Netjes en correct

Geweldige Service!!

Ik ben zeer tevreden met deze webshop, de levering is uiterst positief verlopen. Het is de eerste keer dat ik hier bestel, en zal door de service vaker bestellen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Ruime keuze in aangeboden koffiebonen. Als Italië liefhebber kijk ik echter enkel bij de Italiaanse bonen, dus oordeel niet over andere zaken. Maar nogmaals een ruime keus, snelle levering en goede prijs.

goed bedrijf heerlijke koffie

bestel al sinds enkele jaren mijn koffie bij Koffie Piraat B.V. nooit geen problemen bestellen en een snelle en heerlijke koffie ga zo door

Lekker koffie

Lekker sterke en goed prijs

picobello

goeie koffie behoeft geen krans, goed geprijsd royale keus en snel geleverd het emoticon verhaal komt heel woke over

Goede deals!

Snelle bezorging

Doen wat ze beloven

Sinds paar maanden bestel ik hier mijn bonen, niets dan positivisme hier.

Bestelling werd snel geleverd, alleen de voorraad ervan is meestal beperkt. Ik drink graag lactosevrije cappuchino die in de locale supermarkt uit het assortiment is en daar was niet genoeg van op voorraad. Dat heb ik vaker ervaren en is de enige reden dat ik niet maandelijks mij koffie hier bestel. Daarom 4 ipv 5 sterren.

mams caffe is het helemaal voor mij.

heb bij Kookpunt in R'dam zowel een espresso en een "gewone" bak koffie gedronken, was meteen verkocht. Voor mij alleen nog maar MAMIS Espresso Crema.

Levering met hindernissen

Koffie besteld en snel update van verzending ontvangen. Daarna liep het mis bij DPD, pakket zoek. Koffiepiraat op de hoogte gebracht en onderzoek bij DPD opgestart. Kan even duren en Koffiepiraat heeft nieuw pakket gestuurd.,prima service voor een probleem bij koerier bedrijf.

Fijne prodructen en snelle levering, altijd fijn

Mooie prijs

Koffie voor een mooie prijs. Maar de levering met DPD is een drama. Duurt te lang en je hoort niks als het bij je afspraak punt is afgeleverd. En dat is zeker niet de eerste x. Koffie Piraat zelf is prima en snel.

Na een klacht gemaakt door vervoersbedrijf DPD deze ook gemeld aan koffie piraat. Deze heeft het voor de klant zeer goed opgelost. Complimenten. Mvrg. Ruud van der Pluijm

Prima verzorgd

Prima verzorgd

Great Service

Excellent product to safely keep your Coffee machine running smoothly.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie en duidelijke site en bestelling wordt snel bezorgd

Snel en accuraat

Bestelling snel afgehandeld. Goede communicatie via de mail en snelle bezorging aan huis.

vlot en zonder problemen

zie boven

Alleen jammer dat de bezorging wat lang duurt!

oke

Super snelle levering. Goed product.

goed product

Gutes Preis- / Leistungsverhältnis

Guter Service & schnelle Lieferung. Ich bestelle gerne wieder…

Nijverheidslaan 16

1382LH Weesp

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat