Goede koffie & snel geleverd

Ik heb verder niet zoveel toe te voegen aan de beoordeling. De koffie smaakt goed en het werd de volgende dag al geleverd. Ik ben tevreden.

Service is prima en de koffie is heerlijk

Service is prima en de koffie is heerlijk gebruik ik al jaren maar nam altijd mee uit Duitsland. En toen was het op ben gaan zoeken op internet en vond jullie. Erg blij dat het gewoon hier bestellen kan. Vriendelijke groeten M.Everts

Zeer blij mee,,tot de volgende bestelling

alles is naar wens

makkelijk te bestellen en te betalen, wordt netjes over het verloop op de hoogte gehouden en pakket wordt netjes ingepakt geleverd. Op tijd.

En 10 voor de koffie

Prima koffie en prijs

ruime keuze in koffie, prijs kwaliteit in orde

er is voor ieder wat aanwezig,

Snelle verzending en veel op voorraad

Perfecte en snelle service !

Gewoon doen

Goede prijs, netjes en snel verzonden en een goed mail contact.

Goeie koffie, snelle levering

Prima koffie voor een normale prijs en snelle levering

Finally!

I've been searching for weeks for a reliable and affordable karak/kadak chai to send regularly to Germany, and Koffie Piraat seems to be the only one. Shipping to Berlin took 2-3 days. Will be back again and will definitely recommend to friends.

Snelle levering.

Het artikel heb ik snel en goed verpakt gekregen.

Snelle levering van mijn bestelde Chai Tea en makkelijk te bestellen online. Koffie wil ik ook nog eens een keer proberen.

Snel geleverd en goed van prijs

Snel geleverd en goed van prijs

Snel geleverd.

Bij het verkeerd aanduiden van leveringsplaats hebben ze mij snel geholpen om dit in orde te brengen.

Goed geholpen en heel attent en netjes.

Er waren 6 doosjes van 10 cups besteld, maar 4 doosjes geleverd. Het verschil in kosten is gelijk naar me overgemaakt en ik kreeg een mooie bio fairtrade chocolade reep erbij met een lieve brief met verontschuldiging. Erg attent. Dit maakt dat je een positieve herinnering aan de bestelling hebt. Met vriendelijke groet.

Super goed

Super snelle levering grote aanbod aan chai echt super lekker

Besteld en de volgende dag bezorgd!

snel geleverd, prima website.

Een verbeterpunt is denk ik het toevoegen van meer decafee espresso koffiebonen. Ik hou van koffie, maar verdraag slecht caffeïne. Het zou mooi zijn als je ook een brede range aan smaken in deze koffiesoorten zou kunnen proberen!

Lage prijs voor de espresso pads, en snelle levering.

Snelle levering maar

Snel geleverd maar de ESE pads waren nog maar 4 maanden houdbaar, dus al erg oud. Jammer.

Ik ben tevreden

Makkelijk bestelproces en bestelling snel geleverd.

tout est parfait

Après avoir eu un problème sur le site , cela a été très rapidement règlé et très professionnellement.

Helemaal goed

Snelle bezorging, ruime keuze en soepele afhandeling van mijn retourzending door mijn foutieve bestelling.

Goede koffie tegen nette prijs

Goede koffie en ruime keus in smaken. Ook is de prijs prima. Daarnaast een vlotte en goed verzorgde levering.

Bedrijfsgegevens

Nijverheidslaan 16

1382LH Weesp

085-2731215

[email protected]

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.