Snelle en nette levering.

Eerst de live chat gebruikt,kreeg meteen goed en duidelijk antwoord op mijn vraag. Toen besteld en na 3 dagen had ik de schoenen al binnen. Met de en goede service.

Zowel in de winkel als webshop... top!

ze hadden wat ik zocht

ik wist al welk artikel (merk/maat/kleur) ik nodig had en toevallig had sake store dit. ze zijn wat trager dan andere kleding webshops en er komen verzendkosten bij (in tegenstelling tot bv wehkamp), maar verder niks te klagen.

Netjes geleverd

Gebeld dat mijn bestelling klaar lag, opgehaald in de winkel. Goede aanbieding.

Mooie aanbieding

Mooie aanbieding precies in mijn maat. Goed en snel geleverd

Duidelijke site je krijgt wat je ziet

Helaas geen 24 uurs levering.

Snel geleverd, geen gedoe, gewoon helemaal prima

Levering snel ontvang. Product zo als omschrijving heel tevreden.

Prima product

Snelle levering en was precies wat ik had gehoopt

Top service! Snel geleverd gemakkelijk te bestellen

Mooie keuzes voor een goede prijs

2 spijkerbroeken besteld en snel geleverd! Precies als omschreven.

Blij met mijn FABS laarzen. Snelle service.

Levertijd veel te lang

Ik vind de bezorging erg lang duren. Ik heb 1 februari online op webshop besteld en nu 7 februari nog steeds niets ontvangen. Benieuwd wanneer mijn pakket komt. Wel mooie goede producten en zeer vriendelijke medewerkers in winkel Joure.

Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Onze levertijd is 2-5 werkdagen, je pakketje is afgelopen donderdag verzonden. Omdat je gekozen hebt voor afhalen in onze winkel, is het pakketje donderdag via ons intern transport richting de winkel in Joure gegaan. Dit duurt altijd iets langer, ik verwacht dat je pakketje dinsdag in onze Store aankomt. Je ontvangt dan van hun een bericht dat je het pakketje kunt afhalen. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Nooit van Sake gehoord, leuk asdortiment

Heel fijn te zien dat er in de sale nog grotere maten te koop zijn! Heel blij met deze jurk

Geweldige winkel

Leuke Kleding en zeer vriendelijke mensen.

Bestelling snel binnen, mooie broek !!

Artikel uit webshop naar winkel laten sturen, mail voor het ophalen was in ongewenst terecht gekomen, terwijl de mail met de bestelling wel gewoon in inkomend was gekomen, hierdoor later kunnen ophalen. Geen idee hoe dat kan. Maar alles in goede staat ontvangen!

Zeer goeie en snelle levering en met retourneren en ruiling was het ook zo geregeld.

Prima webshop

Prima webshop

Prettig chatcontact! Jammer dat er geen fysieke Sake hier in de buurt is, maar de webshop functioneert ook uitstekend.

Geweldig ene dag besteld andere dag thuis. Toppie

Een super leuke jurk besteld die bij Sake Store het goedkoopst was en snel geleverd

Goede, snelle levering

Goede, snelle levering

fijne winkel,snelle keurige verzendig

Prima shop,je wordt netjes geholpen als ze offline of online zijn,de spullen worden keurig verzonden en je wordt netjes op de hoogte gehouden,kortom super fijne winkel!!

warme goede stevige jas met grote zakken.

snelle levering en de afhandeling in de winkel ging ook supersnel.

Is allemaal goed

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.