Goede koffie, snel bezorgd

Kwaliteit koffie is prima, prijs beter dan in de supermarkt, de bezorging is snel en adequaat. Puntje is wel dat er consequent iets te weinig koffie in de pakken zit: op een pak van een kilo varieert dat van 40 tot 80 gram (dus 4% - 8% te weinig)

Kunnen leveren wat ik wil en is snel binnen.

Werkt goed en de specifieke cups die ik wil gebruiken kunnen zij leveren. Wat niet het geval bij andere sites of supermarkten. En de bestelling is binnen een paar dagen geleverd.

Prima service snelle levering

Ruime keuze en heerlijke koffie

prima reinigingspillen

prima reinigingspillen

Niks op aan te merken.

Snelle duurzame bezorging. En de nieuwe decafekoffie van Lavazza is lekker. De lekkerste decafe wat mij betreft. Ga ik zeker weer bestellen.

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

Precies waar om ik heb gevraagd

Mijn piston was kapot van de Quick. Ik ben weer helemaal blij.

Product besteld en snel bezorgd gekregen..prima service.

Heel netjes bezorgd binnen een paardagen netjes verpakt

Zeer goede ervaring

Oké

Veel keuze, goede prijs en bezorging zonder problemen. Mooi op tijd.

Pellini koffie, goede prijs

Koffie werd snel geleverd

Prima producten en altijd snel geleverd. Bezorger DPD mag weg wat mij betreft.

Prima service , snelle levering. Gewoon wat je mag verwachten .

Goed product

Naar site koffie uitzoeken vlotte levering extra informatie bij niet voorradig

Glücklich

Ahoy! Leider nur in Deutsch! Ich habe mich wieder einmal gefreut, dass meine bestellte Ware super schnell geliefert wurde. Ich bin kräftig beim trinken der Kaffeesorten. Es war sicher nicht die letzte Bestellung! Freundliche Grüße aus Berlin. Euer Alexander

Koffie piraat heeft een ruume selectie kofgie waar ik al jaren tevreden mijn ESE koffie pads koop Ze zouden echter wel iets meer assorti van lungo koffiepads mogen hebben . Verder geen ‘klachten’. Razendsnelle bezorging ! Goede prijzen

Lekkere koffiebonen

Snel levering en goed prijs

Heel goede koffie en levering op tijd

Lekkere koffie

Uitstekend !

Professioneel, warm en super leuk bedrijf. Klanten van Xtravaganza Personal Training zeer tevreden . Persoonlijk advice van personeel, verantwoordelijk ingepakt met gebruikte verpakking. En echte aanrader

Alles perfect!!

Veel koffiebonen die andere aanbieders niet hebben, voor goede prijzen en uitstekende service.

Fijne service

!

Ook een goede ervaring

Nijverheidslaan 16

1382LH Weesp

Over Koffie Piraat B.V.

Ahoy van de bemanning van Koffiepiraat! Koffiepiraat neemt je graag mee op koffie avontuur! We zwerven de oceanen over voor de beste deals op: *koffie pads *ESE pads *(Nespresso)capsules *Dolce Gusto *koffiebonen *gemalen koffie *thee *warme chocolademelk *koekjes, chocola en snoep Daarnaast vindt u op Koffiepiraat.nl een groot assortiment professionele reiniging- en onderhoudsmiddelen voor koffieapparatuur. Blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, acties en nieuwe producten. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter: @koffiepiraat