Geweldige deal en goede service.

Zie zin.

Mooi Prisma horloge

Mooi horloge en snel geleverd

Heel tevreden

Mooie horloge

Keurig verzorgd en bij benadering klantvriendelijk

Verzorgd, klantvriendelijk

Zeer mooi,Kwaliteit en zeer snel geverd

Slecht geïnformeerd over de bestelling

Ik had 2 horloges besteld en hoor vervolgens anderhalve week niks tot ik zelf maar een mail stuurde met waar mijn bestelling bleef , krijg antwoord dat 1 horloge verkeerd is verstuurd, als hun het horloge weer terug zouden krijgen zou die opnieuw verstuurd worden ( waarvan ik denk dat is niet mijn probleem) uiteindelijk 2 weken later krijg ik eerst een armband die ik gratis kreeg , vervolgens aantal dagen later kreeg ik 1 horloge, ik stuur weer een mail, waar blijft het tweede horloge? Kreeg antwoord dat ie niet meer op voorraad was , maar ik had hem wel betaald en ga er dan vanuit dat ie op voorraad is. Heb wel geld teruggekregen maar bij deze Site bestel ik nooit meer

Beste Sandra, jammer dat dit zo gelopen is. Mijn excuses voor het ongemak.

Top service na retourneren product, komt afspraken na.

Ik had een horloge besteld in de verkeerde kleur. Geen enkel probleem bij Topdealer, verkeerde horloge gewoon terug gestuurd en een paar dagen later was het juiste horloge in huis.

Precies mijn wens

Fijn waterproof ringhorloge, ik krijg veel complimenten erover

Bedankt voor uw leuke reactie en mooie beoordeling!

Prima service, prima levering!

Mijn bestelling was even niet op voorraad, toen is die vast ‘aangezet’. Na een paar dagen was bestellen een makkie. De betaling verliep soepel en de verzending is ook prima verlopen. Kortom een Topzaak.

Veel langere levertijd

In plaats van de op de website aangegeven 2-3 werkdagen levertijd, duurde het 9 werkdagen voordat het horloge bezorgd werd. Ik werd een paar keer op de hoogte gehouden van het proces, maar het werd niet echt duidelijk hoelang het zou duren. Wel een heel mooi en fijn horloge!

Bestelling geplaatst en al na twee dagen binnen. Onderdeel paste perfect.

Mooi artikel, goed contact, droevige prijsstijging.

Artikel is prima, contact was prima, prijsstijging na het bestellen en het overmaken was zeer teleurstellend. Ik vind dit koopman onwaardig. Vroeger was afspraak is afspraak, maar in de huidige jankmaatschappij gaat dit blijkbaar niet meer op. Ben nog trotser op mijn vader geworden die als groenteboer ze winst en zijn verlies als een echte vent droeg.

Beste Alex, jammer dat je er zo over denkt. Ik snap dat het tegenvalt, dit heb je soms in de huidige tijd. Voor de oude prijs waren ze op; je bent zelf akkoord gegaan met de nieuwe prijs. Ik hoop dat het product zo mooi is, dat je het prijsverschil snel vergeten bent!

Best wel goed

Op zich een goede ervaring alleen met verzenden iets minder. Je krijgt een mail dat het via PostNL is verzonden, vervolgens verspringt de aflever tijd en datum steeds als je in de app kijkt en opeens staat er een andere vervoerder aan je deur terwijl je er niet bent. Ondertussen staat ie nog steeds in de postNL app te wachten op levering. Verder wel goede en snelle communicatie

ik moest zelf naar het postnl punt

het horloge is naar behoren goed hier en daar wat aanmerkingen, maar ok ik moest zelf naar het (Bruna) Post nl punt er lag helaas Geen Post nl briefje in de brievenbus (maar dat is een ander verhaal) ik weet niet of ik de volgende keer dit (soort G-shock) horloge weer zou kopen G-shock horloges zijn Goed, maar de (te uitgebreide moderne) horloge (s) modellen van tegenwoordig vallen (wat) tegen verder topdealer.nl is voldoende tot goed Heel Jammer dat de fysieke winkel in Delft weg/ verdwenen is mvg

snelle levering, prima product

product van kwaliteit en goede service

Ik had in de week voor Kerst een horloge besteld en de leverancier kwam dit nog persoonlijk langsbrengen, anders hadden we het horloge niet voor de Kerst ontvangen met alle drukte voor de bezorgdiensten.

Snel geleverd contact gehad met de winkel erg snel gereageerd. Alleen artikel deed het niet bij ontvangst. Hier heb ik wel contact gehad maar helaas geen reactie.

Beste Sunil, onze excuses voor het ongemak. Omdat u zelf de batterij al had laten vervangen, hebben we u 2 dagen later een mooi cadeautje gestuurd. Hopelijk viel het in de smaak :-).

vlot geleverd met een goede prijs

Snelle levering, netjes verpakt prijs marktconform

Correcte levering en meedenkend personeel

Ik had een aantal watchwinders nodig voor een cadeau. En via bol.com kwam ik bij TopDealer terecht. Als het kan probeer ik altijd direct bij de verkoper te bestellen omdat die er dan (hoop ik dan maar) meer geld aan over houdt. Na het plaatsen van de bestelling miste ik wel de diverse mails over de status van de bestelling. Geen email met een bevestiging en ook geen email over de verzending. Via het contact formulier en email wordt wel gereageerd (je moet wel je junkmail folder in de gaten houden!!). Omdat 1 item een langere levertijd wilde ze ook de bestelling wel splitsen zodat er in ieder geval al een deel van het cadeau binnen zou zijn. Dat was gelukkig niet nodig. Dus al met al een positieve ervaring. Enige aandachtspunt is dat je niet al te veel communicatie moet verwachten gedurende het hele proces.

Correcte afhandeling

Vlotte en correcte afhandeling.

Komt afspraken na.

Goed horloge. Klantenservice is goed bereikbaar voor vragen. Er wordt snel gereageerd op mailtjes.

Vervelend

Ik had een horloge besteld. Beloofde levertijd was eind april. Het horloge was er pas eind mei. TopDealer heeft mij geen updates gegeven of informatie over de vertraging. Ik moest er constant zelf achteraan. Dit was erg vervelend...

Beste Tijmen, wat rot om dit te vernemen! Wij worden hier zelf ook mee geconfronteerd, was een specifiek horloge, dat heb je af en toe bij dit merk... Wachten of afbestellen is dan de enige optie. En dat weet je niet van te voren. Gelukkig hebben we toch vele mensen met zo'n horloge blij kunnen maken! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Wel jammer zo'n slecht cijfer.. Hadden we het echt beter kunnen doen?

Slecht

Geen pakket ontvangen.

Beste Willy, wat spijtig dat het door ons verstuurde pakket nog niet bij u is aangekomen! En wat jammer dat u ons meteen een 1 geeft.. Wij vragen onze verzender om uw pakket op te sporen, maar als dit te lang duurt sturen we uiteraard een nieuwe. NB Wij hebben uw telefoon nummer niet maar u kunt ons bellen op +31152129038 voor meer info.

Prima!!!

Onderstaand was mijn eerste reactie, maar bij deze ga ik mijn reactie herzien want ik kreeg een uitstekende service en het is zeer naar tevredenheid opgelost. Dank hiervoor. (Kreeg een totaal ander “zeer lelijk” horlogebandje toegestuurd (grijs lak met zwart) voor €29,95 ipv het mooie bestelde blauwe horlogebandje van leer. Men kan zich vergissen maar dit was zo’n groot verschil dat het erop lijkt dat het bestelnummer echt niet gecontroleerd is)

Beste Maria, dat is wel heel raar inderdaad.. onze excuses voor het misverstand. Stuur hem maar terug naar onze winkel, dan wisselen we hem snel om. 1 postzegel erop moet voldoende zijn.

Goed geholpen met een prettig resultaat

Ik had een horloge besteld, maar er kwam geen horloge. Na een week of 2 contact opgenomen en ik kreeg antwoord van dhr. Hans Spoolder en hij heeft uitgezocht dat mijn bestelde horloge niet meer leverbaar was. Hij mailde me met de opmerking dat ik ook een prisma horloge kon kiezen. In de prisma-collectie gedoken én gevonden. Na een paar dagen had ik m'n klokkie in huis. Een mooi degelijk horloge, met datumaanduiding én 100 meter waterdicht. Hier kan ik weer jaren mee vooruit.

Molslaan 26 2611RM Delft