Snelle levering!

De laarsjes waren snel binnen en het was fijn dat de verzendkosten maar 2,90 euro waren. Het is erg fijn dat je altijd gratis kan retourneren. De laarzen waren netjes verpakt en zagen er goed uit!

Leuke laarsjes

Leuke website, snel geleverd

Prima, maar niet top

Bij het plaatsen van de bestelling en het ontvangen van de orderbevestiging wordt niet duidelijk hoe het proces verder verloopt. Zorg voor een duidelijke communicatie! Ik zou jullie zeker aanbevelen, als jullie duidelijker zijn in wat jullie doen en hoe het proces verloopt. Op het moment is het nog wat houtje touwtje en niet erg professioneel. De webwinkel is duidelijk niet jullie core business.

Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Uiteraard doen wij ons uiterste best om de klant zo goed mogelijk te informeren, maar we zullen je feedback meenemen om dit nog duidelijker te communiceren. Graag tot ziens bij Sake Store! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store Webshop

Het product is sneller geleverd dan eerst doorgegeven was

Super leuk geholpen

Ik winkel Altijd graag bij sake. En word altijd goed geholpen. Zaterdag heb ik alleen een nieuwe winterjas gekocht en nu zijn alle jassen 30% korting. Dat is wel jammer.

netjes en snel

snelle levering en netjes ingepakt

Goede levering en goede prijs

Snelle levering en mooie kwaliteit vest

Heb al 2 jaar een zelfde verst. Nu voor een andere kleur gekozen. Na 2 jaar nog steeds mooi en super lekker om te dragen.

Goede levering en goede prijs. Heel tevreden

Zie titel

Chapeau

Snelle bediening en kwalitatief super

Snelle service! En makkelijk retourneren

Ik moest een product retourneren, en via een belletje kreeg ik duidelijke uitleg. Goede service! En producten die ik besteld heb zijn helemaal leuk!

Bestelling gedaan Snelle levering Goed product Accuraten inschrijving op de site

Super snelle levering conform site. En product is precies zoals verwacht

Leuke kleding en goede service

Ik koop bijna alle kleding voor het gezin bij sake Store. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook online goede service

Snelle service en vriendelijke behandeling

Leuke vlotte kleding voor een goede prijs

Zeer tevreden met mijn bestelling! Levertijd wel wat lang 4 dagen maar kan ook door drukte ivm Corona

Heel veel keuze voor alle gelegenheden. Ik slaag hier altijd.

Prima keus ik slaag hier altijd!

Personeel erg behulpzaam zonder opdringerig te zijn, ruime keus en erg fijn dat er ook schoenen zijn!

Makkelijk besteld en ideaal dat je het in de winkel kunt ophalen

Fijne prijzen

Een jurk die ik wilde was €70. Bleek hier €50!!

TOP!

X

Goede kwaliteit kleding

Mooie, nette kleding. Goede kwaliteit.

Jas besteld, dit ging niet zo goed, via een chat is het toch gelukt.

online gewinkeld 2 bestellingen gedaan zat denk ik een paar uur tussen. ik kreeg gelijk een mail van jullie dat ik maar 1x verzendkosten hoefde te betalen kwam in 1 pakket. dank voor de service

Netjes verpakt, redelijk snel, goede prijs

Jas was beter geprijsd dan elders. Binnen paar dagen in huis. Verpakt in mooie zak van het bedrijf. Factuur en duidelijke retourinfo bijgevoegd. Maar retour hoeft het niet, want jas is helemaal naar wens!

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.