Een bestelling waarbij duidelijk moeite en aandaxht wordt besteed aan de producten en de klant.

Het ziet er uit als een cadeautje! Je wordt er helemaal gelukkig van!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Bloody good!

Echt super snel geleverd en nog een leuke verrassing ook! Prima kwaliteit, netjes verpakt en een leuke sticker op de verzenddoos ;)

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Op aanraden vriending/collega

Super bedrijf.

Zeer klantvriendelijk en zeer professioneel. Je kan altijd bij ze terecht met vragen etc. Je wordt altijd geholpen.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? Top service

Goed kan beter

Verkeerd product toegestuurd gekregen, geen reactie van klantenservice toen na 2 dagen wel reactie en kreeg het geld terug, wou liever het juiste product.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Beste Mike, Onze excuses dat je de verkeerde kleur gekregen hebt. Wel jammer dat je ons zo beoordeeld en ons niet de kans geeft om op je mail te reageren. Wij reageren altijd binnen 1 a 2 dagen op de mail en nadat je de mail had gestuurd is vrijwel direct erna je beoordeling ingevuld. We gaan het allemaal in orde maken, maar je moet bedrijven en mensen wel de kans geven om te kunnen reageren.

Bijzonder prettige eerste ervaring.

Betrouwbaar, klantgericht, heldere en uitgebreide communicatie over bestelproces, zorgvuldig, vriendelijk en snel. Juist het product waarom ik bij SenG bestelde bleek naderhand niet voorradig en er was een passend alternatief voor in de plaats gedaan met een briefje met uitleg erbij. Ook was er een extra product toegevoegd en er was een besteld product verwisseld voor een met grotere inhoud ..... deze tegemoetkomingen maakten dat ik tevreden was over mijn bestelling. Ik heb dit ook gecommuniceerd en daarbij advies gegeven om een volgende keer liever vooraf te informeren als iets toch niet op voorraad is, zodat ik zelf een alternatief kan uitzoeken. Daar werd positief op gereageerd. Al met al een positieve eerste ervaring met deze webshop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? ja, op gebied van kwasten en pencelen miste ik voor Facepaint kwasten.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Mooi product en snel in huis.

Snelle verzending, goede service

Ben al wat langer klant en zeer tevreden. Ik had laatst snel een product nodig en het was de volgende dag al binnen! Goed en leuk verpakt. Als ik meer tijd heb ga ik naar de winkel, ze hebben zoveel! Vragen over de producten worden altijd professioneel beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google

Snel en verrassend

Ik bestelde een aantal producten en kreeg een klein cadeautje. Alles was super snel geleverd en netjes verpakt.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Collega/vriendin heeft me doorverwezen

Slecht

Ik krijg de vraag om een oordeel te geven over een produkt dat nog steeds niet geleverd is. Ook heb ik 5 dagen terug al een track en trace gekregen maar het produkt is nog niet aan de post aangeleverd. Ook de telefoon wordt niet beantwoord, er wordt ook niet gereageerd op terugbelverzoek. Kortom geen enkele reden om een goede beoordeling te geven.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Gezocht op internet

Wat ontzettend vervelend om je review te lezen Rene. Ik heb zojuist bij je bestelling gekeken in onze winkel en zie dat deze op 24 juni is aangeboden als brievenbus pakketje bij PostNL. Ik vind het heel spijtig te horen dat je deze niet gekregen hebt. Helaas heb ik geen invloed op leveringen nadat ze bij de post zijn afgegeven en helaas heb ik geen telefoontje of voicemail van je mogen ontvangen. Maar dat zal waarschijnlijk aan mijn telefoon liggen. Ik heb zojuist je bestelling voor je geannuleerd in de winkel en het bedrag van je bestelling teruggeboekt naar je rekening. Mocht de levering alsnog bij je aankomen dan mag je deze uiteraard gewoon houden. Nogmaals heel vervelend dat gebeurd is. Groetjes Linda

Goede ervaring

Ik heb een goede ervaring ik ben in de winkel geweest leuke mensen zeer gastvrij en goed geholpen.laatst ook telefonisch contact gehad over een product( helaas niet te verkrijgen vonden ze zelf ook jammer )maar wel weer goed advies gehad over een ander product.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via iemand die een schminkcurses gaf

geweldig

Gewoon geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Ja huidtape
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Bij aflevering bleek 1 bestelling vergeten, we hebben gebeld, er werd gelijk opgenomen en oprechte excuses gemaakt. Er was 1 zakje vervormbare plastic korrels overgebleven bij het vullen van zakjes en die werden onmiddelijk nagestuurd. Kan gebeuren. Voor de rest mooie producten (mooi ingepakt) en met diezelfde korrels 2 mooie gebitten gemaakt, erg grappig. Niks mis met deze webwinkel wat ons betreft.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet zoekopdracht
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Super, producten netjes verpakt en van goede kwaliteit!

Wanneer je gen hebt krijg je snel antwoord. Altijd goede service.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Het is mijn vaste adres geworden voor sfx spullen.

Snel, goed en behulpzaam

Ik had wat nodig maar dat was op. Eerst een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik antwoord dat ze snel gingen bestellen en ha hoor, idd, het was met 2 wkn binnen. M Je kunt met al je vragen bij ze terecht en je krijgt altijd hulp. Mooie producten, goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Silliconen bloed, psoriasis spul ( merk weet ik ff niet, geen meakup)
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via internet

Verzorgd en betrouwbaar

Goed verzorgt en volgens afspraak

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Jammer dat jullie zo ver weg zitten😁

De goede producten netjes ingepakt prima op tijd geleverd!

De goede producten netjes ingepakt prima op tijd geleverd!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Het product was zeer snel binnen, en was zeer creatief ingepakt. Er werd snel gereageerd op mijn vragen, wat heel fijn was. Ik ga sowieso vaker producten hier kopen👍😍

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Online zoeken naar kleurlenzen
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goed en netjes verpakt. Materiaal ziet er goed uit.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Zoeken op internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Echt super winkel en mensen!

Paar weken geleden in de winkel geweest maar nog geen tijd gehad om review te schrijven. Wat een top winkel en mensen achter de shop. Al vaker online besteld maar nu eens in de winkel geweest omdat we weekendje weg waren in de buurt. Ze nemen echt de tijd voor je en geven gelijk super tips. Ik was nog op zoek naar een mooi palet alcohol make up en mocht het zelfs eerst even testen qua kleur. De zeep die ik heb gekregen en mocht uittesten.... is echt een topper! Kwasten schoon en alle bloedvlekken die slecht te verwijderen is met andere middels direct eraf! Zelf tussen de nagels. Meer dan lof!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Eigenlijk niet
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee ga zo door!

Wat een snelle service! Producten zijn precies omschreven zoals ze zijn én met uitleg waar je ze voor kunt gebruiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Vegan kopje met alle veganproducten
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google opzoek naar Mehron

Makkelijk bestellen etc en snelle bezorging

Het enige nadeel zijn de verzendkosten. Ik heb 2 wenkbrauwpotloden besteld en de verzendkosten zijn bijna gelijk aan 1 potlood. En ze wegen niets. Dus dat was een domper.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hoi hoi, we weten van de verzendkosten, maar helaas is transport niet gratis en we hebben ervoor gekozen om alles met een tracktrace code te verzenden. Dat is inderdaad duurder dan normale postzegels, maar dat scheelt niet veel meer. Ook hebben wij een orderbedrag waarbij de verzending gratis wordt. We moeten dus onder dit bedrag helaas verzendkosten rekenen die de vervoerder ook aan ons berekend. Dank je wel voor je feedback en we proberen continu lagere prijzen te bedingen bij betrouwbare vervoerders.

Slechte product omschrijving witte lenzen

Bij de witte lenzen stond slecht en onduidelijk beschreven dat je er gewoon weg niet doorheen kan kijken! Er stond “kan het zicht beperken”

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hallo Suzanne, dank je wel voor je terugkoppeling! Wij stellen je feedback enorm op prijs. Zojuist hebben we de producttekst bij deze lenzen op onze website aangepast om toekomstige klanten beter te informeren. Groetjes Linda

Snelheid en kwaliteit gegarandeerd!

Fijne site, overzichtelijk, snelle levering, geen schade, leuk geschenkje erbij. Prijs/kwaliteit heel erg goed. Bedankt!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via zoekmachine
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Mssch keuze uit presentje? Schmink of penseel of tattoo😉

Altijd TOP!

Fijne schmink, veel keuze en goede snelle levering!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet/google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Snelle levering en goede producten

Positief en goede kwaliteit producten

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Geen

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.

Filter op Taal