snelle levering, goede service

Fijne winkel voor jong en ouder publiek, als je iets leuks wilt kopen helpen de meiden net zo lang tot je geslaagd bent met bovenal een eerlijke mening

Goede service, scherpe prijs

Goede service, scherpe prijs. Reageert snel op email. Foutje in betaling snel gecorrigeerd.

Snel

Snelle levering en netjes ingepakt

Goede ervaring

Bodywarmer bevalt goed .was op tijd.

Sake Store raad ik aan! Prima sevice!

Vreemd

Ik heb op 15-2 -2024 Een bestelling gedaan en wel een riverty aftherpay mail gehad maar geen bestelling bevestiging en geen verzendbevestiging en ook nog niks ontvangen

Hallo Angela, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat je bestelling is geannuleerd, omdat het artikel niet meer op voorraad was. Dit is ook aangepast op je factuur. Daardoor zijn er geen kosten in rekening gebracht. Wij nemen nog persoonlijk contact met je op om je tegemoet te komen. Met vriendelijke groet, Kirsten Sake Store webshop

Makkelijk bestellen en snelle levering. Top!

Snel geleverd en keurig verpakt

Prima , niets mis mee

Gewoon goed

Zupper spullen goede levering heel blij met men nieuwe jas na een lange zoektocht niet in men dorp kenne slagen en bij jullie online wel zoo blij mee

Mooie trui en netjes verzonden

Voor mijn moeder een mooie trui gekocht. Deze was netjes verpakt met als extra 2 pepermuntjes in verwerkt. Mijn moeder was erg blij met de trui, mooie kleur en goede kwaliteit

Goed product

Snelle levering en goede kwaliteit van het product.

Mooi shirt, supersnel geleverd!

Topkwaliteit voor een mooie prijs en ook nog gratis geleverd! Top!

Dikke prima!!

Een vlot verloop van bestelling tot levering. Via de Track @ trace wordt je op de hoogte gehouden.

Optijd geleverd,top

Goed.

Keurige service

Ik had 2 artikelen vlak na elkaar besteld. Een thuis bezorgd en een in de winkel. Kreeg keurig een mail of ik het naar een adres wou.

Prima geregeld en snel op gelost

Leuk

Snelle levering en leuke bomber jasjes

Laarsjes werden snel geleverd. Op foto’s was de kleur wel wat anders, maar voor mij geen probleem.

Goed snel betrouwbaar

Heb de jas sneller gehad dan gepland. En met afterpay goed betrouwbaar!

Snelle levering, veel merken

Op Terschelling bij Sake Store geweest, en leuke items gekocht voor de kinderen. Zowel voor hen als dames en heren voldoende keuze. Eenmaal thuis heb ik voor mezelf online nog een bestelling gedaan. Snelle levering, en mooie kleding: tevreden!

Helemaal top!

Een aanrader! Snel verzonden,mooi product voor een leuke prijs! Helemaal tevreden.

Supergoede service

Probleem snel opgrlost

Bezorgtijd was 2 tot 5 dagen, maar pakket was er de volgende dag al. Product was in goede staat, beveel het zeker aan

Jas besteld

Jas besteld maar nog steeds niks ontvangen Al twee keer contact gehad met de klantenservice die zeggen dat de order goed is geplaatst Heel vreemd dat ik dan nog niks heb mogen ontvangen

Beste Chamilla, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Ik verwacht dat wij je bestelling uiterlijk morgen kunnen versturen. Als PostNL op de normale manier levert, dan wordt het de volgende dag bezorgd. Onze excuses voor de vertraging! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Tamara Sake Store Webshop

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 45 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & shoes met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 14 filialen verspreid over Friesland.