goede service alleen logo iets scheef op de mok

goede service alleen logo iets scheef op de mok

Beste Gerard, We hebben contact gehad via de mail over de scheve logo's op enkele mokken. Doordat de transfers op de mokken handmatig worden aangebracht kan deze af en toe iets scheef zitten. Met vriendelijke groet, Rikegroup

Top kwaliteit, mooie druk en snelle levering!

Erg vriendelijk en behulpzaam contact. Zeer goede prijs en wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Bestelling was snel geleverd, ik zal volgende keer zeker weer hier bestellen.

Zeer goed en volgens afspraak ( bedankt !!!)

Mooi gegraveerde wijn glazen

Goed prijsverhouding van mooi assortiment

Snelle levering en goed contact. Goed peoduct

Alles volgens plan

Vlotte communicatie, makkelijk aanpasbaar op specifieke wensen van klant, en binnen afgesproken tijd afgevelerd.

Super snelle en fijne service

Ewout is erg fijn om mee te schakelen, snapt je wensen en denkt graag met je mee. Daarnaast zijn de karaffen en glazen welke wij besteld hadden precies uitgevallen zoals besproken en zijn wij hier erg blij mee.

goed, snel, correct

Snelle afhandeling en levering volgens afspraak

Helemaal tevreden met ons servies. We komen zeker terug.

Bierglazen nodig voor onze opening. Precies op tijd geleverd met koerier :-)

Vragen worden netjes beantwoord en orderopvolging is heel goed.

Duidelijke uitleg, goede orderopvolging, snelle levering. Achteraf betalen is gezien de zakelijke bestelling een must voor ons bedrijf.

Mooie snelle levering en kwaliteit

Goed bedrijfje die het vak verstaat. Groet, Bierbrouwerij De Elfen Assen

Goede, snelle levering

Goede, snelle levering

Makkelijk herbestellen

Eenmaal besteld simpel nieuwe glazen bestellen

Snelle levering & perfecte kwaliteit

Binnen 8 dagen mijn bierglazen ontvangen

Alles perfekt, vielen Dank.

Wir sind sehr zufrieden. Alles hat wunderbar geklappt. Es war einfach und ohne Komplikationen. Das Preis-Leistungsverhältnis ist sehr gut.

Super! Haast onmiddellijk word je geholpen.

Goede snelle service

Goed advies, nette prijzen en snelle levering

Goede communicatie & snelle service

Er werd steeds snel en duidelijk gecommuniceerd. Ook wat betreft de service en snelle levering is alles goed verlopen.

Snel geleverd op nabetaling en zier er keurig uit!

Goed en snel contact. Ze doen hun best om je zo snel mogelijk te helpen

Als gedeelte van een kerstcadeau 200 bedrukte glazen besteld. Dit was snel geregeld en tegen een goede prijs. Erg positief dus.

Snelle reactie en prima levering.

De offerte dezelfde dag nog binnen. Prettige communicatie en meedenken. Voor herhaling vatbaar

Good quality, good products

Dear ladies and gentlemen, we really like our new water-bottles. Thank you! The only service that I missed was the date of delivery. In a (bigger) company one needs it really in time to plan carefully with the man and woman power. I asked but got no answer. This is my only criticism. Much of success and merry X-Mas! Kind regards Nadine Maier

Goede serivice

goede service en netjes bezorgd

Superdeluxe

Communicatie, levering én product zijn Top!

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.