Bestelling snel ontvangen en super leuke kleding!

Broek besteld, doe ik wel vaker. Vlotte levering en keurig verpakt

Mijn ervaring was goed!

Heel goed! Keurige aflevering!

Fijne, snelle levering

Helaas was mijn artikel niet de juiste maat, omruilen was mogelijk maar mijn maat was niet meer voorradig. Snelle afhandeling.

Prima vlotte levering. Lekkere snoepjes erbij !!

Prima vlotte levering !

Goede keuze, snelle levering

Zowel de fysieke winkel als de webshop zijn prima. Ruime keuze en snelle levering wanneer online besteld.

Zeer goede service

Schoenen gezien in de winkel op ameland, had ze daar niet gekocht. Maar wilde ze wel graag hebben, na telefonisch contact en medewerking van ameland heb ik ze toch via de sake store website kunnen kopen...super service

Slecht en onduidelijk

Ik heb vorige week een broek besteld, hiervan heb ik nooit een bevestigings email gekregen. Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen en het geld is wel afgeschreven.

Goedemiddag Henk Jan, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Wij hebben je bestelling van deze broek goed ontvangen vorige week. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spam folder terecht gekomen is. De broek is vandaag op de post gegaan en je zal deze dan ook z.s.m. ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Berber Sake Store webshop

Fijne service

Makkelijk online een nieuwe broek besteld en na enkele dagen ontvangen. Heel fijn! Inclusief een leuk bedankje.

Goede service, snelle levering

Snel

Sneller dan verwacht thuis. En dan wat ze aangaven mbt levertijd! Goed ingepakt. Netjes artikel!

Geleverd wat ik besteld heb, netjes verpakt.

Jammer dat de bezorger niet kon wachten tot ik de deur geopend had, had het pakket in het portiek gelegd.

Goede snelle behandeling van de bestelling en bezorging

Vlotte levering en prima afgehandeld.

Bestelling snel gekregen en de aflevering was prima geregeld.

Goede service!

Goede service en fijne mensen

Zoals altijd, goed geslaagd

Website duidelijk. Leuk personeel, goed geholpen, blij en tevreden met mijn aankoop

snelle levering , scherpe prijs

Jas gekocht, levering snel voor scherpe prijs

Leuke kleding snel in huis.

Super leuke kleding. Vooral de inspiratie pagina op de website is leuk. Daar zijn al kleding setjes gemaakt en gefotografeerd op modellen. Ik heb een trui besteld, was snel in huis.

Zeer goede ervaring

Makkelijk bestellen, zeer snel in huis. Ik wil de schoenen graag een maatje groter en er kan geruild worden, ideaal !

snelle levering, goede service

Fijne winkel voor jong en ouder publiek, als je iets leuks wilt kopen helpen de meiden net zo lang tot je geslaagd bent met bovenal een eerlijke mening

Goede service, scherpe prijs

Goede service, scherpe prijs. Reageert snel op email. Foutje in betaling snel gecorrigeerd.

Snel

Snelle levering en netjes ingepakt

Goede ervaring

Bodywarmer bevalt goed .was op tijd.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 45 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & shoes met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 14 filialen verspreid over Friesland.