De smaak vind ik niet gweldig

De E.S.E. pads zijn goed geprijsd maar de smaak vind ik niet geweldig, geen volle smaak alleen een beetje scherp.

Heerlijk assortiment!

Ruime keuze in goede koffie voor eeb bette prijs. Uitsrekende communicatie en snelle levering. Zeer aanbevolen!

Snelle levering, product precies zoals omschreven

Snelle levering, product precies zoals omschreven

Bijzonder attent en hulpvaardig

Een van de producten die ik wilde bestellen was niet voorradig. Heidi heeft mij op de hoogte gehouden over het oponthoud en levering van het product zodat ik zelf niet de website in de gaten hoefde te houden.

Probleemloze en snelle levering

Makkelijk te bestellen en bijna net zo snel als de winkel ernaast

Snel antwoord op mail. Uitgebreide selectie aan koffie voor een mooie prijs.

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en netjes op tijd geleverd gekregen.

Goede producten met snelle levering

Goede producten, prima prijs

Mijn pakket nooit ontvangen

Ik wacht al ruim twee weken op de levering van mijn order. Door DPD wordt ik terug doorverwezen naar Koffie Piraat.nl Als ik hen probeer te bellen wordt niet opgenomen. Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Lekkere koffie

Heerlijke koffie, makkelijk te bestellen en snel geleverd

ruime keuzen , goede prijs

Er is op de side voldoende keuze in koffie , wat prijs betreft ook gunstig , overzichtelijke side , snel geleverd .

Bestel vaker

Overzichtelijk, veel keuze, makkelijk te bestellen. Snel, en lekker!

Snelle levering, top service

Gewoon een makkelijke en toegangkelijke website.

Goed netjes en goed verpakt.

Alleen jammer dat je niet kan aangeven bij welk post. nl agentschap het je zou willen laten bezorgen.

Levering oké, communicatie kan beter

Doordat ik geen bevestiging kreeg, wilde ik weten of alles goed doorgekomen was. Telefonisch waren ze niet te bereiken en werd de verbinding steeds verbroken. Het contactformulier ingevuld maar de captcha gaf problemen. Uiteindelijk bleek het formulier wel aangekomen want ik kreeg netjes antwoord. Ook de bestelling kwam helemaal goed. Eind goed, al goed.

grote keuze

alles verliep zeer vlotjes, van keuze tot levering

De keuze in capsules is groot en goedkoper. Ook veel in groot verpakkingen verkrijgbaar. Overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen. Snelle levering.

Fantastisch!

Mijn bestelling is goed uitgevoerd. Geweldige service trouwens! En wat smaakt de Chai toch heerlijk. Is bijna verslavend zo lekker vind ik het!

Prettige klantenservice

Snelle correcte levering aan goede prijs !

Tip top op alle vlakken in orde

Ruime keuze met snelle en punctuele service!

Geruime tijd bestel ik regelmatig en ben zeer tevreden.

Netjes, tevreden

De naam deed mij twijfelen om te bestellen, máár toch wat besteld; ze beantwoorden direct je mail, de spullen zijn zoals afgebeeld, bestelling wordt snel geleverd! Dik tevreden en Vaste klant erbij!

Uitstekende prijs/kwaliteit en goede service

Wij bestellen hier al jaren naar volle tevredenheid. De prijzen zijn zeer goed (nog steeds één van de laagste), de leveringen zijn snel en de service is uitmuntend (op vragen wordt adequaat en probleemoplossend gereageerd). Één van de beste webshops van de afgelopen jaren!

Prima bestellen!

Makkelijk bestellen, prima prijzen en bezorging is top!

Super koffie, super logistiek

De lekkerste ESE pads, het makkelijkst te bestellen en het beste bezorgd. Ben helemaal happy met de Koffiepiraat!

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat