altijd goede service, goeie producten en snelle levering.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Super, eerlijk en professioneel advies en snelle levering.

Mooie producten en goed advies en snelle levering.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Gemakkelijk bestellen en betalen. Vlugge en correcte levering. Leuk presentje er nog bovenop!! Gewoon toppie !!!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via "Het perspectief" te Gent

Super-service

Ik was al eens in de winkel geweest, maar ook via de webshop is de service prima. Op mijn vraag kreeg ik heel snel een berichtje terug. Leuke kortingsactie erbij maakte het compleet. Het pakketje was met zorg ingepakt, inclusief wat leuke flyers. Toppie hoor!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nog niet
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een collega-Lotus
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Na het corona-gebeuren hopelijk snel weer leuke workshops/cursussen

Hele leuke service

Duidelijk wanneer iets gepost is. Kreeg een leuke mail.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Mehron cake make-up light olive
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Heb al tweede bestelling lopen

Van de bestelling tot levering fantastisch 😻

Een leuke ervaring. Altijd met goede acties en promoties. Een mooie doos met kleurrijke ideeën en lekker attentie! Love that!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Grote verpakking van Proaiir ink, tag stencils, meer bad ass stencils

Professioneel en persoonlijk

Super snelle verzending! De producten worden met aandacht, zorg en liefde ingepakt en dat zorgt ervoor dat het uitpakken een feestje is!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Ik bestel hier heel vaak door de fijne site, maar ook de goeie hulp die je krijgt. Elk pakje heeft iets persoonlijks, super!!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google

Fijne service, goed advies

Zeer vriendelijk, goed advies, snelle verzending. En dan de manier waarop het verpakt wordt... In een woord.. kadootje! Hier zal ik voortaan m'n spullen bestellen!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Tiktok
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Een feestje om uit te pakken

Net als altijd een feestje om uit te pakken en op een verrassende manier helemaal Corona proef al was dat niet nodig door vertraging PostNL.. bedankt lieve schatten, het was weer fijn om een pakketje van jullie te mogen ontvangen..

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via mijn mannetje

commande traitée rapidement ainsi que l'envoie malgré la crise sanitaire

Merci pour ma commande passée auprès de votre boutique. Articles à bon prix bien emballés, reçu en mois de 48 h. Et surprise cadeaux et carte de remerciement joint au colis. Merci pour votre professionnalisme et gentillesse. commercialement vous êtes au top!

• Y a-t-il des produits que vous manquez dans notre assortiment? non
  • Comment nous avez-vous trouvé? par internet et presse
  • Avez-vous d'autres commentaires? N/A

Merci et nous sommes heureux que tout ait été bien reçu. Restez en bonne santé et en sécurité

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Voor de tweede keer besteld, ook nu snel geleverd, geen hoge verzendkosten als je een paar dingen besteld die in een envelop passen en met de gewone post verzonden kunnen worden. Volgende keer bestel ik hier weer.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Dank je wel voor je beoordeling. We doen het graag en zijn blij met jullie bestellingen. Blijf gezond en veilig!

Gladjes als baby billetjes

Het is altijd weer een plezier om over de website van SchminkenGrime te struinen. Er is ook zoveel te zien en te koop. Soms verlies ik me een beetje erin en gooi veel meer in mijn winkelkarretje dan ik gepland had. Als dit een beetje de spuigaten uitloopt zet ik snel wat dingetjes over naar mijn wish-list, het is voor mij een hobby dus kan ik er niet het geld aan besteden dat een professional wellicht doet. Heel fijn is dat er bij de meeste producten een uitgebreide beschrijving staat zodat ook ik als non-professional toch vaak kan zien of iets voor mijn creative uitspattingen geschikt is. Bij twijfel kun je uiteraard altijd contact zoeken met de fijne medewerkers. Heel speciaal vond ik dat één keertje iets was misgegaan in de verbinding met de bestelsoftware, ik daar per mail in de avond melding van maakte, die zelfde avond laat er een antwoord op kreeg en dat het de volgende ochtend al geregeld was! Over service gesproken. In één woord geweldig! Verder zijn er echt leuke voorbeeldprojecten te bekijken op hun YouTube kanaal, zag ik in een mail diverse wedstrijdjes voorbijkomen met mooie prijzen en spelen ze sowieso op een leuke manier in op de crisis. Een verademing in een diep, heel diep trieste tijd voor de mensheid. Zoveel verdriet en ellende, dat het voelt als een uitstapje als je weer een mail van ze te lezen krijgt. Mijn oprechte dank daarvoor en ook voor de zorgvuldige, snelle leveringen en de bedankjes die daar vaak bij zitten zoals de laatste keer die lekkere stroopwafeltjes. Linda en medewerkers, blijf alsjeblieft gezond en dit geldt uiteraard ook voor alles en iedereen die jullie liefhebben!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Ik vroeg me af of jullie plannen hebben Kryolan in jullie merken te gaan opnemen.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Initieel via Google zoekopdrachten.
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Keep up the good work!

Hoi hoi, Dank je wel voor het zeer mooie compliment en we zijn blij dat we jullie een beetje gezelligheid in deze tijd kunnen brengen. Blijf vooral gezond en Veilig! Groetjes van ons

Super snelle verzending, goed ingepakt waardoor alles beschermd is. Een cadeautje als je weer een groot deel van je salaris inlevert. Oeps!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Ga zo door!

Hoi, Hahahaha, we hebben erg gelachen om je beoordeling en danken je voor je bestelling. We zijn natuurlijk altijd erg blij met blije klanten. Blijf vooral gezond en Veilig! Groetjes van ons

Alleen op de site dacht ik licht blauw te kopen maar toen het thuis kwam was het turquoise.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hoi Yvonne, dat is spijtig om te horen, ja mag het eventueel omruilen als je wilt. Dat is geen enkel probleem.

Alleen maar positief van begin tot eind..

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goede service, goed advies en geweldige producten!

Duidelijk mensen die weten waarover ze praten. Ik krijg altijd goed advies. Mijn bestelling is altijd goed en leuk verpakt. Deze keer zat er een mooi penseel bij als kado. Ik word altijd zo blij van jullie pakketjes!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via mond tot mond reclame

Snelle levering, goed verpakt

Bestelling snel geleverd gekregen in deugdelijke verpakking

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google

Dank je wel. Blijf vooral gezond en Veilig! Groetjes van ons

Goed verpakt en op tijd bezorgd.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Prettige winkel en alles was mooi verpakt.

Ik ontwerp al jaren kostuums en wilde deze keer iets verder gaan met mijn project door ook bodypaint toe te voegen aan het geheel. Dankzij alle informatie op de website, blog en de duidelijke voorbeelden van schmink op het youtube kanaal van schminkengrime kon ik een goede keus maken uit alle producten zonder helemaal overweldigd te worden door alles wat er bij komt kijken. De verpakking was fantastisch, en ook nog eens een leuk extraatje! Als ik in de toekomst nog eens wat nodig heb kom ik zeker terug.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hoi hoi, Dank je wel voor lieve en leuke beoordeling we zijn erg blij om jullie als klant te hebben. Blijf vooral gezond en Veilig! Groetjes van ons

Super service online

Aangzien het nog nieuw is voor me met de airbrush te werken vroeg ik advies. Kreeg meteen reactie, en werd ook geholpen. Heb de eerste keer besteld, en ben al erg te vreden. Ik raad zeker deze site aan, en zal ook een vaste klant worden. Verheug me al op nog meer producten te bestellen!!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google Met gezocht airbrushcoller
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Superleuk dat je het fijn vind. We bedienen onze klanten graag goed. Dank je wel voor je beoordeling. Blijf vooral gezond en Veilig! Groetjes van ons

Goede service en snelle levering

De site is overzichtelijk en duidelijk. Ik kon snel vinden wat ik zocht. Hoewel mijn winkelmand helaas geleegd werd als ik langer dan 10 minuten op de site zat. Mijn bestelling was wel heel snel binnen. Ook zat er een leuk magazine met tips en trics bij

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Door op internet te zoen naar 'sfx make-up kopen'

Zoals altijd supersnel

Keurige en snelle afhandeling, goede berichtgeving via mail, pakjes zijn altijd heel en goed verpakt

Altijd goed en snel

Ik heb al vaker online besteld en ook op locatie in Vught schminkartikelen gekocht en het is altijd goed, de producten zoals verwacht en ook via de online-shop wordt de bestelling snel geleverd. Mijn verzameling schminkartikelen kan iedere keer uitgebreidt worden met weer nieuwe spullen, heerlijk!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

de service is goed en vriendelijk, omdat k na aantal dagen mn pakje nog steeds niet had, mail gezonden waar t bleef en werd direct op gereageerd dat t uitgezocht zou worden en kreeg erna een mail dat t verzonden was, toen kreeg k bericht vd post.nl dat de zending was vertraagd en later nog een keer, maar uiteindelijk is alles goed gekomen , lag dus niet aan SchminkenGrime, en surprise... kreeg zelfs van hun een wat groter stuk dan k besteld had, hoe leuk is dat :) mischien goedmakertje ;)

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? via internet

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.