Geweldige service

Eerst via hun facebook vragen gesteld over producten, hier werd snel en uitgebreid op beantwoord. Zeer behulpzaam!!! En mijn bestelling was heel snel binnen, leuk verpakt met zelfs nog wat extra. Ik ga zeker vaker bestellen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Facebook
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goedkoper dan elders, snelle levering, was een cadeau ende jarige was in ieder geval dolgelukkig! Leuke sticker ook op de verpakking!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hele goede service, snel en accuraat, heel vriendelijk en klantgericht.

Ik ben nog maar net klant, heb mijn eerste setje besteld. Ik had nog een last minute wijziging qua adres en dit werd snel en vriendelijk geregeld. Ik ben echt super tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Goed maar 1 aantekening

Ik heb na mijn bestelling een mail gestuurd dat ik 1 kwast heb waarvan de haren niet mooi naast elkaar zitten. Ik had ook foto erbij gestuurd. Naar info gestuurd maar nog geen reactie. Beetje jammer. Yvonne Albers Iepenlaan 17 1602 rl enkhuizen

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Goede producten en service

Het assortiment en de beschrijvingen hierbij zijn erg goed, fijn en uitgebreid. Website is gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat soepel. Bestelling was snel verzonden en ontvangen in nette verpakking.

super service!!

Ik werd uitgebreid, vriendelijk en supergoed geholpen Een aantal keer telefonisch contact gehad voordat ik mijn bestelling plaatste. Ik werd enorm vriendelijk en goed geholpen. Er werd mee gedacht en naar mijn wensen geluisterd. Er werd echt de tijd en moeite voor mij genomen. Ik ben héél tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? schmink stift
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? ik ben heel blij met alles!

Hoi hoi, Dank je wel voor je leuke review. We hebben helaas geen schminkstiften in het assortiment. Onze huidige leveranciers maken deze niet, maar we zouden je wel kunnen uitleggen hoe je deze zelf kunt maken. Groetjes

Snelle levering, goede service.

Als je een bestelling plaatst heb je het vaak al de volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Grimas schmink, deze bestel ik altijd ergens anders
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Hoi hoi, we hebben inderdaad geen Grimas meer. Wel hebben we een geweldig alternatief en dat is Diamond FX of Superstar. We willen je best een leuke korting geven op een mooi pallet van 1 van deze 2 merken, zodat je kennis kan maken met de geweldige schmink van Diamond FX of Superstar, laatr maar even weten via de mail, dan maken we het in orde voor je.

Snelle en heel goede service

Ik heb al veel bestellingen geplaatst bij jullie en keer op keer heb ik een geweldige en snelle service gekregen

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google

Dank je wel voor je leuke reactie, zijn we erg blij mee en we worden er vrolijk van. Dank je wel.

ik zal weer bij jullie bestellen!

Prettig contact via mail en snelle verzending! Bedankt!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Dankjulliewel voor de snelle reacties via mail en snelle verzending!

Heel graag gedaan en dank je wel voor je bestelling

altijd een feestje

altijd prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? pruiken en snorren, baarden etc.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet

We gaan ermee aan de slag. Het zal wel even duren, want nieuwe producten willen we zeker weten dat we de juiste kwaliteit hebben.

Super levering!

Alles is duidelijk op de website! Gebruiksvriendelijk! De levering is snel en keurig verpakt! Tot nu toe heel blij met de bestellingen!

Super levering!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Graag gedaan en dank je wel voor je bestelling

Gemakkelijk te contacteren via fb en de website als je vragen hebt. Heel tevreden!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Prima service, snelle levering, leuke attentie!

Bij ontvangst van je pakketje met rainbow farting unicorns krijg je al een glimlach op je gezicht. De producten zijn zorgvuldig beschermd en afzonderlijk verpakt in vrolijk gekleurde papiertjes. Een minifeestje bij het uitpakken! En als kers op de taart nog een leuke attentie. Zeer tevreden. Een aanrader!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaring

Goede producten

De producten die ik besteld had zijn goed. Alleen was er 1 product dat ik graag wilde uitverkocht. Dat was de zwart van cameleon. Dit was het enige wat ik echt nodig had en heb ik helaas de fx moeten bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Zwart cameleon
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via schminkcursus
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Dank je wel voor je waardevolle feedback. Helaas hebben we de zwart momenteel inderdaad niet, maar laat ons gerust weten wat je van de andere vind, we zijn erg nieuwsgierig naar je mening.

Ik ben hier helemaal fan van

Erg mooie producten en werken ook nog eens goed. Erg behulpzamen surfers en legt ook goed uit wat je verwachtingen komen gaat

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Comic con
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling

Helemaal geweldig, snelle levering

Super, afgelopen woensdag besteld en toch nog ondanks hemelvaartsdag vandaag vrijdag in huis. Mooi verpakt, met uiterste zorg behandeld en geweldig verrast toen ik het pakketje openmaakte. Chapeau!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee, eigenlijk op het moment niet
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Op de set vertelde iemand over jullie
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nope

Super bedrijf!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.

Hebben grote kennis op het gebied van schminken en alles wat erbij komt kijken

Of het online bestellen is of je gaat er langs altijd netjes In de winkel nemen zo ook echt de tijd om al je vragen te beantwoorden met een kopje koffie Ze hebben grote kennis van alles op het gebied van schminken en Special FX

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.

Super snelle levering, goede producten, top!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.

Goede levering van goede schmink die goed te reinigen is!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.

Uitstekend, snel correct en een kadootje!

Zeer fijn om zaken mee te doen, bellen ook direct terug als je vragen hebt. En het kleinigheidje wordt zeer gewaardeerd

Super toko

Alles besteld wat ik nodig had, werd ik gebeld dat ik een product te veel had en een product te weinig. Hebben ze kostenloos,andere product was duurder omgeruild en ik heb nu de juiste producten in huis. Helemaal geweldig! Ze denken echt met je mee en supersnel in huis in tegenstelling tot diverse concurrenten uit het zuiden des lands.

Super winkel!

De spullen en de kennis die ze hebben is er goed! Je kan er alles vinden en het is snel afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering! Keurig verpakt. Top!

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.

Filter op Taal