Goed snel betrouwbaar

Heb de jas sneller gehad dan gepland. En met afterpay goed betrouwbaar!

Snelle levering, veel merken

Op Terschelling bij Sake Store geweest, en leuke items gekocht voor de kinderen. Zowel voor hen als dames en heren voldoende keuze. Eenmaal thuis heb ik voor mezelf online nog een bestelling gedaan. Snelle levering, en mooie kleding: tevreden!

Helemaal top!

Een aanrader! Snel verzonden,mooi product voor een leuke prijs! Helemaal tevreden.

Supergoede service

Probleem snel opgrlost

Bezorgtijd was 2 tot 5 dagen, maar pakket was er de volgende dag al. Product was in goede staat, beveel het zeker aan

Jas besteld

Jas besteld maar nog steeds niks ontvangen Al twee keer contact gehad met de klantenservice die zeggen dat de order goed is geplaatst Heel vreemd dat ik dan nog niks heb mogen ontvangen

Beste Chamilla, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Ik verwacht dat wij je bestelling uiterlijk morgen kunnen versturen. Als PostNL op de normale manier levert, dan wordt het de volgende dag bezorgd. Onze excuses voor de vertraging! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Tamara Sake Store Webshop

Voor herhaling!

Eerst voorzichtig verkend en recensies gelezen omdat ik de naam niet kende. Allemaal positief dus besteld. Snelle levering, mooie bloes en een zeer tevreden klant!

Snelle levering en ook snelle retourverwerking TOP

Snel verzonden, goed verpakt

Fijne website, snel verzonden en goed verpakt.

Leuke winkel

Fijn personeel ,helpen graag.

Goed bereikbaar Snelle service Je word netjes te woord gestaan En het product was goed verpakt

Vlotte levering, mooie jas

Ik kwam een leuke sale aanbieding tegen en die besteld. Kleur kwam overeen met de afbeelding, precies zoals ik me had voorgesteld. Snelle levering, goed verpakt.

Snelle en goede levering. Alles heel top in orde.

Bestelling netjes verpakt en snel bezorgd. Artikel zoals beschreven

Goede webshop

Ik zocht een webshop met een breed assortiment Mi Piace travelkleding en gevonden bij SakeStore. Levering ging vlot, goed verpakt en prima communicatie over de bezorging via post.nl. Ben blij dat SakeStore er is. Blijf zeker bestellen hier.

perfect

leuk product en snelle levering!

tevreden met mijn aankoop,service goed

online besteld,bestelling was vlot. als het niet past kan ik het terug brengen naar de sake store dus geen gedoe met retour. service uitstekend,vriendelijk personeel.

Alles goed, jammer dat bij de dag van ontvangst de prijs nog lager was op de site. Maar prima!

Slecht

Duurt veel te lang online bestelling!

Beste Thea, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat je bestelling 2 werkdagen na orderdatum is verzonden. Mocht je de bestelling niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op zodat wij hier verder onderzoek naar kunnen doen. Met vriendelijke groet, Berber Sake Store webshop

Eerst erg goed telefonisch contact gehad.

De bestelling die er op volgde is daarop voortreffelijk afgehandeld.

Supersnelle en goede levering

Mooie sjaal besteld in de opruiming, (de werkelijkheid was net als het plaatje) Ben er erg blij mee!

Op de site moest ik wel ff goed kijken hoe ik mijn artikel in het winkelmandje kreeg maar daarna ging alles vlot. Snelle levering en netjes ingepakt. Heerlijk pepermuntje. Ga zeker nog eens wat bestellen of de winkel bezoeken natuurlijk.

Voorstraat 37 9271KE Zwaagwesteinde

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 45 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & shoes met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 14 filialen verspreid over Friesland.