Prima webshop

Vlotte levering

Snelle levering en super leuke kleding

Ik heb bij sake een jurkje gekocht en later nog een hele mooie jas! Ik ben met beide super blij!

Snelle verzending!

Snelle verzending en leuke producten

Betrouwbaar

Doet waar voor het staat

Snelle reactie. Prettige toon

Snelle levering, alles correct afgehandeld

Zeer goede service, snelle levering; heel positief

Alles goed voor elkaar. Verbeter puntje zou gratis verzenden zijn. Verder niks op aan te merken.

Jas besteld in een te grote maat, maar dit was mijn eigen schuld. Heb de jas terug gestuurd en een andere maat besteld die ik kosteloos om kon ruilen. Goede service en snelle levering!

Hele goede service

Snelle bezorging en goede webshop en winkel.

Sake Store geeft zowel in de winkel als in de webshop goede en snelle service!

Ziet er netjes uit en snel geleverd!

Goeie service en snel geleverd.

Leuke kleding, zowel dames als heren

Heel vaak slaag ik bij Sake. Prettige winkels en personeel

Goede, snelle service voor zowel bestellen als retourneren

Goede kwaliteit!

Ik heb bij Sake Store mijn ONLY teddy regen jas gekocht. Goede kwaliteit en snelle levering!

Mooi assortiment

Vriendelijke personeel, goed geholpen

Goeie service

Goeie service.

Gevonden wat we zochten.

Sake store komt op mij professioneel over. Ze weten waar ze het over hebben. De prijzen zijn wel vrij hoog, maar je kunt ervan uit gaan, dat het producten zijn van hoge kwaliteit. Wij waren op zoek naar een jeans met een tussenmaat (tussen 176 en s voor heren). Deze hebben wij bij Sake gevonden! Erg blij mee. En dus ook online!

De bestelling kwam wat later en de kwaliteit is prima, alleen bleek dat het niet de bestelde maat was (schoenmaat), een maat kleiner -te zien aan de onderkant op de schoen- maar gelukkig past het goed.

Hallo, Dank voor je beoordeling! Oeps, dat is waarschijnlijk een foutje vanuit de leverancier geweest, dat ze de verkeerde maat schoen in de doos hebben gedaan! Erg vervelend dat we dit niet hebben gezien, onze excuses! Wel fijn om te horen dat de maat alsnog goed is, dat is een gelukje bij een ongelukje. Veel plezier van de schoenen! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Fijne webshop met leuke kleding

Hele leuke winkel

Ik kom er vaak, het personeel is altijd vriendelijk en de kleding is mooi en eigentijds. Ook voor mijn kinderen winkel ik vaak bij sake store

Kwalitatief goede en betaalbare kleding

Kwalitatief goede en betaalbare kledingook goede service.

Prima hoefde niet lang te wachten op mijn bestelling!

Goed ervaring. Dat er na had ik het paketjes al in huis.

Fijne winkel

Een mooie en overzichtelijk winkel met leuke merken en betaalbare kleding voor mannen, vrouwen en kids

Prettige winkel.

Kleindochters in Apeldoorn missen de Sake winkels. Ze roepen dan "Ik wil naar Sake" !

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.