Gewoon goed

Snelle, en goede levering. Mvrgr. Luisa

Snelle levering. Uitstekend

Heerlijke koffie met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Uitermate snelle afhandeling.

Dit geefik door aan vrienden en kennissen.

Nooit problemen

Altijd volgens afspraak

Prima product,snelle levering hoge verzendkosten

In verhouding tot de prijs van hetartikel zijn de verzendkosten te hoog

Lekkere thee

Mijn koffie die ik bij jullie koop is redelijk geprijsd en jullie leveren altijd prompt.

Misschien zou een suggestie voor een alternatieve koffie voor mijn caffettierre, af en toe, welkom zijn.

Aanrader!

Goede website, breed assortiment, snelle levering en wanneer nodig ook persoonlijk advies.

Prima !!

Snelle en correcte afhandeling 9

Snelle en correcte afhandeling

Gebruiksvriendelijke website, heldere communicatie, snelle en correcte afhandeling.

Had iets besteld wat niet meer zo lang houdbaar was en ik kreeg keurig een mail of ik dat wou annuleren of gratis een paar extra zou krijgen.

Prima service en levering

Lekkere koffie

Niet te duur. Goeie service.

Een mooi assortiment koffiebonen. Online bestellen en afrekenen verliep goed. Informatie voorziening tijdens aflevering verliep prima.

Amazing

Really good

• Ci consiglieresti? Si

prima!

Had een Baru cadeautje samengesteld voor mijn dochter en was een succes. Snel verzonden en goed aangekomen. Dank daarvoor

Lekkere koffie maar niet op tijd

De Koffiepiraat gaf bij de bestelling op de site de garantie dat het door mij bestelde product, mits vóór vrijdag 14 uur besteld op zaterdag bezorgd zou worden. Ik bestelde het ruim daarvóór. Zag bij de bezorger dat het zaterdagochtend om 5 uur al in hun magazijn in Goes (mijn woonplaats) was, maar het werd pas op maandag bezorgd. Ik klaagde daarover maar de reactie van Koffiepiraat was dat ze geen invloed hebben op de bezorgingen. Tja, dan moet/ kun je ook op je website niet garanderen dat het zaterdag bezorgd wordt!!!

Prima kwaliteit en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd, was compleet en goed van kwaliteit. Het assortiment is uitgebreid.

Goed en correct geholpen

ben een tevreden klant, jammer alleen dat zij niet af en toe een aanbieding hebben.

Filters passen niet op mijn EQ9 machine

Waterfilters besteld. Die passen niet.

Snelle levering! Uitstekend.

Zie hierboven

Veel verschillende koffie soorten

Prima !!

Snelle en correcte afhandeling

Eerlijk en meedenkend

Dank u wel voor de lekkere stroopwafels!

Helemaal goed.

16 Nijverheidslaan

Weesp 1382LH

About Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat