Veel keus in de webshop, snel geleverd en gemakkelijk met retoursturen.

Geweldige service

Super attente medewerkers

Eenvoudig en snel

Eenvoudige webshop en snelle levering

Vlotte levering

Vlotte levering, netjes verpakt

Super leuke winkel

Ik ben helemaal fan van sake store, Burgum. Vriendelijk en behulpzaam personeel en super leuke kleding. Ik kom daar nooit weg zonder iets leuks te hebben gescoord!

Snelle levertijd

Prima service, snelle afhandeling v retour product.

Sneller levering, retournering heel goed geregeld!

Ik ben erg positief! Helaas was product te klein maar retournering was snel geregeld en afgehandeld. Fijn!

Prettige winkel, ruim aanbod in kleding

Super snelle levering.

Kan niet sneller.

Service prima, maar moest lang wachten voordat iemand bij de kassa kwam

Het duurde ongeveer 5 minuten voordat er iemand bij de kassa kwam, terwijl collega's kleding aan het verplaatsen waren en wel zagen dat ik bij de kassa stond. Toen er iemand was, was de service prima.

Ik heb zeer goede ervaringen met zowel de winkel in Burgum als de webshop

Het personeel is steeds erg behulpzaam en het assortiment is ruim

Snel en accuraat

Mijn bestelling lag de volgende dag klaar in de winkel. Lekker snel.

Snelle levering!

Mooi, stoer leren jasje. Perfect bij elke outfit!

Altijd goed

Altijd goede service en aardige medewerkers.

Snel en goed!

Jas besteld voor mijn zoon. Werd de volgende dag al geleverd. Keurige afhandeling.

Na weken opzien naar een winterjas voor mijn dochter eindelijk bij jullie geslaagd dochter super blij en moeder megablij

mooie kleding

Mooie kleding snel geleverd leuke winkels en vriendelijk personeel dat je goed adviseert

Super snelle levering

Het was snel geleverd. Helaas moesten we het terug sturen de maat was niet goed maar dat ging ook super snel met de terug betaling. Ik ga zeker weer bij hun bestellen.

Super service en snelle levering.

Super goede service

Vlotte afhandeling Vriendelijke aflevering Uitnodigend om vaker wat te bestellen.

Goede kwaliteit

Prima service, snelle levering

Super.

Vlotte verzending. Leuke aanbiedingen.

Snelle. verzending

Hele snelle verzending, leuke kleding voor een leuke prijs

Goed!

Mijn ervaring was erg goed met sake store. Kon de bestelling snel ophalen

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.