De LUCAFFE ESE pads goedkoop, en zeer snel in huis.

De LUCAFFE ESE pads goedkoop, en zeer snel in huis.

Leker en de aller verste koffie

De koffie is aller verste koffie te wereld En de koffie smaakt ook heerlijk daarom bestel ik het bij jullie zo lekker en goed koop Ga zo door

Goed,snel en betaalbaar

Goed,snel en betaalbaar

Correctie levering

Correct en snel

prima!

Prima verlopen: bestelling en levering

Goed opgelost en dat geeft vertrouwen.

Vlot geleverd. Aanbevelingen die ik alleen tegen een niet geringe vergoeding.

Zeer slechte kwaliteit en geen enkele vergoeding daarvoor.

Ik ontving voor € 22,90 incl. aan 100 ESE pods Bonobo Nera. Het was een ondrinkbare slappe koffie van ronduit slechte kwaliteit. Ik heb dat onmiddellijk gemeld. Koffiepiraat vond dat dat aan mijn smaak ligt en wilde mij wel andere koffie verkopen. Ook werd me gezegd maar bij hun Italiaanse fabrikant te gaan klagen. Dat zij als webshop wettelijk verantwoordelijk zijn weten ze kennelijk niet. Verder schreven ze dat als het om een fabrieksfout ging ik foto's als bewijs moest opsturen. Ze lijken wel compleet gestoord. Ik heb hen ook nog geïnformeerd dat ik ooit inkoper van koffie was uit Afrika en Amerika en ook betrokken was bij het mengen en branden ervan, dus zeer wel op de hoogte ben van de diverse koffie smaken. Ze willen mij niets vergoeden, ik kan opnieuw bij ze bestellen. Ik raad iedereen af bij deze louche club te kopen, die zich ook niets van de wet aantrekt.

Gewoon goed!

De volgende dag de bestelling al in huis, dus lekker snel! Thanks

Prima koffie!

Super snel verzonden.

Ahoy Sterre, Bedankt voor uw bestelling en ook voor uw leuke mening over onze winkel. Bedankt ook dat u de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen. We doen ons best om z.s.m. alle bestellingen te verwerken. We zijn blij om te horen dat alles snel geleverd is. Tot snel bij Koffiepiraat.NL!

Snel geleverd.

Ahoy koffieliefhebber, Bedankt voor uw bestelling en ook voor uw leuke mening over onze winkel. We doen ons best om z.s.m. alle bestellingen te verwerken. We zijn blij om te horen dat alles vlot ging. Tot snel bij Koffiepiraat.NL!

Snelle levering, goede prijs

De ese pads die we altijd willen hebben ze hier voor een scherpe prijs. Snel geleverd. Voor herhaling vatbaar

Netjes en op tijd geleverd

Het pakket was keurig ingepakt en op tijd geleverd.

Prima bedrijf

Vandaag besteld, vlot in huis.

Correct maar iets te weinig adviesmogelijkheden

Correct

Ahoy Rob, Bedankt voor uw bestelling. We zijn super blij om te horen dat alles goed ging. We doen ons best om heel informatie op internet te zetten. We hebben blogartikelen geschreven om koffieliefhebbers bij het kiezen van hun favoriete koffie te helpen. We hebben filters in de winkel om ook te helpen bij het besluitvormingsproces... Maar met zoveel koffieschat begrijpen we dat het echt moeilijk is om te beslissen. We zijn dus ook maandag - vrijdag telefonisch bereikbaar onder telefoonnummer 085-273 1215 of via Klantenservice@koffiepiraat.nl. We helpen u heel graag! Bedankt dat u de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen. tot snel, namens de bemanning van Koffiepiraat

Goede service en snel

Beste Ronald, Bedankt voor uw bestelling. Ook bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. We zien u graag snel weer! Geniet van uw koffie, De bemanning van Koffiepiraat.nl

Oké,

Prima webshop snelle bezorging lekkere koffie

Beste Corrie, Bedankt voor uw bestelling en ook voor uw leuke mening over onze winkel. We doen ons best om z.s.m. alle bestellingen te verwerken. Tot snel bij Koffiepiraat.NL!

Koffie besteld en geleverd

Koffie bestellen ging eenvoudig, werd ook geleverd. Daarmee was niets mis. Echter er was iets niet helemaal goed gegaan. In het telefonische contact liet men mij niet uitpraten waardoor er aannames aan de kant van Koffie Piraat ontstonden. Is niet fijn. Had niet het gevoel dat de medewerker snapte wat ik zei. Verder alles prima.

Beste Lianne, Bedankt voor uw bestelling. Bedankt ook voor uw review. Het spijt ons te horen dat er iets mis ging. We zijn blij dat we alles voor u hebben opgelost en dat u van uw koffie kunt genieten. Tot snel bij Koffiepiraat.NL

Altijd snelle service

Beste Sjanet, Bedankt voor uw bestelling en ook voor uw leuke mening over onze winkel. We doen ons best om z.s.m. alle bestellingen te verwerken. Geniet van uw aankoop. Nogmaals bedankt, namens de hele bemanning van Koffiepiraat.NL!

Perfecte levering

De gehele bestelprocedure verliep volgens plan. TOP!

Beste Jan Willem, Bedankt voor uw bestelling. Bedankt ook voor uw leuke mening over onze winkel. Wat fijn om te horen dat alles vlot ging. Als we dit horen worden we helemaal blij van. Super! We zien u graag snel weer. Namens de hele bemanning van Koffiepiraat.nl

Goed ook het antwoordt die wij kregen was fijn

Beste, Bedankt voor uw bestelling. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen. Leuk om te horen dat we u op weg naar de beste koffie goed hebben geholpen. Mocht er wat zijn, zijn we voor u hier. Geniet van uw koffie. De bemanning van Koffiepiraat

Super snel geleverd. Mooie prijs !

Super tevreden

Beste, Bedankt voor uw bestelling. Bedankt ook voor uw leuke mening over onze winkel. We zijn blij om te horen dat we u tevreden kunnen houden. Geniet van uw koffie. Koffiepiraat.nl

Beste Stien, Bedankt voor uw bestelling en ook voor uw leuke mening over onze winkel. We doen ons best om z.s.m. alle bestellingen te verwerken. We wensen u heel veel koffieplezier. Tot snel bij Koffiepiraat.NL!

Top ben tevreden snell levering

Beste Angelo, Bedankt voor uw bestelling. Bedankt ook voor uw leuke mening over onze winkel. We zien u graag snel weer! De bemanning van Koffiepiraat.nl

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat