Prima drukwerk maar glazen zijn zwaar, grof en te dik.

Glazen uitgezocht op model en inhoud. Van een 'sommelier'-glas mag je verwachten dat het een mooi dun glas zou zijn. De werkelijkheid was een 'bierpul'-achtig zwaar, grof en te dik glas. Hier wil geen sommelier bier uit drinken. Opdruk was overigens prima verzorgd. Administratieve afhandeling ook prima verzorgd. Zal nooit meer bestellen zonder dat ik het product ik mijn handen heb gehad.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw beoordeling en jammer dat u niet tevreden bent met de ontvangen bierglazen. De Sommelier 40cl. is inderdaad van een iets dikker glas dan bijvoorbeeld de Sommelier 30cl. tapmaat. Het is bij ons altijd mogelijk om vrijblijvend een sample aan te vragen om de kwaliteit van het glas te testen. Hoor graag of we in de toekomst nog enkele testglazen kunnen opsturen. Met vriendelijke groet, Ewout

mooi product en vlotte afhandeling

Geachte Heer, In tegenstelling tot vorig jaar kreeg ik de bestelling ruim op tijd... waarvoor dank. Ik stuurde U afzonderlijke mail ivm vastgestelde schade bij 2 kopjes. Graag had ik deze vervangen gezien....Mocht je dit nog vlot kunnen regelen dan gaat mijn score voor jullie bedrijf naar "uitstekend". Op die manier zou je een jaarlijkse klant kunnen behouden. Dank bij voorbaat ! Vriendelijke groet Paul Warlop

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben zojuist via de mail contact gehad over de transportschade aan 2 kopjes. Er zullen twee nieuwe kopjes worden nageleverd en zo snel mogelijk worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Ewout

Goede service met een mooi resultaat

Waterfles met logo besteld, goede en snelle communicatie via de mail. En het resultaat was Top!

Snelle levering, mooie producten

Ik heb prettig contact gehad met Ewout. Hij heeft op mijn verzoek een aantal samples opgestuurd en toen kon ik makkelijk een keuze maken. Het servies is netjes bedrukt met ons bedrijfslogo en de producten zijn netjes en tijdig geleverd.

PERFECT

Snelle en goeie service :)

Super correcte service!!!

Mooie resultaten!

Snel geregeld daar houd ik van

Uitstekend!

Vlotte afhandeling

Vlotte levering, vlotte communicatie. Puntje voor verbetering: Track & Trace meesturen bij orderbevestiging, zodat levering beter gevolgd kan worden.

Klantvriendelijk, behulpzaam en vlotte aflevering.

Snelle reactie op mijn mail. Verschillende keuze mogelijkheden en behulpzaam om mee te denken en een oplossing te vinden voor een fout die ik zelf gemaakt had.

Netjes en snel geleverd

Alles zag er keurig uit en was snel geleverd. Contact per mail prima en er wordt snel gereageerd.

Wij bestellen al ons servies bij Riké. Vriendelijk en accuraat personeel bij vragen & natuurlijk mooi servies. Mvg Een blije klant

Top !

Heel goede opvolging van de bestelling, timelines gerespecteerd, top producten. Heel goede ervaring, zeker aan te raden !

De service is goed en snel.

Super service, mooi ontwerp.

correcte service , snelle handeling

correcte service , snelle handeling

Fijn contact!

Het contact was Ewout was snel en duidelijk. De bestelde producten zijn goed.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

goede service alleen logo iets scheef op de mok

goede service alleen logo iets scheef op de mok

Beste Gerard, We hebben contact gehad via de mail over de scheve logo's op enkele mokken. Doordat de transfers op de mokken handmatig worden aangebracht kan deze af en toe iets scheef zitten. Met vriendelijke groet, Rikegroup

Top kwaliteit, mooie druk en snelle levering!

Erg vriendelijk en behulpzaam contact. Zeer goede prijs en wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Bestelling was snel geleverd, ik zal volgende keer zeker weer hier bestellen.

Zeer goed en volgens afspraak ( bedankt !!!)

Mooi gegraveerde wijn glazen

Goed prijsverhouding van mooi assortiment

Snelle levering en goed contact. Goed peoduct

Alles volgens plan

Vlotte communicatie, makkelijk aanpasbaar op specifieke wensen van klant, en binnen afgesproken tijd afgevelerd.

Super snelle en fijne service

Ewout is erg fijn om mee te schakelen, snapt je wensen en denkt graag met je mee. Daarnaast zijn de karaffen en glazen welke wij besteld hadden precies uitgevallen zoals besproken en zijn wij hier erg blij mee.

goed, snel, correct

Snelle afhandeling en levering volgens afspraak

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.