Mooie producten en snelle klantenservice

Orde was snel geregeld.

Perfekter Ablauf!

freundlicher Kontakt, schnelle Lieferung und super Produkt! Wir sind sehr zufrieden!

Fijne snelle reactie, goed product

Bij bestellen bedrukte Cappuccino kopjes snelle redelijke offerte, aangepast. Product binnen aangegeven levertijd geleverd. Vriendelijk aan de telefoon/in emails.

Sehr zufrieden mit der Rikegroup

Im Prinzip war alles wir vereinbart. Die einzige "Kleinigkeit" die ich zu bemängeln habe ist: Ich musste nachfragen wann die Ware angeliefert wird. Bei vielen anderen Online-Käufen wurde ich vorab informiert. Aus diesem Grunde habe ich eine halben Stern abgezogen. Grundsätzlich kann ich, bis jetzt, die Rikegroup ohne Einschränkungen weiterempfehlen.

topflessen

Goede levering, prima kwaliteit Jammer dat het logo scheef staat

Prima service, maar werd niet up to date gehouden

Jammer dat ik niet up-to-date werd gehouden over wanneer de bestelling zou worden bezorgd..

Uitmuntend

Uitstekende service en goede raad ivm alternatieven. Zeer klare communicatie

Prettig bedrijf

Voor het eerst een bestelling geplaats bij Rikegroup.com alles liep naar wens.

Prima geregeld.

nvt

Uitstekende service en product

Ik heb bij rikegroup bierglazen laten bedrukken. Zowel de glazen als het design heb ik zelf aangeleverd. Ik werd tijdens het hele proces zeer vriendelijk en behulpzaam begeleid en ik kreeg altijd meteen reactie op mijn vragen. Kwaliteit van de druk op de glazen is uitstekend en volledig volgens mijn ontwerp. 100% aan te bevelen.

Kommunikation und Lieferung sowie Ware Top

Meine Frage wurde zügig beantwortet Lieferung kam wie angegeben Ware einwandfrei ☺️

Resultaat overstijgt onze verwachtingen

Vlotte samenwerking! Mooie resultaten.

Mooie Glazen,

Prima bedrijf levering duurde iets langer dan gepland.

Erg blij met de glazen en mogelijkheden om als particulier te bestellen.

Fijne, duidelijke en snelle communicatie en de producten waren we erg blij mee. Super dat er ook in beperkte hoeveelheden geleverd kon worden.

Snelle en goede service

Fijn contact met dezelfde medewerker. Communicatie was vlot en bestelling is eerder geleverd dan afgesproken, hoewel wij aan de late kant waren met bestellen.

Heldere communicatie, snelle service en tevreden met het product.

Mooie glazen en karaffen ontvangen

Voor ons bedrijf hebben we glazen met bedrukking en bijbehorende karaffen besteld. De levertijd was wat langer door de drukke periode, maar hierover zijn we netjes geïnformeerd. De bedrukking blijft in de vaatwasser heel goed zitten dus wij drinken uit mooie glazen.

Mooie kopjes, Lange levertijd

Mooie kopjes, makkelijk contact, alleen erg lange levertijd.

zeer goede service

Zeer goede service en zeer flexibel.

zeer goede service

Zeer goede service en zeer flexibel.

Correct en duidelijk

Ewout reageert snel op vragen en hou je op de hoogte met de gang van zaken. Geleverde product ziet er keurig uit ,een hele nette opdruk.

Tumbler

Schnelle Lieferung gute Qualität vielen Dank gerne wieder

Tumbler

Schnelle Lieferung gute Qualität vielen Dank gerne wieder

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.