Bij Riké denken ze met je mee!

Goede ervaring met Riké. Meerdere bestellingen inmiddels gedaan, naar tevredenheid.

Prima, maar het duurde wel erg lang

Ik heb 36 trappisten glazen met logo besteld, datum 1 maart. 17 mei werden de glazen bezorgd, dat is 2,5 maand. Dat vind ik behoorlijk lang. De glazen zien er overigens prima uit, dat is oké.

Professioneel bedrijf

Glazen met opdruk besteld voor evenement. Goed begeleid door het proces. Contact met medewerkers was duidelijk en ze reageerden altijd snel op mijn vragen.

Heel mooi product

De flessen zijn perfect met het logo !

fijn contact

Goed geholpen.

Prima geholpen, levertijd was voor ons aan de krappe kant maar dat kon niet meer anders. Fijne mensen.

Top, behulpzaam, nette uitvoering en bezorging

Ondanks dat het ging om een kleine bestelling toch de nodige aandacht gekregen, keurige uitvoering en tijdige levering

Zeer tevreden!

Fijn en gemakkelijk contact, snelle levering en goede kwaliteit! Aanrader.

snelle levering, goede bereikbaarheid en service en kwaliteitsproduct geleverd

Voor een reunie op onze school zochten wij festivalglazen. Na het opvragen van informatie nam Rikégroup contact met me op en hebben we samen het best passende product gekozen. De glazen zijn snel geleverd en de glazen én de opdruk was van goede kwaliteit. Dank voor het medenken, het prettige contact en natuurlijk de mooie glazen. We hebben er veel positieve reacties op gehad en we zijn zelfs benaderd door een plaatselijke horeca-ondernemer (die aanwezig was op de reunie) omdat zij de glazen mogelijk ook wil bestellen. Dat zegt toch genoeg?!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor je mooie review en het prettige contact! Erg leuk om te horen dat je zoveel mensen enthousiast hebt gemaakt voor de kunststof bierglazen, daar doen we het graag voor! Met vriendelijke groet Team Riké

Snelle service en een mooi resultaat!

Via de mail snel contact en antwoord bij eventuele vragen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Alexander, Dank voor je positieve review en nog veel plezier van je bedrukte bierpullen! Met vriendelijke groet, Team Riké

Vlotte en snelle service, top

Topservice

Proost! Dank voor je nieuwe order, Bart. Met vriendelijke groet, Team Riké

Valué for money, afspraak is afspraak

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Chris, Goed om te horen dat de gegraveerde wijnglazen bevallen! Met vriendelijke groet, Team Riké

perfecte service

perfecte service

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nick, Dank voor je lovende woorden, en veel plezier met de wijnglazen! Met vriendelijke groet, Team Riké

Het duurt even, maar dan heb je ook wat :)

De kopjes zien er heel mooi uit!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Petra, Dank voor je mooie review, veel plezier met de bedrukte koffiekopjes! Met vriendelijke groet, Team Riké

Slecht

Update; Inmiddels zijn er kosteloos keurige bedrukte glazen aangeleverd. Gegraveerde bierglazen besteld waarvan de kwaliteit en zichtbaarheid zeer slecht is. Contact opgenomen en er werd mij verteld dat ik beter bedrukte glazen had kunnen bestellen i.v.m. vochtigheid en er wordt mij een korting geboden van 25% op het bedrukken van glazen. Als je gegraveerde bierglazen besteld dat lijkt mij dat logisch dat ze vochtig worden. Waarom wordt dit aan überhaupt aangeboden? Ik heb nu 60 glazen staan die niet gebruikt kunnen worden. Super slecht! Ik ben zeer ontevreden.

Hochwertige Produkt und einandfreier Kundenservice!

Wir sind mit unseren gebrandeten Wasserflaschen sehr zufrieden und werden auf unseren Events immer wieder von Gästen gefragt, wo wir die Flaschen erworben haben. Der Bestellverlauf ist super unkompliziert und alle Liefertermine sind bisher optimal eingehalten worden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag! vielen Dank für Ihre schöne Bewertung und schön zu hören, dass Ihnen die bedruckten Glasflaschen gefallen! Wir würden uns freuen, Sie wieder beliefern zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Team Riké

Gerne wieder!

- Schnelle Antworten auf Rückfragen - Absolute professionelle Abwicklung und dabei völlig unkompliziert

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Morgen! vielen Dank für Ihre positive Bewertung und den netten Kontakt! Wir würden uns freuen, Sie wieder mit bedruckten Espressotassen beliefern zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Team Riké

Zeer postief!

Vlotte, heldere en klantvriendelijke communicatie. Snelle en juiste levering van een goed product en keurig bedrukt. Hanno goed geregeld! Bedankt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag, Leuk om te horen, dank voor je enthousiaste review! Met vriendelijke groet, Hanno Riké

Prima communicatie en service! Oplossingsgerichte instelling.

Prima communicatie en service! Oplossingsgerichte instelling.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste mevrouw Groot, Dank voor uw positieve review, veel plezier met de bedrukte kop en schotels! Met vriendelijke groet, Team Riké

Alles binnen de afgesproken tijd netjes geleverd.

Heb er voor ons nieuwe restaurant verschillende glazen, met en zonder logo, laten maken. Alle afspraken zijn nagekomen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marco, Dank voor je mooie review! Succes bij de opening van je nieuwe restaurant. Met vriendelijke groet, Team Riké

Uitstekende service! Prachtig eindprodukt.

Meteen met mijn vraag aan de slag en zeer snelle en goede service.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bart, Dank voor je mooie review, leuk om te horen! Veel plezier met je bedrukte waterflessen. Met vriendelijke groet, Team Riké

Prachtig gegraveerd glaswerk

Heel erg mooi geworden. Ik was bang dat de details te klein waren om mooi uit te komen, maar het ziet er echt geweldig uit! Snel geleverd, goede prijs en kwaliteitsglazen van Royal Leerdam. Helemaal top!

Mooie kwaliteit kopjes met schotel

Wij hebben de Rondo Cappuccino 20 cl. SET mat zwart besteld incl. bedrukking. Deze zien er geweldig uit! Omdat onze logo op 800 graden wordt ingebakken is het volledig kras- en vaatwasbestendig.

geleverd wat er brsteld is

Mitarbeiter nett - Ware nicht wie besprochen

Der Mitarbeiter ( Hanno) war sehr nett und bemüht. Er hat schnell geantwortet und die Lieferung kam zum Termin. Leider nicht mit dem Echtgolddruck wie besprochen. Das ist sehr schade- Das Glas war für den Preis nicht hochwertig genug. Nächstes Mal lasse ich mir vorab ein Muster schicken.

Company details

38 Industrieweg

Hasselt 8061 RB

382022670

[email protected]

Über Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.

Kiyoh Bewertungen