prima dameskleding, goed kwaliteit/prijs verhouding

Ik heb dezelfde ribbroek gekocht als die ik in Terschelling bij Sake Store heb gekocht. Helemaal blij mee.

Lange levertijd

Fijne winkel met veel verschillende leuke merken.

Ik winkel graag bij Sake. Fijn dat de winkel op kleur hangt dat scheelt een hoop.

Keurige levering

Na onze positieve ervaring in de winkel hebben wij ook besteld in de webshop. Keurige levering, ook een nette winkel.. aanrader!

Super snel! Goede product!

Niets op aan te merken

Snelle levering, en als service achteraf betalen. 👍🏼

Niet zo klantvriendelijk in de winkel op Ameland

Leuke kleding keuze en in de winkel was de sfeer prima, niet overdreven veel.hulp maar goed. Eigenlijk was de negatieve klant ervaring vooral bij de kassa en dat in 1 week tot 2 keer toe.

Geweldige service, gewoon helemaal super!

Snelle levering, veel keus in webshop

Snelle levering , veel keus in de webshop en makkelijk te zoeken op de site. Helaas wel verzendkosten moeten betalen terwijl ik best voor een hoog bedrag heb besteld..

Klasse

Goede nette snelle levering👍

Super snel verstuurd en dat ook nog eens zonder verzendkosten.

Precies zoals ik verwachtte

Goed site, super winkel

Super tevreden over sake store. Vooral in de westereen, geweldige winkel, leuke medewerk(st)ers. Ik kom er altijd blij vandaan

Zeer goed.

Zoals al meer te lezen is, waren er wat problemen met de korting in de webshop. Gebeld en alles werd keurig geregeld. Ook het mailverkeer verliep prima. Uitstekende service en alles prima geregeld. Top bedrijf.

Heel erg fijne service!

Ik heb een mooi jasje besteld en was binnen de geleverde datum binnen! Fijne service!

Goede service ook aan de chat en telefoon

Ik was heel uitdrukkelijk opzoek naar n paars shirt Deze stond op de webshop er stond bij 50% korting ( lekker meegenomen) maar de prijs was niet lager Eerst gechat met n medewerker:klopte Idd er zat n foutje dit zou aangepast worden moest t later nog ns proberen Maar tijdens ons gesprek ( had gevraagd naar de voorraad ) schreef ze al dat t nu moest kloppen....Idd prijs was nu aangepast top bedankt Daarna nog even gebeld met de vraag hoeveel van deze shirtjes ze nog hadden Tijdens chat zei ze 3 op voorraad waren maar ik kon er nog 9 bestellen 😁 De dame die ik eraan kreeg ging even in t magazijn kijken en Idd t waren er 3 Top bedankt Besteld -netjes geleverd -super vriendelijk behandeld Woon niet naast de deur ( zuiden van t land ) maar mocht ik weer wat zoeken. Zal ik zeker hier weer gaan snuffelen !👍🏻👍🏻

Had gemaild dat er ergens geen 50% korting afging, kreeg snel antwoord en werd meteen aangepast. Natuurlijk meteen de artikelen besteld!

Prima bedrijf

Ik was al een tijdje op zoek naar bepaalde schoenen en hier eindelijk mijn maat gevonden, supersnelle levering.

Super leuke jas. Heel erg blij mee!

Ik heb een jas besteld bij sake store. Ik ging ervan uit dat ik de jas ongeveer de vrijdag zou krijgen, maar nee de volgende dag kwam mijn jas al binnen! Ontzettend blij met de snelle levering en ik ben heel blij met mijn jas. Hij is super mooi en lekker warm! Helemaal top.

Veel keuze en leuke kleding

Leuke betaalbare kleding, snelle service en met retourzending gaat ook niet moeilijk

super tevreden over mijn bestelling

snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Heel tevreden, mooie modieuze schoenen en snelle levering.

Snelle levering, goede service

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Ik had een vraag en daar werd op de app meteen op gereageerd. De levering was er snel.

Top winkel

2 winterjassen besteld. Netjes en snel geleverd en goede communicatie via de mail.

Snelle levering, en ook prima retourservice

Goede service. Want 1 kledingstuk bleek kapot. Geen gemor over retour sturen en terugbetaling, ook al was het shirt in de outlet gekocht. Netjes!

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.