Geweldig. Ben zeer tevreden over de Sake Store

Ben zeer tevreden over de Sake Store.

Duidelijk en netjes geholpen

Perfecte service

Snelle afhandeling retour, kan niet beter.

Redelijk

Ik zal nooit meer bestellen punt 1 omdat ik mijn bestelling op een post punt moest ophalen en punt 2 dat je 2.95 moet betalen voor retourneren

Goedendag Nathalie, Bedankt voor je beoordeling. Bij een online bestelling bieden wij de volgende afleveropties aan: afhalen uit één van onze winkels, afhalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt en je kan ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Bij het bestellen zien we dat je gekozen hebt voor levering bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Wij hebben hier geen invloed op gehad. Wat jammer dat je dit wel als vervelend hebt ervaren. We bieden onze online klanten extra service aan in de vorm van gratis verzending. Daarentegen worden er wel retourkosten (€ 2,95) verrekend. We hopen je in de toekomst snel weer te zien bij Sake Store. Met vriendelijke groeten, Nynke Sake Store webshop

Snelle levering ook snelle levering bij ruilen Super

Snelle verzending en afhandeling van retouren

Pakket gekregen, afhandeling ging vlot.

Prima.

Snel , goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Vlotte en goede afwikkeling.

Binnen enkele dagen geregeld en geleverd.

Duidelijke website en snelle levering.

Gewoon goed

Leuke mode voor zowel dames, heren als kinderen, betaalbaar, snelle levering, goed te volgen retourproces.

Snelle levering. Goede kwaliteit. En het lekkere pepermuntje maakt de bestelling helemaal af. (;

Zeer snelle verzending

Geen bijzonderheden

Vriendelijk en behulpzaam

De winkels waar ik kom zijn in Balk en Lemmer Mocht iets niet in mijn maat voorradig wordt er gelijk gekeken waar het product nog wel is. Een dikke 10 voor jullie personeel

De after Pay vind ik een welkome service

Heel Goed!!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en makkelijk te retourneren.

Product en kwaliteit goed komt goed over heen

Ik ben super fijn geholpen!

Mooie webwinkel en goede service

Een mooie webwinkel en je word goed geholpen door de klantenservice. Er word al snel gereageerd. Op de mail. En je word goed geholpen.

Mooie kleding

Mooie jumpsuit gekocht. Ik heb dezelfde van een ander merk in uiteraard een andere kleur en bij Sake store is deze jumpsuit een stuk goedkoper! Snel verzonden ook.

Betrouwbaar en snelle levering

Leuke broek gekocht, snelle levering, kortingcode was toepasbaar

Goed en overzichtelijk

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Nergens meer op voorraad. Bij sake store wel. Dinsdag besteld. Vrijdag binnen.

Vriedekijk

Vriendelijk behulpzaam en leuisteren

Snelle verzending, netjes geregeld allemaal en AfterPay is fijn!

Snelle verzending, netjes verpakt, Afterpay en m’n jumpsuit van Mi Piace zit en staat geweldig!!!

Netjes en to the point geholpen, door de klantenservice.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.