Tumbler

Tumbler

Schnelle Lieferung gute Qualität vielen Dank gerne wieder

Snel en vriendelijk!

Vlot, perfect product

Één vlotte en goede service, correcte prijs.

zeer goede service

vlot contact, goede service en ook zeer flexibel

Mooie kopjes, lange levertijd

Mooie kopjes, makkelijk contact betreft ontwerp, maar de levertijd is erg lang.

zeer goede service en opvolging

aangenaam verrast door de vlotte samenwerking en de flexibiliteit. Ook tevreden over het product zelf

zeer goede service en opvolging

Flexibel, snel en behulpzaam

Bij het eerste contact al goed advies gekregen over de (goedkopere) alternatieven. Toen bij bestelling bleek dat er toch niet genoeg voorraad was, is meteen de bestelling omgezet naar een duurder alternatief voor de afgesproken prijs. De levering kwam heel snel en alles ziet er perfect uit.

Supergoed geregeld.

Supergoed geregeld. De levering was netjes op tijd en er werd goed meegedacht!

Meedenkend en snel.

Snelle reacties. Goede terugkoppeling over het product. En snelle levering. Wat wil je nog meer.

Snelle en correcte afhandeling

Een snelle en correcte afhandeling na eerste aanvraag.

Goede ervaring, mooie weckpotten besteld, aardige hulp gekregen!

Correcte service

Mooi drukwerk, correcte levering, 2de bestelling hier en zal zeker nog meer bestellen.

Een op maat gemaakt product en goeie service!

Wij zijn een creatief bureau, op zoek gaan naar een goeie leverancier voor het uitwerken van onze creatieve ideeën is niet altijd de makkelijkste opdracht. Maar dat maakte Riké group zeker geen obstakel! een vlotte samenwerking en goeie service.

Vriendelijk, meedenkend en een mooi eindproduct.

Op zoek naar een glas met logo voor het 125 jarig bestaan van onze vereniging van afgestudeerden bij Rike uitgekomen. Snelle reactie en samen tot een goed resultaat gekomen. En fijn dat er ook in kleinere hoeveelheden besteld kan worden.

Fijne communicatie en snelle levering.

Gemeld bij Riké met een opdracht die haast had. Door de fijne en snelle communicatie hebben wij de levering tijdig ontvangen. Mijn complimenten voor Ewout!

topservice

goede kwaliteit, snelle service

Snel en volgens afspraak geleverd. Goede service

Perfekt

Von der Beratung bis zur Ausführung war ich sehr zufrieden. Dankeschön.

Alles verloopt vlot en volgens afspraak

positief

Zeer correcte offerte, snelle behandeling en heel kwalitatief materiaal !

Het was mijn eerste bestelling bij Riké Group en ik ben héél tevreden. Snelle behandeling van mijn vraag, wanneer het gevraagde product niet tijdig de gevraagde deadline kon halen werd zonder extra kosten een alternatief voorgesteld. Na aflevering vastgesteld dat het gaat over heel kwalitatief materiaal !

Industrieweg 38 8061 RB Hasselt

382022670

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.