Prima zaak

Door het meedenken van dit bedrijf heb ik het uitverkochte horloge toch gekregen. Super service

Geweldig geholpen!

Jaren geleden een watchwinder gekocht. Deze bestaat uit 2 gedeeltes, waarvan er 1 het niet meer deed. Na opening bleek een snaartje gebroken te zijn. Dit per e-mail doorgegeven. De volgende dag lag er een nieuw snaartje in de brievenbus. Deze gemonteerd en mijn wachtwinder is weer als nieuw. Een TOP DEALer 👍

alles netjes opgelost.

alles opgelost.

knappe horloge, leer maar jammer i nacre

zeer snelle service! bedankt

Top!!

Vond mijn horloge hier het goedkoopst van alle andere zaken en sites, en binnen een dag had ik hem in huis incl een mooi reparatie setje.

ruime keuze horlogedozen en snelle levering

Voor vaderdag een horlogedoos besteld. Een van de weinige aanbieders die dozen heeft waar grote herenhorloges inpassen. Snelle levering en erg mooi product. Zeer tevreden!

Snelle en persoonlijke service !

Snelle en persoonlijke service, leuke klokjes !

Bijzonder klant- en oplossingsgericht handelen na problemen met initiële bestelling

Zie boven

What you see is what you get.

Alles is correct volgens afspraak afgehandeld. Voor een internetaankoop moet je wel ff geduld hebben maar dat was op voorhand wel duidelijk vermeld.

Heel tevreden

Horloge via internet besteld, omdat het uit een magazijn moest komen duurt de levering een paar dagen langer dan normaal.Eenmaal ontvangen was alles prima in order met nog een uitgekozen cadeau erbij. heel tevreden

Goed bedrijf en een ruime keus en scherpe pijzen

Snelle levering goed bereikbaar en doen wat ze zeggen

Goed, toen er iets misging vanwege voorraad tekort en vertraging werd het horloge door eigenaar zelf gebracht waardoor toch op tijd!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Levering in aangegeven tijd, goed verpakt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle service en goede communicatie

• Communicatie

Pluspunten

Meedenken, goed alternatief geboden, snelle levering

Sneller actie ondernemen indien een artikel uitverkocht is

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Productos a buen precio, gastos de envio razonables, buen embalado, empresa competente.

Mas variedad de productos y marcas e idioma en español.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Reageren snel en doen wat ze beloven.

Geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke site .

Leverbaar 2-3 werkdagen kan misschien in Nederland maar misschien ook vermelden bij bestelling hoelang het zou duren als het artikel naar België moet.

Pluspunten

Goed overzicht en beschrijving van de producten

Omschrijving van de verschillende stadia van afhandeling van de order niet zo duidelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vlotte maar informele communicatie.

Wanneer er "op voorraad, morgen in huis" staat daadwerkelijk leveren. En niet achteraf met een excuus komen van: "de laatste is net voor u verkocht, er is een nieuwe besteld voor u.". Aanpassing: Nadat ik deze review plaatste werd ik gecontact waarin ze aanboden om het voorval te compenseren bij mijn volgende aankoop. Echter ben ik niet van plan om in de nabije toekomst hier iets meer aan te schaffen.

• Betrouwbaarheid

Mijn excuses voor het ongemak en de bericht geving. We proberen dit altijd te voorkomen. Als u ons een berichtje stuurt willen we u graag compenseren voor een volgende aankoop. Mochten we toch nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag!

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers Mooie producten Ze doen wat ze beloven Snelle levering Betrouwbaar

Geen gevonden

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

alle punten positieve punten