Héél erg blij mijl.ik had online

Heel snel bezorgde

Fijne winkel

Prima website, leuke aanbieding en snel verzonden. Daarna was het ophalen ook zo ingepland.

Slechte instabiele ervaring website, levering goed

Service op chat matig Begrip voor de drukte Levering goed

Niks op aan te merken

Nog geen mening

Pakketje zou tussen 08.00 en 10.30 bezorgt worden en nog niet binnen !!!!!!

Hallo, Dank voor je beoordeling. Wij hebben je pakketje eergisteren verzonden en overgedragen aan PostNL. Helaas is het vanaf dat punt uit onze handen, we vinden het erg vervelend dat het pakketje bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Hopelijk wordt het snel bezorgd! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store

Niet positief

Ik heb een bestelling geplaatst op 14 februari 2021 onder bestelnummer 2000028076. De bestelling kan ik afhalen, nadat ik een mail heb ontvangen dat ze in de betreffende winkel liggen. Tot heden nog geen mail ontvangen. We zijn nu 25 februari??? Dus mijn ervaring via de webshop is niet positief.

Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Je pakketje ligt al sinds 19 februari klaar in de Store in Burgum en ze hebben je hierover een mailtje gestuurd. Wellicht is deze in de ongewenste mail terecht gekomen? Je kunt het pakketje in ieder geval komen ophalen! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Prima service en snel geleverd

Gewoon goed en makkelijk kunnen bestellen. Werd snel en goed afgeleverd.

Goede en snelle levering

Jammer dat de diefstalbeveiliging er nog in zat!!

Snelle levering goede kwaliteit

Had het snel in huis en het jurkje was precies zo als op de foto.

Weborder snel geleverd en keurig verpakt

Snelle levering, kleding volgens verwachting

Mooie kleding. Levering duurde wat langer en was ook wat onduidelijk. N code om je pakket te volgen, vervolgens moet je aan de hand v n mail bellen wanneer het geleverd kan worden. Bij levering word het pakketje aan de buren (minder goed contact) gegeven met daarbij mn email adres en 06 nr. Daar was ik niet blij mee.

Prima zaak. Ook nu online spullen bestellen wordt vlot opgepakt en thuisbezorgt.

Slechte service

Bestelling duurt te lang

Hallo, Wij doen ons best om de pakketjes zo snel mogelijk te versturen, maar helaas ondervinden we momenteel enige vertraging. Onze excuses! Ik zie dat je pakketje vandaag uitgeboekt is en dus vandaag met PostNL meegaat. Als het goed is heb je inmiddels een e-mail met Track&Trace ontvangen om het pakketje te volgen. Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store

Zeer snelle levering

Levertijd erg lang en weinig info

Ik snap dat je tijdens de super sale even geduld moet hebben... maar als je 1,5 geleden iets besteld en je hoort verder niets over je bestelling dan valt me dat toch tegen. Bij navraag kreeg ik de , snelle, reactie we zijn er mee bezig. Door drukte duurt het langer. En dat was afgelopen vrijdag. Ik vind het geen fijne winkel ervaring. En heb dus geen idee of en wanneer er welke artikelen geleverd gaan worden. Helaas.

Hallo, Wij doen ons best om de pakketjes zo snel mogelijk te versturen, maar helaas ondervinden we momenteel inderdaad enige vertraging. Onze excuses hiervoor! Het goede nieuws is dat je pakketje vandaag ingepakt is en klaargemaakt voor verzending. Als het goed is heb je inmiddels een e-mail met Track&Trace ontvangen om het pakketje te volgen. Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store

Goede service en snel!

Leuke website en kleding! Had nog nooit eerder van sake store gehoord. Kleding was helaas niet naar mijn wens, dus retour gestuurd. Aanmelden retour via website gaat easy. Binnen 1 dag ontvangstbevestiging en dag later geld retour. Echt fijn! Zou zo weer iets bestellen. (Al kan ik beter in de winkel passen)

Bij sake kun je terecht voor het hele gezin

Zelf shoppen en passen of laten uitzoeken door een medewerker, alles kan en voor elk seizoen en elke smaak

Prima ervaring

Verzending goede verpakking en retourzending met duidelijke omschrijving

Allemaal goed geregeld

Een hele fijne winkel om te komen shoppen! Het personeel is altijd klantvriendelijk en aardig. Ook met retourzendingen gaan ze heel goed om en ze zijn heel begripvol! Zeker een plek waar ik vaak kom voor leuke kleding!

helemaal top

zie bovenstaande

Altijd tevreden!

Goeie kwaliteit en goede prijzen!

Sake Store heeft webshop met goede service!

Flexibel met ruilen, klantvriendelijk, geen extra kosten voor retourzendingen.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.