Geweldig, goed product, heb er veel plezier van!

Snelle levering en een goed product. Ik heb er al met veel plezier mee gewerkt

Goed bereikbaar, goede service en levering op tijd!

Goed bereikbaar, goede service en levering op tijd!

Netjes verpakt en op tijd binnen gekregen

Keurig en persoonlijk

Keurig geholpen. Ben ook netjes gebeld over een aangepast levertijd vanwege een vertraagde toelevering.

Super service.

Oude laser ter reparatie aangeboden. Merk bestond niet meer maar ze wilden er toch wel naar kijken . Lagers waren niet meer verkrijgbaar en een alternatief aanbod gekregen voor een occasion. Meteen gekocht en een dag later binnen, Goede snelle communicatie, Goede service, betrouwbare partij!

Superfijn

Geachte Bedank voor uw snelle service toppie

Super goede service

Ik had een extra klem bij mijn ontvanger besteld, aangezien ik 1 wilde met waterpas libel, vervolgens werd ik gebeld waarom ik er 1 extra had besteld, want er zat al 1 bij de ontvanger. Ik legde het uit, en vervolgens is er 1 gecrediteerd en hebben ze op de standaard een waterpas bel gemonteerd, perfect! Geld netjes terug niks aan de hand.

Snel en correct

Graag had ik hier een werkende Track and Trace gezien. Ik kon niet volgen waar de zending zat en opeens stond de koerier aan de deur. Per geluk juist thuis want anders zetten die kerels dat gewoon op de stoep en zat mijn machineontvanger nu ergens anders. Het zijn per slot geen goedkope items.

Beste John, Dat is vervelend om te horen. Er is iets fout gegaan met de koppeling tussen de webshop en PostNL. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is alles toch nog goedgekomen. mvg Bouwlasersonline

Prima ervaring!

Levelfix 260 's avonds omstreeks 23u besteld, volgende morgen rond 9u persoonlijk afgeleverd, voorzien van de benodigde batterijen.

Snelle levering van gevraagd product en uitstekende communicatie

Tot nu toe voor mij onbekende bouwlasersonline. Besteld product werd zeer snel geleverd, tracking en trace informatie en uitstekende follow-up communicatie. En het product stemde volledig overeen met mijn verwachtingen. Wat wil je nog meer. Proficiat aan bouwlasers online.

Primaen snel.

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Zeer goede service!

Netjes terug gebeld ivm met verkeerde bestelling, snel opgelost en geld netjes terug gestort.

Fijn bedrijf

Ik ben perfect voorgelicht en heb zo een goede keuze kunnen maken. Als ik weer iets nodig heb dan weet ik ze te vinden!

Levering ging moeizaam maar probleem bleek achteraf bij post nl te liggen zodra bouwlaser probleem kende snel en duidelijk opgelost

Beste Rien, Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb het even nagekeken, donderdag 18-2 heb je de bestelling gedaan om 19:30 uur, deze is vrijdag 19-2 naar je verzonden per PostNL. Deze hebben het momenteel erg druk en pakketten kunnen hierdoor vertraging oplopen, hier kunnen wij helaas geen invloed op uit oefenen. Helaas heeft jouw pakket ook vertraging opgelopen ik zal er voor zorgen dat je nogmaals de Track & trace link krijgt van ons en hoop dat je de beoordeling invult naar hoe wij je geholpen hebben i.p.v. hoe PostNL dit doet. m.v.g. Bouwlasersonline

Snelle levering. Goede service

Goede hulp bij keuze laser en snelle levering

Goede hulp bij keuze roterende bouwlaser en snelle levering!

Nette reparatie en kalibratie. Goede prijs afspraak

Keurige reparatie, en duidelijke prijs afspraak.

Goede afhandeling en levering!!

Precies zoals je mag verwachten

Zeer snelle levering, scherpe prijs. Prima geregeld!

ze hebben er verstand van, en denken mee

TOP

altijd vooraf overleg, snel, goed, accuraat

Goede service, persoonlijk contact. LTC denkt mee

Goed advies !

Ik was op zoek naar een laserontvanger maar kreeg een alternatief aangedragen wat perfect was ! Ga zo door !

prima geregeld

lasers zijn weer gekeurd zoals altijd weer snel geregeld

Zeer behulpzaam

Zeer goede ervaring met een geplaatste bestelling. Goed contact gehad over de levering

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.