gewoon goed

gewoon goed

Hartelijk ontvangst bij bezoek van de showroom. Bij reparatie, goede uitleg over de werkwijze. Na reparatie, laser weer netjes thuis bezorgd. Kortom, goede service.

Täyden kympin palvelua!!!

Nopea vastaus tuli kysymyksiini. Tilasin quanten putkilaseriin kaukosäätimen ja triaxin putkilaseriin laturin. Lähetys tuli nopeasti Suomeen ja kun testasin kaukosäädintä, niin se toimi. Hieno juttu, olen erittäin tyytyväinen asiantuntevaan palveluun. Kiitos!!!!!! - Henrik Nurmi

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Rakas Henrik, Kiitos ihanasta arvostelusta! Hienoa kuulla, että kaikki toimii ja että olet tyytyväinen meihin. Jos voimme tehdä jotain muuta puolestasi, kerro meille. Tervehdys Team Bouwlasersonline

Snel en duidelijk.

Goede ervaringen met dit bedrijf. Snelle reactie. Duidelijke uitleg super.

Beste Ype, Dank je wel voor de mooie beoordeling, goed om te horen dat alles duidelijk is uitgelegd. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag. Groeten Team Bouwlasersonline

Laser netjes geleverd , goed geijkt en daardoor gelijk te gebruiken

Beste Michel, Dank je wel voor de beoordeling, alle lasers worden bij ons voor levering gekeurd op onze service afdeling en voorzien van kalibratie sticker en certificaat. Veel plezier met de mooie Spectra set, als er iets ie, neem dan gerust contact met ons op. mvg Bouwlasersonline

Goede prijs en snel geleverd

Alles naar wens en naar tevredenheid. Duidelijke site en nette prijzen

Beste Rene, Dank je wel voor de beoordeling, we doen ons best zo duidelijk mogelijk te zijn. Veel plezier met de mooie Spectra set, mocht er nog iets zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen. mvg Bouwlasersonline

goede service

3e laser bij Bouwlaseronline gekocht. Dit bedrijf komt zijn afspraken na, denkt mee en levert de beloofde kwaliteit. daarnaast is dit bedrijf telefonisch goed bereikbaar en krijg je direct een professional aan de telefoon die met je mee denkt.

Beste Simon, Top dat je zo tevreden bent over ons! Dank voor de mooi beoordeling en woorden. Als je de lasers wil laten keuren, dan doen wij dat graag voor je mvg Bouwlasersonline

Prima vlugge service !

Prima ervaring en mooi materiaal vlug geleverd !

Beste Nick, Goed om te horen van onze zuiderburen, mocht de bosch laser keuring nodig hebben, dan horen wij het graag. mvg Bouwlasersonline

Beste Leon Top dat de service bevallen is, hopelijk blijft de DT5 nog even werken, mocht je deze alsnog een keer willen inruilen, dan horen wij het wel. mvg Bouwlasersonline

Fantastische service

Was heel blij met Bouwlaseronline. Snelle en keurige service en goede communicatie!

Beste Kai, Leuk om te horen dat de service goed bevallen is, mochten wij weer iets voor jullie kunnen keuren/repareren, dan horen wij het graag. mvg Bouwlasersonline

prima product, prima prijs

Beste Melvin, Dank je wel voor de beoordeling, mocht je de laser set een keer willen laten keuren, dan doen wij dat graag voor je. mvg Bouwlasersonline

bestelde artikel goedkoper dan bij anderen en geloof me ik heb dit vergeleken. verzendkosten waren iets duurder, maar inclusief dit toch goedkoper uit.

Beste Leo, Dank je wel voor de beoordeling, mocht je de GeoFennel set een keer willen laten keuren, dan doen wij dat graag voor je. mvg Bouwlasersonline

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Beste Rob, Dank je wel voor de beoordeling, we blijven ons best doen. Hopelijk bevalt de nieuwe ontvanger, mocht je de laser een keer willen laten keuren, dan weet je ons te vinden. mvg Bouwlasersonline

Grote tevredenheid, bereidwillig personeel met betrekking tot advies en de bestelling in korte tijd geleverd!

Beste Jan, Goed om te horen dat we ons best hebben gedaan voor je. Mocht er toch nog iets zijn, laat het dan weten. mvg Bouwlasersonline

Zeer goede en degelijke levering naar het buitenland

Zeer snelle en probleemloze levering naar Spanje. Degelijk verpakt, complimenten!

Beste Ronald, Mooi dat het gelukt is om het pakket netjes bij jullie in het hopelijk zonnige Spanje te krijgen. Veel plezier van de Spectra, bij vragen weet je ons te vinden. mvg Bouwlasersonline

Snelle levering van snelklemmen

Goed verpakt en snel geleverd

Beste Jan, Dank voor de beoordeling, mocht je nog meer onderdelen nodig hebben, of wil je het apparaat wat op het statief staat laten keuren, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

goed advies, goede kennis van de lazers

Goed advies bij aanschaf nieuwe lazer

Beste Johan, Dank voor de beoordeling, hopelijk heb je veel plezier van de Levelfix. Mocht je volgend jaar de laser willen laten keuren of is er iets anders, dan weet je ons te vinden! mvg Bouwlasersonline

Fantastisch ervaring!

Super vriendelijke en deskundige mensen, en ook top producten

Beste Scott, Bedankt voor de mooie beoordeling, goed om te horen dat we ons best hebben gedaan en dat de Birdy bevalt. Mocht er toch nog wat zijn, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

Goed advies en prima geholpen!! óók naderhand met een garantie 'dingetje'!!

Prettig om mee samen te werken!

Beste Nico, Hopelijk heb je nog veel plezier van de Levelfix Mocht je volgend jaar de laser willen laten keuren, dan weet je ons te vinden! mvg Bouwlasersonline

Geweldige, goede service!

Geweldige, goede service gekregen. Top kwaliteit bouwlasers. Absoluut aan te raden en gegarandeerd de beste!

Beste Hastyan, Fijn om te horen dat het goed bevallen is, mochten wij je nog ergens anders mee kunnen helpen... Dan horen wij het graag. mvg Bouwlasersonline

Gedreven vaklui die verstand hebben van de producten die ze aanbieden.

Op zoek naar een tastbare mogelijkheid tot vergelijken van merken van de benodigde apparatuur. Online bestellen kan handig zijn, maar vooraf zeker zijn of het product geschikt is voor het werk wat je mee wil gaan doen, is maar op 1 manier mogelijk. In handen en met instructies hoe het werkt van iemand die ook daadwerkelijk weet hoe het werkt! Alles mogelijk bij Bouwlaseronline.nl indien gewenst. Het is nog zeldzaam dat je iets online kan aanschaffen wat je vooraf heb kunnen bekijken, en testen. Kortom een aanrader.

Beste Tinus, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk werken de Hikmicro Pocket2 en Birdy DST100 zoals verwacht. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

Super netjes en snel gerepareerd

Reparatie netjes en snel uitgevoerd

Beste Roeland, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk houdt de CCL260G het nog lang vol, ander helpen wij je graag met persoonlijk advies. mvg Bouwlasersonline

prima service, proactief!

werd gebeld omdat levering naar post-nl punt was gegaan. zeer kundige man kon mij nog alles vertellen over andere producten en vragen die ik had.

Beste Rob, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk werkt de ontvanger zoals verwacht. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. We kunnen eventueel ook de laser in de loop van de tijd een keer kalibreren. mvg Bouwlasersonline

goedadvies, vakkundig, vriendelijk en snel.

Mijn eigen laser was niet meer zo nauwkeurig, na overleg de laser langs gebracht voor reparatie, ik kreeg direct advies over de nieuwe mogelijkheden, en ja een laser van 8 jaar oud, haalt het niet meer met de nieuwe generaties, dus ik ging met een nieuwe spat zuiveren, goed zichtbare lijnen laser naar mijn klus. ik ben er blij mee.

Beste Roel, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk bevalt de Birdy CL360-3G nog steeds. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

Kära Joachim, Tack så mycket för recensionen, om det finns något annat vi kan hjälpa dig med, vänligen meddela oss. Med vänliga hälsningar Bouwlasersonline

De Liesbosch 42

3439 LC Nieuwegein

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.