Mooie kleding, en het retourneren ging ook makkelijk en refund ook snel.

Snel geleverd en keurig verpakt

Netjes verpakt en werdt goed op de hoogte gebracht van m'n bestelling!

De levering van de webshop duurde (te) lang

De levering duurde (te) lang.

Hallo Petra, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. We zien dat je je bestelling op 30 juni geplaatst hebt en we deze op 5 juni verzonden hebben. Dit valt binnen de 2 tot 5 werkdagen levertijd die we hanteren bij Sake Store. Hopelijk heeft het je geen hinder opgeleverd. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopelijk tot gauw bij Sake Store! met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Dat je voor retour moet betalen!

Leuke winkel. Maar niet bij ons in de buurt.

Fijne website, snelle en nette levering

Goed op de hoogte gehouden van de levering

Goede producten van prima kwaliteit

Goede en vriendelijke service

Je wordt bij Sake Store Oosterwolde altijd goed en vriendelijk geholpen.

Perfect!

Snelle levering ,perfecte klantenservice die met je meedenkt !

Hele goed service

Hele goede service

TOP!!!

Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam winkelpersoneel.

Betrouwbaar

Betrouwbare webshop, netjes verpakt en geleverd.

Hebben altijd leuke en vlotte kleding voor jong en wat ouder

Sake Store heeft een leuke en overzichtelijke website. Omdat ik niet in het Noorden woont is het altijd prettig winkelen op deze mooie website van Sake Store.

Zeer snelle en goede levering!

Alles naar wens verlopen!

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Verzenden duurt veel te lang.

Het verzenden duurt erg lang. Ik wacht nu bijna een week. Vervolgens is ook niet alles wat je hebt besteld nog op voorraad. 1x en nooit weer.

Hallo Eline, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Ik heb voor je in ons systeem gekeken en zie dat we je bestelling wel binnen de 2-5 werkdagen hebben verzonden. Het klopt inderdaad dat er in jouw bestelling een artikel niet meer op voorraad bleek, onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit erg vervelend is. We hebben je ter tegemoetkoming daarvoor een eenmalige kortingscode gestuurd die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling vanaf €20. We hopen je snel weer te zien bij Sake Store! met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Heel veel keus

Vriendelijk en behulpzaam

Levering en afhandeling waren prima

Mijn top werd snel en op tijd geleverd, de verzending was goed geregeld. Op mijn kledingstuk zaten sporen van make-up, ik moest het dus eerst wassen. Gelukkig is de top schoon geworden in de was. Wellicht goed om, voor verzending, eerst te controleren.

Hallo Lucie, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat je sporen van make-up op de top aantrof, onze excuses hiervoor. We checken dit altijd goed, dus deze moet ons even ontglipt zijn. We zullen hier scherper op letten! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. We hopen je snel weer te zien bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

betaling

de betaling lukte niet via de pc, wel via de mobiel. geen idee waarom niet.

Hallo Janny, bedankt voor je review. Wat vervelend dat de betaling via de computer niet lukte, heb je hierover toevallig contact met ons gehad? We kijken altijd graag met je mee naar een oplossing. Fijn om te horen dat de betaling wel gelukt is via de mobiel. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Geen verzendkosten levering

Ok

Het produkt wers snel geleverd

Snelle service en mooie kwaliteit kleding

Bestelling had ik super snel in huis

Perfecte voorlichting

goede ervaring

Fijne sweatpants

goed geholpen

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.