ze hebben er verstand van, en denken mee

TOP

altijd vooraf overleg, snel, goed, accuraat

Goede service, persoonlijk contact. LTC denkt mee

Goed advies !

Ik was op zoek naar een laserontvanger maar kreeg een alternatief aangedragen wat perfect was ! Ga zo door !

prima geregeld

lasers zijn weer gekeurd zoals altijd weer snel geregeld

Zeer behulpzaam

Zeer goede ervaring met een geplaatste bestelling. Goed contact gehad over de levering

Goed perfect

Zoals je mag verwachten

Eenvoudig besteld, snel en correct geleverd.

goede service

goede service

zeer vlot en snelle levering

super

goed geregeld fijne mensen

alles is volgens afspraak geregeld en afgehandeld. ik ben zeer tevreden over het product en hoe alles is verlopen. ik zou ook aan iemand anders deze zaak aanbevelen. bedankt voor de service. Met vriendelijke groet, Ron in't Veen.

Correcte levering, volgende dag in huis.

Super geholpen, fijn dat er ook service is als het garantie betreft!

Na een defect, kan gebeuren, mijn laser opgestuurd voor garantie, deze gerepareerd, gekalibreerd en schoon terug gekregen binnen 2 dagen. Duidelijke informatie, persoonlijk contact, al met al zeer tevreden over de werkwijze!

David, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Mochten er nog vragen zijn horen wij dat graag.

Snelle reactie en uitstekende service

Direct telefonisch contact en een leveringsfoutje binnen twee dagen opgelost.

Prima geregeld

Vriendelijk goedkoop op tijd geleverd

Gewoon kwaliteit

's avonds om 21.00 uur besteld en de volgende ochtend om 08.30 uur lag het klaar.

Duidelijk persoonlijk advies

Denken mee en hebben persoonlijk advies.

Prima service en deskundigheid

Zocht een laser voor uitzetten funderingen. Prima advies bij het zoeken van een kwalitatieve oplossing.

Pluspunten

Super snelle service en levering, een top bedrijf!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correcte afhandeling van mijn klacht over niet volledig zijn van de bestelling. Ik ben erg tevreden over de nageleverde zaken.

• Nazorg & Garantie

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bij het bestellen werd ik goed en vakkundig geholpen. Heb telefonisch contact gehad.

Op de site stond dat 1-2 werkdagen de levertijd was (dit was dus of leveren donderdag of vrijdag). Dit was voor mij van belang omdat ik de maandag er op er mee aan het werk moest (Nieuw werk opstarten). Echter zonder contact met mij te zoeken dat het een langere levertijd had, moest ik zelf de maandag bellen omdat ik geen spullen had en wel 2 werknemers ingepland stonden en ook de klant op ons rekende dat wij kwamen. Toen ik de maandag belde om te vragen hoe het er voor stond bij mijn bestelling, was het antwoord: "ja de levertijd staat er wel bij, maar dat kan natuurlijk wijzigen". Nu was het later leveren van mijn bestelling geen gevolg van calamiteit of overmacht (heb ik naar gevraagd), alleen was dit normaal omdat de producten uit Duitsland kwamen. Verder over mijn probleem praten of met een oplossing / tegemoetkoming komen was niet mogelijk. Voor mijn bedrijf (bouwbedrijf) is het nakomen van deze afspraak (levertijd) niet alleen schadelijk naar mijn klant toe, maar ook financieel omdat ik mensen klaar had staan.

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Geachte Heer Zuidwolde, Ons excuus voor het leveringsprobleem. Achteraf bleek dat de bestelde jalons een dusdanige lengte hebben, dat deze niet met een normale bode verstuurd kunnen worden. Deze moesten per vrachtwagen verstuurd worden, welke in Duitsland vroeg in de ochtend de pakketten ophaalt. Hierdoor zijn ze niet dezelfde dag vertrokken, maar de dag daarna. Waardoor de levering over het weekend heen getild is. Het was echter niet bij ons bekend dat grote pakketten niet dezelfde dag verstuurd worden. Hopelijk zien wij u toch nog een keer terug en kunnen wij u beter van dienst zijn. En van te voren bespreken of de levertijd haalbaar is. mvg. Bouwlasers online

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.