Mooie producten. En staan klaar met raad en daad. Ikzelf had een probleem met een jeans. Het was binnen een dag opgelost. Zonder enige vorm van twijfel. Bedankt sake store surhuisterveen. En de website.

geweldige service

ik was een weekend in Friesland en kende de Sake Store niet . Zag er een leuke trui maar deze hadden ze niet in mijn maat . ik heb deze online besteld en de bestelling was snel . kort om goede snelle service met geen extra kosten top!!

Leuke winkel, vriendelijk personen en mooie kleding

In de winkel waren de kledingstukken helaas niet in mijn maat, maar vriendelijk geholpen en uiteindelijk de kledingstukken online besteld. Zeer tevreden!

Snel en zeer vriendelijk geholpen

Online te krappe broek gekocht, kon hem makkelijk ruilen.

Snelle perfecte levering

Vlotte levering

Prima online winkel met goede service

Één keer wat besteld .

Snelle levering ,dik tevreden

Veel merken en snelle leverin

Snelle levering en afhandeling!

Plezierig! Je wordt in het filiaal in Joure op een erg fijne manier geholpen!

Vronie Geweldig!

Sake store Bolsward geweldig hoe Vronie zich voor 100% inzet voor haar klanten! BEDANKT

Helemaal prima geregeld!

Prima snelle levering! Mooie broek. Netjes verzorgd, duidelijke communicatie

Leuke winkel

Leuke winkel met goede service.

Prima bestelling

Op mobiel was het moeilijk om iets te betalen maar op de pc ging het prima en vlotte levering.

Fijne service

Klantvriendelijk

goede service

Had per ongeluk verkeerde afleverwinkel ingevuld. Door oplettendheid naar de juiste gebracht

Je wordt geweldig geholpen de service is prima

Mooi collectie, snelle bestelmogelijkheid.

Ik kom al jaren bij Sake. In Almere hebben niet zo’n boetiek met het concept wat Sake heeft. Veel categorieën, verschillende merken en een leuke variatie in stijl en prijs. Als ik in Friesland ben ga ik graag even langs bij de winkel. Eigenlijk doe ik dat liever dan online shoppen, maar wel handig dat dit ook kan.

Heel tevreden

Goed en snel

Zeer klantvriendelijk!

Fijne site om te shoppen, leuke aanbiedingen en snelle verzending! Ga zo door!

Duidelijke website, snelle levering en producten als verwacht

De website ziet er mooi uit met duidelijke foto’s. Producten voldoen aan mijn verwachting. Snelle levering.

Super snelle levering en na retour zenden snel mijn geld terug!

Niets te klagen, gewoon tevreden

Prima artikelen ontvangen, levertijd was iets langer dan verwacht, maar dat kon de pret niet drukken.

Past precies.

Bedankt voor de snelle levering.

Supersnelle levering!

Groot assortiment dus ruime keuze en zeer snelle afhandeling.

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.