Goeie service

Artikel was voorraadig, 2 dagen later thuis geleverd. Top service

Fantastisch product

Heb een Nero statief besteld en binnen no time ontvangen. Het statief van minimaal 60 cm hoog werkt enorm makkelijk en vraagt weinig opbergruimte. Geweldig.

Na telefonisch contact te hebben gehad en een goed advies gesprek hebben ze mij uit de brand geholpen door dezelfde dag nog een laser ontvanger op het werk af te geven ! Volgende keer als ik iets nodig heb dan kom ik hier zeker terug ! Van mij een dik verdiende 10 Edwin E.K.Bouwvisie

Product besteld en snel thuis gekregen, gewoon zoals je mag verwachten. Zat een handgeschreven kaart bij met daarop: succes met uw aankoop. Dat is leuk

Duidelijke site, snelle service, goede prijs

Snel geleverd en goed verpakt.

Dit statief besteld omdat een driepoot soms in de weg staat in een badkamer. Bij deze heb je de mogelijkheid om hem tussen vloer en plafond te klemmen in een hoek. En de prijs is voor de geleverde kwaliteit goed.

Goede sevive

Erg prettig geholpen en snel

Zeer vlotte communicatie en snelle levering

Goede uitleg gekregen Snelle levering

Prima geholpen

Na telefonische contact prima verwezen naar de juiste manier van bestellen. Daarna zéér snelle levering. Dit zal ik zeker aanbevelen

Erg goed!

Ik ben zeer tevreden na de reparatie van dit product (leizer GRL500HV)

perfect

netjes geleverd zoals beloofd !

alles snel en geheel volgens afspraak prima

alles snel en geheel volgens afspraak prima

Goede snelle service

Ik heb goede ervaring met bouwlasersonline ik kwam er achter dat een voetje van mijn statief kapot was. Heb dat gelijk gemeld en er werd ook gelijk actie ondernomen en mijn statief werd de dag erna gelijk omgeruild.

laser na 1 dag al ontvangen

laser zie je goed met de groene lijn

Zeer goed en netjes

Zeer snel geleverd

Goed advies.

Vorige laser is hier gerepareerd en toen was ons al verteld dat niet veel meer was. Nu nieuwe besteld, eerlijk advies, goede prijs wij zijn tevreden.

Prima bedrijf met goede service

Probleempje met de levering door DHL Adequaat opgepakt en opgelost.

Prima shop.

De track en trace had ik niet gehad. Een mail naar de shop gestuurd en die werd netjes beantwoord met een track en trace link. Snelle levering

Goed advies en goede service

In de showroom in Nieuwegein geweest , goed en duidelijk advies ( 1 klein wederzijds misverstandje maar deze is keurig opgelost)

ik heb het product niet gekregen wat er afgebeeld stond.

levertijd was goed

Beste Tiny, Dat klopt, Sokkia heeft in de loop van de tijd het uiterlijk van de laders aangepast. Deze laders zijn niet meer nieuw te krijgen, de opgestuurde lader komt uit partij gebruikte laders welke wij nog hadden liggen. Hierin zaten inderdaad verschillende modellen, alle laders zijn getest en werken. Excuus voor de verwarring. mvg. Vincent Bouwlasersonline

duidelijke webpagina, snelle levering

echter alles BTW en verzendkosten.

Supersnel.

Vriendelijke dame aan de telefoon. Ze had de lader die ik nodig had zo gevonden. Als ik die middag de bestelling zou plaatsen zou ik hem de volgende dag al binnen krijgen. En ja hoor, netjes op tijd binnen. Top.

zeer goed

zeer goed

Geweldig, goed product, heb er veel plezier van!

Snelle levering en een goed product. Ik heb er al met veel plezier mee gewerkt

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.