Prima product, supersnelle levering

Zeer tevreden, kom zeker teug!

Ik heb iets besteld en het is keurig geleverd.

Ik had verzuimd het huisnummer op te geven bij mijn adresgegevens. Werd keurig opgebeld om dat alsnog door te geven. Contact was plezierig.

Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering!

Prima ervaring

Snel geleverd. Prima reactie op vraagje over levering. Horloge is wat kleiner dan verwacht maar ben zeer tevreden over service!

Prima horloge, perfect geleverd

Ik ben ontzettend blij met mijn horloge. Minder met de band, maar die is te vervangen.

Prima ervaring

Horloge precies zoals ik had verwacht nav de foto op de site. Perfect. Qua communicatie zou duidelijker aangegeven kunnen worden wanneer je je artikel kunt verwachten e.d. Het liep allemaal gesmeerd, maar wanneer je die ervaring nog niet hebt, is het wat onzeker. Dat kan verholpen worden met wat meer mailtjes over verzending e.d. Want ik moest er wel even op wachten.

Voor mijn kleindochter een horloge besteld. Goed en duidelijk advies, snelle reactie en levering tevens leuk verpakt bij levering. Zeker een aanrader.

Super service, duidelijke communicatie en een mooie klok.

Topservice!

Had een sieradendoos besteld voor de 18de verjaardag van mijn dochter. Hans heeft er alles aan gedaan dat we hem op tijd binnen hadden toen in eerste instantie bleek dat hij toch niet voorradig was. Ik zeg Top service bij Topdeal!!

Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat het zo gelukt is!

zeer goed

ik had wat speciale wensen bij de aankoop van een horloge,en daar is prima aan voldaan.ik heb een prachtig horloge ontvangen naar mijn zin....dank U

Bedankt voor uw mooie review! En veel plezier met uw nieuwe horloge. Met vriendelijke groet, TopDealer.nl.

Lang wachten

Langere levertijd door de fabrikant. Hier was ik niet van op de hoogte bij het bestellen online. Heb langer als 3 maanden moeten wachten. Zou fijn zijn als ik in de tussentijd een update/indicatie van de levertijd zou krijgen van mijn bestelling. Al met al ben ik super blij met de horloge voor mijn partner. Ik kreeg er ook nog een presentje bij. Thanks!

een hele goede ervaring

ik had een vraag over mijn bestelling en kreeg snel andtwoord op mijn vraag en mijn horloge netjes in doos af geleverd ik ben erg tevreden met deze mooie horloge.

Alles heel netjes verzorgd hoor!

Maar als mij verteld werd dat het een brievenbus-pakje zou worden, dan zou ik niet thuis hoeven blijven.

Vlotte communicatie, snelle levering.

Na een ongelukkig voorval met een dubbele bestelling, werd dit door Top Deal heel vakkundig en professioneel benaderd. Zeker een aanrader !

Perfectie, Integriteit

Ik kocht 3 Kanes voor mijzelf; toch voldeden zij in het geheel niet; eentje ging ook kapot; deze laten repareren; uiteindelijk afscheid moeten nemen van alle drie horloges, plus eentje bij mijn zoon achtergelaten (de vierde). TopDeal Watches gaf dien ik te zeggen ten koste van de eigenaar een perfecte alternatief

Niets op aan te merken. Alles ging en verliep naar wens. Alles top en prima in orde.

Prima levering op tijd en plaats !

Zie boven

TOP !!!!

Keurig netjes te woord gestaan. pakket zorgvuldig en keurig netjes ingepakt en opgestuurd.

het woordje top zegt het al.

prima zaak om een deal te sluiten. Verschillende betaalmogelijkheden zijn mogelijk en dat geeft de doorslag. De communicatie is prima. Het bestelde wordt goed verpakt binnen 2 dagen geleverd.

Levering met hindernissen buiten schuld was goed

Horloge besteld, maar helaas werd de levering vanuit de horloge fabrikant vertraagd waardoor er een paar weken overheen gingen. De verdere communicatie en de uiteindelijk levering waren overigens prima en er was een presentje toegevoegd voor de vertraagde levering.

Heeft product dat ik zocht

Snelle levering, horlogebandje is perfect!

Alles zoals het moet zijn

Perfecte service perfecte kwaliteit Alles in orde

Tijdloze service

Ik heb een prisma automatisch uurwerk gekocht en werd al na 4 werkdagen bij mij thuis geleverd in BELGIË !!! Met op de factuur heel persoonlijk en vriendelijk vermeld ,,veel plezier met de aankoop van uw horloge,,. Dat is toch fijn !

Dank u wel voor de mooie en leuke beoordeling!