Prima contact en service. Een mooi resultaat!

Op vrij korte termijn waren we op zoek naar 300 bedrukte champagneglazen. Dit was geen probleem. Medewerker reageerde vrijwel meteen op mailtjes en ook telefonisch prima contact. Een erg mooi resultaat en een mooie herinnering voor onze leerlingen. Bedankt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jolise, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat de champagneglazen positief zijn ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Vlot gekozen, snel geleverd!

Heel strakke, overzichtelijke website waar het eenvoudig kiezen is. Goede, correcte prijzen en snelle levering van mooi afgewerkte producten. Top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bart, Hartelijk dank voor deze mooie review en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goed geregeld en snelle service

Prima product en ook goede klanten service

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Stefan, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Veel plezier met de kopjes en graag tot een volgende keer! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Niet erg proactief

Tot drie maal toe ging er iets mis met mijn bestelling en steeds werd er pas gehandeld wanneer ik er naar vroeg. 1. Drukproef kwam laat en belandde in de spam (vanuit het rikke groep mailadres belanden ze automatisch in de spam, vanuit het directe mailadres van Adriaan niet. 2. Levering duurde langer dan de geschatte 10 dagen en was incompleet, stond op de pakbon maar dit hadden jullie niet gezien. 3. Creditering ging ook niet meteen goed. Een fout is menselijk maar drie in een bestelling is slordigheid.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Piër, Bedankt voor uw feedback! Jammer om te horen dat de levering en creditering niet helemaal vlekkeloos zijn verlopen. Onze excuses voor het ongemak. We wensen u in ieder geval veel plezier met de bedrukte glazen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

wat een top service!

Super persoonlijke en snelle opvolging van het ontwerp. Het resultaat mag er zijn!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Deborah, Hartelijk voor het plaatsen van deze beoordeling en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Super Ablauf.

Nette Beratung, wenn auch nur in Englisch:)

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag Michael, wir danken Ihnen für die ausgezeichnete Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Super tevreden!

Fijne communicatie en snelle service!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Janet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, goed om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de koffiemokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Goede ervaring . Eerste bestelling zal zeker niet de laatste zijn.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Patrick, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn dat u een goede ervaring hebt gehad en we helpen u uiteraard graag de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Mooi service en goede kwaliteit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sohad Laktami, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede surves en producten

Ik heb mooie producten gekregen ...En ze hebben me keurig geholpen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jacqueline, Bedankt voor dit prachtige cijfer! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en producten. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Fijn contact en goede leveringen/service

Het contact met Rike group is goed en snel. Offertes worden snel gemaakt en worden ook snel opgevolgd. Het is geen probleem om tot een gewenst product te komen. Levering is goed en als er onverhoopt een glas kapot gaat tijdens de levering wordt dat netjes afgehandeld.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sebastiaan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u het contact en onze service als positief hebt ervaren. Veel plezier met de prachtige bierglazen en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Mooi eindresultaat

Mooie bierglazen, mooie bedrukking en redelijke snelle levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nick, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Bijzonder tevreden over de hulp met de aan te leveren documenten. Perfect geraliseerd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hans, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Kompetent

Die Bestellung war unproblematisch und kam zur angegebenen Zeit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag Svenja Schomburg, wir danken Ihnen für die ausgezeichnete Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Mooi product

ondanks dat mijn logo van mindere kwaliteit was, is er een heel mooi logo van gemaakt op het glas.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Diet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

super goede communicatie, snelle afwikkeling

Na informatie te hebben aangevraagd, snel persoonlijk contact gekregen en in korte tijd hadden we alles geregeld. Wij zijn zeer tevreden, wellicht in de toekomst herhaling van bestelling

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Heel veel plezier met de borden en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Aanrader

Fijne ervaring, goede communicatie

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Yves, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We wensen u heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Perfekt

Super freundlicher Service, perfekte Ware, werde wieder bestellen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag Herr Lickert, Wir freuen uns sehr über Ihre gute Beurteilung, vielen Dank dafür. Immer wieder gerne! Viele Grüße Team Riké Group

High quality logo on glasses, delivered quickly.

I printed our logo on wine glasses and the quality was super. Plus the glasses were delivered quickly.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dear Helen, Thank you for this excellent review. We're happy to hear that you like the wine glasses! Have a nice day! Kind regards, Team Riké Group

uitstekende service, snel en heel mooie producten

super makkelijk te bestellen, Kwaliteit en Service top. Bedankt voor deze mooie glazen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review en dit prachtige cijfer! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met de glazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima, alles volgens afspraak

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Palms and More, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. We wensen u heel veel plezier met de cappuccino kopjes. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

goede service

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze review en het prachtige cijfer! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met het glas- en servieswerk en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

goed product en correcte prijs

reeds 3 jaar doe ik een bestelling bij Riké en telkens goede service ontvangen... ook bij kleinere schade door verzending werd alles direct vervangen. bedankt voor alles

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Paul, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat u al zo lang tevreden bent over onze service. We wensen u heel veel plezier met de koffiekopjes en helpen u uiteraard graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

top!!

Super goed geholpen en meegedacht! En resultaat is uitmuntend en prijs goed!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste FB Schopman, Een prachtig cijfer en mooie review, hartelijk dank hiervoor! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en prijzen. Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Kwaliteit en snel geleverd, goede service

Bij vragen is er snelle service, goed bereikbaar via email en prettig contact. Levering binnen 1 week, wij zijn er blij mee!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bas, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om zo'n positieve beoordeling te ontvangen! Veel plezier met de glazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Über Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.

Kiyoh Bewertungen