perfecte service

Ook als je moeite met betalen hebt, ben je bij Sake aan het juiste adres; ze brengen de bestelling zelfs bij je thuis.

Perfect!

Goede en snelle levering

Goede en snelle service

Goed en snel bezorgd

Snelle levering van een mooi vest. Mijn dochter is gelukkig!

Bijzonder snel geregeld allemaal!

Top geregeld; besteld en binnen twee dagen in huis

Altijd leuk

Leuke kleding

Super !

Kleding besteld en op afgesproken tijd thuis gebracht, geweldige service !

Super geregeld!

Alles was geregeld en snel geleverd. Uitleg op website retourneren is ook makkelijk!

Een foutje kan gebeuren, maar met de juiste manier van handelen erna krijg je fans!

Goede site/snelle levering

Ik shop liever in de Sake Store winkel zelf maar in geval van lockdown was de site duidelijk en de persoonlijke levering was prima geregeld.

Snelle levering, goede service

Snelle verzending en bezorging

Goede prijs en ook bij retour zeer snelle verwerking.

Mooi product en snelle levering

Mooie trui gekocht die super snel binnen was. Top!

Goede en snelle levering

Alles wordt correct afgehandeld

What you see is what you get.

Betrouwbaar online kopen met een snelle levering en goede service!

Kwaliteit super

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Prima geregeld

De juiste spullen op de juiste plaats geleverd.

Zeer tevreden over de kleding bezorgen en telefonisch contact

Snelle, uitstekende service

Bestelling werd snel door medewerker /personeel persoonlijk bij mij thuis bezorgd!

Persoonlijke bezorging

Niets op aan te merken!

Snelle juiste en nette levering

Bestelling werd thuis bezorgd. En kleren kopen voor kinderen in de groei is lastig online, dus er moest ook een broek retour. Maar dit kan gewoon gratis en is heel gemakkelijk. Geld staat ok vlot weer op de rekening van de retour. Top service, dankjulliewel.

Goede service, vlotte bezorging bestelling

nvt

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.