Snel geleverd en goed van prijs

Snel geleverd en goed van prijs

Snel geleverd.

Bij het verkeerd aanduiden van leveringsplaats hebben ze mij snel geholpen om dit in orde te brengen.

Goed geholpen en heel attent en netjes.

Er waren 6 doosjes van 10 cups besteld, maar 4 doosjes geleverd. Het verschil in kosten is gelijk naar me overgemaakt en ik kreeg een mooie bio fairtrade chocolade reep erbij met een lieve brief met verontschuldiging. Erg attent. Dit maakt dat je een positieve herinnering aan de bestelling hebt. Met vriendelijke groet.

Super goed

Super snelle levering grote aanbod aan chai echt super lekker

Besteld en de volgende dag bezorgd!

snel geleverd, prima website.

Een verbeterpunt is denk ik het toevoegen van meer decafee espresso koffiebonen. Ik hou van koffie, maar verdraag slecht caffeïne. Het zou mooi zijn als je ook een brede range aan smaken in deze koffiesoorten zou kunnen proberen!

Lage prijs voor de espresso pads, en snelle levering.

Snelle levering maar

Snel geleverd maar de ESE pads waren nog maar 4 maanden houdbaar, dus al erg oud. Jammer.

Ik ben tevreden

Makkelijk bestelproces en bestelling snel geleverd.

tout est parfait

Après avoir eu un problème sur le site , cela a été très rapidement règlé et très professionnellement.

Helemaal goed

Snelle bezorging, ruime keuze en soepele afhandeling van mijn retourzending door mijn foutieve bestelling.

Goede koffie tegen nette prijs

Goede koffie en ruime keus in smaken. Ook is de prijs prima. Daarnaast een vlotte en goed verzorgde levering.

Koffiebonen besteld. Snelle levering en goede kwalitieit.

timely delivery of a fresh quality product

It was easy to place the order and very satisfying to receive fresh coffee beans on times. Thanks

Goede koffie & fijne service

Fijn dat zij vaak Hausbrandt-cups op voorraad hebben. Daarnaast hebben ze een prettig overzichtelijk en wisselend assortiment voor prima prijzen. En als er een keer iets misgaat met een bestelling lossen ze dat goed op, zelfs als de fout daarvan volledig bij een pakketdienst ligt. Gelukkig is de klantenservice gewoon een mens, dat is het fijne van een kleinere webshop.

Gewoon goed

Snelle, en goede levering. Mvrgr. Luisa

Snelle levering. Uitstekend

Heerlijke koffie met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Uitermate snelle afhandeling.

Dit geefik door aan vrienden en kennissen.

Nooit problemen

Altijd volgens afspraak

Prima product,snelle levering hoge verzendkosten

In verhouding tot de prijs van hetartikel zijn de verzendkosten te hoog

Lekkere thee

Mijn koffie die ik bij jullie koop is redelijk geprijsd en jullie leveren altijd prompt.

Misschien zou een suggestie voor een alternatieve koffie voor mijn caffettierre, af en toe, welkom zijn.

Aanrader!

Goede website, breed assortiment, snelle levering en wanneer nodig ook persoonlijk advies.

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat