Top!!!

Zeer Tevreden boven verwachting en vriendelijk!

Komt na wat beloofd wordt

Goede co.municatie en prima afhandeling. Ook als het even tegenzit.

Dank u wel voor de mooie beoordeling!

Zeer tevreden 👍🏼

Snelle levering, keurig verpakt.

Ik was op zoek naar kleine kruiskopschroevendraaiers voor mijn hobby. Bij TopDeal Watches vond ik ze op de website. Gelijk besteld en een dag later had ik ze al in huis.

Top service!

Geweldige service, heel betrokken en uitermate vriendelijk. Ik heb alleen zelf pech gehad met de verkeerde keuzes :-).

Het is mijn 3 e horloge, exact gelijk aan de eerste

de levering duurde te lang, moest waarschijnlijk uit Japan komen

Mooie horloge

Aparte horloges, jammer dat de levering iets rommelig was, alsnog wel te laat geleverd, gelukkig was het geen verjaardagscadeau , maar alsnog goed gekomen, zal zeer zeker niet de laatste bestelling zijn.

Prima horloge voor een prima prijs, op tijd geleverd

Horloge top, bezorging minder.

Prachtig horloge. Kwaliteit. De bezorging was minder, maar dankzij Topdeal toch kunnen achterhalen waar het horloge was.

Prima zaak

Door het meedenken van dit bedrijf heb ik het uitverkochte horloge toch gekregen. Super service

Geweldig geholpen!

Jaren geleden een watchwinder gekocht. Deze bestaat uit 2 gedeeltes, waarvan er 1 het niet meer deed. Na opening bleek een snaartje gebroken te zijn. Dit per e-mail doorgegeven. De volgende dag lag er een nieuw snaartje in de brievenbus. Deze gemonteerd en mijn wachtwinder is weer als nieuw. Een TOP DEALer 👍

alles netjes opgelost.

alles opgelost.

knappe horloge, leer maar jammer i nacre

zeer snelle service! bedankt

Top!!

Vond mijn horloge hier het goedkoopst van alle andere zaken en sites, en binnen een dag had ik hem in huis incl een mooi reparatie setje.

ruime keuze horlogedozen en snelle levering

Voor vaderdag een horlogedoos besteld. Een van de weinige aanbieders die dozen heeft waar grote herenhorloges inpassen. Snelle levering en erg mooi product. Zeer tevreden!

Snelle en persoonlijke service !

Snelle en persoonlijke service, leuke klokjes !

Bijzonder klant- en oplossingsgericht handelen na problemen met initiële bestelling

Zie boven

What you see is what you get.

Alles is correct volgens afspraak afgehandeld. Voor een internetaankoop moet je wel ff geduld hebben maar dat was op voorhand wel duidelijk vermeld.

Heel tevreden

Horloge via internet besteld, omdat het uit een magazijn moest komen duurt de levering een paar dagen langer dan normaal.Eenmaal ontvangen was alles prima in order met nog een uitgekozen cadeau erbij. heel tevreden

Goed bedrijf en een ruime keus en scherpe pijzen

Snelle levering goed bereikbaar en doen wat ze zeggen

Goed, toen er iets misging vanwege voorraad tekort en vertraging werd het horloge door eigenaar zelf gebracht waardoor toch op tijd!

• Communicatie
  • Betrouwbaarheid