Goed en snel

Makkelijke site en snelle levering

Sake Store is snel en betrouwbaar

Steeds mooie artikelen ontvangen, van een goede kwaliteit en pasvorm. De leveringen komen snel. Ik ben super tevreden!

Hele leuke laarsjes

Mooie website en een leuk assortiment

Gastvrij, kundig en behulpzaam bij kiezen van kleding

Mooie winkel, overzichtelijk en vriendelijke en kundig personeel.

Heb het artikel terug gestuurd na een dikke week.niets gehoord. Zelf gebeld zou uitgezocht worden en direkt.wat horen. Week later en weet nog niets. Gelukkig after pay gedaan. Maar is wel zo netjes als je het pakketje weer hebt. De klant op de hoogte stelt.

Hallo, Hartelijk dank voor je reactie! Wij hebben op de dag van ontvangst van je retourpakketje deze direct afgehandeld. Vanuit ons systeem wordt er dan automatisch een e-mail naar je verzonden met de informatie over de afhandeling van retourzending. Wellicht is deze toen in je Ongewenste Mail terecht gekomen? Je ontvangt daarnaast inderdaad ook altijd een bevestiging van AfterPay dat je acceptgiro is geannuleerd. Fijn dat je die wel hebt gehad! Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd, graag tot ziens bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Altijd leuke kleding

Leuk shoppen bij sake store!

Online vind ik het beneden alle peil!!!

Ik ben op Ameland, door Corona niet mogelijk te winkelen, heb toen begrepen dat je ook privateshopping kunt bespreken, hiervoor een aanvraag gedaan, waarop gereageerd wordt met smorgens vroeg is het meestal rustig. Doordat mijn dochter gehandicapt is en door ons zelf verzorgd wordt is de ochtend niet handig. Daarom besloten wij dan maar online te bestellen, maar toh nog niets ontvangen.

Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! We hebben zojuist al even contact met je gehad, je bestelling is onderweg naar de Store op Ameland en zal hier vandaag hoogstwaarschijnlijk binnen komen. In verband met Hemelvaart heeft het een dagje langer kunnen duren, ik hoop voor je begrip hierop. Je geeft aan onze webshop beneden alle peil te vinden. Mocht je nog aanvullende op- of aanmerkingen hebben, behalve de levertijd, dan horen we dat natuurlijk graag. Hopelijk komen we er dan samen uit. Graag tot ziens bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Binnen de gestelde termijn keurig m’n bestelling ontvangen. Netjes verpakt en in een handige verpakking voor als je wel iets retour moet sturen.

Goed.

Service en produkten zijn goed. Kan het aanbevelen.

In de winkels kom ik al vaak. Nu ook eens iets online gekocht. Het is een vlotte levering. Er zat een beschadiging aan het jasje wat ik besteld had, het werd naar tevredenheid omgeruild.

Goede service, leuke kleding.

Ik heb een bestelling geplaatst bij sake store en ben hier tevreden over. Ik zou sake store aanraden bij anderen.

Prima.

Grote keus in kleding,leuk winkelpersoneel en als het nodig is word je fijn geholpen.

Prima! Snelle levering

Artikel gevonden dat overal uitverkocht was. Ondanks Corona tijd erg vlot geleverd!

Sake store heeft ook goede service

Snelle levering, gunstige prijs

betrouwbare website

Groot assortiment Leuke aanbiedingen Snel leveren

Mooie prijs voor een mooie had die op andere websites 20 euro duurder was! Snelle een keurige levering.

Erg goed!

De bestelling liep erg snel en ik ontving de bestelling ook erg snel! Kleding is goede kwaliteit!

Doorschijnend

De broek schijnt door maar zit verder prima

Super snelle afhandeling

Er zat een foutje in het vest, dit is heel goed en super snel afgehandeld!

Uitstekend!

Leuke spijkerjas voor onze dochter besteld. Volgende dag gratis thuis bezorgd.

Altijd leuk

Nette site en snelle levering

Helemaal niets op aan te merken.

Te weinig informatie over de artikelen

Graag meer informatie over artikelen b.v maatinformatie, pasvorm (hoog, laag model) soort stof.

Snelle levering, prima voor elkaar.

Snelle levering, prima voor elkaar. En tijdelijk geen verzendkosten.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.