Prima vlugge service !

Prima ervaring en mooi materiaal vlug geleverd !

Fantastische service

Was heel blij met Bouwlaseronline. Snelle en keurige service en goede communicatie!

prima product, prima prijs

bestelde artikel goedkoper dan bij anderen en geloof me ik heb dit vergeleken. verzendkosten waren iets duurder, maar inclusief dit toch goedkoper uit.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Grote tevredenheid, bereidwillig personeel met betrekking tot advies en de bestelling in korte tijd geleverd!

Zeer goede en degelijke levering naar het buitenland

Zeer snelle en probleemloze levering naar Spanje. Degelijk verpakt, complimenten!

Snelle levering van snelklemmen

Goed verpakt en snel geleverd

goed advies, goede kennis van de lazers

Goed advies bij aanschaf nieuwe lazer

Fantastisch ervaring!

Super vriendelijke en deskundige mensen, en ook top producten

Goed advies en prima geholpen!! óók naderhand met een garantie 'dingetje'!!

Prettig om mee samen te werken!

Geweldige, goede service!

Geweldige, goede service gekregen. Top kwaliteit bouwlasers. Absoluut aan te raden en gegarandeerd de beste!

Gedreven vaklui die verstand hebben van de producten die ze aanbieden.

Op zoek naar een tastbare mogelijkheid tot vergelijken van merken van de benodigde apparatuur. Online bestellen kan handig zijn, maar vooraf zeker zijn of het product geschikt is voor het werk wat je mee wil gaan doen, is maar op 1 manier mogelijk. In handen en met instructies hoe het werkt van iemand die ook daadwerkelijk weet hoe het werkt! Alles mogelijk bij Bouwlaseronline.nl indien gewenst. Het is nog zeldzaam dat je iets online kan aanschaffen wat je vooraf heb kunnen bekijken, en testen. Kortom een aanrader.

Beste Tinus, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk werken de Hikmicro Pocket2 en Birdy DST100 zoals verwacht. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

Super netjes en snel gerepareerd

Reparatie netjes en snel uitgevoerd

Beste Roeland, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk houdt de CCL260G het nog lang vol, ander helpen wij je graag met persoonlijk advies. mvg Bouwlasersonline

prima service, proactief!

werd gebeld omdat levering naar post-nl punt was gegaan. zeer kundige man kon mij nog alles vertellen over andere producten en vragen die ik had.

Beste Rob, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk werkt de ontvanger zoals verwacht. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. We kunnen eventueel ook de laser in de loop van de tijd een keer kalibreren. mvg Bouwlasersonline

goedadvies, vakkundig, vriendelijk en snel.

Mijn eigen laser was niet meer zo nauwkeurig, na overleg de laser langs gebracht voor reparatie, ik kreeg direct advies over de nieuwe mogelijkheden, en ja een laser van 8 jaar oud, haalt het niet meer met de nieuwe generaties, dus ik ging met een nieuwe spat zuiveren, goed zichtbare lijnen laser naar mijn klus. ik ben er blij mee.

Beste Roel, Dank je wel voor de beoordeling, hopelijk bevalt de Birdy CL360-3G nog steeds. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

Kära Joachim, Tack så mycket för recensionen, om det finns något annat vi kan hjälpa dig med, vänligen meddela oss. Med vänliga hälsningar Bouwlasersonline

Snel

Beste Mark, Hartelijk dank voor de beoordeling, mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. mvg Bouwlasersonline

vlotte en goede service

zie boven

Beste André, Dank je wel voor de beoordeling, mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. We kunnen eventueel ook de laser in de loop van de tijd een keer kalibreren. mvg Bouwlasersonline

Goede service zowel als telefonisch.

Telefonisch contact gehad vanwege een defect aan bouwlaser. Samen met met bouwlasers online telefonisch een diagnose gemaakt en na het juiste onderdeel besteld te hebben is het probleem opgelost. Erg vriendelijk personeel.

Beste Raymond, Fijn dat het probleem zo is opgelost, mocht je de laser een keer willen laten keuren, dan weet je ons te vinden. mvg. Bouwlasersonline

Super netjes verpakt en snelle levering

Beste Cees, Hartelijk dank voor de beoordeling, mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. We kunnen eventueel ook de laser in de loop van de tijd een keer kalibreren. mvg Bouwlasersonline

Top service en kwaliteit!

Zeer snelle behandeling van onze bestelling. Uitstekende opvolging. Prima verpakking en verzending!

Beste Irtas, Fijn om te horen dat het bevallen is. Mochten wij jullie nog ergens mee kunnen helpen of zijn jullie nog naar iets op zoek? app, bel of mail ons dan en we gaan ons best doen om jullie verder te helpen. mvg Bouwlasersonline

Goede service en snelle levering

Na bestelling, werd het product gecontroleerd,, gevolg was een mankement. Werd gelijk gebeld dat de levering iets langer duurde. Top om het even te communiceren.

Beste Emiel, Dank je wel voor de mooie beoordeling, tijdens de controle van het prisma ging er inderdaad iets fout. Gelukkig viel de levertijd mee, hopelijk is verder alles naar wens verlopen. Mochten er nog vragen zijn , je weet ons te vinden. mvg Bouwlasersonline

Eerlijk en snel!

Beste Tony, Hartelijk dank voor de beoordeling, hopelijk bevalt de HL700. Mocht er nog iets zijn? bel, whatsapp of mail ons, wij zullen zo goed mogelijk proberen te helpen. mvg Bouwlasersonline

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.