Alles goed. Wordt ook aan het milieu gedacht.

Ik kreeg mijn bestelling in een doos die al gebruikt was. Dat vond ik niet erg. Scheelt weer een boom om het maar zo te zeggen.

Goed op tijd kwaliteit

De levering was keurig en alle dozen goed verpakt en prijzen billijk

Super snel, heerlijke koffie

Binnen een dag werd mijn Molinari Platino thuis gebracht. Hoe snel wilt u het hebben. Prima bedrijf.

Levert netje en goed prijs maar niet altijd goede info

Levering kwam netjes op tijd en nette prijs. Maar waardering verlaagd omdat bij Pellini top werd aangegeven bonen biologisch gecertificeerd zijn. Dat staat niet op de verpakking. Dus ben toen ook bij site van Pellini gaan kijken en daar staat het ook niet. Ze hebben wel een biologische variant maar dat is niet de top.

Great service

Excellent selection and great service. Quick delivery

goed verzorgd

komt prima verpakt binnen.

Altijd correct, voor een goeie prijs.

top

Lekker koffie, communicatie en bezorging goed, zeer tevreden..

Lekker koffie.

Hoe verzorgd

Goed en goedkoop product met snelle levering

De reinigings- en ontkalktabletten van Koffiepiraats eigen merk voor de JURA koffiemachine werkt prima.

Excellent

Makes very nice chai lattes, even using oat milk

Ruime keus, accurate bezorging

Super bedrijf, altijd correcte en tijdige levering!!

Goede producten, snelle levering

Goede producten en snelle levering. Eenvoudig te bestellen

Snel geleverd, goede producten!

Bestelling snel geleverd met de juiste producten. Topservice en goed verpakt.

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Prima Internetwinkel

Snelle levering, zonder gedoe

Goede koffie, snel bezorgd

Kwaliteit koffie is prima, prijs beter dan in de supermarkt, de bezorging is snel en adequaat. Puntje is wel dat er consequent iets te weinig koffie in de pakken zit: op een pak van een kilo varieert dat van 40 tot 80 gram (dus 4% - 8% te weinig)

Kunnen leveren wat ik wil en is snel binnen.

Werkt goed en de specifieke cups die ik wil gebruiken kunnen zij leveren. Wat niet het geval bij andere sites of supermarkten. En de bestelling is binnen een paar dagen geleverd.

Prima service snelle levering

Ruime keuze en heerlijke koffie

prima reinigingspillen

prima reinigingspillen

Niks op aan te merken.

Snelle duurzame bezorging. En de nieuwe decafekoffie van Lavazza is lekker. De lekkerste decafe wat mij betreft. Ga ik zeker weer bestellen.

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat