Snelle levering en vriendelijke service

Snelle levering en vriendelijke service

Prima.

Netjes en snel verzonden.

prima afhandeling en op tijd geleverd.

Geweldige ervaring, snelle levering!

Snelle levering, ik zal zeker snel weer iets bestellen.

Artikel zoals afgebeeld en vlot geleverd

Snelle levering, geen bijzonderheden

Goed bedrijf. Snelle levering.

Ik blijf zeker de collectie volgen.

Prima bedrijf, goede service

We kopen vaak bij Sake store en zijn altijd tevreden met de afwikkeling van alles rondom het gekochte product. Ook in de winkel worden we altijd vriendelijk geholpen. Kortom een tevreden klant!

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snel geleverd

Voldoet aan de verwachtingen

Fijne communicatie mbt de levering. En een mooie aanbieding van het artikel

Prima service.

Prima service. Op tijd bezorgd.

Goede kwaliteit

Op vakantie een mooi vest gekocht. Ik had spijt dat ik er niet 2 gekocht had. Na lang zoeken kwam ik er achter dat er een web shop was. Prima geholpen met vragen en een goede levering. Niets wat beter kon. Dus een 10.

Betrouwbaar

Prsoducten zoals verwacht, snelle levering

Een super winkel, doen wat ze beloven. Goede kwaliteit/prijs verhouding

Voor herhaling vatbaar. Goed en snel geholpen.

Netjes, op tijd.

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer t verzonden wordt.

Super snelle levering

Eind van de dag een broek besteld en de volgende ochtend al vroeg aan huis bezorgd, echt top!

goed kwaliteit

goed kwaliteit goed service snel bezorgd

Goede kwaliteit

Mooie kleding, goede kwaliteit, ruim assortiment Prijzen soms aan de hoge kant. Levering via webshop mag vlotter, maar is wel binnen de beloofde termijn. Als je besteld wil je het nu eenmaal ook graag snel aan.

Goeie en snelle service en levering

Volgens jullie mail die ik had gekregen duurde het 5 werkdagen voordat ik mijn bestelling binnen zou krijgen maar binnen 2 dagen had ik het al binnen! Super !!

Super snel en vakkundig

Keurig en snel geleverd.

Top levering en snel

Snelle levering en keurig verpakt

In de winkel had ik een goed passende broek gekocht. Op de site van Sake Store zag ik dat hetzelfde model er ook in andere kleuren was. Deze besteld en de dag erna werden ze al bezorgd. Erg fijn!!

Fijne service

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.