Prima verloop van de bestelling

Het bestellen ging prima. Het afhalen in de winkel vond ik iets minder. Zo van hier is de de doos en klaar op een paar vragen werd bijna niet gereageerd. Jammer.

Super goed

Het personeel is heel vriendelijk, ze helpen je graag

Snelle verzending, duidelijke communicatie, zeer tevreden!

Goede service en klantvriendelijk!

Makkelijk te bestellen en goede service!

Goede service, goede kwaliteit kleding, vriendelijke medewerkers

Makkelijk bestellen via webshop

Pak besteld via webshop, meerdere maten van de broek. Snel geleverd en retour sturen is ook makkelijk.

vest

Toen ik mijn vest besteld had was het te klein nieuwe besteld maat groter was er snel maar de elastiek zat helaas los heb ik zelf maar opgelost had er geen zin om het opnieuw op te sturen

Dikke mik !

Ik had er nog nooit van gehoord of gezien maar alle reden om jullie in de gaten te houden . Snelle verzending , duidelijke site , helemaal top !

Prima, netjes verzorgd. Niks op aan te merken.

Top winkel

Jammer dat ik niet 30% korting kreeg

Op het kaartje van het artikel zat een sticker met sale, 30 %. Ik heb volle pond betaalt. Toen ik het bestelde was het niet afgeprijsd, maar ala je het product dan ontvanht en ziet dat het in de winkel voor 30% aangeboden wordt en online niet is toch wen beetje jammer.

Goedendag Edda, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er bij ontvangst van je bestelling op het artikel een kortingssticker zat en deze korting niet is doorberekend op je bestelling. Het lijkt erop dat er door een vertraging deze korting nog niet online ingesteld was. Onze excuses hiervoor. Natuurlijk heb je nog wel recht op deze korting, we zullen daarom de 30% korting alsnog verrekenen op je bestelling. Het bedrag van € 11,99 zal binnen 48 uur op je rekening staan waarmee de bestelling is betaald. We hopen je in de toekomst snel weer te zien bij Sake Store. Met vriendelijke groeten, Nynke Sake Store webshop

Prima kwaliteit en uitstekende service.

Ruim assortiment om uit te kiezen en de volgende dag al in huis. De online betaalfacilliteiten zijn uitstekend, wat een gemak!

altijd prima

mooie kleding, prima service

Goede service, en alles wordt snel afgehandeld

Mooie collectie, zowel online als in de stores.

Fijne winkel met mooie collectie kleding en schoenen. Ook een keurige, snelle levering van de bestelde producten.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Keurig geregeld

Alles top geregeld

prima ervaring

in de middag in lemmer een trui gepast was een m maat ik heb L op internet die middag een L besteld de volgende dag in huis. prima servise van Sake store

Online snel geleverd en goede service

Online bestelling snel geleverd en goede afhandeling bij terugsturen van een artikel.

Donderdagmorgen besteld, dinsdag bezorgd. Had liever eerder in huis gehad/gehoopt. Maar alles was prima ontvangen. Jeans zaten goed!

Fijne webshop

Snel geleverd en voordelig geprijsd.

Helemaal top

Prachtige jas gekocht. Heel snel geleverd

Prima ervaring

Snelle, vlotte en juiste levering van leuke laarzen

Snel verstuurd en prima kwaliteit

Nog wel een tip: Zet bij de broekmaten de W en L voor de maten. Dus bv 34/36 wordt W34/L36 of 34/32 wordt W34/L32. Men kan zich dan niet meer vergissen in een verkeerde maat.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.