Stabiele voorraad en prijzen

Goede producten tegen goede prijzen.

Zo zou ieder bedrijf moeten zijn.. super snelle levering

Keurige bedrijf en goede service

Duidelijke uitleg gekregen en daardoor de juiste keuze bepaalt om een Laser naar mijn zin te kopen.

Volgende bestelling doe ik er ook

Prima zaak

Gewoon zoals het hoort. Bestellen en de volgende dag in huis.

Beste Joost, Dank je wel voor je reactie. We blijven ons best doen. Veel statiefplezier. Groeten Team Bouwlasersonline

Snelle maar onvolledige levering die tot goed einde kwam

Snelle levering na aankoop maar bij levering werden niet alle artikelen geleverd terwijl deze op de leveringsbon stonden na het weekend werd de bestelling dan volledig geleverd

Beste Arno, Excuus dat u niet alles tegelijkertijd heeft ontvangen. De door u bestelde artikelen zijn op donderdag 11-05-2022 om 21:13 uur, zoals u via de track & trace heeft kunnen zien, tegelijkertijd verzonden op donderdag 12-05-2022. Vrijdag 13-05-2022 heeft u slechts een deel van de bestelling ontvangen. De reden waarom PostNL dit niet tegelijkertijd heeft uitgeleverd kunnen wij helaas niet achterhalen, in 95% van de gevallen gaat dit gewoon goed. Wij zijn op werkdagen tussen 8:00-16:00 uur geopend en konden helaas geen reactie meer geven op uw e-mail van vrijdag 13-05-2022 17:36 uur. Via de tracking hebben wij mogen vernemen dat het 2e pakket op 16-5-2022 in de ochtend is bezorgd. Hopelijk is verder wel alles naar wens. Mocht er nog wat zijn, dan horen wij dat graag. Team Bouwlasersonline

Beste Jan, Dank je wel voor de beoordeling. Succes met het slangenwaterpas, mocht je nog vragen hebben.. Dan horen wij dat graag. Team Bouwlasersonline

Goeie service

Sochtends besteld eind middag al bezorgd

Beste Richard, Soms zit het mee en kan het op de rit mee. Veel succes met de Topcon. Team Bouwlasersonline

TOP

perfect geholpen en een zeer snelle service. ook kreeg ik bij het opgestuurde pakketje een kleine attentie. ook al had dit niet gemoeten is het toch fijn.

Beste Sjarla, Graag gedaan, we zien u graag weer terug komen. Succes met de ontvangers. Team Bouwlasersonline

Goed ..... Maar 8 keer een appje had met een simpel telefoontje sneller opgelost geweest

Beste Peter, Je hebt helemaal gelijk, maar soms ben je met zoveel dingen tegelijkertijd bezig dat je daar niet over nadenkt. Alles hopelijk wel naar wens? ook met de laser van Johnny? Mocht er iets zijn, dan hoor ik dat graag. Vincent Team Bouwlasersonline

Prima prijs kwaliteit, komt belofte na kwa levering stond bij artikel 1 a 2 dagen levertijd

Beste Dominique, We blijven ons best doen om alles zo snel mogelijk te versturen. Dank voor je beoordeling en veel succes met de LT58G Team Bouwlasersonline

Duidelijk en goed

Het artikel stond goed op de website. Het was duidelijk voor aanwezigheid, direct verstuurd en volgende dag binnen. Ook de uitleg voor gebruik was prima aanwezig.

Beste Ton, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Hopelijk werkt de lino weer naar behoren. Team Bouwlasersonline

Perfecte service

Duidelijke website met goede relevante informatie en snelle leverantie van een laser-handontvanger.

Ruud, Dank je wel voor je reactie. Veel succes met de ontvanger. Team Bouwlasersonline

Product zoals beschreven en de dag erna al in huis

Super geregeld

Doen wat er beloofd wordt

goed bereikbaar en snelle levering.

telefonisch ook goed bereikbaar voor advies en vervolgens alles snel geleverd.

Prima service zoals het hoort.

Snelle reactie per e-mail, goede service & advies bij bezoek aan showroom.

Compleet aanbod, kennis van zaken en service

Nav een vraag via email teruggebeld en met kennis van zaken uitleg gekregen voor de beste keuze voor wat ik zoek. Hierop naar de winkel gegaan om de producten te zien en ook daar uitgebreide uitleg en demo's om de producten te zien en vergelijken. Prijzen zijn marktconform en mocht het nodig zijn kan hier ook de service goed verleend worden (zover in nu kan beoordelen, hopelijk nooit nodig). Nadat ik/we vergeten zijn een statief mee te krijgen/geven deze later opgehaald en krijg daar als attentie nog een mooi felle zaklamp bij. Bedankt mannen!

Aart, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Veel werkplezier met de laser, mocht er toch nog iets zijn, dan horen wij dat graag. mvg. Vincent Bouwlasersonline

Goed. Snelle levering

Goed en snel

Wilfred, Hartelijk dank je wel voor de top beoordeling. Veel meetplezier met de Levelfix CCL210G Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op [email protected] of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Eenvoudig via de website te bestellen en snel geleverd.

Goed ervaring met bouwlaseronline.nl, via de webshop is het eenvoudig om een bestelling te plaatsen en het product is snel geleverd.

Alexander, Dank je wel voor de top beoordeling. Succes met alle metingen die je gaat doen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op [email protected] of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Snelle en correcte service

Erwin, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Veel werkgemak met de LT58G, mocht er nog wat zijn dan horen wij dat graag. Uiteraard kun je ook bij ont terecht voor reparatie en kalibratie. mvg Vincent

uitstekende en snelle levering

uitstekende en snelle levering

Marco, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Mocht er nog wat zijn, dan horen wij dat graag. Uiteraard kun je ook bij ont terecht voor reparatie en kalibratie. mvg Vincent

Vlotte en snelle afhandeling met goede service

Reparatie van een kapotte laser. Na vakkundig onderzoek bleek die niet meer gemaakt te kunnen worden. Gelijk een goede oplossing aangeboden gekregen.

Koen, Dank je wel voor de beoordeling! Helaas was de laser gesneuveld de strijd. Maar gelukkig hebben we je snel aan een vervangende RL-200 2S kunnen helpen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op [email protected] of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

Zeer snelle en goed ingepakte levering

Na dat ik per ongeluk het verkeerde huisnummer opgegeven had en een bericht van terugzending naar de leverancier ontving ... Heeft bouwlaseronline me deze zending onmiddellijk (binnen de 2dagen) teruggezonden zonder enige meer kosten .

Werner, Dank je wel voor de top beoordeling. Een typfout is snel gemaakt, gelukkig hebben wij de primus2 weer snel naar je toe kunnen sturen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op [email protected] of op whats app via 06-21363667 mvg Vincent

De Liesbosch 42 3439 LC Nieuwegein

Over Bouwlasersonline.nl

Onze producten en accessoires inspireren al jarenlang professionals. Wij hebben al meer dan 40 jaar ervaring in het vak, waardoor wij innovatieve producten leveren waar klanten echt om vragen. Wij bieden oplossingen van hoge kwaliteit waar professionals van op aan kunnen.