perfect

netjes geleverd zoals beloofd !

alles snel en geheel volgens afspraak prima

alles snel en geheel volgens afspraak prima

Goede snelle service

Ik heb goede ervaring met bouwlasersonline ik kwam er achter dat een voetje van mijn statief kapot was. Heb dat gelijk gemeld en er werd ook gelijk actie ondernomen en mijn statief werd de dag erna gelijk omgeruild.

laser na 1 dag al ontvangen

laser zie je goed met de groene lijn

Zeer goed en netjes

Zeer snel geleverd

Goed advies.

Vorige laser is hier gerepareerd en toen was ons al verteld dat niet veel meer was. Nu nieuwe besteld, eerlijk advies, goede prijs wij zijn tevreden.

Prima bedrijf met goede service

Probleempje met de levering door DHL Adequaat opgepakt en opgelost.

Prima shop.

De track en trace had ik niet gehad. Een mail naar de shop gestuurd en die werd netjes beantwoord met een track en trace link. Snelle levering

Goed advies en goede service

In de showroom in Nieuwegein geweest , goed en duidelijk advies ( 1 klein wederzijds misverstandje maar deze is keurig opgelost)

ik heb het product niet gekregen wat er afgebeeld stond.

levertijd was goed

Beste Tiny, Dat klopt, Sokkia heeft in de loop van de tijd het uiterlijk van de laders aangepast. Deze laders zijn niet meer nieuw te krijgen, de opgestuurde lader komt uit partij gebruikte laders welke wij nog hadden liggen. Hierin zaten inderdaad verschillende modellen, alle laders zijn getest en werken. Excuus voor de verwarring. mvg. Vincent Bouwlasersonline

duidelijke webpagina, snelle levering

echter alles BTW en verzendkosten.

Supersnel.

Vriendelijke dame aan de telefoon. Ze had de lader die ik nodig had zo gevonden. Als ik die middag de bestelling zou plaatsen zou ik hem de volgende dag al binnen krijgen. En ja hoor, netjes op tijd binnen. Top.

zeer goed

zeer goed

Geweldig, goed product, heb er veel plezier van!

Snelle levering en een goed product. Ik heb er al met veel plezier mee gewerkt

Goed bereikbaar, goede service en levering op tijd!

Goed bereikbaar, goede service en levering op tijd!

Netjes verpakt en op tijd binnen gekregen

Keurig en persoonlijk

Keurig geholpen. Ben ook netjes gebeld over een aangepast levertijd vanwege een vertraagde toelevering.

Super service.

Oude laser ter reparatie aangeboden. Merk bestond niet meer maar ze wilden er toch wel naar kijken . Lagers waren niet meer verkrijgbaar en een alternatief aanbod gekregen voor een occasion. Meteen gekocht en een dag later binnen, Goede snelle communicatie, Goede service, betrouwbare partij!

Superfijn

Geachte Bedank voor uw snelle service toppie

Super goede service

Ik had een extra klem bij mijn ontvanger besteld, aangezien ik 1 wilde met waterpas libel, vervolgens werd ik gebeld waarom ik er 1 extra had besteld, want er zat al 1 bij de ontvanger. Ik legde het uit, en vervolgens is er 1 gecrediteerd en hebben ze op de standaard een waterpas bel gemonteerd, perfect! Geld netjes terug niks aan de hand.

Snel en correct

Graag had ik hier een werkende Track and Trace gezien. Ik kon niet volgen waar de zending zat en opeens stond de koerier aan de deur. Per geluk juist thuis want anders zetten die kerels dat gewoon op de stoep en zat mijn machineontvanger nu ergens anders. Het zijn per slot geen goedkope items.

Beste John, Dat is vervelend om te horen. Er is iets fout gegaan met de koppeling tussen de webshop en PostNL. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is alles toch nog goedgekomen. mvg Bouwlasersonline

Prima ervaring!

Levelfix 260 's avonds omstreeks 23u besteld, volgende morgen rond 9u persoonlijk afgeleverd, voorzien van de benodigde batterijen.

Snelle levering van gevraagd product en uitstekende communicatie

Tot nu toe voor mij onbekende bouwlasersonline. Besteld product werd zeer snel geleverd, tracking en trace informatie en uitstekende follow-up communicatie. En het product stemde volledig overeen met mijn verwachtingen. Wat wil je nog meer. Proficiat aan bouwlasers online.

Primaen snel.

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Zeer goede service!

Netjes terug gebeld ivm met verkeerde bestelling, snel opgelost en geld netjes terug gestort.

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.