goede afwikkeling

Erg leuke zaak met altijd leuke aanbiedingen. Zowel online al in de winkel

Super snel en netjes verstuurd.

Ik had de jas de volgende dag al in huis.Netjes verpakt en duidelijk via de mail op de hoogte gehouden.

Snelle levering , jammer dat er niet veel maten op voorraad zijn waardoor ik ergens anders heb gekocht.

Duidelijke website, snelle en goede service.

Fijne broek, keurig op tijd geleverd!

Klant vriendelijk. Meedenkt personeel.

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen. Zij zeggen eerlijk hun mening. Ga altijd met 1 goed gevoel naar huis.

Snelle verzending

Prima service. Het geleverde was helaas te klein maar service is goed. Retourneren ging snel. Had snel het geld terug

Supergoed

Het is een snelle en correcte levering. Tegen een zeer goede prijs/kwaliteit.

Snel bezorgd!

Medewerkster webshop aan de telefoon ging zelf kijken of mijn maat voorradig was: uitstekende service! Snel geleverd en zeker een aanrader!

Online besteld. Snel binnen, en geslaagd.

Geweldig. Ben zeer tevreden over de Sake Store

Ben zeer tevreden over de Sake Store.

Duidelijk en netjes geholpen

Perfecte service

Snelle afhandeling retour, kan niet beter.

Redelijk

Ik zal nooit meer bestellen punt 1 omdat ik mijn bestelling op een post punt moest ophalen en punt 2 dat je 2.95 moet betalen voor retourneren

Goedendag Nathalie, Bedankt voor je beoordeling. Bij een online bestelling bieden wij de volgende afleveropties aan: afhalen uit één van onze winkels, afhalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt en je kan ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Bij het bestellen zien we dat je gekozen hebt voor levering bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Wij hebben hier geen invloed op gehad. Wat jammer dat je dit wel als vervelend hebt ervaren. We bieden onze online klanten extra service aan in de vorm van gratis verzending. Daarentegen worden er wel retourkosten (€ 2,95) verrekend. We hopen je in de toekomst snel weer te zien bij Sake Store. Met vriendelijke groeten, Nynke Sake Store webshop

Snelle levering ook snelle levering bij ruilen Super

Snelle verzending en afhandeling van retouren

Pakket gekregen, afhandeling ging vlot.

Prima.

Snel , goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Vlotte en goede afwikkeling.

Binnen enkele dagen geregeld en geleverd.

Duidelijke website en snelle levering.

Gewoon goed

Leuke mode voor zowel dames, heren als kinderen, betaalbaar, snelle levering, goed te volgen retourproces.

Snelle levering. Goede kwaliteit. En het lekkere pepermuntje maakt de bestelling helemaal af. (;

Zeer snelle verzending

Geen bijzonderheden

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.