Best

Duidelijke website, makkelijke betaling, goed op de hoogte gehouden van verzending. Dikke prima!

Snelle levering, goed product voor een prima prijs!

Snelle levering, goed product voor een prima prijs!

nette betrouwbare webshop

Makkelijk en overzichtelijk, bestelling vlot ontvangen, betrouwbaar en netjes

Goede en snelle levering

Ook altijd goede service in de winkels

Alles volgens afspraak

Snel in huis

Winkel met veel leuke merken

Winkel heeft veel leuke merken, waaronder mijn favoriet lofty manner. Een broek die ik kocht was na 2x dragen al licht beschadigd en ik kreeg direct een nieuwe mee.

netjes

zoals we in de winkel te woord worden gestaan tijdens vakantie is dit ook netjes

Snelle verzending

Snelle verzending van een mooie zomerjas voor een goede prijs. Bedankt!

Snel, netjes en goede kwaliteit

Uitstekende service en heel snel verzonden.

Blije gezichten.

Waardering voor het personeel. Blij gezicht en vriendelijk.

Snelle levering en prima prijs

Makkelijk en overzichtelijk.

Goed en overzichtelijke website, makkelijk bestellen.

In de winkel super maar bestelling via de site moeizaam

Vorige week een bestelling geplaatst. Is afgelopen maandag verzonden maar tot nu toe (vrijdag) nog niets ontvangen en krijgen we de melding pakket niet gevonden. Erg lastig om te achterhalen.

Goedemorgen Baudina, Wat vervelend dat je pakketje nog niet binnen is gekomen.. Als het pakketje afgeleverd is bij PostNL hebben wij hier helaas geen invloed meer op. Ik hoop dat je je pakketje alsnog snel ontvangt, wanneer dit niet het geval is mag je contact met ons opnemen! Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Alissa Webshop Sake Store

50/50 de ene was na verwachting en de andere niet

Ok

Top snel binnen en als het niet past is handig om te ruilen

Mooie kwaliteit blouse, maat is perfect en een snelle levering!

Ontzettend fijn geholpen in de winkel op terschelling.

Naar verwachting

Snelle verzending

Ik had een blazer op het oog en die was overal uitverkocht. Toen kwam ik terecht bij ‘Sake Store’. Daar hadden ze hem nog op voorraad. Ik had heel erg gehoopt dat ik hem vóór Koningsdag zou ontvangen aangezien ik hem dan wou dragen. Zondag besteld en dinsdag in huis. Helemaal blij. Heel erg bedankt.

Snelle levering en geen verzendkosten. Super!

Mooie collectie

Mooie collectie en snelle levering!!

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.