Laden reviews...
Laden reviews...
83 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Insgesamt schätzen Kunden die hohe Produktqualität und zügigen Service. Die Kommunikation war oft klar und die Lieferung zuverlässig. Es gab einige Berichte über Lieferverzögerungen oder Verfügbarkeitsprobleme, die jedoch zügig gelöst wurden. Die Gesamteindruck spiegelt eine starke Fokussierung auf Qualität und Kundenzufriedenheit wider.
In overleg bestelling gedaan voor bedrukte champagneglazen voor een zakelijk evenement. Volgens de informatie op de site zouden de glazen op tijd zijn. Vervolgens kwam er bericht dat ze later zouden zijn; toch door laten gaan, want een maand later was er een ander evenement waar we ze konden gebruiken. Akkoord gegeven op drukproef. En toen bleef het stil 3 keer aan de bel getrokken. Tot op heden (2 maand later) helemaal niets gehoord. Wat een waanzinnig slecht en onprofessioneel bedrijf!
Beveelt niet aan
25 June 2026
Edzo
Bergman
Het bedrijf werkt snel en denkt mee met je rondom het designen van de glazen... Ook was de levering behoorlijk efficiënt en was de kwaliteit echt datgene wat ze beloofden! Fijne ervaring en goed bedrijf om rondom het bedrukken van glazen mee in zee te gaan
Beveelt aan
17 June 2026
Joël
Tilburg
Het product werd sneller dan verwacht geleverd en de kwaliteit was top. Enige aandachtspunt is de online portal die niet altijd even overzichtelijk is qua orders en welke stappen je nog moet nemen.
Beveelt aan
10 June 2026
Tom
Groningen
Helaas ben ik niet tevreden over de communicatie rondom mijn bestelling. In de drukproef stond uiteindelijk een andere kleurcode verwerkt, maar dit werd slechts in één Engelse zin vermeld. Hierdoor is voor mij niet duidelijk genoeg geweest dat de kleur daadwerkelijk zou worden aangepast. Het resultaat is dat ik nu met 500 kopjes zit in de verkeerde kleur. Daarnaast wordt er geen passende oplossing geboden om dit nog aan te passen. Erg teleurstellend.
Beveelt niet aan
9 June 2026
Kayleigh Tadema
Sneek
Ik had flessen besteld met een glas ets. De mensen van Riké hebben mij geholpen met het maken van het design en hebben 3x opnieuw een proefdruk gemaakt. Het zag er helemaal super uit. Na levering bleek dat alles klopte conform de proefdruk, alleen was de bodem van de fles in het echt veel dikker dan op de proefdruk te zien was, dus de afbeelding kwam een beetje "weird" over. Standaard krijg je na levering de vraag of je tevreden bent, waarop ik heb aangegeven van niet. De mensen van Riké vonden dat direct ook en hebben mij kosteloos een nieuwe zending gestuurd. Ik zou Riké dus zeker aanbevelen. Waarom dan geen 10? Ik vond de lijntjes van de ets wat dun; de profdruk is zwart op wit, waarbij de echte fles wit op transparant is.
Beveelt aan
6 June 2026
Patricia Simons
Alkmaar
De glazen flessen waren zoals omschreven en alles netjes verpakt en geleverd.
Beveelt aan
2 June 2026
Myriam
Poperinge
Great and responsive service and the quality of the products is great
Beveelt aan
21 May 2026
Julia
Brussels
Ich habe erneut bei Riké Flaschen bestellt und sie wurden pünktlich geliefert.
Beveelt aan
18 May 2026
Gillani Syed Arslan
Troisdorf
mooie kwaliteit en snel geleverd
Beveelt aan
17 May 2026
Andre Steinschuld
Slenaken Niederlanden
onduidelijke communicatie, maar verder prima
Beveelt aan
16 May 2026
Froukje
NES GEM AMELAND
Alles hat hervorragend funktioniert.
Beveelt aan
13 May 2026
Knappenverein Stiepel
Bochum
Vanaf het moment van bestellen tot de levering is de service zeer vlot. De digitale proefdruk werd heel snel geleverd. De uiteindelijke kwaliteit van de gegraveerde flessen kan ik enkel uitstekend noemen. Levering gebeurde via DHL - die lieten het wat afweten (waar Riké niets kan aan doen) - maar ook daar volgden zij alles enorm goed op als "tussenpersoon" op dat moment tussen eindklant en koerier. Zeker aan te bevelen.
Beveelt aan
3 May 2026
Steven Ryckebosch
Knokke-Heist
We hebben prachtige flessen laten graveren met ons logo. Echt heel mooi geworden.
Beveelt aan
29 April 2026
Jojanneke van der Veer
Amsterdam
Fijn persoonlijk contact, advies over beste methode, en hele mooie waterflessen met mijn bedrijfs logo ontvangen!
Beveelt aan
28 April 2026
la sosta
chaam
Eenvoudig spanend en top qualiteit!
Beveelt aan
21 April 2026
Alexandre
BRUSSEL
Wij hebben gebaksbordjes laten bedrukken en deze zijn erg mooi geworden waarvoor dank!
Beveelt aan
16 April 2026
Monique
's-Gravenhage
Was op zoek naar te graveren wijn karaffen Heb deze hier gemakkelijk gevonden Korte leveringstermijn correcte levering
Beveelt aan
10 April 2026
Luc Ruyssers
Berchem, Antwerpen
Super Produkt, super Service und schnelle unkomplizierte Abwicklung. Wir sind sehr zufrieden!
Beveelt aan
6 April 2026
Hotel Villa Vie
Cochem
We hebben eigen bierglazen laten bedrukken (full color). De webshop gaf heldere keuzes en we kregen aanvullend persoonlijk advies. Bij levering bleek alles te kloppen en de kwaliteit (tot dit moment) prima. De glazen waren degelijk ingepakt en zijn 100 breukvrij aangekomen.
Beveelt aan
1 April 2026
Spellencafé
Groesbeek
Beste,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve feedback over de bierglazen met full color bedrukking. Fijn om te horen dat de webshop, het persoonlijke advies en de levering naar wens zijn verlopen en dat de glazen in goede staat zijn aangekomen!
Met vriendelijke groet,
Team Riké
Unsere Anfrage wurde zügig bearbeitet und war fix bei uns! Die Gläser sind qualitativ hochwertig und sehr imposant! Danke dafür.
Beveelt aan
1 April 2026
Lina Spies Miller
Oberursel
Sehr geehrte Kundin,
vielen Dank für Ihr positives Feedback zu den bedruckten Gläsern! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit der Abwicklung, der Unterstützung sowie der Qualität zufrieden sind. Ihre Empfehlung wissen wir sehr zu schätzen.
Mit freundlichen Grüßen
Team Riké
Paar demo's opgevraagd. Snel gekregen. Keuze gemaakt en binnen 2 weken geleverd. Hanno is een toppert.
Beveelt aan
27 March 2026
AXS ict
Rotterdam
Beste,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de gegraveerde glazen. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelheid, de kwaliteit en het ontvangen van de samples. Wij waarderen uw complimenten en nemen deze graag mee binnen ons team!
Met vriendelijke groet,
Team Riké
De tassen zijn zeer geslaagd en het bestelproces verliep vlot. De levering was echter wel een probleem, we ontvangen de tassen meer dan een week later dan wat eerder beloofd was. We moesten zelf contact opnemen om aan te geven dat de levering niet in orde was.
Beveelt aan
26 March 2026
Viktor
Gent
Beste Viktor,
Hartelijk dank voor uw feedback over de bedrukte tassen. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het product en het bestelproces. Tegelijkertijd bieden wij onze excuses aan voor de vertraging in de levering en het feit dat u hier zelf achteraan heeft moeten gaan. Dit nemen wij intern op om onze processen verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Riké
Kommunikation war sehr gut, Vorgang und Kostenvoranschlag wurden umgehend bearbeitet, Umsetzung der individuellen Wünsche wurden zu unserer vollsten Zufriedenheit ausgeführt. Bei Gelegenheit greifen wir gerne auf Ihre Dienste zurück!
Beveelt aan
10 March 2026
Stephan
Schalksmühle
Sehr geehrter Kunde,
vielen Dank für Ihr positives Feedback zu den bedruckten Gläsern. Es freut uns sehr zu hören, dass die Kommunikation, die Abwicklung sowie die Umsetzung Ihrer individuellen Wünsche zu Ihrer vollsten Zufriedenheit verlaufen sind. Ihre Empfehlung wissen wir sehr zu schätzen.
Mit freundlichen Grüßen
Team Riké
Der Service ist gut und an sich unkompliziert. Es wäre für den Deutschen Markt schön, wenn man einen Ansprechpartner hat der auch Deutsch kann. Das Designe war ja auch sehr allgemein und wäre sicher auch etwas für andere Feuerwehren. Evtl. überlegen Sie sich eine fertige Tasse mit dem Designe ins Programm zu nehmen was den Preis noch ein wenig drücken könnte. Große Produktion und damit niedrige Kosten. Ist nur mal so ein Vorschlag.
Beveelt aan
5 March 2026
Ralf
Köln
De communicatie van bestelling tot levering is prima. Het product is perfect.
Beveelt aan
5 March 2026
Alexander
KORTRIJK
Beste Alexander,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de waterflessen met bedrukking. Fijn om te horen dat de communicatie van bestelling tot levering naar wens is verlopen en dat het product aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Team Riké
Zonneoordlaan 17
6718 TK Ede
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops