Valué for money, afspraak is afspraak

perfecte service

perfecte service

Het duurt even, maar dan heb je ook wat :)

De kopjes zien er heel mooi uit!

Slecht

Gegraveerde bierglazen besteld waarvan de kwaliteit en zichtbaarheid zeer slecht is. Contact opgenomen en er werd mij verteld dat ik beter bedrukte glazen had kunnen bestellen i.v.m. vochtigheid en er wordt mij een korting geboden van 25% op het bedrukken van glazen. Als je gegraveerde bierglazen besteld dat lijkt mij dat logisch dat ze vochtig worden. Waarom wordt dit aan überhaupt aangeboden? Ik heb nu 60 glazen staan die niet gebruikt kunnen worden. Super slecht! Ik ben zeer ontevreden.

Hochwertige Produkt und einandfreier Kundenservice!

Wir sind mit unseren gebrandeten Wasserflaschen sehr zufrieden und werden auf unseren Events immer wieder von Gästen gefragt, wo wir die Flaschen erworben haben. Der Bestellverlauf ist super unkompliziert und alle Liefertermine sind bisher optimal eingehalten worden.

Gerne wieder!

- Schnelle Antworten auf Rückfragen - Absolute professionelle Abwicklung und dabei völlig unkompliziert

Zeer postief!

Vlotte, heldere en klantvriendelijke communicatie. Snelle en juiste levering van een goed product en keurig bedrukt. Hanno goed geregeld! Bedankt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag, Leuk om te horen, dank voor je enthousiaste review! Met vriendelijke groet, Hanno Riké

Prima communicatie en service! Oplossingsgerichte instelling.

Prima communicatie en service! Oplossingsgerichte instelling.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste mevrouw Groot, Dank voor uw positieve review, veel plezier met de bedrukte kop en schotels! Met vriendelijke groet, Team Riké

Alles binnen de afgesproken tijd netjes geleverd.

Heb er voor ons nieuwe restaurant verschillende glazen, met en zonder logo, laten maken. Alle afspraken zijn nagekomen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marco, Dank voor je mooie review! Succes bij de opening van je nieuwe restaurant. Met vriendelijke groet, Team Riké

Uitstekende service! Prachtig eindprodukt.

Meteen met mijn vraag aan de slag en zeer snelle en goede service.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bart, Dank voor je mooie review, leuk om te horen! Veel plezier met je bedrukte waterflessen. Met vriendelijke groet, Team Riké

Prachtig gegraveerd glaswerk

Heel erg mooi geworden. Ik was bang dat de details te klein waren om mooi uit te komen, maar het ziet er echt geweldig uit! Snel geleverd, goede prijs en kwaliteitsglazen van Royal Leerdam. Helemaal top!

Mooie kwaliteit kopjes met schotel

Wij hebben de Rondo Cappuccino 20 cl. SET mat zwart besteld incl. bedrukking. Deze zien er geweldig uit! Omdat onze logo op 800 graden wordt ingebakken is het volledig kras- en vaatwasbestendig.

top

geleverd wat er brsteld is

Mitarbeiter nett - Ware nicht wie besprochen

Der Mitarbeiter ( Hanno) war sehr nett und bemüht. Er hat schnell geantwortet und die Lieferung kam zum Termin. Leider nicht mit dem Echtgolddruck wie besprochen. Das ist sehr schade- Das Glas war für den Preis nicht hochwertig genug. Nächstes Mal lasse ich mir vorab ein Muster schicken.

Super service!

Top kwaliteit van producten. Heel goede service en hulp. Dankjewel.

Mooie borden met logo bestel, snel geleverd en goede kwaliteit

Top service!

Zeer vlotte bediening met prachtig resultaat!

goede website en vele mogelijkheden

snelle service, goede communicatie en uitmuntend resultaat. Vele positieve reacties van onze gasten gekregen.

vlot opgelost

door een foutje glazen met een verkeerde kleur ontvangen. Onderling zeer naar tevredenheid opgelost

Alles was prima geregeld, geen bijzonderheden.

Uitstekende en snelle service

2de maal besteld en opnieuw zeer tevreden!

goede service met mooi resultaat

veel info gekregen, voorafgaand aan de bestelling. Mooi resultaat bekomen.

Bestelling en levering verloopt vlot. Ziet er goed uit.

alles op tijd, conform afspraak; snelle reacties

Perfecte kwaliteit en top service

Kwaliteit glazen en bedrukking is top! Bedankt voor de goede service.

Über Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.

Kiyoh Bewertungen