goed en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnel en volgens afspraak geleverd

Korte doorloop tijd vanaf eerste contact tot glazen met logo geleverd op de afgesproken datum. Goede kwaliteit drukwerk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op zoek gegaan via Google en bij jullie terecht gekomen. Fijne service,goede duidelijkheid, totaal plaatje klopt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, goeie service en levering

na telefonisch contact, per mail een offerte aangevraagd voor mokken en kop+schotel. Dezelfde dag nog offerte in huis met goeie prijs. Na akkoord van de proefdruk volgde een snelle levering

Goede en snelle service

Goede en snelle service

prettige samenwerking

Een fijne samenwerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige en snelle communicatie, en een goede service!

Contact gehad met Ewout. Erg fijne communicatie, ik werd snel geholpen. Door een foutje ook nog een goede compensatie gekregen, dus een extreem goede service. Bij mijn vorige werkgever ook waterflessen besteld via jullie, dus ik ben altijd erg tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, efficient en goede prijs/kwaliteitverhouding

Toegankelijke en adequate communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en kwaliteit, meedenkend en vriendelijk

Ik heb zeer goede ervaringen met Rike. Ze hebben mooie artikelen en leveren een goede kwaliteit. Personeel is meedenkend en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reactie en meedenkende werknemers

Fijn dat er zo snel gehandeld kan worden en er meegedacht wordt over mogelijkheden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wordt snel en professioneel gereageerd op aanvragen en verzoeken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, prijs/kwaliteit oké!

Snel geholpen geweest met goed advies. Wat betreft de bedrukkingskwaliteit: goede kwaliteit voor de prijs.

Goeie ervaring!

Ik had een zeer aangenaam contact met Ewout bij Rike. Op elke vraag werd keurig geantwoord en er werd heel snel actie genomen. Een beschadigde flesdop werd zonder probleem door 2 nieuwe vervangen. Onze samenwerking is heel vlot verlopen.

Goede producten - excellente service

Zelfs in geval van probleem met product snel en makkelijk opgelost.

Zeer goede service

Zeer positieve ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle communicatie

Service was top. Communicatie ging snel en correct. Ons proefdruk was snel binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering!

We hadden een spoed bestelling en het is allemaal goed gegaan! op de dag dat we de glazen nodig hadden kwamen ze binnen top geregeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering bierglazen met logo

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en supersnelle reactie van Ewout

Ik kon nergens terecht voor mijn bestelling op de termijn die ik had. Rikegroup kon zelfs 2 weken voor mijn deadline leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer goeie service

persoonlijk contact werd geaprecieerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd veel keus vriendelijk personeel.

Snel geleverd veel keus vriendelijk personeel.

helemaal goed

Keurig

Alles volgens afspraak en duidelijke communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service en levering was goed.

Het logo op de flessen vinden we te klein. Op het voorbeeld dat we via mail ontvingen leek het veel groter. Spijtig Levering en service was goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering. Kwaliteit van de koppen kunnen beter

Service en levertijd zeer goed. Kwaliteit van de zwarte mokken en koppen zijn niet goed, kleur gaat eraf

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.

Filter op Taal