Super koffie, super logistiek

De lekkerste ESE pads, het makkelijkst te bestellen en het beste bezorgd. Ben helemaal happy met de Koffiepiraat!

prima overzichtelijke site en snelle levering

Altijd compleet en snel geleverd

Alles wat ik moet hebben op voorraad. Snelle levering en geen onnodige extra verpakkingsmaterialen.

Snelle levering tegen goede prijs

Snelle levering tegen goede prijs. Jammer dat de verzendkosten er altijd bovenop komen, ongeacht de bestelhoeveelheid

Goed assortiment, snelle levering

prima site, goede zoekfunctie, groot assorti

Snelle levering, keurig verpakt

Goede ervaring: snelle levering,

Betaal en doeltreffend

Snel bezorgd tegen normalemkosten, zeer tevreden

Gewoon goed.

Ze doen wat ze zeggen en zijn goedkoop.

Geweldig! Levering op tijd, producten top!

perfecte site om koffie te kopen

snelle levering keurig verpakt en verzonden. een aanrader

Zeer tevreden!

Producten waren op voorraad en snel geleverd met een leuke persoonlijk tintje.

Snel en betrouwbaar. Prijzen ok!

prima service

prima prijs kwaliteit en snelle levering

Geweldig heerlijk

Snelle levering. Heerlijke chai latte

Always perfect!

I order from Koffie Piraat already for a few years, they always have great Italian brands and the delivery is quick and secure. Highly recommended!

Goede ervaring

De ene dag besteld, de andere dag ontvangen, supersnel, goede artikelen, correct en vriendelijk.

Producten zijn goed

Bestellen gaat perfect, bestelling laat wel ff op zich wachten.. dat is minder..maar begrijp omdat het uit het buitenland moet komen, dat het langer duurt.

Prima service.

Soms wel jammer dat een koffie die je lekker vind, bij de volgende bestelling dan niet meer in het assortiment zit .

Duidelijke website

Correcte levering

Hele goede ervaring zowel online als telefonisch

Het online bestellen was zeer eenvoudig. Toen ik achteraf toch nog mijn bezorgadres wilde wijzigen, is dat prima geregeld. Bezorging was keurig op tijd. Heb de producten nog niet in huis, aangezien ik in Spanje woon. Bij familie laten bezorgen, die ze binnenkort mee hiernaartoe brengen.

Veel keuze en lekkere keuze

Ok..ik geef toe, ik ga ook voor de verpakking..zilke leuke verpakkingen staan erbij..dan wordt kiezen lastig..

Simpel bestellen, snel geleverd

Koffiepiraat heeft goede vervangers voor dure Jura reinigers, goede prijs en prima service

Snel en doeltreffend

Zonder veel extra meldingen pakket naar Spanje verzonden met Post.NL, wat de prettigste en snelste manier

Spijtig dat er maar 15 pakken koffie in eens kunnen besteld worden

DEZE KEER TELEURSTELLING

normaal gesproken hebben jullie alles in voorraad wat ik wil bestellen. nu was de dolce gusto cafe au lait 30 stuks verpakking niet in assortiment.

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat