Snelle levering, mooie producten

Leuke winkel met veel aanbod

Ik heb ditmaal besteld omdat ik ver weg woon . Normaal kom ik twee keer per jaar als ik een dagje naar Lemmer ga. Ik koop eigenlijk altijd wel iets . Het duurde wel iets langer voordat ik het in huis had dan wat ik gewend ben bij online bestellen . Dit werd overigens wel meteen gemeld . Leuke winkel met afwisselende kleding, voor ieder wat wils

Mijn bestelling kwam ivm drukte toch heel vlot.Bij de winkel afgehaald en wat niet paste ook daar weer terug gebracht.En het financiële was ook na een dag weer terug geboekt.

Fijne service

Het word correct afgehandeld

Moeilijk bestellen doordat site overbelast was.

Ik kon zeer moeilijk bestellen op de site omdat deze overbelast was, hierdoor een leukere jas voor mijn zoon misgelopen.

Uitstekende snelle service

Heb er kleren besteld, zit echt super en alles is geleverd. Ben super blij met m'n outfits ;)

Snel en correct

Prima kleding en levering

Website qua filters op gsm niet ideaal werken

Top, goeie producten, en snelle levering.

Top, zekere aanrader... Prima winkel

Mooie kleding

Snelle nette levering

Prima maar duurde wel wat lang ;-)

Ik heb 2 blouses gekocht. Maat S en M voor de zekerheid. S valt goed alleen deze stinkt heel erg naar zweet echt een penetrante geur... en daar baal ik wel van. De M gaat retour vanwege 2 maten.

Hallo, Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat het shirtje een luchtje heeft! Je mag deze even wassen en als de geur er niet uitgaan, mag je even contact met ons opnemen. Dan gaan we het uiteraard oplossen. Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store

In de winkel was het prima online bestellen tijdens lock down duurt het lang

Mijn ervaringen in de winkel zijn prima. Erg vriendelijke medewerkers. Nu tijdens lockdown heb ik een bestelling geplaatst om af te halen maar ik heb er na één week nog niets van gehoord.......dat vind ik jammer.

Hallo, Wij doen ons best om de pakketjes zo snel mogelijk te versturen, maar helaas ondervinden we momenteel enige vertraging. Onze excuses! We hopen dat je pakketje snel wordt verzonden en bezorgd. Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store

Goede communicatie en vriendelijke service

Prima service!!

Fijne winkel, zelfs nu in lockdown alles goed voor elkaar.

Mooie kleding, nette verzending en goeie retour service

Leuke merken en mooie kwaliteit. Voor elke beurs is er wel wat. Leuke sale prijzen, waardoor je toch weer even net wat meer koopt dan je van plan was. Fijne retour service!

Ruime keus

Erg behulpzaam

Toppie

Keurige afhandeling en info over retouren.

Bezorging duurt erg lang

Website werkt traag en de zoekfuncties niet optimaal. Bv als ik schoenmaat 40 selecteer, verwacht ik dat alle getoonde schoenen nog beschikbaar zijn in 40. Dit is niet het geval. Vind de bezorging vrij lang duren. Bijna 1 week, wellicht is daar nog verbetering mogelijk...

Hallo, Dank voor je beoordeling! Onze site heeft enige problemen ondervonden, maar hier zijn we hard mee aan het werk om te verbeteren. Onze excuses dat je hier hinder van hebt gehad. Wat betreft de verzending: Wij hebben je pakketje op maandag verzonden, maar helaas heeft een groot deel van onze pakketjes bij PostNL vertraging opgelopen. Wij hebben hierover al contact gehad met PostNL, zij geven aan dat de container met pakketten zo spoedig mogelijk in het sorteerproces wordt opgenomen. Erg vervelend, maar helaas hebben wij hier geen invloed op. We hopen dat het pakketje snel wordt bezorgd! Met vriendelijke groet, Dorien Sake Store

Snel contact na mail met vragen, snelle verzending ondanks drukte, goede service, gratis retour zenden mogelijk.

Top !

Goede en snelle service en heel klantvriendelijk !

Leuke winkel

Wat ik zo goed vind aan de sake store in Franeker is dat ik altijd zo goed geholpen wordt door de medewerker. Leuk vriendelijk en attent en niet te beroerd om een andere maat te halen als ik in de paskamer sta. De winkel mag wel wat meer georganiseerd soms zie ik door de bomen het bos niet. Maar de medewerkers lossen dit wel op door te helpen.

Goed product, tijdige levering

Ik ben heel blij met mijn bestelling en deze kwam op tijd binnen

Goede en duidelijke service

Bestellen eenvoudig, retouneren gemakkelijk .

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 40 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & footwear met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 15 Sake Stores verspreid over de provincie Friesland.