Snelle levering, top service!

Ik bestel vaker mijn grime spullen via hun en krijg het altijd goed verpakt en optijd binnen. Vragen over producten? Ook daar krijg je goed antwoord op! Dik tevreden :)

Super tevreden

Ik heb alles makkelijk vinden op de website, de prijzen zijn eerlijk (en goedkoper dan op andere sites). De snelle verzending is nog een extra pluspunt. Ook bedankt voor de lieve attentie! Ik koop hier zeker op nieuw!

gewoon goed

goede kwaliteit, goede levering en precies wat ik nodig heb om creatief te schminken

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? mandala schmink stencil
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? site

fantastisch

De site is erg duidelijk en er is zeer veel keuze. De YouTube filmpjes hebben ook erg geholpen. De bestelling was zeer snel geleverd!! Hartelijk dank!!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? nee

Goede producten, en altijd een presentje erbij

Er is altijd iets extras in de doos. Wat ik en waarschijnlijk meer klanten wel waarderen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet

Amazing

Super tevreden, snelle levertijd alles precies zoals je altijd hoopt dat het is. Er zat zelfs een mega lekker snoep zakje bij als extra, kei leuk!!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via internet

super

Altijd snel geleverd en goede service er was iets vergeten en werd snel nagezonden top !!!!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Al bekend
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Ga zo door :)

Snel geleverde items

Nvt

Top!.

Ik heb dit beleeft als een top ervaring, er werd snel geleverd, en werd zorgvuldig opgestuurd.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google.
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Prima service en goed advies!

Prima service en goed advies!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? aanbevolen

Gewoon topservice

Eind van de middag lenzen besteld, de volgende dag bezorgd. As usual goed en leuk verpakt, en heerlijke halloween snoepjes als extraatje!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een horror event
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goede producten en snelle levering. Zeer tevreden

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Zelfs ingepakt op mijn verzoek. Top

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goede hulp en voorlichting, Linda is geweldig

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Wij waren op zoek naar een nieuwe kleur voor onze pieten en we konden in de winkel alle kleuren gewoon testen voor we het gingen kopen. Dat was echt heel fijn.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Op advies van Syl Verberk
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Een bedrijf met een missie.

SchminkenGrime is een partner voor hun doelgroep en dus meer dan leverancier en trainer zoals ook hun missie aangeeft hiernaast beschreven. Ik val in de doelgroep LOTUS. Innoverend met een verfrissende klantenbenadering. De bestellingen zijn een feest om te ontvangen. Emails worden direct en prettig beantwoord eerlijk, oprecht.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? potjes, schaaltjes enz voor mengen van producten
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? zoekenmachine

Slechte communicatie, niets ontvangen

Bestelling was maar voor 5 euro maar artikelen zijn nooit geleverd. Contact alleen na aandringen. Denken niet mee in een oplossing en omdat producten niet geleverd zijn heeft dit tot problemen bij mijn project geleid.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Beste Martin, Wij hebben ook normale werkdagen en proberen altijd mail zo snel als mogelijk te beantwoorden. Soms duurt een antwoord even omdat we op de achtergrond gelijk aan de slag gaan om het probleem te achterhalen. De spullen zijn op tijd opgestuurd en de PostNL zal ze waarschijnlijk kwijt geraakt zijn. Helaas hebben we daar geen invloed op. We hadden ook afgesproken dat de zaterdag 7 augustus even zou laten weten of je het ontvangen hebt, dat heb je nagelaten om te doen en we vinden het dan ook jammer om te zien dat je ons zo beoordeeld zonder ons de kans te geven om het op te lossen. We hebben nog geen antwoord van de PostNL waar je zending is, maar we hebben wel je geld terug gestort naar je rekening. Erg jammer dat we niet de kans hebben gekregen van je om het eventueel opnieuw op te sturen. En het aandringen valt wel mee. Je hebt een mailtje extra gestuurd. Het spijt ons dat het zo gelopen is en onze excuses hiervoor, maar de PostNL hebben we helaas geen invloed op. We wensen je nog een fijne dag. Groetjes van ons.

super snelle levering

Smiddags besteld de volgende dag al geleverd, Prima top Latex produkt

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? niet dat ik 1. 2 3 zo kan bedenken
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een collega Sinterklaas
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Alles wat je nodig hebt ! Super vriendelijk aanrader !!!!

Vriendelijke, goede service

Twee Mehron foundations besteld en razendsnel en goed verpakt geleverd gekregen. Helaas zat er helaas 1 verkeerde kleur in de doos. Even gemaild en het probleem werd snel en adequaat opgelost. Dus tevreden, maar was de levering in 1 keer goed gegaan dan had ik zeker 5 sterren gegeven.

netjes geleverd en snel

goede nazorg via mail

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? niet echt
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Schmink&Grime prima, verzending via PostNL een ramp.

SchminkenGrime zou van mij 6 sterren krijgen, maar 8 dagen om een zakje gips af te leveren? Ga echt eens kijken naar een andere verzender, want zowel PostNL als DHL kunnen de afspraken niet nakomen.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? nee

Mijn bestselling was heel snel bezorgd en heel verzorgd ingepakt super

Altijd fijn om te komen

Altijd vriendelijk,spontaan en helpt je echt om de juiste producten te kiezen. Snelle service. Heerlijk om in de winkel te komen! Alsook online bestellingen worden snel verzonden en altijd in een leuke verpakking

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Vrienden, google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Altijd fijn om langs te komen

Supersnel super leuk

Snelle service, goed advies heel mooi assortiment.

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.