De opdruk viel tegen

Ik kreeg verschillende keren de verkeerde opdruk al proefdruk. Daarbij valt de opdruk tegen. De oranje kleur is zowat bruin geworden.

Altijd alles perfect geregeld

Al 3x besteld daar Grote theeglazen met onze logo erop Perfect materiaal en goeie prijs Wij bestelen ze altijd optijd Theeglazen met schotel En laten ze van opmaken bij een winkel met bonbons op het schaaltje en een paar theezakjes in het glas En dan worden ze sierlijk in gepakt Een lust voor de klant om te krijgen Rike een aanrader voor iedereeen

Over mijn laatste bestelling was ik niet zo enthousiast...

De wachttijd was veel langer dan aangegeven op de website tijdens het bestellen... Ik kreeg geen aanmelding dat er ging geleverd worden waardoor enkel mijn dochter thuis was en het pallet maar moest aannemen van een chauffeur die zich niet verstaanbaar kon maken. Kwam daarbij dat ik graveren in zwart had aangevraagd en geleverd gekregen in grijs/wit...

goede planning en correct geleverd

Heel blij met het resultaat

Heel positief

Er was een fout bij de levering maar deze werd heel snel recht gezet.

Serieus bedrijf

Perfect service en kwaliteit

Zeer behulpzaam en servicegericht!

Prettige communicatie en denken mee in oplossingen.

Correcte service, goed product

Extra uitleg werd gegeven, goed product

Denken goed mee in hun streven naar kwaliteit

Leveren kwalitatief goede produkten maar denken ook mee met de klant

vlot verlopen

goed bereikbaar, afspraak correct nagekomen, goede en vrinedelijke service

Geweldige service en product!

Geweldige service en product!

Vlot

Geode communicatie

Glazen zijn na 2 wasbeurten niet meer te lezen.

Glazen waren netjes toen ze binnenkwamen, maar na 2 handmatige (geen afwasmachine) wasbeurten, zogoed als onleesbaar.

Goedemiddag Frans, Dank voor je review, wat leuk om te lezen dat je gegraveerde glazen een mooi resultaat hadden toen ze binnenkwamen bij je. Erg vervelend voor je dat de glazen nog niet naar wens zijn! We lossen dit graag voor je op, zou je ons een foto willen sturen van wat je bedoelt? Dat mag naar [email protected], laten we daarna even bellen. We zien je reactie tegemoet! Met vriendelijk groet, Team Riké

Prachtig product

Wij hebben hele goede service ervaren

goed product en snelle communicatie op de mail.

Flessen besteld voor 2 locaties met ander logo. Snelle communicatie, heldere info en mooie eindresultaat.

reliable and professional

Everything was professional, from the first contact to the delivery. Communication was simple and uncomplicated. Promises were kept and someone was always available by email to answer questions. The product corresponds to the description. We are completely satisfied.

afspraken voor traject moeizaam , levering prima

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Zoals altijd is alles tiptop in orde

Bestelling en leveringen waren dik in orde. Kwaliteit is super

Leveren mooie en goed afgewerkte producten af

Een moeilijke print op wijnglazen werd mooi afgewerkt.

Mooie producten

Glazen besteld en ze zien er weer prachtig uit.

waren dadelijk mee wat wij wilden

we hebben wat op en af moeten mailen maar bij al was het goed gegaan we hebben nu wel spijt dat we het logo niet donker of in een andere kleur gedaan hebben want als het bier er in zit dan zie je het logo niet meer en de naam ook niet maar dat is een probleem dat opgelost wordt als we meerdere glazen moeten hebben

Absolut Top

Sehr kompetente Firma. Kann man nur weiterempfehlen. Vielen Dank

Slechte communicatie en niks geleverd

Bestelling in april geplaatst. Niks meer gehoord tot we er zelf achteraan gingen. 5x is er een nieuwe leverdatum beloofd. Niks geleverd, en bij ingebrekestelling bleek onze bestelling nog niet eens in Nederland te zijn terwijl eerder gezegd was van wel. We zijn drie maanden bezig geweest en moesten er elke keer zelf achteraan. Slechte communicatie! Hun les: geen leverdatum meer communiceren met de klanten. Wij hebben de bestelling geannuleerd en gaan naar een andere partij.

Goedemiddag Diny, Dank voor je review, onze excuses voor het gebrek aan communicatie en de vertragingen die jullie hebben ondervonden. We vinden het jammer dat onze samenwerking is gestopt, ondanks de korting die we je geboden hebben om hier samen uit te komen! Je feedback is belangrijk voor ons, en nemen we ter harte om onze processen en communicatie te verbeteren voor onze klanten in de toekomst. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Hanno Riké Group B.V.

Perfect Service and great quality

Perfect Service and great quality

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.