In goede tevredenheid ontvangen

Leuke winkel, en spontane personeel

Je wordt er erg fijn geholpen en nemen alle tijd voor je. Leuke winkel en heel veel keus. Erg leuke kleding en sieraden.

Goede webshop, snelle en keurige levering,

Fijn dat je de te retourneren spullen in de winkel in mag leveren en dan meteen je geld terug krijgt.

Mooie winkel

Overzicht alle prijsklassen prima winkel

Aanrader

Mooie winkel met leuke kleding, Veel keus

Prima service. Snelle levering

Prima duidelijke website. Snelle levering.

Wat een geweldige goede service

Besteld en in no time geleverd. Echt fijn!

Perfect en snel

Perfect en snelle service

Goeie service en heel leuk personeel!

Heel goed, snel geleverd. Ook retour snel verwerkt.

Fijne site, snel geleverd en ook telefonisch contact gehad. Goede ervaring.

Duurt lang

Ik krijg deze mail terwijl mijn bestelling nog niet bezorgd is. Duurt lang. Geen bevestiging zoals bij andere bedrijven u pakket is onderweg. Blijft bij post nl maar staan bezorg tijd onbekend. Ik heb 10 dagen geleden besteld. Eens maar nooit weer dat ik iets bestel bij jullie. Zeer slecht!! Valt veel te verbeteren. Succes daarmee gewenst

Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. De levertijd die wij hanteren is 2 tot 5 werkdagen en wij hebben het pakketje binnen dit termijn verstuurd. Door de drukte bij PostNL heeft het waarschijnlijk iets langer geduurd voordat het pakketje bezorgd wordt. PostNL geeft aan dat je pakket vandaag wordt afgeleverd. Excuses voor het ongemak. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, neem dan vooral contact met ons op. Met vriendelijke groet, Esther Sake Store Webshop

Mooie webshop, toegankelijk en snelle service

Ik had in de winkel iets besteld en online, beide kwamen tegelijk aan in de winkel, werd keurig gebeld. En kon het gelijk ophalen. Alles was snel geleverd.

Prima en snel

Bestelprocedure makkelijk

Helemaal goed.

Opgehaald bij Sake in Balk. Gepast en helemaal goed.

Geen communicatie, wacht inmiddels een week op artikel

Ik ontvang weinig informatie over voortgang bestelling, wel al betaald

Hallo Ypie, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je geen informatie over de voortgang van je bestelling hebt ontvangen! Ik zie in ons systeem dat we je bestelling hebben verzonden naar ons filiaal in Oosterwolde. Ik vermoed dat er in de communicatie iets fout is gegaan, waardoor je niet op de hoogte bent gebracht van de verzending van je pakketje. Mijn collega's in ons filiaal in Oosterwolde zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen over je bestelling. Met vriendelijke groet, Tamara Sake Store Webshop

Leuk assortiment

Een leuk web winkel met veel keuze. Gratis verzending is ook altijd fijn. Makkelijk kleding te vinden.

Mooi gilet en snel geleverd.

Service is goed en vlot met de bestelling!!

Winkelen bij Sake Store is een fijne ervaring, en zeker voor herhaling!!

Goeie service

Goed product geleverd

Snelle levering van mijn product

Ik heb ontvangen wat ik heb besteld.

Snel en goed geregeld

Op tijd bericht wanneer het pakket bezorgd zou worden

Alles goed en snelle levering

Uitstekend.

Voorstraat 37

9271KE Zwaagwesteinde

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 45 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & shoes met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 14 filialen verspreid over Friesland.