Snelle levering, uitgebreid assortiment.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Snel geleverd en goede kwaliteit

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door een vriend

In Vught mooie nieuwe schmink gekocht, goed advies gekregen. Thuis kwam ik erachter dat er een foutje was gemaakt, teveel betaald. Gebeld en gelijk alle begrip, direct met excuses een bon per e-mail om teveel betaalde deel te compenseren dat er gratis verzending mogelijk was. Foutje kan overal gemaakt worden, het gaat er mij om hoe je dat oplost en dat doen ze hier dus top.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via schminkcursus

Een prima site, goeie merken en produkten.

Toevallig op jullie site terecht gekomen en het was een een prima eerste ervaring.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Kryolan

Ongekend geweldig

De klantvriendelijkheid, de onverwachtse extraatjes/cadeautjes en tips die bij de levering bijgevoegd zijn, de snelle toplevering, de verpakking, kortom... Ik ben een heel tevreden klant!!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Nee
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via vriendin
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Nee

Eerste keer hier producten besteld. Snelle levering. Fijn dat er extra boekjes bij de bestelling gedaan zijn voor inspiratie en uitleg over de producten. Jammer dat ik te ver weg woon om meer kennis te komen opdoen

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Ik ga zeker meer bij jullie bestellen

Altijd snelle levering en tegen n goede prijs

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Snelle levering, goed gevuld product

Ik had een potje glitters besteld, en een mega goed gevuld potje gekregen 😅 toen ik de deksel eraf draaide viel er wel wat uit zo vol 😅 Maar ben er erg blij mee!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Facebook
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Super levering!

Snelle en goede service

Snelle en goede service, en goede kwaliteit

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Op zoek naar nieuwe schminkproducten voor onze peuterspeelzaal kwam ik hier uit. Een fijne website met veel aanbod. Veel betaalmogelijkheden Snelle en zorgvuldige levering Zeer tevreden met de bestelde producten. Geweldig dat jullie youtube filmpjes plaatsen van schminck en grime creaties

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Facebook

Hele ‘gastvrije’ ervaring, zelfs online

Schminkengrime is van het ‘ervaringen delen’. Handige trucs en tips om eea te gebruiken. Mooie producten voor een prima prijs en snelle levering, mooi ingepakt

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Eerdere bestellingen via internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Heerlijk meegezonden boekje met tips (staan wel veel taalfouten in, maar dat mag de pret niet drukken)

Snelle,nette bezorging.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Facebook

Geweldig geholpen

Op advies van een ervaren schminkster naar de winkel van Schmink en grime gegaan. Als totale leek welteverstaan. Goed advies gekregen over welke spullen je als basis ‘moet’ hebben als huis-tuin-en-keuken schminkster. Van alles een beetje meegenomen en super tevreden over de kwaliteit van de spullen en het advies! Mijn kinderen willen nu het liefst elke dag geschminkt worden, dus ik oefen veel en wordt steeds beter!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een collega, vaste klant van schmink en grime
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Fast, great and full of surprises

I've bought from this online store two times now and not only all products were of great quality from great brands, at the best price I could find, they also were able to deliver them sooner than expected, both times. Also and this is really the cherry on top, they included on the packaging some extra items that were useful add ons, at no extra charge. All in all it was everything an online buying experience should be!

• Do you miss any products in our store? everything arrived perfectly
  • 35/5000 How did you find us? search online

Leerzame workshop en mooie schmink

Altijd fijn verzorgde pakketjes, goede schmink & de gevolgde workshop was ook een succes!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Sommige stencils
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Interwebs

Super fijn

Het pakketje kwam veel sneller aan dan verwacht. Bovendien was het goed ingepakt.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Ik zocht Ben Nye Liquid Latex

Goede producten

Twee verschillende "Grijs"tinten schmink gekocht. 1x Genaamd Mehron Foundation Greasepaint.. ziet er goed uit en werkt ook prima. 1x Zombie Hybrid Pro Aiir (body/FX Makeup) De tweede moet vantevoren erg goed geschud worden en zelfs dan is het aanbrengen nog een uitdaging.. Echter.. als het naar de zin is opgebracht dan zit het goed en ziet het er netes uit. Groot voordeel van deze tweede schmink is dat het niet makkelijk van de huid af veegt, dus dat het goed blijft zitten.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Meer donkergrijs en watervast
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Door de zwarte Pieten discussie.. wij zoeken een aanvaardbaar alternatief
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Voorstander zwarte Piet, maar zoek liever zelf een oplossing als dat dat voor ons gedaan wordt

Super service!

Zoals altijd super snel geleverd, niets op aan te merken!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? snorren, baarden en pruiken.
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

" Als een kind in een snoepwinkel..."

Alle tijd voor advies, veel verschillende producten verkrijgbaar.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? nee nog niet
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Mond op mond reclame
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Gewoon een keer gaan kijken

Uitstekende klantenservice en waar voor je geld.

Ik heb hier een erg positieve klantervaring/beleving. Er wordt aandacht besteed aan het versturen van pakketjes aan de hand van persoonlijk handgeschreven briefjes erbij. Daarbij komen ze altijd snel aan (de dag erna). Verder is ook de telefonische klantbeleving erg fijn. Zelfs bij het vaak bellen naar aanleiding van vragen (die ik me dan steeds weer ineens bedenk), bieden zij mij op een geduldige manier hulp. Ik heb tot nu toe altijd mijn spullen hier aangeschaft en zal dit ook blijven doen. De workshops zijn al helemaal een aanrader! Een warm welkom, persoonlijke begeleiding waar ruimte voor wordt gemaakt, mogelijkheid om spullen ter plekke aan te schaffen, goed bereikbaar.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Kan ik mij eigenlijk niet herinneren, maar ben er wel blij mee =)
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Goede levering. Alleen iedere keer deze beoordeling in vullen vind ik vervelend

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Giga blij en snel gelevert

Ik heb snel gelevert gekregen en ik krijg nu nog advies erover

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via youtube
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Neeer

gezocht en gevonden

meteen geholpen bij vragen over product. Precies zoals je als klant wenst geholpen te worden.

Top service!

Na een avond de bestelling te hebben geplaatst, de volgende dag de bestelling al Thuis bezorgt. Bedankt voor de goede services!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via google

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.