Snelle reactie snelheid en zeer hulpvaardig!

Altijd prettig samenwerken

Prima kwaliteit en service!

super service

Gute Konditionen, schnelle Lieferung und gute Qualität

Acties worden snel ondernomen

uitstekend en snel geleverd! goed bedrukt en volledig naar wens!

Broken pieces

Drukwerk is in orde. Helaas waren er 4 stuks gebroken tijdens transport. Graag een credit nota.

Goedendag Frederik, Zoals besproken hebben we de 4 gebroken items gecrediteerd. Rike

Bestellingen worden snel en goed behandeld en geleverd

De bestellingen goed afgehandeld en snel geleverd

Top service!

Ik word altijd heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Er wordt ook altijd goed meegedacht. Erg prettig zo'n samenwerking.

Prettig contant, snelle levering

Contact verliep goed, er werd meegedacht met het ontwerp vanuit Riké. Hierna is het product snel geleverd en het ziet er netjes uit!

Snel en goede service

Snelle reactie als je iets wil laten maken. Correct en goed afgehandeld.

Alles top!

Vriendelijke en behulpzame mensen, goede en snelle service

Mooi resultaat en snelle service!

Bestellen ging soepel, er wordt met je meegedacht, bestelling was best snel klaar en voor de paar schotels die gebroken zijn met aflevering is heel snel vervanging geregeld! Top :)

goede feedback, fijne hulp en goede levering!

zie boven super bedankt

Goede kwaliteit, goed meegedacht en tijdige levering

Mooi product. Opdruk zit er goed op. Goede communicatie en levering op tijd.

Alles volgens afspraak

Prima flessen, nette opdruk, duidelijke proef vooraf. Dus tevreden over deze levering. Idee voor de toekomst: laat op de website of in de proef een asntal ontwerpen als voorbeeld zien om uit te kiezen.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

perfect

er wordt snel gereageerd op vragen, er wordt meegedacht.Goede service.

Goede kwaliteit

Ik heb een aantal bedrukte bierglazen besteld die van zeer goed kwaliteit zijn en een goede bedrukking hebben. Het enige minpuntje is dat ik als leverdatum 7 november had gezet en ze 2 weken te vroeg kreeg omdat ik normaal gezien geen plaats zou hebben, maar er toch op tijd had gekregen dus eigenlijk geen probleem.

Super service, snelle levering, perfect!

Alles was perfect

Snelle reactie, levering en goed product. Enige was dat 2 potten minder geleverd werden als besteld en wij daar zelf nog naar moesten vragen. Wel duidelijke uitleg en snelle reactie en goede service. .

Mooie glazen waterflessen besteld; keurige afhandeling!

De flessen zijn mooi en duurzaam

Prima !

Top geregeld

Alles correct verlopen en goede kwaliteit

Prima, geen bemerkingen

Vlotte levering, product helemaal naar wens!

Al voor 3e keer glazen.. snel en netjes geleverd.

Zeer goede service en snelle levering

Goede kwaliteit.

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.