelijk.

Pluspunten

snel contact via de app vlug bezorgd je spaART VOOR KORTING ALTIJD MOOI MEE GENOMEN

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

word vlug geleverd

Pluspunten

Alles

Niets

Pluspunten

Snelle levering. Super service. Goede kwaliteit

Pluspunten

Wij hadden nog een vraag kregen snel antwoord Ook in het weekend. Goede kwaliteit en prijsverhouding

Pluspunten

Snelle verzending, leuke collectie, veel keuze.

Vandaag besteld voor 22.00 uur, morgen in huis of iets soortgelijks.

Pluspunten

Leuke website en zeer veel keuze en dat voor een hele goede prijs! Snelle levering, de volgende dag al in huis!

Anton Mauvestraat 5

5702 VJ Helmond

Over PuppyToys.nl

Alles voor uw huisdier van hond, kat tot dwerghamster.