100% volgens afspraak

zoal altijd goed

dik in orde punten maar bijschrijven Eddy

Super snelle levering en service

Levering was snel en service goed.

Mooie collectie

Fijne webshop en heel snel geleverd

Snel geleverd!!

Alles duidelijk via mail. En afgehaald in fil Oosterwolde

Leuk en uitgebreid assortiment! Snelle levering en goede service

Eigenlijk gaat het altijd goed als ik wat bij Sake Store bestel. Ben nog nooit in een fysieke winkel geweest, maar de webshop ik top. Jammer dat cup of joe broeken vaak niet in lengtemaat 34 beschikbaar zijn. Maar dit keer zeer tevreden. Vest was 15 euro goedkoper bij jullie dan andere online aanbieders.

Erg goed!

Ik heb het als zeer foed ervaren om online te bestellen bij sake store. Fijn dat het zo snel geleverd wordt.

zeer positief verrast!

Erg snelle levering!

Top winkel!

Via Instagram leren kennen en supertevreden over de afhandeling van mijn bestelling danwel retourzending! Kan ze van harte aanbevelen!

Snelle levering!

De laarsjes waren snel binnen en het was fijn dat de verzendkosten maar 2,90 euro waren. Het is erg fijn dat je altijd gratis kan retourneren. De laarzen waren netjes verpakt en zagen er goed uit!

Leuke laarsjes

Leuke website, snel geleverd

Prima, maar niet top

Bij het plaatsen van de bestelling en het ontvangen van de orderbevestiging wordt niet duidelijk hoe het proces verder verloopt. Zorg voor een duidelijke communicatie! Ik zou jullie zeker aanbevelen, als jullie duidelijker zijn in wat jullie doen en hoe het proces verloopt. Op het moment is het nog wat houtje touwtje en niet erg professioneel. De webwinkel is duidelijk niet jullie core business.

Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Uiteraard doen wij ons uiterste best om de klant zo goed mogelijk te informeren, maar we zullen je feedback meenemen om dit nog duidelijker te communiceren. Graag tot ziens bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Het product is sneller geleverd dan eerst doorgegeven was

Super leuk geholpen

Ik winkel Altijd graag bij sake. En word altijd goed geholpen. Zaterdag heb ik alleen een nieuwe winterjas gekocht en nu zijn alle jassen 30% korting. Dat is wel jammer.

netjes en snel

snelle levering en netjes ingepakt

Goede levering en goede prijs

Snelle levering en mooie kwaliteit vest

Heb al 2 jaar een zelfde verst. Nu voor een andere kleur gekozen. Na 2 jaar nog steeds mooi en super lekker om te dragen.

Goede levering en goede prijs. Heel tevreden

Zie titel

Chapeau

Snelle bediening en kwalitatief super

Snelle service! En makkelijk retourneren

Ik moest een product retourneren, en via een belletje kreeg ik duidelijke uitleg. Goede service! En producten die ik besteld heb zijn helemaal leuk!

Bestelling gedaan Snelle levering Goed product Accuraten inschrijving op de site

Super snelle levering conform site. En product is precies zoals verwacht

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.