Correct bedrijf

Correct en stipt bedrijf niks op aan te merken. Doe zo verder!

Beste Stefaan, Hartelijk dank voor de feedback, wij blijven ons best doen. Mocht u nog iets voor reparatie hebben, dan helpen wij u graag. Zijn er toch nog vragen, dan kun je ons altijd bellen. Het team van Bouwlasersonline

Super service, snelle levering en goed ingepakt voor verzending.. “Top Lasers” mocht jij nou opzoek zijn naar een laser, zoek dan niet verder maar bestel hem bij bouwlasersonline.nl

Beste Arjen, Top om te horen, dank je wel voor het mooie reactie! Veel succes met de spectra set, mocht er iets zijn dan kun je ons altijd bellen. Het team van Bouwlasersonline

Fijne partij om mee te werken

Fijne dienstverlening, komen hun afspraken na.

Beste Martijn, Dank je wel, dat is wederzijds. Tot de volgende keer, mocht er iets zijn dan kun je ons altijd bellen. Het team van Bouwlasersonline

Snelle goede service komt met oplossingen en tips

Niks op aan te merken

Beste Jeroen, Hopelijk werkt alles naar wens, mocht er nog iets zijn waarbij wij je kunnen helpen, dan kun je ons altijd bellen. Het team van Bouwlasersonline

Goede service en duidelijke uitleg

Ben in de showroom geweest en werd goed geholpen door Vincent. Hij nam de tijd en hebben 5 lasers vergeleken . Uiteindelijk een Leica laser gekocht en ben er zeer tevreden mee.

Beste Jos, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij proberen altijd tijd vrij te maken als er iemand komt om hen zo goed mogelijk te informeren. Veel plezier met de Lino, mocht je er nog vragen over hebben dan kun je ons altijd bellen. Het team van Bouwlasersonline

Kwaliteit en superservice

Altijd goed advies, service , en deskundigheid

Dank je wel Ben, Tot de volgende keer Het team van Bouwlasersonline

Netjes afgeleverd, bij vragen een snelle reactie.

Goed verpakt en ik had vragen over de levering en daarop volgde een snelle reactie.

Beste Jarno, Goed om te horen dat alles goed is aangekomen. Veel plezier met de Levelfix CL618R, mocht je er nog vragen over hebben dan kun je ons altijd bellen. Het team van Bouwlasersonline

prima, zoals het hoort!

het was snel geleverd

super levering snel

Deze mensen weten waar ze over praten, en kunnen zelf reparatie’s uitvoeren indien nodig.

Supersnel en professionele bediening. Dankjewel

Supersnel en professionele bediening. Dankjewel

Alles was op voorraad om 15:00 uur besteld volgende ochtend geleverd

snel geleverd

fijne lui

Top service en vriendelijke mensen

Nemen de tijd om alles uit te leggen, draaien je geen poot uit. Eerlijk en kundig advies. Top ga zo door

Prima geregeld

Alles als afgesproken. Enige min, de batterij zat er niet bij. Wel zakje snoep

Beste Wim, Excuus voor het vergeten van de batterij. Alle refurbished ontvangers worden bij ons opgeborgen zonder batterijen, omdat wij niet weten hoelang deze op de plank blijven liggen. Normaliter wordt er nieuwe batterijen in de ontvangers gedaan op het moment van verzenden, er is echter in dit geval niet goed genoeg op gelet. Ik zal het doorgeven aan afdeling logistiek dat zij hier beter op letten in de toekomst. Hopelijk maakt het zakje snoep het voor nu even goed. mvg. Vincent Bouwlasersonline

Correcte prijs en super service!

Correcte prijs en super service! Zeer goede opvolging en communicatie! Thanks!

Beste Kristof, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! mvg. Bouwlasersonline

Snelle levering, goede service

Zeker aan te bevelen

goede en snelle service.

goede en snelle levering van het product wat we hadden besteld.

Correcte en snelle levering

Netjes

goed snelle levering

Meedenkend en vriendelijk!

Gebeld met lastige vraag, na snel opzoeken, opgestuurd, echt verstand van zaken!

Bart, dank je wel. We doen ons best

ok

ok

Prima geholpen eerlijk behandeld

Prima ervaring

Stabiele voorraad en prijzen

Goede producten tegen goede prijzen.

Zo zou ieder bedrijf moeten zijn.. super snelle levering

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.