Makkelijk bestellen etc en snelle bezorging

Het enige nadeel zijn de verzendkosten. Ik heb 2 wenkbrauwpotloden besteld en de verzendkosten zijn bijna gelijk aan 1 potlood. En ze wegen niets. Dus dat was een domper.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hoi hoi, we weten van de verzendkosten, maar helaas is transport niet gratis en we hebben ervoor gekozen om alles met een tracktrace code te verzenden. Dat is inderdaad duurder dan normale postzegels, maar dat scheelt niet veel meer. Ook hebben wij een orderbedrag waarbij de verzending gratis wordt. We moeten dus onder dit bedrag helaas verzendkosten rekenen die de vervoerder ook aan ons berekend. Dank je wel voor je feedback en we proberen continu lagere prijzen te bedingen bij betrouwbare vervoerders.

Slechte product omschrijving witte lenzen

Bij de witte lenzen stond slecht en onduidelijk beschreven dat je er gewoon weg niet doorheen kan kijken! Er stond “kan het zicht beperken”

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hallo Suzanne, dank je wel voor je terugkoppeling! Wij stellen je feedback enorm op prijs. Zojuist hebben we de producttekst bij deze lenzen op onze website aangepast om toekomstige klanten beter te informeren. Groetjes Linda

Snelheid en kwaliteit gegarandeerd!

Fijne site, overzichtelijk, snelle levering, geen schade, leuk geschenkje erbij. Prijs/kwaliteit heel erg goed. Bedankt!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via zoekmachine
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Mssch keuze uit presentje? Schmink of penseel of tattoo😉

Altijd TOP!

Fijne schmink, veel keuze en goede snelle levering!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet/google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Snelle levering en goede producten

Positief en goede kwaliteit producten

• Heb je nog verder nog opmerkingen? Geen

Goed en snel

Algemeen positief. Beetje jammer van de ronde aponzen die dus niet rond waren en scheef geplakt. Voor die prijs verwacht ik geen chinees product zoals ik van ali express zou kunnen ontvangen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? De sponsjes(rond op stok) waren niet rond meer en niet recht op de stokjes geplakt. Chineese rommel.

Beste Marjolein, Dank je wel voor je feedback. De sponsmopjes komen bij een europese leverancier vandaan en wij halen ze zeker niet uit china. Kun je ons een foto sturen van de stokjes, dan kunnen we deze doorsturen naar de leverancier en zo tot een goede oplossing komen. We gaan de voorraad in zijn geheel controleren. Als het uit China zou komen kunnen we het waarschijnlijk veel goedkoper maken, maar we willen kwaliteit. Stuur ons de foto's en we zorgen voor een oplossing.

De bestelling heel snel ontvangen en mooi verpakt!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Super goede en snelle levering!

Voor het eerst hier besteld. Duidelijke site. Leuke producten. En super snelle levering! Denken zelfs aan n leuke attentie 😁. Was een aangename verrassing. Ga hier zeker vaker bestellen !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Workshop airbrushen
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via facebook en jullie site

Geweldige service

Eerst via hun facebook vragen gesteld over producten, hier werd snel en uitgebreid op beantwoord. Zeer behulpzaam!!! En mijn bestelling was heel snel binnen, leuk verpakt met zelfs nog wat extra. Ik ga zeker vaker bestellen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Facebook
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goedkoper dan elders, snelle levering, was een cadeau ende jarige was in ieder geval dolgelukkig! Leuke sticker ook op de verpakking!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hele goede service, snel en accuraat, heel vriendelijk en klantgericht.

Ik ben nog maar net klant, heb mijn eerste setje besteld. Ik had nog een last minute wijziging qua adres en dit werd snel en vriendelijk geregeld. Ik ben echt super tevreden.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Ik had een kwast met uit elkaar staande haren. En ik heb netjes een nieuwe opgestuurd gekregen. Bedankt daarvoor.

Goed maar 1 aantekening

Ik heb na mijn bestelling een mail gestuurd dat ik 1 kwast heb waarvan de haren niet mooi naast elkaar zitten. Ik had ook foto erbij gestuurd. Naar info gestuurd maar nog geen reactie. Beetje jammer. Yvonne Albers Iepenlaan 17 1602 rl enkhuizen

Goede producten en service

Het assortiment en de beschrijvingen hierbij zijn erg goed, fijn en uitgebreid. Website is gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat soepel. Bestelling was snel verzonden en ontvangen in nette verpakking.

super service!!

Ik werd uitgebreid, vriendelijk en supergoed geholpen Een aantal keer telefonisch contact gehad voordat ik mijn bestelling plaatste. Ik werd enorm vriendelijk en goed geholpen. Er werd mee gedacht en naar mijn wensen geluisterd. Er werd echt de tijd en moeite voor mij genomen. Ik ben héél tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? schmink stift
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? ik ben heel blij met alles!

Hoi hoi, Dank je wel voor je leuke review. We hebben helaas geen schminkstiften in het assortiment. Onze huidige leveranciers maken deze niet, maar we zouden je wel kunnen uitleggen hoe je deze zelf kunt maken. Groetjes

Snelle levering, goede service.

Als je een bestelling plaatst heb je het vaak al de volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Grimas schmink, deze bestel ik altijd ergens anders
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hoi hoi, we hebben inderdaad geen Grimas meer. Wel hebben we een geweldig alternatief en dat is Diamond FX of Superstar. We willen je best een leuke korting geven op een mooi pallet van 1 van deze 2 merken, zodat je kennis kan maken met de geweldige schmink van Diamond FX of Superstar, laatr maar even weten via de mail, dan maken we het in orde voor je.

Snelle en heel goede service

Ik heb al veel bestellingen geplaatst bij jullie en keer op keer heb ik een geweldige en snelle service gekregen

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google

Dank je wel voor je leuke reactie, zijn we erg blij mee en we worden er vrolijk van. Dank je wel.

ik zal weer bij jullie bestellen!

Prettig contact via mail en snelle verzending! Bedankt!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Dankjulliewel voor de snelle reacties via mail en snelle verzending!

Heel graag gedaan en dank je wel voor je bestelling

altijd een feestje

altijd prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? pruiken en snorren, baarden etc.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet

We gaan ermee aan de slag. Het zal wel even duren, want nieuwe producten willen we zeker weten dat we de juiste kwaliteit hebben.

Super levering!

Alles is duidelijk op de website! Gebruiksvriendelijk! De levering is snel en keurig verpakt! Tot nu toe heel blij met de bestellingen!

Super levering!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Graag gedaan en dank je wel voor je bestelling

Gemakkelijk te contacteren via fb en de website als je vragen hebt. Heel tevreden!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Prima service, snelle levering, leuke attentie!

Bij ontvangst van je pakketje met rainbow farting unicorns krijg je al een glimlach op je gezicht. De producten zijn zorgvuldig beschermd en afzonderlijk verpakt in vrolijk gekleurde papiertjes. Een minifeestje bij het uitpakken! En als kers op de taart nog een leuke attentie. Zeer tevreden. Een aanrader!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaring

Goede producten

De producten die ik besteld had zijn goed. Alleen was er 1 product dat ik graag wilde uitverkocht. Dat was de zwart van cameleon. Dit was het enige wat ik echt nodig had en heb ik helaas de fx moeten bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Zwart cameleon
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via schminkcursus
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Dank je wel voor je waardevolle feedback. Helaas hebben we de zwart momenteel inderdaad niet, maar laat ons gerust weten wat je van de andere vind, we zijn erg nieuwsgierig naar je mening.

Ik ben hier helemaal fan van

Erg mooie producten en werken ook nog eens goed. Erg behulpzamen surfers en legt ook goed uit wat je verwachtingen komen gaat

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Comic con
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.

Filter op Taal