Goed geregeld en goed voor elkaar

Prima service en vriendelijk.personeel

Snelle service, divers aanbod

Sake Store biedt een gevarieerd aanbod. Als je online bestelt, is het er binnen een paar dagen. Of je haalt het op. Prima service tijdens coronatijd.

Super snelle levering en mooie kleding.

Leuk winkelpersoneel vooral in Joure

Alle keren wordt ik super leuk geholpen. Ondanks dat ik over de 50 ben. Dat is best bijzonder. Ook via de website super goede levering. Dus een feestje om te winkelen bij Sake Store.

Vriendelijk service gericht netjes

Ik ben normaal gericht op de winkel in oosterwolde en ga sinds naar burgum. Medewerkers zijn daar zeer vriendelijk en service gericht. Nette winkel!! De Medewerkers in oosterwolde geef ik echt een 10.

Voorraad niet op orde

Wat ik bestelde was er niet. En het duurde ook nog eens 1,5 week 9m daar achter te komen.

Hallo Wanda, wat vervelend om te horen dat je pas laat op de hoogte werd gesteld dat het door jou bestelde artikel op was. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je lang moet wachten op berichten over je pakketje, onze excuses hiervoor. We streven er altijd naar om dit zo snel mogelijk te laten weten. We nemen deze feedback mee om onze service te verbeteren. Ondanks deze vervelende ervaring hopen we je snel terug te zien bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Er werd klakkeloos vanuit gegaan dat ik Fries versta

Ik werd gebeld dat de kleding klaar lag, er werd netjes goedemorgen gezegd, waarop ik antwoorden met goedemorgen, daarna werd er in het Fries gezegd dat ik de kleding kan ophalen, ik versta nauwelijks Fries en het ging ook eens heel erg snel, dus ik zei sorry wat zegt u, nog een keer in het Fries, daarna gezegd dat ik het niet versta, kom ik even later mijn product ophalen gaan ze weer in het Fries, terwijl ik Goedemorgen, ik kom de kleding ophalen zeg... Het spijt me wel maar dit is voor mij een reden om hier niks meer te kopen

Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat onze collega's in de winkel geen rekening hebben gehouden met de taal waarin je werd aangesproken. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend kan zijn, onze excuses hiervoor. We zullen dit communiceren naar onze collega's in de winkel. Ondanks deze vervelende ervaring, hopen we je terug te zien bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Half pak ontvangen

Trui ontbrak. Tot nu toe geen vervanging of geld terug gehad. Jammer!

Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat je wacht op de afhandeling van je vraag/klacht. Sinds je de vraag hebt gemeld, hebben we via de mail contact met elkaar gehad. Op het moment van je beoordeling wachtten we nog op je reactie op onze vraag via de mail. Bij de afhandeling van vragen en klachten willen we graag goed onderzoek doen om je een zo passend mogelijke oplossing te kunnen bieden. We hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Leuke vlotte winkel.

Leuke winkel ,niet heel erg duur . Bieden hulp wanneer nodig geven goed advies.

Mooie ruime winkel.

Je kunt bij Sake terecht voor heel veel verschillende merken. Ik word er altijd goed geadviseerd door de meisjes die er werken. Ik kom vaak met een leuk setje thuis. Is het gevraagde item er niet, dan is het snel besteld en bezorgd. Kortom een fijne winkel.

Snelle, correcte en mooie levering

Kleding uitgezocht op jullie overzichtelijke site. Kreeg het na 3 dagen binnen en ben blij met de gekozen outfits.

Zeer snelle levering!

Snelle levering van goede kwaliteit.

Mooie kwalitatief goede kleding en in de sale ook nog voor een betaalbare prijs. De bestelde kleding is snel geleverd.

Snel

Snelle levering.

Vlotte levering en alles naar wens!

Vlotte levering en alles naar wens!

Pakket was op tijd. En zag er verzorgd uit

Vriendelijk personeel

Word erg leuk geholpen altijd in Joure, erg vriendelijk personeel daar!!

Mooie aanbieding op de broek die dochter zocht

Tevreden over de communicatie pakje netjes verpakt. Geen fan van dhl.

Vriendelijk, goed geholpen toen ik een maar groter wilde

Bestelling tijdens lockdown snel aan huis geleverd.

TOP

vriendelijk en goed geregeld.

Super goed geregeld

Super geregeld en service goed

Precies wat mij past

Klantvriendelijk, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Leuke en afwisselende collectie

Leuke kleding, snelle service

Makkelijk en heel leuk!!

Leuke kleding snelle levering

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.