Snelle levering. Netjes verpakt

Lange levertijd

Ik heb maandag 05-07 een bestelling geplaatst, we zijn op dit moment 10 dagen verder en mijn pakket is nog steeds niet in de winkel bezorgd. Op de site staat vermeld dat de levertijd tussen de 2 tot 5 dagen is, en bij een winkel bezorging een dag extra. Bij het bestellen ga je hier van uit, en dan is het erg vervelend als je nog langer moet wachten op iets waar je erg naar uit kijkt. Zonder bericht dat het door omstandigheden langer duurt. Als het standaard zo lang duurt, zou de levertijd op de site aangepast moeten worden. Buiten de levertijd om, zou ik de winkel wel aanbevelen door het leuke assortiment!

Hallo, Wat jammer dat je onze levertijd als lang hebt ervaren. Volgens onze gegevens hebben wij je bestelling binnen 5 werkdagen kunnen leveren in ons filiaal in Bolsward. Het kan zijn dat het mailtje hierover in je ongewenste mail is gekomen. Volgens onze gegevens heb je deze bestelling al opgehaald en ook al iets retour gestuurd. Het geld van de retour gestuurde artikelen is ook al terug gestort op je rekening. Wanner deze gegevens die ik hierboven benoem niet kloppen horen we dit graag. Onze excuses voor het ongemak, ik hoop dat de bestelling alsnog naar wens zal zijn! Met vriendelijke groet, Nynke Sake Store webshop

Goede service en snelle verwerking.

Top !!!!

Snelle levering voor een zeer goede prijs .

Alles liep zoals verwacht

Op tijd (3tal dagen België denk ik) en in orde

Geweldig en supersnel geleverd

Sneakers besteld, en binnen 24 uur binnen!

Snelle levering, leuke webshop

Snelle levering, leuke webshop

Snelle levering!

Prima website, snelle levering.

Super sercive

Super service, snelle levering . Snelle reactie op vragen, en snelle oplossing

Slechte service in de winkel

Ik had kleren besteld en helaas stond hier een verkeerde maat in met een verkeerd kaartje. Deze had ik met 20% korting gekocht tijdens de korting dagen (online) ik ben toen naar de winkel gegaan en gevraagd of ik het kon ruilen voor de juiste maat. Dit kon wel maar ik moest dan wel het volledige bedrag betalen en kreeg geen korting meer omdat de korting dagen over waren. Dit is erg jammer omdat ik er niks aan kon doen dat ik een verkeerde maat had gekregen. De medewerker van de winkel deed erg bot en vond dat ik pech had. Helaas zij kon er ook niks aan doen dat ik een verkeerde had gekregen. Hierdoor best wel teleurgesteld in de winkel.

Hoi Rouella, wat jammer om te horen dat je een vervelende ervaring hebt gehad in een van onze winkels. Je mag een mailtje sturen naar webshop@sakestore.nl, dan kunnen we samen met jou kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Lian Sake Store Webshop

Prima en betrouwbare service!

Goede en betrouwbare service! Mooie kleding voor een nette prijs.

Voor iedereen en elke portemonnee iets te vinden

Fijne winkel met heel veel keus in het assortiment en budget.

Prima bedrijf

Vlotte levering

Geweldig!!!

Zaterdag bestelling binnen, Zondag de bestelling retour gebracht bij Postkantoor en maandag bericht van Sake Store dat de bestelling was verwerkt!

Fijne winkel, ruime keus

Ik winkel graag bij Sake Store. Echter heb ik nu online besteld. Het duurde erg lang voordat ik het pakket had. Daarnaast kun je niet terugbrengen in de winkel en dat vind ik erg jammer en niet zo service- en klantgericht. Aanbeveling winkel, ja Aanbeveling online, nee

Helemaal prima!

Vlotte levering.

Bestelling zorgvuldig ingepakt en op tijd aangekomen.

Mooie jurk en goed afgeprijsd

En snelle levering

Prima service, goede levering.

Kreeg netjes en binnen 3 werkdagen m'n bestelde kleding binnen.

Besteld , binnen 3 dagen in huis , goede prijzen

Blij

Leuke winkel, vriendelijke mensen én leuke aanbiedingen. Filiaal Lemmer

Duidelijke website, makkelijk bestellen en gratis bezorgd bij de winkel.

Perfect en snel

De eerste zending van sake store Retour en omruilen dat binnen 5 dagen. Perfect!

Goed ontvangen en snel ontvangen. Zeer tevreden

Iets geruild via de webshop terwijl ik het jurkje in de winkel had gekocht. Vriendelijk geholpen via de telefoon.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.