Prima verzorgt en keurig afgeleverd.

Prima voor elkaar

Goede service, snel antwoord, perfect verpakt.

Goede service, snel antwoord, perfect verpakt.

Kwaliteit zonder zorgen

Het product komt perfekt overeen met onze bestelling. De service is uitstekend !

Super service!

Sehr reaktiv! Sauberer arbeit!

****

We bestelden glazen bierpotten voor de vereniging. Deze zijn echter niet volledig toegekomen. Ook na meermaals mailen werden de tekorten niet ontvangen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Drakentemmers, Wat vervelend om te horen dat jullie niet de volledige bestelling ontvangen hebben! Nu blijkt volgens de track en trace code dat er inderdaad een gedeelte van jullie bestelling is blijven hangen in een sorteercentrum van de bezorgdienst. Helaas hebben we hier niet altijd invloed op... Onze oplossing is om de spoorloze bierpullen alsnog gratis aan jullie te leveren. Ik kan me voorstellen dat jullie logo/tekst op deze bierpul in de tussentijd veranderd is, zou je mij daarom een mail willen sturen op: [email protected] of bellen op +31 (0) 38 20 22 670 Alvast dank! Met vriendelijke groet, Hanno Riké Group

Prettig betrouwbaar en professioneel

Prettig betrouwbaar en professioneel, aanvaardbare levertijden

Prima opvolging

TOP leverancier!!!

Rikegroup is een TOP leverancier. Zeer klantvriendelijk. Je wordt goed geholpen, bij vragen wordt meteen gereageerd. Er wordt ook met je mee gedacht. We zijn hartstikke blij met ons nieuw servies.

Professionell! Schnell! Unkompliziert!

Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis

Bij onze bestelling van trappistglazen zaten 4 kapotte glazen. Dit werd snel opgelost door onmiddellijk nieuwe glazen op te sturen. Dat is klantenservice !

Duidelijke website met mooie producten

Duidelijke site met mooie producten en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook snelle en efficiënte levering.

goede firma

één minpunt... te strikte houding ivm betaling... Klantenbinding is er niet... hierdoor komt vertrouwen in gevaar.

Prima begeleiding en afhandeling (incl. levering)

Wij hebben via Riké Group bierglazen laten bedrukken met ons logo, deze geven we bij een levering van een nieuw apparaat/toestel. Wij zijn goed begeleid in onze keuze en de afhandeling (incl. levering) van de bestelling goed soepel en snel!

Goed kwaliteit

Ben zeer tevreden met de kwaliteit van de glazen maar 1 ster minder voor wat trage correspondentie.

Echt fantastisch

Had glazen besteld voor een bierproeverij. De verzend datum was de dag van de proeverij. Ewout regelde gewoon dat ze de dag ervoor al binnen waren TOP

perfect

perfecte communicatie perfecte levering perfect product

Vlotte levering

Diverse testgraveringen werden gemaakt om tot een topresultaat te komen. Met veel geduld werden we verder geholpen en de glazen werden netjes en snel geleverd. Zeer goede service.

Goeie communicatie, vlotte service! Aanrader!

Goede service , snelle levering

Ben goed geholpen en producten zijn goed

prima!

Eerste order met direct shipment naar klant is netjes verwerkt waaraan wij een tevreden klant hebben overgehouden.

Goede service, snelle levering.

Mooie glazen, goede bedrukking.

Prima service en snelle levering

Fijn en snel contact over de producten. Deze mooie producten zijn snel geleverd en mooi gegraveerd.

Prima en vertrouwde webshop

Voor het eerste een bestelling gedaan bij de Rike group.com dit is zeer goed bevallen. Duidelijke communicatie, snelle helpdesk.

snel en efficiëny

goede info, klantgericht

Prachtige gepersonaliseerde karaffen geleverd!

Er werd door Riké meegedacht in wat we voor goen hadden. We zijn helemaal tevreden over het resultaat.

Über Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.

Kiyoh Bewertungen