Snel en accuraat

Bestelling snel afgehandeld. Goede communicatie via de mail en snelle bezorging aan huis.

vlot en zonder problemen

zie boven

Alleen jammer dat de bezorging wat lang duurt!

oke

Super snelle levering. Goed product.

goed product

Gutes Preis- / Leistungsverhältnis

Guter Service & schnelle Lieferung. Ich bestelle gerne wieder…

meer dan goed!

nvt

prettig

betrouwbaar in levering

Ik weet precies welke koffie ik wil en de Koffiepiraat staat voor de beste prijs en snelle levering. Nu al een paar keer in bulk besteld en telkens vlekkeloos afgehandeld. Een aanrader.

snelle levering product is helemaal in orde.

Kimbo koffie zoals besteld snel geleverd

keurig en op tijd geleverd

Per email bestelling geplaatst, betaald en prima verwerking van de opdracht.

Makkelijk bestellen, snelle en adequate levering, en zeer betaalbaar!

Zie hierboven

Goede koffie & snel geleverd

Ik heb verder niet zoveel toe te voegen aan de beoordeling. De koffie smaakt goed en het werd de volgende dag al geleverd. Ik ben tevreden.

Service is prima en de koffie is heerlijk

Service is prima en de koffie is heerlijk gebruik ik al jaren maar nam altijd mee uit Duitsland. En toen was het op ben gaan zoeken op internet en vond jullie. Erg blij dat het gewoon hier bestellen kan. Vriendelijke groeten M.Everts

Zeer blij mee,,tot de volgende bestelling

alles is naar wens

makkelijk te bestellen en te betalen, wordt netjes over het verloop op de hoogte gehouden en pakket wordt netjes ingepakt geleverd. Op tijd.

En 10 voor de koffie

Prima koffie en prijs

ruime keuze in koffie, prijs kwaliteit in orde

er is voor ieder wat aanwezig,

Snelle verzending en veel op voorraad

Perfecte en snelle service !

Gewoon doen

Goede prijs, netjes en snel verzonden en een goed mail contact.

Goeie koffie, snelle levering

Prima koffie voor een normale prijs en snelle levering

Finally!

I've been searching for weeks for a reliable and affordable karak/kadak chai to send regularly to Germany, and Koffie Piraat seems to be the only one. Shipping to Berlin took 2-3 days. Will be back again and will definitely recommend to friends.

Snelle levering.

Het artikel heb ik snel en goed verpakt gekregen.

Snelle levering van mijn bestelde Chai Tea en makkelijk te bestellen online. Koffie wil ik ook nog eens een keer proberen.

Nijverheidslaan 16

1382LH Weesp

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat