Aanrader! Product snel geleverd

Top. Alles goed en snel geregeld.

Drama

Drama

Hallo Anna, Hartelijk dank voor je beoordeling! We zien dat je geen positieve shopervaring hebt gehad, wat jammer! We horen graag van je waar je tegenaan bent gelopen. Stuur gerust een mailtje naar webshop@sakestore.nl Met vriendelijke groet, Nynke Sake Store Webshop

Bestelling liep naar wens.

zeer vriendelijk geholpen

zeer goed en erg vriendelijk personeel

Snelle goede levering

Mooi jurkje snel geleverd, goede kwaliteit.

Prima winkel

Prima winkel

Leuke,kleding

Goede service mooie kleding Ik ga graag naar de sake in zwaagwesteinde Die voldoet prima..leuke verkoopsters en een mooie,grote winkel

Ik heb prachtig kwalitatief product

Ben heel blij hier mee. Snel bezorgd..fijne stof

zeer goed. Product zoals omschreven, snelle levering.

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen

Duurd lang en hoor weinig tot niks van jullie

Hallo Annelies, We hebben vorige week al even contact gehad over het pakketje, er is toen aangegeven dat deze een dag later in de winkel geleverd zou worden. Op die dag is er ook een mailtje vanuit de winkel naar je gestuurd, wellicht is deze in de Ongewenste Mail terecht gekomen? Het pakketje ligt in ieder geval voor je klaar, deze kun je afhalen! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

goed maar achteraf duur

Prima service, goed geleverd, schoenen bleken bij Tamaris zelf 1/3 van de prijs goedkoper te zijn, dat is dan weer jammer.

Prima Cars broeken, mooie prijs

Een goede ervaring met Sake, snelle levering en prima Cars broeken voor een lage prijs.

Was heel snel binnen goede service jammer dat u alleen met de winkels in friesland zit zo veel leuke kleding bij u in Surhuisterveen gezien .

Snelle levering, top

Snelle en goede service

Zeer positief. Fijn dat de bestelling afgehaald kan worden in een filiaal

Prettige site, snelle afhandeling, tevens met retouren

Idem

Snelle verzending.

Snelle levering, prima retourservice

Zowel winkel als online goed aanbod en goede service

Top webshop Snelle levering en goede service

Goede en snelle service, maar helaas verkeerde kleur

goede service

Goede service, product kon niet op tijd in de winkel geleverd worden, dus daarom kosteloos naar huis verzonden. Verbeterpunt zou misschien een automatische bevestiging van de bestelling zijn. Ik had de bestelling op zondag geplaatst, maar kreeg daar geen bevestiging van terwijl mijn geld wel was afgeschreven. Maandag kreeg ik de bevestiging alsnog, maar daarvoor twijfelde ik dus of het wel goed was gegaan.

Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Normaal gesproken ontvangt je uiteraard direct een bestelbevestiging, dit hoort ook zo te zijn. Helaas ging er op die dag iets mis in onze mailsystemen, waardoor de bestelbevestigingen enige vertraging hebben opgelopen. Onze excuses daarvoor! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Snel

Goede sevice, prima winkel

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.