Helemaal tevreden met ons servies. We komen zeker terug.

Bierglazen nodig voor onze opening. Precies op tijd geleverd met koerier :-)

Vragen worden netjes beantwoord en orderopvolging is heel goed.

Duidelijke uitleg, goede orderopvolging, snelle levering. Achteraf betalen is gezien de zakelijke bestelling een must voor ons bedrijf.

Mooie snelle levering en kwaliteit

Goed bedrijfje die het vak verstaat. Groet, Bierbrouwerij De Elfen Assen

Goede, snelle levering

Goede, snelle levering

Makkelijk herbestellen

Eenmaal besteld simpel nieuwe glazen bestellen

Snelle levering & perfecte kwaliteit

Binnen 8 dagen mijn bierglazen ontvangen

Alles perfekt, vielen Dank.

Wir sind sehr zufrieden. Alles hat wunderbar geklappt. Es war einfach und ohne Komplikationen. Das Preis-Leistungsverhältnis ist sehr gut.

Super! Haast onmiddellijk word je geholpen.

Goede snelle service

Goed advies, nette prijzen en snelle levering

Goede communicatie & snelle service

Er werd steeds snel en duidelijk gecommuniceerd. Ook wat betreft de service en snelle levering is alles goed verlopen.

Snel geleverd op nabetaling en zier er keurig uit!

Goed en snel contact. Ze doen hun best om je zo snel mogelijk te helpen

Als gedeelte van een kerstcadeau 200 bedrukte glazen besteld. Dit was snel geregeld en tegen een goede prijs. Erg positief dus.

Snelle reactie en prima levering.

De offerte dezelfde dag nog binnen. Prettige communicatie en meedenken. Voor herhaling vatbaar

Good quality, good products

Dear ladies and gentlemen, we really like our new water-bottles. Thank you! The only service that I missed was the date of delivery. In a (bigger) company one needs it really in time to plan carefully with the man and woman power. I asked but got no answer. This is my only criticism. Much of success and merry X-Mas! Kind regards Nadine Maier

Goede serivice

goede service en netjes bezorgd

Superdeluxe

Communicatie, levering én product zijn Top!

Mokken en glazen op de gewenste dag geleverd, met het logo mooi bedrukt. Helaas was één kopje gesneuveld, kan gebeuren.

Snelle reactie snelheid en zeer hulpvaardig!

Altijd prettig samenwerken

Prima kwaliteit en service!

super service

Gute Konditionen, schnelle Lieferung und gute Qualität

Acties worden snel ondernomen

uitstekend en snel geleverd! goed bedrukt en volledig naar wens!

Broken pieces

Drukwerk is in orde. Helaas waren er 4 stuks gebroken tijdens transport. Graag een credit nota.

Goedendag Frederik, Zoals besproken hebben we de 4 gebroken items gecrediteerd. Rike

Bestellingen worden snel en goed behandeld en geleverd

De bestellingen goed afgehandeld en snel geleverd

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.