Goede hulp en voorlichting, Linda is geweldig

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Wij waren op zoek naar een nieuwe kleur voor onze pieten en we konden in de winkel alle kleuren gewoon testen voor we het gingen kopen. Dat was echt heel fijn.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Op advies van Syl Verberk
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Een bedrijf met een missie.

SchminkenGrime is een partner voor hun doelgroep en dus meer dan leverancier en trainer zoals ook hun missie aangeeft hiernaast beschreven. Ik val in de doelgroep LOTUS. Innoverend met een verfrissende klantenbenadering. De bestellingen zijn een feest om te ontvangen. Emails worden direct en prettig beantwoord eerlijk, oprecht.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? potjes, schaaltjes enz voor mengen van producten
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? zoekenmachine

Slechte communicatie, niets ontvangen

Bestelling was maar voor 5 euro maar artikelen zijn nooit geleverd. Contact alleen na aandringen. Denken niet mee in een oplossing en omdat producten niet geleverd zijn heeft dit tot problemen bij mijn project geleid.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Beste Martin, Wij hebben ook normale werkdagen en proberen altijd mail zo snel als mogelijk te beantwoorden. Soms duurt een antwoord even omdat we op de achtergrond gelijk aan de slag gaan om het probleem te achterhalen. De spullen zijn op tijd opgestuurd en de PostNL zal ze waarschijnlijk kwijt geraakt zijn. Helaas hebben we daar geen invloed op. We hadden ook afgesproken dat de zaterdag 7 augustus even zou laten weten of je het ontvangen hebt, dat heb je nagelaten om te doen en we vinden het dan ook jammer om te zien dat je ons zo beoordeeld zonder ons de kans te geven om het op te lossen. We hebben nog geen antwoord van de PostNL waar je zending is, maar we hebben wel je geld terug gestort naar je rekening. Erg jammer dat we niet de kans hebben gekregen van je om het eventueel opnieuw op te sturen. En het aandringen valt wel mee. Je hebt een mailtje extra gestuurd. Het spijt ons dat het zo gelopen is en onze excuses hiervoor, maar de PostNL hebben we helaas geen invloed op. We wensen je nog een fijne dag. Groetjes van ons.

super snelle levering

Smiddags besteld de volgende dag al geleverd, Prima top Latex produkt

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? niet dat ik 1. 2 3 zo kan bedenken
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een collega Sinterklaas
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Alles wat je nodig hebt ! Super vriendelijk aanrader !!!!

Vriendelijke, goede service

Twee Mehron foundations besteld en razendsnel en goed verpakt geleverd gekregen. Helaas zat er helaas 1 verkeerde kleur in de doos. Even gemaild en het probleem werd snel en adequaat opgelost. Dus tevreden, maar was de levering in 1 keer goed gegaan dan had ik zeker 5 sterren gegeven.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google

netjes geleverd en snel

goede nazorg via mail

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? niet echt
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Schmink&Grime prima, verzending via PostNL een ramp.

SchminkenGrime zou van mij 6 sterren krijgen, maar 8 dagen om een zakje gips af te leveren? Ga echt eens kijken naar een andere verzender, want zowel PostNL als DHL kunnen de afspraken niet nakomen.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? nee

Mijn bestselling was heel snel bezorgd en heel verzorgd ingepakt super

Altijd fijn om te komen

Altijd vriendelijk,spontaan en helpt je echt om de juiste producten te kiezen. Snelle service. Heerlijk om in de winkel te komen! Alsook online bestellingen worden snel verzonden en altijd in een leuke verpakking

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Vrienden, google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Altijd fijn om langs te komen

Supersnel super leuk

Snelle service, goed advies heel mooi assortiment.

Goede kwaliteit en service

De producten zijn fantastisch, en alles kwam snel binnen. Het was met de sticker, de folder en het koekje ook super leuk om uit te pakken.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Instagram, beetje_bizar
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Supersnel, goede kwaliteit en humor

Goeie website en na bestellen ludieke manier van op de hoogte houden. Grappige verpakking en mijn bestelling werd zo een cadeautje. Heel blij mee.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Van bestelling tot levering heel positief en vlot!

Mijn dochter haar bestelling..... in het verleden met vele websites al problemen gehad dus als mama sta ik altijd af te wachten wat het nu zal worden. Maar alle fases zijn vlot en aangenaam verlopen en ze kan schitterend werken nu met haar nieuwe producten.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via de dochter.
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Al vaker hier besteld en elke keer zeer tevreden over de producten. Leuk en netjes verpakt met een kleine attentie.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via youtube

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Product was zoals verwacht, snelle verzending en goed contact gehad. Bestel de vlg keer zeker weer.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet

leuke producten, snelle levering en heel aangenaam telefonisch contact

leuke producten, snelle levering en heel aangenaam telefonisch contact

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? via internet zoekfunctie
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? neen

Graag iets hygienischer verpakt

Leuk ingepakt met rood crepepapier en een sticker. Echter zat hierin los mijn mono 412 spuit dat gebruikt kan worden voor te spoelen na een verstandskiesoperatie maar ook voor het mixen van stoffen als gelatine. Ik heb het artikel zelf nog gedesinfecteerd maar het zou fijner zijn als artikelen zoals deze en zeker in deze tijd beter verpakt werden in een plastic verpakking vacuumdicht.

• Heb je nog verder nog opmerkingen? N.v.t.

Beste Sam, wij krijgen ze los binnen, daarna worden ze niet uit de verpakking gehaald voordat ze verstuurd worden. Onze inpakkers werken in een schone veilige ruimte. De pakketjes worden ingepakt met mondkapjes op en handschoenen aan. We willen best de spuitjes vacuum verpakken, maar dat maakt het allemaal zeer duur. Dan zou 1 spuitje rond de 4 euro moeten kosten. Ik snap je opmerking, maar we handelen strikt hygienisch en veilig, we werken ook met cosmetica.

Hele snelle levering, vrolijk verpakt

Na bestellen kreeg ik al snel de mail dat mijn pakketje onderweg was, de volgende middag lag het keurig op tafel! Heel leuk verpakt, haast zonde om open te moeten maken (Kan dit sticker niet andersom, zo jammer om hem door te moeten snijden ;) ). Inclusief een leuke attentie, super!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Facebook
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Het enige wat ik jammer vind is de hoeveelheid piepschuim. De door mij bestelde artikelen waren niet breekbaar of kwetsbaar, milieutechnisch en uit duurzaamheidsoogpunt zou een kleiner doosje fijner zijn, hoeft er ook geen overtollige ruimte gevuld te worden met piepschuim.

Beste Linda, klopt, we hebben standaard doosjes en we willen ook wel duurzamer verpakken en meerdere doosjes hebben, maar dit is voor het aantal producten dat we hebben niet te doen. En de chipjes die als opvulling dienen kun je ook mee knutselen met de kinderen bijvoorbeeld. We nemen je opmerking zeker mee om te kijken hoe we nog beter aan het millieu kunnen denken

Top en snel zoals altijd.

Gemakkelijke duidelijke site met goede productuitleg.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? doe zo verder

Alles erop en eraan

Mijn bestelling was er heel snel ondanks de omstandigheden. De verpakking was cute. De prijzen van de producten waren ook goed.

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? Hydra liners. Water activated make up.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Website en YouTube
  • Heb je nog verder nog opmerkingen? Zal zeker nog eens bestellen, de YouTube channel is tof een leerzaam

Fantastic

Goede product en goede communicatie. Fijne updates voor pakketjes als ze onderweg zijn. Kan mijn cosplay en creative mind flink uit Leven.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Zelf opgezocht

Geweldige producten en service!

De producten zijn zeker kwaliteitsvol, als je er hier en daar onderzoek over doet dan weet je normaal ook wel wat je koopt. Maar wat voor mij de ervaring nog leuker maakte, was zeker de verpakking waarin ik mijn pakketje kreeg! Enorm leuk en speels! Een heel aangename verrassing! Bedankt!

• Zijn er producten die je mist in ons assortiment? N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google Search: op zoek naar verkoper Mehron producten

Over SchminkenGrime.nl

We helpen collega schminkers, grimeurs en Special Effects Makeup Artiesten graag om het beste uit zichzelf te halen door het geven van trainingen, cursussen, advies en producten van topkwaliteit. Je kunt bij ons terecht voor maatwerk trainingen en workshops maar bieden ook workshops aan op basis van open-inschrijving. Verder hebben we een groot aantal artiesten in ons portfolio die graag meewerken aan het succesvol invullen van al je wensen op het gebied van schmink, grime en special effects. Of dit nu is voor een kinderfeestje, een babyshower of een gigantisch festival. We zorgen voor topkwaliteit.