Blij met sake

Ik ben blij met sake in lemmer,vooral voor mijn kinderen.mis wel de oude sake store op de streek. daar voelde ik mij thuis.De nieuwe winkel vindt ik persoonlijk veel te vol en ook mis bepaalde merken.maar goed,wat ik zeg voor de jeugd perfect.

Super tevreden!

Blij met mijn bestelde jas!Scheelde met de verzendkosten meegerekend €18,- bij een andere winkel,voor precies dezelfde jas. En de levering was ook nog eens heel snel! Top!!!

vriendelijk personeel

vriendelijk personeel

Goed Geregeld

Goed opgelost toch kom ik liever in de winkel

Fijn gewinkeld en goed geholpen!

Snelle verzending

Snel besteld. Snel in huis.

Precies volgens afspraak geleverd

Hele prima sevice.

Snelle service.

Jasje precies zoals getoond en snel geleverd, blij mee!

Fijne winkel met leuk personeel

Ideaal om hier te shoppen voor het hele gezin

TOP

Makkelijk en snel

Fantastische winkel

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel ( zwaagwesteinde) De collektie is top met mooie merken. Ik kom er graag.

prachtige winkel, heeft altijd precies wat ik zoek, en vriendelijk personeel.

en de winkel is uitnodigend keurig

Prima winkel, prettig personeel

De winkels zijn goed en personeel is behulpzaam

Als goed ervaren

Snel, goede kwaliteit

Online besteld en snel verwerkt en ontvangen. Goede kwaliteit en ziet er uit zoals gepresenteerd in de webshop.

Ik ben heel tevreden over het bestelprogramma en het retourneren ging ook zeer eenvoudig. De afhandeling van deze retour ging ook zeer snel.

Goede service en mooie prijs!

Retour niet goed afgehandeld

Ik had van mijn bestelling 2 producten willen omruilen en 1 retour willen doen. Per ongeluk is nu alles als retour afgehandeld. Het is wel snel afgehandeld verder.

Snelle levering en vriendelijk personeel bij het ophalen in de winkel

Super leuke jurk gezien op Instagram account can Sake store. Meteen besteld en snelle levering. Ophalen in de winkel was ook snelle en ook vriendelijke service.

Duidelijk en vroeg geleverd.

Makkelijk te bestellen via de site. Snel geleverd. Wel veel verschil in maten.

Goede kwaliteit en snelle levertijd

...

Goede en snelle levering

Een Jack besteld, 20€ goedkoper dan elders. Super snelle bezorging. Top!!

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.