Top kwaliteit, klantvriendelijk en snelle service

Ik bestel de glazen nu al een aantal jaar en ze worden intensief gebruikt. De glazen met opdruk blijven goed in de vaatwasser. Kwalitatief erg goed en ze zien er prachtig uit. Kortom goed product.

Zeer klantgerichte, correcte service

Bij het transport braken drie glazen. Riké stuurde mij er prompt gratis zes na.

Beste Diederik, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer en de mooie beoordeling. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Hat alles sehr gut geklappt. Danke

Gute Ware schnelle Fertigung und Lieferung.

Guten Tag Jörg, Wir danken Ihnen für die fantastische Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Perfect.

Goede service, bertrouwbaar, snelle respons en kwaliteits producten.

Beste Thom, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de gin tonic glazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Top Service trotz einiger Schwierigkeiten

Ich bin absolut zufrieden und würde wieder kaufen. Der Service war absolut perfekt und auf Emils wurde spätestens nach 2 Stunden geantwortet. Auch als meine Bestellung bei der Lieferung verschwunden war, wurde auch super drum gekümmert. Vielen Dank nochmal.

Guten Tag Finn, Wir freuen uns über Ihre gute Beurteilung, vielen Dank dafür. Wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Team Riké

Zeer vlotte communicatie en opvolging

Zeer vlotte communicatie en opvolging

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de longdrinkglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Deze keer minder

Ondanks afspraak voor het leveren is er te vroeg geleverd en op ander adres

Beste Henri, Bedankt voor het plaatsen van de review en de feedback. We vinden het vervelend dat de levering niet op de afgesproken tijd en adres plaatsvond. Onze excuses voor het ongemak! We wensen u in ieder geval veel plezier met de bierglazen. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Persoonlijke hulp en afgeleverd wat is afgesproken

Ontzettend goed geholpen bij het ontwerp. Zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat en bezorgd conform geschepte verwachtingen en tijdspad. Perfect!

Beste Richard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Prima contact en service. Een mooi resultaat!

Op vrij korte termijn waren we op zoek naar 300 bedrukte champagneglazen. Dit was geen probleem. Medewerker reageerde vrijwel meteen op mailtjes en ook telefonisch prima contact. Een erg mooi resultaat en een mooie herinnering voor onze leerlingen. Bedankt!

Beste Jolise, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat de champagneglazen positief zijn ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Vlot gekozen, snel geleverd!

Heel strakke, overzichtelijke website waar het eenvoudig kiezen is. Goede, correcte prijzen en snelle levering van mooi afgewerkte producten. Top!

Beste Bart, Hartelijk dank voor deze mooie review en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goed geregeld en snelle service

Prima product en ook goede klanten service

Beste Stefan, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Veel plezier met de kopjes en graag tot een volgende keer! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Niet erg proactief

Tot drie maal toe ging er iets mis met mijn bestelling en steeds werd er pas gehandeld wanneer ik er naar vroeg. 1. Drukproef kwam laat en belandde in de spam (vanuit het rikke groep mailadres belanden ze automatisch in de spam, vanuit het directe mailadres van Adriaan niet. 2. Levering duurde langer dan de geschatte 10 dagen en was incompleet, stond op de pakbon maar dit hadden jullie niet gezien. 3. Creditering ging ook niet meteen goed. Een fout is menselijk maar drie in een bestelling is slordigheid.

Beste Piër, Bedankt voor uw feedback! Jammer om te horen dat de levering en creditering niet helemaal vlekkeloos zijn verlopen. Onze excuses voor het ongemak. We wensen u in ieder geval veel plezier met de bedrukte glazen! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

wat een top service!

Super persoonlijke en snelle opvolging van het ontwerp. Het resultaat mag er zijn!

Beste Deborah, Hartelijk voor het plaatsen van deze beoordeling en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Super Ablauf.

Nette Beratung, wenn auch nur in Englisch:)

Guten Tag Michael, wir danken Ihnen für die ausgezeichnete Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Super tevreden!

Fijne communicatie en snelle service!

Beste Janet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, goed om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de koffiemokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Goede ervaring . Eerste bestelling zal zeker niet de laatste zijn.

Beste Patrick, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn dat u een goede ervaring hebt gehad en we helpen u uiteraard graag de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede kwaliteit

Mooi service en goede kwaliteit.

Beste Sohad Laktami, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Goede surves en producten

Ik heb mooie producten gekregen ...En ze hebben me keurig geholpen.

Beste Jacqueline, Bedankt voor dit prachtige cijfer! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en producten. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Fijn contact en goede leveringen/service

Het contact met Rike group is goed en snel. Offertes worden snel gemaakt en worden ook snel opgevolgd. Het is geen probleem om tot een gewenst product te komen. Levering is goed en als er onverhoopt een glas kapot gaat tijdens de levering wordt dat netjes afgehandeld.

Beste Sebastiaan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u het contact en onze service als positief hebt ervaren. Veel plezier met de prachtige bierglazen en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Mooi eindresultaat

Mooie bierglazen, mooie bedrukking en redelijke snelle levering

Beste Nick, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Bijzonder tevreden over de hulp met de aan te leveren documenten. Perfect geraliseerd

Beste Hans, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Kompetent

Die Bestellung war unproblematisch und kam zur angegebenen Zeit.

Guten Tag Svenja Schomburg, wir danken Ihnen für die ausgezeichnete Beurteilung und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen Team Riké Group

Mooi product

ondanks dat mijn logo van mindere kwaliteit was, is er een heel mooi logo van gemaakt op het glas.

Beste Diet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de bierglazen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

super goede communicatie, snelle afwikkeling

Na informatie te hebben aangevraagd, snel persoonlijk contact gekregen en in korte tijd hadden we alles geregeld. Wij zijn zeer tevreden, wellicht in de toekomst herhaling van bestelling

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Heel veel plezier met de borden en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Aanrader

Fijne ervaring, goede communicatie

Beste Yves, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We wensen u heel veel plezier met de mokken en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Riké Group

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.