Geweldige winkel!

Een kledingwinkel met mooie merken, aantrekkelijk om in te winkelen. Ruim aanbod aan accessoires voor je nieuwe aankoop compleet te maken. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel!!!

Snelle levering na bestellen.

Ik had een feest en moest mijn levering voor een bepaalde dag ontvangen. Echter een artikel was er nog niet. Deze hebben ze nagezonden zodat ik de overige artikelen op tijd ontving. Echt super!

Zeer tevreden , mooi product snelle bezorging

Zeer mooi product , kleindochter heel blij goede prijsverhouding en prima bezorging .Al met al heel tevreden.

Goeie kwaliteit

Goede service! Het was zo binnen en je kon het ook zo terugsturen. Had 2 maten besteld zodat ik wel meteen de goede had. Maar dan kan je beter wel ruilen want dan betaal je geen verzendkosten.

Prettig geregeld allemaal

Goed ,duidelijk een vlot ging de bestelling , Ga zo door .

Prima service, goed advies en mooi assortiment

Zowel in de winkel als via de website hele goede ervaringen

Top hele snelle levering

Top. Hele snelle levering

Leuke winkel met mooi assortiment

Goede levering. Fijne winkelmedewerkers

Mooie kleding, maar klopt niet altijd

Ik had 2 jurkjes voor mijn dochter besteld. Een had ik al eerder besteld, maar terug moeten doen omdat ie te groot viel terwijl ik wel haar maat besteld had. De andere die ik dr nu bij had besteld, viel juist weer klein. Die kan haar zusje gelukkig aan.

top

Snelle bezorging en kwaliteit artikelen. Super dus

Levering volgens afspraak

Product is zoals op de website, wordt goed verpakt en volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden.

is goed

Goed product, snel geleverd

Precies wat ik besteld had en snel bezorgd. Prima!

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooi en goed betaalbare kleding van prima kwaliteit. Snel verzonden en geleverd

Snelle levering, en kwaliteit

Prima behandeld, snel geleverd en makkelijk want je kan de spullen terug brengen in de winkel die je niet hoeft!

Precies het product zoals beschreven en zoals het op de foto op de website staat en ook nog een super snelle levering. Super blij!!!!

goede ervaring

correcte levering en is zoals verwacht

Op tijd bezorgd

Leuke kleding.

Rokje lag snel klaar om op te halen

Top site en top service

Supersnelle verzending en ruiling van product! Klasse! Ik raad ze zeker aan.

Fijne broeken

Hele fijne broeken en snelle levering top!

Zeer snelle levering

Ik heb een aantal keren wat besteld en Had de bestelling binnen 2 dagen thuis.

Groot assortiment, goede kwaliteit producten en service

Op Terschelling gewinkeld bij Sake, en sindsdien bekend met de keten. Alle merken die ik leuk vind, hebben ze. Kan er altijd goed slagen. Kwaliteit van de kleding is goed.

Voorstraat 37

9271KE Zwaagwesteinde

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 45 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & shoes met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 14 filialen verspreid over Friesland.