Supersnel super leuk

Snelle service, goed advies heel mooi assortiment.

Goede kwaliteit en service

De producten zijn fantastisch, en alles kwam snel binnen. Het was met de sticker, de folder en het koekje ook super leuk om uit te pakken.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Instagram, beetje_bizar
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Supersnel, goede kwaliteit en humor

Goeie website en na bestellen ludieke manier van op de hoogte houden. Grappige verpakking en mijn bestelling werd zo een cadeautje. Heel blij mee.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Van bestelling tot levering heel positief en vlot!

Mijn dochter haar bestelling..... in het verleden met vele websites al problemen gehad dus als mama sta ik altijd af te wachten wat het nu zal worden. Maar alle fases zijn vlot en aangenaam verlopen en ze kan schitterend werken nu met haar nieuwe producten.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via de dochter.
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Al vaker hier besteld en elke keer zeer tevreden over de producten. Leuk en netjes verpakt met een kleine attentie.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via youtube

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Product was zoals verwacht, snelle verzending en goed contact gehad. Bestel de vlg keer zeker weer.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet

leuke producten, snelle levering en heel aangenaam telefonisch contact

leuke producten, snelle levering en heel aangenaam telefonisch contact

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? via internet zoekfunctie
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? neen

Graag iets hygienischer verpakt

Leuk ingepakt met rood crepepapier en een sticker. Echter zat hierin los mijn mono 412 spuit dat gebruikt kan worden voor te spoelen na een verstandskiesoperatie maar ook voor het mixen van stoffen als gelatine. Ik heb het artikel zelf nog gedesinfecteerd maar het zou fijner zijn als artikelen zoals deze en zeker in deze tijd beter verpakt werden in een plastic verpakking vacuumdicht.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Beste Sam, wij krijgen ze los binnen, daarna worden ze niet uit de verpakking gehaald voordat ze verstuurd worden. Onze inpakkers werken in een schone veilige ruimte. De pakketjes worden ingepakt met mondkapjes op en handschoenen aan. We willen best de spuitjes vacuum verpakken, maar dat maakt het allemaal zeer duur. Dan zou 1 spuitje rond de 4 euro moeten kosten. Ik snap je opmerking, maar we handelen strikt hygienisch en veilig, we werken ook met cosmetica.

Hele snelle levering, vrolijk verpakt

Na bestellen kreeg ik al snel de mail dat mijn pakketje onderweg was, de volgende middag lag het keurig op tafel! Heel leuk verpakt, haast zonde om open te moeten maken (Kan dit sticker niet andersom, zo jammer om hem door te moeten snijden ;) ). Inclusief een leuke attentie, super!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Facebook
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Het enige wat ik jammer vind is de hoeveelheid piepschuim. De door mij bestelde artikelen waren niet breekbaar of kwetsbaar, milieutechnisch en uit duurzaamheidsoogpunt zou een kleiner doosje fijner zijn, hoeft er ook geen overtollige ruimte gevuld te worden met piepschuim.

Beste Linda, klopt, we hebben standaard doosjes en we willen ook wel duurzamer verpakken en meerdere doosjes hebben, maar dit is voor het aantal producten dat we hebben niet te doen. En de chipjes die als opvulling dienen kun je ook mee knutselen met de kinderen bijvoorbeeld. We nemen je opmerking zeker mee om te kijken hoe we nog beter aan het millieu kunnen denken

Top en snel zoals altijd.

Gemakkelijke duidelijke site met goede productuitleg.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? doe zo verder

Alles erop en eraan

Mijn bestelling was er heel snel ondanks de omstandigheden. De verpakking was cute. De prijzen van de producten waren ook goed.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Hydra liners. Water activated make up.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Website en YouTube
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Zal zeker nog eens bestellen, de YouTube channel is tof een leerzaam

Fantastic

Goede product en goede communicatie. Fijne updates voor pakketjes als ze onderweg zijn. Kan mijn cosplay en creative mind flink uit Leven.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Zelf opgezocht

Geweldige producten en service!

De producten zijn zeker kwaliteitsvol, als je er hier en daar onderzoek over doet dan weet je normaal ook wel wat je koopt. Maar wat voor mij de ervaring nog leuker maakte, was zeker de verpakking waarin ik mijn pakketje kreeg! Enorm leuk en speels! Een heel aangename verrassing! Bedankt!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google Search: op zoek naar verkoper Mehron producten

Fijne kwaliteit!

Wat een kwaliteit qua schmink en de bezorging was ook zoals het vermeld was. Ik heb door alles wat ik bestelde, de juffen goed kunnen schminken voor een spooktocht voor groep 8. Aangepast ivm de Corona crisis. Dit was niet de eerste keer dat ik een bestelling geplaatst had hoor. Dus als ik weer wat nodig heb, Zoek ik jullie weer op ;-) Owh ja, en het was mooi ingepakt. Bedankt

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Door een eerdere bestelling

Leuke en interessante website

zeer ruime keuze, goede producten en altijd snelle levering. Leuke aanbiedingen.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Opbergsystemen, koffers
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google

Goed en leuke levering

Binnen 1 dag geleverd en goed product!

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Service, snelle levering, goede prijzen, enthousiaste medewerkster

Ik ben erg goed geholpen. Na telefonisch advies te hebben gekregen over airbrush apparatuur heb ik deze online besteld en de volgende dag geleverd gekregen. Zelf de verpakking van mijn bestelling was erg leuk. Er was iets niet helemaal goed aan de compressor (maar werkte wel waar ik het voor wilde gebruiken), maar ik heb direct een nieuwe compressor gekregen met retourlabel om de andere kosteloos retour te sturen. Ook toen ik vragen had over het gebruik van de materialen werd ik heel vriendelijk geholpen. Hopelijk ga ik nog veel airbrushen en veel bestellingen plaatsen bij deze winkel.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Facebook schmink groepen

Goed uitstekende kwaliteit

Heerlijk om je eigen lichaam te bewerken met goud heerlijk

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Iets grootte flesjes om te mengen met goud poeder

Prettige service

Altijd heel blij met de persoonlijke goede service de leuk verzorgde pakketjes en goede productadviezen, alles top. Helaas door corona een brievenbuspakketje wat later ontvangen, maar dat reken ik tot overmacht.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Efabe
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Ga zo door

Zeer snelle bezorging

Makkelijk producten in de mand, afrekenen en snelle levering,

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goede service en snel bezorgd!

Ik kreeg mijn bestelling op tijd binnen op de aangegeven dag en tijd. Het product was leuk verpakt binnen in de doos of envelop en kregen een bijbehorend boekje bij van hetzelfde merk als het product (in mijn geval van Superstar Schmink).

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

What a nice range of products!

Super handige site, makkelijk door te browsen! En heeel veel producten die ik nergens anders kan vinden, mooie selectie + snelle verzending! Zeeeer tevreden. Beautiful site, easy to browse through! And a lottt of products that I haven't been able to find anywhere else in The Netherlands, really good selection! + very quick shipping. Will definitely order here again.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Scuba hex fabric misschien? Maar dat is natuurlijk geen schmink dus niet echt nodig voor jullie assortiment haha.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Workshop tijdens Dutch Comic Con in 2017, had toen een foldertje meegenomen
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Wat top dat jullie nu ook EVA foam hebben!

better than expected

I was caught off guard by the size of my package, since I've ordered fangs with schminkengrime.nl but was plesantly suprised to see a MLP oc glued to the side and a stroopwaffel inside the box with a nice little book of hints and tricks to proper grime makeup! this is my go to site for stuff, but now its my favorite for that little exra care!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? maybe y'all could add permanent hair dyes in flashy colours? idk its a good shop!
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? only place Netherlands based that has Scarecrow brand custom fit teeth!
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? packing peanuts are a little bit overkill, and not so eco friendly

Prima product

Makkelijk besteld. Snel geleverd. Kreeg zelfs meer dan ik besteld had. Leuk ingepakt. Product doet wat het belooft. Voor mijn hobby goede keuze gemaakt.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via internet gegoogled op product dat ik zocht.

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.