Kreeg snel wat ik had besteld, goede kwaliteit

Snel, secuur,

Fijne winkel. Mooie aanwinst ook voor de eilanden.

Altijd fijn om even bij Sake binnen te lopen. Of online thuis toch nog even je favo travelbroek te scoren.

Goede en snelle levering

Leuke aanbieding en snelle levering!

Leuke webshop, kom vast nog eens terug.

Nog geen bestelling ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Hopelijk vandaag!

Hallo Vivianne, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de levering van je bestelling wat langer heeft geduurd. Ik zie dat we je bestelling binnen 1 dag naar je toe hebben verstuurd, maar dat de levering pas op 5 juni was. PostNL geeft aan dat ze het op dit moment erg druk hebben. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan je van ze gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. Veel plezier met je bestelling, we hopen je snel weer terug te zien bij Sake Store. Met vriendelijke groet, Nynke, Sake Store Webshop

Leuke winkel! Leuk personeel en ik slaag er altijd!

Ik bezoek graag de winkel en bestel ook wel online. Zeer tevreden!

Vlotte verzending

Overzichtelijke website met uitgebreide informatie. Makkelijk bestelproces. Prima prijzen. Snelle verzending.

Goed product, snelle levering.

Mijn bestelde blouse was naar verwachting. Héél fijn!

Snel, heldere communicatie

Binnen 2 dagen het bestelde ontvangen met duidelijke mails over de levering. Waar de broek elders was uitverkocht, kon Sake Store leveren!

Super snel geleverd.....had dezd al in wit...woon in veendam. Dus groene online besteld...heel erg blij mee...

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Netjes verpakt!

Bestelling op zich perfect

De bestelling op zich is perfect afgehandeld en geleverd, maar het zat in een veel te grote doos met een hele berg plastic zakjes verpakt. Ik vind het erg bezwaarlijk om zo veel plastic te verspillen.

Goedendag Anne, Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je een Bama artikel bij ons hebt besteld, deze verpakken we altijd zorgvuldig in om te voorkomen dat het artikel beschadigd raakt. Wanneer wij deze in een verzendzak versturen, kan het voorkomen dat je artikel beschadigd aankomt en hierdoor niet meer te gebruiken is. Vandaar dat wij het in een doos met extra plastic (als opvulling) verzenden. Het is goed om te weten dat het plastic die wij als opvulling gebruiken, hergebruikt plastic is. Dit plastic willen we liever niet weggooien en kunnen we goed gebruiken bij het verzenden van artikelen die makkelijk kunnen beschadigen. We hopen op je begrip. We hopen je in de toekomst snel weer te zien bij Sake Store. Met vriendelijke groet, Nynke Sake Store Webshop

Niks op aan te merken!

Netjes opgelost

Er werd netjes op de mail gereageerd en alles snel opgelost Goed geholpen door Nynke

Altijd goed en snelle levering

Snelle levering. Je kunt je kleren ook kosteloos ruilen. Wanneer je bijvoorbeeld een maatje groter of kleiner moet hebben, kan je dit kosteloos terugsturen en wordt de goede maat gratis weer naar je opgestuurd. Topservice!

Snelle levering, makkelijk bestelproces

Snelle levering makkelijk bestelproces

Snelle levering en netjes verpakt

Goede prijs/kwaliteit

In Lemmer voor het eerst bij Sake geweest en gekocht fijn geholpen door heel aardig en attent personeel Online ook besteld weer prima gelopen

Hele snelle levering

Had verkeerde kleur besteld en binnen een week kreeg ik de juiste kleur broek toegestuurd!

Netjes verpakt, redelijk snelle levering

snelle service

PERFECT !

Snelle bezorging!

Doen wat ze zeggen.

Mooie blazer

Goede en snelle levering

snel geholpen

Ook was het retourneren en inruilen heel vlot gelopen

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.