Super service en snelle levering !

Ik heb voor ons bedrijf kopjes, schotels en glazen besteld. Het overleg met Adrian was heel erg goed. Snelle antwoorden en goed advies. Ik had veel vragen maar die werden altijd even snel en vriendelijk afgehandeld. Nadat de bestelling definitief oké was van onze kant, was de levering ook snel gedaan. Dus hier spreekt een zeer tevreden klant, wij komen zeker terug!

Beste Gea, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat u zeer tevreden bent. Heel veel plezier met het servies en uiteraard graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Riké Group

perfect uitgevoerd

bedrukte waterfles met logo werd correct uitgevoerd en geleverd

Beste Pascale, Bedankt voor deze mooie review! Heel veel plezier met de flessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Snelle, goede service!

Fijn geholpen door medewerker van Rike

Beste Lincy, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de champagneglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Zeer goede samenwerking

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Adrian. Er was een vlotte communicatie, ageerde snel op vragen of wijzigingen. De leveringsdatum was zoals afgesproken. We houden hier een zeer goed gevoel aan over. Nogmaals, oprechte dank.

Beste Gert, Bedankt voor deze mooie review en feedback, heel fijn om te horen! Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Fijn & vriendelijk geholpen

Fijn en vriendelijk geholpen en de koffiekopjes met logo die we hebben besteld zijn erg mooi geworden!

Beste Nikki, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier met de koffiekopjes en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

correct en vlot

ok

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

zeer vlotte service

Zeer vlotte service en een snelle levering

Beste Jean, Hartelijk dank voor deze mooie review. Veel plezier met de wijnglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Duidelijk en goed advies

Het product is ook nog een top product! Thee glazen, fijne maatvoering en mooie verwerking van mijn logo op het glas,

Beste Jan, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Veel plezier met de theeglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

zeer klant gericht

Adrian benadert de klant heel persoonlijk. Doet wat hij zegt en zegt wat hij doet

Beste Judith, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Top geregeld

Alles snel en correct geregeld.

Beste Thijs, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Doen wat ze beloven

Snelle communicatie en uiteindelijk ook snel geleverd. Product is precies zoals verwacht.

Beste Ankie Geenen, Hartelijk dank voor deze mooie review. Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Sehr gute Abwicklung mit schönem Ergebnis

Der Kontakt und die Organisation hat toll funktioniert und die Gläser sind wirklich sehr hübsch geworden.

Guten Tag Manuela, Wir danken Ihnen für die fantastische Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Alles super, gerne wieder!

Sehr netter Kontakt, 1a Ware, alles hat reibungslos geklappt.

Guten Tag Astrid, so eine tolle Bewertung, vielen Dank dafür. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserem Service und unseren Produkten so zufrieden sind. Wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Klantvriendelijk, denken mee en komen afspraken na

Heb voor de eerste keer bierglazen besteld. De medewerkers wat er behulpzaam, dacht mee en kwam zijn afspraken na.

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima ! Het geleverde voldoet aan de verwachtingen.

Prima! Goede service en het geleverde voldoet aan de verwachtingen.

Beste D., Hartelijk dank voor deze mooie review, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Mooi glaswerk

Prima geregeld

Beste Marry, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling en dit mooie cijfer! Veel plezier met de karaffen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Zeer correct, goede kwaliteit, vriendelijk !

Zelfs bij fout in de bestelling correct en vriendelijk.

Beste W, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Erg klantvriendelijk en snel in het beantwoorden van vragen.

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze service! Heel veel plezier met de shotglaasjes en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Uitstekende glazen, drukkwaliteit is erg goed.

Beste Ramon, Bedankt voor deze prachtige review. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede service en kwaliteit

Ze hebben een goede service en de kwaliteit mokken zijn top.

Beste Anita, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima kopjes voor een goede prijs

Lastige website om te bestellen, prima kopjes tegen een goede prijs. Goed verpakt.

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! We helpen u graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goed product en prettige communicatie

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle communicatie. Levertijd zou iets sneller kunnen.

Beste Inkoop PS, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling! We zijn ons bewust van de levertijden, maar daar hebben we helaas niet zoveel invloed op. We doen ons best om andere oplossingen aan te bieden. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

vlotte en vriendelijke service

wij werken vaak met Riké en dit loopt zeer vlot!

Beste Lisa, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de waterflessen en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Leuk product, goede kwaliteit.

Beste Guido, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Veel plezier met de kopjes! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

alles gekregen zoals besteld

aan te bevelen

Beste Dany, Hartelijk dank voor deze mooie aanbeveling! Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.