Had iets besteld wat niet meer zo lang houdbaar was en ik kreeg keurig een mail of ik dat wou annuleren of gratis een paar extra zou krijgen.

Prima service en levering

Lekkere koffie

Niet te duur. Goeie service.

Een mooi assortiment koffiebonen. Online bestellen en afrekenen verliep goed. Informatie voorziening tijdens aflevering verliep prima.

Amazing

Really good

• Ci consiglieresti? Si

prima!

Had een Baru cadeautje samengesteld voor mijn dochter en was een succes. Snel verzonden en goed aangekomen. Dank daarvoor

Lekkere koffie maar niet op tijd

De Koffiepiraat gaf bij de bestelling op de site de garantie dat het door mij bestelde product, mits vóór vrijdag 14 uur besteld op zaterdag bezorgd zou worden. Ik bestelde het ruim daarvóór. Zag bij de bezorger dat het zaterdagochtend om 5 uur al in hun magazijn in Goes (mijn woonplaats) was, maar het werd pas op maandag bezorgd. Ik klaagde daarover maar de reactie van Koffiepiraat was dat ze geen invloed hebben op de bezorgingen. Tja, dan moet/ kun je ook op je website niet garanderen dat het zaterdag bezorgd wordt!!!

Prima kwaliteit en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd, was compleet en goed van kwaliteit. Het assortiment is uitgebreid.

Goed en correct geholpen

ben een tevreden klant, jammer alleen dat zij niet af en toe een aanbieding hebben.

Filters passen niet op mijn EQ9 machine

Waterfilters besteld. Die passen niet.

Snelle levering! Uitstekend.

Zie hierboven

Veel verschillende koffie soorten

Prima !!

Snelle en correcte afhandeling

Eerlijk en meedenkend

Dank u wel voor de lekkere stroopwafels!

Helemaal goed.

Geweldige koffie soorten

Een geweldige service en alles mooi op tijd binnen

Snelle levering geweldig goed

zeer goed

mijn ervaring zeer goed klantvriendelijk en goede service koffie wordt goed verpakt en snel geleverd

Kwaliteit voor de beste prijs

Super lekkere koffiebonen, snel verstuurd en goed ingepakt. Aanrader!

Aan te raden.

Prima . Snelle levering en goed verpakt.

Goede koffie en snelle levering

Besteld en de volgende dag al in huis

Supersnelle levering en het product was verpakt in een eerder gebruikte doos. Heel goed initiatief! Zouden meer bedrijven moeten doen!! Kortom, zeer tevreden, ik raad de Koffiepiraat zeker aan bij andere mensen!

Snelle levering goede prijs!

Ervaring met koffiepiraat is uitstekend.

Goed en was snel binnen

Het was snel binnen Bestel wel eens weer

Pakket te laat

Doordat de koffie te laat bezorgd is heeft mij dit tijd en geld gekost

Bedrijfsgegevens

Nijverheidslaan 16

1382LH Weesp

085-2731215

[email protected]

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.