Snel en volgens afspraak geleverd. Goede service

Perfekt

Von der Beratung bis zur Ausführung war ich sehr zufrieden. Dankeschön.

Alles verloopt vlot en volgens afspraak

positief

Zeer correcte offerte, snelle behandeling en heel kwalitatief materiaal !

Het was mijn eerste bestelling bij Riké Group en ik ben héél tevreden. Snelle behandeling van mijn vraag, wanneer het gevraagde product niet tijdig de gevraagde deadline kon halen werd zonder extra kosten een alternatief voorgesteld. Na aflevering vastgesteld dat het gaat over heel kwalitatief materiaal !

Goede service en duidelijke communicatie

Offerte snel ontvangen met duidelijke levertijden. Ook de communicatie w.b.t. het logo ging goed.

Hier wordt je blij van

Heel snel de producten geleverd gekregen.

Snelle communicatie!

Tevreden! Snelle respons en levering!

Vier sind mit unserer Bestellung sehr zufrieden!!!

Bei unserer Bestellung hat alles reibungslos Funktioniert.

Snelle levering. Goede, stevige mokken, keurig bedrukt met ons logo. Prima!

Snelle service mooie glazen

Glazen zijn geleverd het duurde iets langer dan ik gehoopt had.

Super snelle service en goed mee gedacht.

Had voor een klant glazen nodig die bedrukt moesten worden, maar het was niet helemaal duidelijk wat nu de beste optie was. Ik heb een heel goed contact met Ewoud gehad en hij heeft goed mee gedacht en diverse opties gegeven.

Te duur voor wat het is

Glazen bijna allemaal verschillend geblazen.. Glazen zijn totaal niet sterk Niet tevreden

Goede service, goede kwaliteit

Ik werd goed geadviseerd en er werd meegedacht. de levertijd was prima. De kwaliteit ook.

Sehr schöne Glasflaschen

Vielen Dank für die qualitativen Galsflaschen.

Prompt und perfekt

Das angebotene Service wurde prompt und präzise verarbeitet geliefert. Wir werden wieder bestellen. Danke.

Goede medewerking en komt afspraken goed na

Wij hebben koffiemokjes aan de binnenkant laten bedrukken. Riké heeft eerst een aantal proefdrukken gemaakt en de maat aangepast naar onze wens. De geleverde mokjes zijn precies zoals het ontwerp en zijn tevens volgens afspraak geleverd. Kortom: een goede service en betrouwbare leverancier.

snelle acurate levering

goede duidelijke contacten gehad, duidelijke offerte

Snelle communicatie en service

Aanvraag en aanpassingen aan offerte snel ontvangen. Bij levering miste wij een aantal artikelen. Dit werd wederom snel nagezonden. Blij met het nieuwe servies.

Top kwaliteit.

Goede communicatie!!

Bestelling en levering vlot verlopen.

Niks op aan te merken. Alles heel vlot verlopen.

Vlotte communicatie en snel

Lastminute een dringende bestelling geplaatst - meteen antwoord op mijn vragen en snelle verwerking van de bestelling

Goede producten en snelle afhandelingen.

Voor onze verschillende firma's had ik waterflessen laten bedrukken. De voorbereidingen waren snel klaar voor goedkeuring. De aanpassingen die ik gevraagd had al even snel. Op afgesproken tijd werden onze bedrukte flessen geleverd. Top!

Mooi glazen en bedrukkng.

Prima ervaring.

Er wordt de tijd genomen om mee te kijken met het logo ontwerp. De glazen zijn vervolgens allen heel aangekomen. Netjes verzorgd. Top

Goede kwaliteit en super service

Onze last minute bestelling is helemaal goed gegaan. Onze vragen werden snel beantwoord en na het nog aanpassen van het ontwerp was het helder wat de uiterste datum/ tijd was om dat nog te doen. De gegraveerde glazen werden precies op de afgesproken dag geleverd. Onze dank!

Industrieweg 38

8061 RB Hasselt

382022670

Over Rikegroup.com

Rike is een groothandel op het gebied van bedrukt serviesgoed en glaswerk. Bekende producten van ons zijn bierglazen, wijnglazen, mokken en waterflessen. Onze afnemers bestaan uit grootwinkelbedrijven, retailers, horecaondernemingen, overheden, reclamebureaus, marketingcommunicatiebureaus en (studenten)verenigingen.