Prima zaak

Gewoon zoals het hoort. Bestellen en de volgende dag in huis.

Goeie service

Sochtends besteld eind middag al bezorgd

TOP

perfect geholpen en een zeer snelle service. ook kreeg ik bij het opgestuurde pakketje een kleine attentie. ook al had dit niet gemoeten is het toch fijn.

Goed ..... Maar 8 keer een appje had met een simpel telefoontje sneller opgelost geweest

Prima prijs kwaliteit, komt belofte na kwa levering stond bij artikel 1 a 2 dagen levertijd

Duidelijk en goed

Het artikel stond goed op de website. Het was duidelijk voor aanwezigheid, direct verstuurd en volgende dag binnen. Ook de uitleg voor gebruik was prima aanwezig.

Perfecte service

Duidelijke website met goede relevante informatie en snelle leverantie van een laser-handontvanger.

Product zoals beschreven en de dag erna al in huis

Super geregeld

Doen wat er beloofd wordt

goed bereikbaar en snelle levering.

telefonisch ook goed bereikbaar voor advies en vervolgens alles snel geleverd.

Prima service zoals het hoort.

Snelle reactie per e-mail, goede service & advies bij bezoek aan showroom.

Compleet aanbod, kennis van zaken en service

Nav een vraag via email teruggebeld en met kennis van zaken uitleg gekregen voor de beste keuze voor wat ik zoek. Hierop naar de winkel gegaan om de producten te zien en ook daar uitgebreide uitleg en demo's om de producten te zien en vergelijken. Prijzen zijn marktconform en mocht het nodig zijn kan hier ook de service goed verleend worden (zover in nu kan beoordelen, hopelijk nooit nodig). Nadat ik/we vergeten zijn een statief mee te krijgen/geven deze later opgehaald en krijg daar als attentie nog een mooi felle zaklamp bij. Bedankt mannen!

Aart, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Veel werkplezier met de laser, mocht er toch nog iets zijn, dan horen wij dat graag. mvg. Vincent Bouwlasersonline

Goed. Snelle levering

Goed en snel

Wilfred, Hartelijk dank je wel voor de top beoordeling. Veel meetplezier met de Levelfix CCL210G Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op info@bouwlasersonline.nl of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Eenvoudig via de website te bestellen en snel geleverd.

Goed ervaring met bouwlaseronline.nl, via de webshop is het eenvoudig om een bestelling te plaatsen en het product is snel geleverd.

Alexander, Dank je wel voor de top beoordeling. Succes met alle metingen die je gaat doen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op info@bouwlasersonline.nl of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Snelle en correcte service

Erwin, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Veel werkgemak met de LT58G, mocht er nog wat zijn dan horen wij dat graag. Uiteraard kun je ook bij ont terecht voor reparatie en kalibratie. mvg Vincent

uitstekende en snelle levering

uitstekende en snelle levering

Marco, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Mocht er nog wat zijn, dan horen wij dat graag. Uiteraard kun je ook bij ont terecht voor reparatie en kalibratie. mvg Vincent

Vlotte en snelle afhandeling met goede service

Reparatie van een kapotte laser. Na vakkundig onderzoek bleek die niet meer gemaakt te kunnen worden. Gelijk een goede oplossing aangeboden gekregen.

Koen, Dank je wel voor de beoordeling! Helaas was de laser gesneuveld de strijd. Maar gelukkig hebben we je snel aan een vervangende RL-200 2S kunnen helpen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op info@bouwlasersonline.nl of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Zeer snelle en goed ingepakte levering

Na dat ik per ongeluk het verkeerde huisnummer opgegeven had en een bericht van terugzending naar de leverancier ontving ... Heeft bouwlaseronline me deze zending onmiddellijk (binnen de 2dagen) teruggezonden zonder enige meer kosten .

Werner, Dank je wel voor de top beoordeling. Een typfout is snel gemaakt, gelukkig hebben wij de primus2 weer snel naar je toe kunnen sturen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op info@bouwlasersonline.nl of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Goede en snelle service

Na een goede aanbieding, goed en snel zaken gedaan. Volgende dag al bezorgd. Gewoon zoals het hoort.

Super snel geleverd

Verbaasd over de snelheid waarmee geleverd werd. Heel fijn :)

Top regeling met deze firma

Top apparaat

In de avond besteld en de volgende dag al geleverd, super snelle service.

Het toestel om snel en gemakkelijk juist te werken

Vergemakkelijkt het gewone waterpas werk! Enorm meer mogelijkheden en tijdwinst met uitpaswerk!

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.