Fantastisch!

Mijn bestelling is goed uitgevoerd. Geweldige service trouwens! En wat smaakt de Chai toch heerlijk. Is bijna verslavend zo lekker vind ik het!

Prettige klantenservice

Snelle correcte levering aan goede prijs !

Tip top op alle vlakken in orde

Ruime keuze met snelle en punctuele service!

Geruime tijd bestel ik regelmatig en ben zeer tevreden.

Netjes, tevreden

De naam deed mij twijfelen om te bestellen, máár toch wat besteld; ze beantwoorden direct je mail, de spullen zijn zoals afgebeeld, bestelling wordt snel geleverd! Dik tevreden en Vaste klant erbij!

Uitstekende prijs/kwaliteit en goede service

Wij bestellen hier al jaren naar volle tevredenheid. De prijzen zijn zeer goed (nog steeds één van de laagste), de leveringen zijn snel en de service is uitmuntend (op vragen wordt adequaat en probleemoplossend gereageerd). Één van de beste webshops van de afgelopen jaren!

Prima bestellen!

Makkelijk bestellen, prima prijzen en bezorging is top!

Super koffie, super logistiek

De lekkerste ESE pads, het makkelijkst te bestellen en het beste bezorgd. Ben helemaal happy met de Koffiepiraat!

prima overzichtelijke site en snelle levering

Altijd compleet en snel geleverd

Alles wat ik moet hebben op voorraad. Snelle levering en geen onnodige extra verpakkingsmaterialen.

Snelle levering tegen goede prijs

Snelle levering tegen goede prijs. Jammer dat de verzendkosten er altijd bovenop komen, ongeacht de bestelhoeveelheid

Goed assortiment, snelle levering

prima site, goede zoekfunctie, groot assorti

Snelle levering, keurig verpakt

Goede ervaring: snelle levering,

Betaal en doeltreffend

Snel bezorgd tegen normalemkosten, zeer tevreden

Gewoon goed.

Ze doen wat ze zeggen en zijn goedkoop.

Geweldig! Levering op tijd, producten top!

perfecte site om koffie te kopen

snelle levering keurig verpakt en verzonden. een aanrader

Zeer tevreden!

Producten waren op voorraad en snel geleverd met een leuke persoonlijk tintje.

Snel en betrouwbaar. Prijzen ok!

prima service

prima prijs kwaliteit en snelle levering

Geweldig heerlijk

Snelle levering. Heerlijke chai latte

Always perfect!

I order from Koffie Piraat already for a few years, they always have great Italian brands and the delivery is quick and secure. Highly recommended!

Goede ervaring

De ene dag besteld, de andere dag ontvangen, supersnel, goede artikelen, correct en vriendelijk.

Producten zijn goed

Bestellen gaat perfect, bestelling laat wel ff op zich wachten.. dat is minder..maar begrijp omdat het uit het buitenland moet komen, dat het langer duurt.

Prima service.

Soms wel jammer dat een koffie die je lekker vind, bij de volgende bestelling dan niet meer in het assortiment zit .

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat