vlotte en vriendelijke service

wij werken vaak met Riké en dit loopt zeer vlot!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Lisa, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de waterflessen en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Leuk product, goede kwaliteit.

alles gekregen zoals besteld

aan te bevelen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dany, Hartelijk dank voor deze mooie aanbeveling! Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Wij hebben een klein bedrijf en zochten een bedrijf waar we niet gelijk hele grote hoeveelheden hoefde te bestellen. Dat vonden wij in Riké.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marianne, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat jullie gevonden hebben waar jullie naar op zoek waren. Veel plezier met de waterflessen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Geweldige service en prachtig drukwerk

Heel goede ondersteuning, opsturen van een staal om tot een oplossing te komen geen enkel probleem. Prachtig afgewerkt drukwerk.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Johan, Bedankt voor dit prachtige cijfer en de mooie review! Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

proffesioneel

zie hierboven

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de borden en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima werk geleverd!

Overzichtelijke site. Vriendelijk aan de tel. Alles wordt mooi en stevig verpakt en afgehandeld tijdens de levering. Heb de Rikegroup al aan andere verenigingen aanbevolen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Christl, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Super dat u ons al heeft aanbevolen :) Heel veel plezier met de glazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Makkelijk en Goede kwaliteit

Het online bestellen van de glazen is makkelijk en snel. De klantenservice is netjes en duidelijk. De kwaliteit van het drukwerk op de glazen is zeer goed.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste SAU Spirits, Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de whiskeyglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Top kwaliteit, klantvriendelijk en snelle service

Ik bestel de glazen nu al een aantal jaar en ze worden intensief gebruikt. De glazen met opdruk blijven goed in de vaatwasser. Kwalitatief erg goed en ze zien er prachtig uit. Kortom goed product.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sebas, Hartelijk dank voor deze mooie review, goed om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met de bierglazen en graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Zeer klantgerichte, correcte service

Bij het transport braken drie glazen. Riké stuurde mij er prompt gratis zes na.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Diederik, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer en de mooie beoordeling. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Hat alles sehr gut geklappt. Danke

Gute Ware schnelle Fertigung und Lieferung.

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag Jörg, Wir danken Ihnen für die fantastische Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Perfect.

Goede service, bertrouwbaar, snelle respons en kwaliteits producten.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Thom, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de gin tonic glazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Top Service trotz einiger Schwierigkeiten

Ich bin absolut zufrieden und würde wieder kaufen. Der Service war absolut perfekt und auf Emils wurde spätestens nach 2 Stunden geantwortet. Auch als meine Bestellung bei der Lieferung verschwunden war, wurde auch super drum gekümmert. Vielen Dank nochmal.

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag Finn, Wir freuen uns über Ihre gute Beurteilung, vielen Dank dafür. Wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Team Riké

Zeer vlotte communicatie en opvolging

Zeer vlotte communicatie en opvolging

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de longdrinkglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Deze keer minder

Ondanks afspraak voor het leveren is er te vroeg geleverd en op ander adres

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Henri, Bedankt voor het plaatsen van de review en de feedback. We vinden het vervelend dat de levering niet op de afgesproken tijd en adres plaatsvond. Onze excuses voor het ongemak! We wensen u in ieder geval veel plezier met de bierglazen. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Persoonlijke hulp en afgeleverd wat is afgesproken

Ontzettend goed geholpen bij het ontwerp. Zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat en bezorgd conform geschepte verwachtingen en tijdspad. Perfect!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Richard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima contact en service. Een mooi resultaat!

Op vrij korte termijn waren we op zoek naar 300 bedrukte champagneglazen. Dit was geen probleem. Medewerker reageerde vrijwel meteen op mailtjes en ook telefonisch prima contact. Een erg mooi resultaat en een mooie herinnering voor onze leerlingen. Bedankt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jolise, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat de champagneglazen positief zijn ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Vlot gekozen, snel geleverd!

Heel strakke, overzichtelijke website waar het eenvoudig kiezen is. Goede, correcte prijzen en snelle levering van mooi afgewerkte producten. Top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bart, Hartelijk dank voor deze mooie review en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goed geregeld en snelle service

Prima product en ook goede klanten service

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Stefan, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Veel plezier met de kopjes en graag tot een volgende keer! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Niet erg proactief

Tot drie maal toe ging er iets mis met mijn bestelling en steeds werd er pas gehandeld wanneer ik er naar vroeg. 1. Drukproef kwam laat en belandde in de spam (vanuit het rikke groep mailadres belanden ze automatisch in de spam, vanuit het directe mailadres van Adriaan niet. 2. Levering duurde langer dan de geschatte 10 dagen en was incompleet, stond op de pakbon maar dit hadden jullie niet gezien. 3. Creditering ging ook niet meteen goed. Een fout is menselijk maar drie in een bestelling is slordigheid.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Piër, Bedankt voor uw feedback! Jammer om te horen dat de levering en creditering niet helemaal vlekkeloos zijn verlopen. Onze excuses voor het ongemak. We wensen u in ieder geval veel plezier met de bedrukte glazen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

wat een top service!

Super persoonlijke en snelle opvolging van het ontwerp. Het resultaat mag er zijn!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Deborah, Hartelijk voor het plaatsen van deze beoordeling en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Super Ablauf.

Nette Beratung, wenn auch nur in Englisch:)

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag Michael, wir danken Ihnen für die ausgezeichnete Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Super tevreden!

Fijne communicatie en snelle service!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Janet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, goed om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de koffiemokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Goede ervaring . Eerste bestelling zal zeker niet de laatste zijn.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Patrick, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn dat u een goede ervaring hebt gehad en we helpen u uiteraard graag de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Mooi service en goede kwaliteit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sohad Laktami, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Über Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.

Kiyoh Bewertungen