Mooi product

ondanks dat mijn logo van mindere kwaliteit was, is er een heel mooi logo van gemaakt op het glas.

super goede communicatie, snelle afwikkeling

Na informatie te hebben aangevraagd, snel persoonlijk contact gekregen en in korte tijd hadden we alles geregeld. Wij zijn zeer tevreden, wellicht in de toekomst herhaling van bestelling

Aanrader

Fijne ervaring, goede communicatie

Beste Yves, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We wensen u heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Perfekt

Super freundlicher Service, perfekte Ware, werde wieder bestellen.

Guten Tag Herr Lickert, Wir freuen uns sehr über Ihre gute Beurteilung, vielen Dank dafür. Immer wieder gerne! Viele Grüße Team Riké Group

High quality logo on glasses, delivered quickly.

I printed our logo on wine glasses and the quality was super. Plus the glasses were delivered quickly.

Dear Helen, Thank you for this excellent review. We're happy to hear that you like the wine glasses! Have a nice day! Kind regards, Team Riké Group

uitstekende service, snel en heel mooie producten

super makkelijk te bestellen, Kwaliteit en Service top. Bedankt voor deze mooie glazen.

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review en dit prachtige cijfer! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met de glazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima, alles volgens afspraak

Beste Palms and More, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. We wensen u heel veel plezier met de cappuccino kopjes. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

goede service

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze review en het prachtige cijfer! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met het glas- en servieswerk en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

goed product en correcte prijs

reeds 3 jaar doe ik een bestelling bij Riké en telkens goede service ontvangen... ook bij kleinere schade door verzending werd alles direct vervangen. bedankt voor alles

Beste Paul, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat u al zo lang tevreden bent over onze service. We wensen u heel veel plezier met de koffiekopjes en helpen u uiteraard graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

top!!

Super goed geholpen en meegedacht! En resultaat is uitmuntend en prijs goed!

Beste FB Schopman, Een prachtig cijfer en mooie review, hartelijk dank hiervoor! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en prijzen. Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Kwaliteit en snel geleverd, goede service

Bij vragen is er snelle service, goed bereikbaar via email en prettig contact. Levering binnen 1 week, wij zijn er blij mee!

Beste Bas, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om zo'n positieve beoordeling te ontvangen! Veel plezier met de glazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

handige site & snelle service

we bestellen hier regelmatig glaswerk, de prijzen zijn heel duidelijk en de service is heel snel!

Beste Lisa, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Vriendelijk geholpen

Beste M.L., Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. We wensen u heel veel plezier met de theeglazen en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Top Produkt zu super Preis

Kompetente Abwicklung. Grosser Vorteil: kleine Mindestabnahmen

Guten Tag Herr Volker, Vielen Dank für Ihre schöne Beurteilung, wir haben uns sehr gefreut. Wir wünschen Ihnen viel Freude mit Ihren bestellten Gläsern. Herzlichst Team Riké Group

Goed product snelle levering

Snelle levering van bestelling

Beste Henri, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Veel plezier met de prachtige Sommelier Kelch bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Allemaal dik in orde, van service tot kwaliteit

We hebben voor onze trouw 50 cavaglazen met tekst besteld. Deze zijn erg snel geleverd en zijn van top kwaliteit.

Beste Lotte, Hartelijk dank voor deze mooie review en dit prachtige cijfer. We wensen jullie een hele fijne trouw en veel plezier met de cavaglazen. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit en snelle service

Snel na aanvraag reactie met ontwerp gekregen. Aanpassingen zijn snel gedaan. Ook levering ging ondanks een feestdag sneller dan verwacht.

Beste Rutger, Veel dank voor deze mooie review. Fijn om te horen dat alles snel en goed is verlopen. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Vlotte bediening, denken met je mee.

Kort en bondig: gewoon goed en niet duur.

Beste Hinko, Hartelijk dank voor deze mooie bondige review. Fijn dat u tevreden bent! Veel plezier met de bierglazen en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Mooi materiaal

Beste NPB, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u heel veel plezier met de prachtige bierglazen! Met vriendelijke groet, Het Riké team

Super Ergebnis

Sehr hilfreiches Personal, in der individuellen Betreuung aufgeschlossen und Umsetzungsstark.

Guten Tag Frau Schmidt, 10 Punkte – wir freuen uns sehr! Vielen Dank für die tolle Beurteilung. Wie schön, dass Sie rundum mit uns und den Wasserflaschen zufrieden sind. Viel Freude beim „Trinken“. Wir stehen Ihnen gerne bei Ihrer nächsten Bestellung wieder zur Verfügung. Viele Grüße Ihr Riké Team

goeie service!

fijn overleggen,

Beste Froukje, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

een plezier om met julliesamen te werken

overzichtelijke web shop vlotte opvolging van e-mails snelle levering

Beste Eric, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u positief bent over de samenwerking. Veel plezier met de wijnglazen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede service en kwaliteit geleverd.

Communicatie was duidelijk en super content met mijn bestelling.

Beste Jeroen, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de waterflessen. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima service!

Prettige en goede snelle service.

Beste Mark, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Veel plezier met de houten kistjes! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

meedenkend! kwaliteit drukwerk op het glas is erg mooi

Je krijgt snel antwoord. Ze denken goed mee.

Beste Joep, Bedankt voor dit prachtige cijfer en de mooie review! Fijn om te horen dat u positief bent over onze service en communicatie. Veel plezier met de waterglazen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.