Correcte prijs en super service!

Correcte prijs en super service! Zeer goede opvolging en communicatie! Thanks!

Snelle levering, goede service

Zeker aan te bevelen

goede en snelle service.

goede en snelle levering van het product wat we hadden besteld.

Correcte en snelle levering

Netjes

goed snelle levering

Meedenkend en vriendelijk!

Gebeld met lastige vraag, na snel opzoeken, opgestuurd, echt verstand van zaken!

Bart, dank je wel. We doen ons best

ok

ok

Prima geholpen eerlijk behandeld

Prima ervaring

Stabiele voorraad en prijzen

Goede producten tegen goede prijzen.

Zo zou ieder bedrijf moeten zijn.. super snelle levering

Keurige bedrijf en goede service

Duidelijke uitleg gekregen en daardoor de juiste keuze bepaalt om een Laser naar mijn zin te kopen.

Volgende bestelling doe ik er ook

Prima zaak

Gewoon zoals het hoort. Bestellen en de volgende dag in huis.

Beste Joost, Dank je wel voor je reactie. We blijven ons best doen. Veel statiefplezier. Groeten Team Bouwlasersonline

Snelle maar onvolledige levering die tot goed einde kwam

Snelle levering na aankoop maar bij levering werden niet alle artikelen geleverd terwijl deze op de leveringsbon stonden na het weekend werd de bestelling dan volledig geleverd

Beste Arno, Excuus dat u niet alles tegelijkertijd heeft ontvangen. De door u bestelde artikelen zijn op donderdag 11-05-2022 om 21:13 uur, zoals u via de track & trace heeft kunnen zien, tegelijkertijd verzonden op donderdag 12-05-2022. Vrijdag 13-05-2022 heeft u slechts een deel van de bestelling ontvangen. De reden waarom PostNL dit niet tegelijkertijd heeft uitgeleverd kunnen wij helaas niet achterhalen, in 95% van de gevallen gaat dit gewoon goed. Wij zijn op werkdagen tussen 8:00-16:00 uur geopend en konden helaas geen reactie meer geven op uw e-mail van vrijdag 13-05-2022 17:36 uur. Via de tracking hebben wij mogen vernemen dat het 2e pakket op 16-5-2022 in de ochtend is bezorgd. Hopelijk is verder wel alles naar wens. Mocht er nog wat zijn, dan horen wij dat graag. Team Bouwlasersonline

Beste Jan, Dank je wel voor de beoordeling. Succes met het slangenwaterpas, mocht je nog vragen hebben.. Dan horen wij dat graag. Team Bouwlasersonline

Goeie service

Sochtends besteld eind middag al bezorgd

Beste Richard, Soms zit het mee en kan het op de rit mee. Veel succes met de Topcon. Team Bouwlasersonline

TOP

perfect geholpen en een zeer snelle service. ook kreeg ik bij het opgestuurde pakketje een kleine attentie. ook al had dit niet gemoeten is het toch fijn.

Beste Sjarla, Graag gedaan, we zien u graag weer terug komen. Succes met de ontvangers. Team Bouwlasersonline

Goed ..... Maar 8 keer een appje had met een simpel telefoontje sneller opgelost geweest

Beste Peter, Je hebt helemaal gelijk, maar soms ben je met zoveel dingen tegelijkertijd bezig dat je daar niet over nadenkt. Alles hopelijk wel naar wens? ook met de laser van Johnny? Mocht er iets zijn, dan hoor ik dat graag. Vincent Team Bouwlasersonline

Prima prijs kwaliteit, komt belofte na kwa levering stond bij artikel 1 a 2 dagen levertijd

Beste Dominique, We blijven ons best doen om alles zo snel mogelijk te versturen. Dank voor je beoordeling en veel succes met de LT58G Team Bouwlasersonline

Duidelijk en goed

Het artikel stond goed op de website. Het was duidelijk voor aanwezigheid, direct verstuurd en volgende dag binnen. Ook de uitleg voor gebruik was prima aanwezig.

Beste Ton, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Hopelijk werkt de lino weer naar behoren. Team Bouwlasersonline

Perfecte service

Duidelijke website met goede relevante informatie en snelle leverantie van een laser-handontvanger.

Ruud, Dank je wel voor je reactie. Veel succes met de ontvanger. Team Bouwlasersonline

Product zoals beschreven en de dag erna al in huis

Super geregeld

Doen wat er beloofd wordt

goed bereikbaar en snelle levering.

telefonisch ook goed bereikbaar voor advies en vervolgens alles snel geleverd.

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.