Goede service en goede kwaliteit!

De stalen service was heel prettig. Korte levertijd. Goed filmpje met meet instructies. De kwaliteit van de gordijnen is ook super. Nette verpakking in een mooie hangende zak. Ruim assortiment met leuke prints. Het enige wat iets lastiger was is dat je geen bezorg moment zelf kan kiezen. Dus dan zadel je vaak toch je buren op met jouw gordijnen met een flink gewicht.

Goed geregeld

Mooie gordijnen tegen een goede prijs en netjes afgeleverd

Mooie gordijnen en online winkel slechte levering

Mooie gordijnen voor een goede prijs prima website en je wordt op de hoogte gehouden van het proces en prima klantenservice maar de levering door de transporteur was vreselijk niet bij mij thuis afgeleverd en ook niet met een briefje erbij waar bij welke buren . Dit ligt niet aan de webshop maar voor mij reden om niet meer te bestellen . Ze hebben de klacht doorgegeven. Gelukkig de hele straat gevraagd en nog gevonden maar niet voor herhaling vatbaar

Beste Tamara, Jammer dat de chauffeur de gordijnen niet persoonlijk aan je heeft kunnen overhandigen. Ik heb de klacht doorgegeven en hoorde dat de chauffeur tijdens het bezorgen onwel is geworden, waarschijnlijk de reden dat de gordijnen door iemand anders zijn aangenomen. Gelukkig zijn ze toch goed terecht gekomen. Ik wens jullie veel en lang plezier met de mooie gordijnen! Jelmer.

Vriendelijk, flexibel en top resultaat

Doordat ik iets anders wilde dan standaard, kon ik via de app contact precies mijn wensen kenbaar maken met goede begeleiding. Omdat het even wachten was, was het heel leuk toen uiteindelijk het gordijn kwam. Zeer tevreden.

Ruime keuze uit mooie gordijnen

Kindergordijnen.nl heeft een ruime keuze uit mooie gordijnen. Dankzij de meetinstructies op de website is het eenvoudig om zelf de juiste maten op te meten. Wij hebben gekozen voor gordijnen met extra verduistering. De gordijnen verduisteren goed en werden geleverd binnen de gestelde leveringstermijn. Wij zijn zeer tevreden met de gordijnen!

Alles keurig

Duidelijkheid tijdens het bestelproces, gordijnen netjes geleverd, mooi resultaat. We gaan hier ook onze volgende gordijnen bestellen.

Great experience!

I ordered curtains for my little one's bedroom and upon arrival these were even more beautiful than on the pictures. The curtains are beautiful and elegant, details (hems and headers) are very nicely done. The little surprise presents they include for the kids are also a nice touch! I will order again for sure.

Veel keus, snelle levering

Zelfs witte gordijnen (met gekozen verduister-optie) verduisteren goed. Er is veel keus met schattige ontwerpen en de site is makkelijk in gebruik.

Amazing service

I've ordered all my curtains from GordijnenWinkel and KinderGordijnen. All are amazing in terms of material, measures, finishings. The service 5 star. Completely happy

De gordijnen maken de kinderkamer helemaal af!

Hele leuke kindergordijnen besteld, die heel netjes gemaakt, mooi gevoerd, werden geleverd. Ze staan prachtig in de kamer van mijn dochter, en maken de kamer helemaal af. Mijn eerste positieve ervaring met online gordijnen bestellen. Bij een vorige aanbieder trokken ze zelfstandig een paar centimeter van de opgegeven lengte af, omdat hen dat beter leek, en dan zit je dus met te korte gordijnen. Deze zijn helemaal goed!

Prachtige gordijnen, vakkundig gemaakt en snelle bezorging

Ik ben zeer tevreden en heel blij met deze prachtige gordijnen. Super goed verduisterd. En bedankt voor de attentie.

Topresultaat!

De gordijnen zijn van goede kwaliteit en keurig afgewerkt. Ze werden nog sneller geleverd dan vooraf aangegeven, dus onze zoon had ze op zijn verjaardag binnen. Wat een prachtig kado!

Mooie gordijnen met uitstekende service.

De gordijnen zijn mooi afgewerkt. Wel iets minder felle kleuren dan op het beeldscherm lijkt, maar dat maakt niet zoveel uit. Er ging onverhoopt iets mis tijdens het leverproces, waardoor we langer moesten wachten. We werden hierover netjes op de hoogte gehouden. Bovendien werden we gecompenseerd met extra's. Had niet gehoeven, maar is heel netjes en fijne service.

heel erg mooie gordijnen!!!

Voor de tweede keer gordijnen besteld bij de gordijnenwinkel/kindergordijnen. Veel keuze en leuke en originele motieven. Beide keren super mooi en heel netjes op maat gemaakt. Heel blij met de gordijnen. Heel goede service, steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en bij de laatste bestelling een bijpassend leuk kussentje zomaar bijgeleverd vanwege een (kleine) vertraging in de levering. Ons huis is nu helemaal voorzien van gordijnen, maar voor wie nog wat zoekt: een aanrader

Gordijnen online bestellen hadden we nog nooit gedaan maar alles is super vlot verlopen. We werden goed op de hoogte gehouden van onze bestelling en was snel geleverd. Gordijnen zaten mooi verpakt en konden direct opgehangen worden. De gordijnen waren zoals verwacht, de foto op de site was heel realistisch. Verder zaten er nog leuke verrassingetjes bij voor de kinderen, dat vonden ze heel leuk.

Zeer klantvriendelijk

2 jaar geleden gordijnen gekocht, destijds al zeer tevreden. Nu waren er paar haakjes afgebroken (door bij val aan gordijnen te trekken). Haakjes zeer snel opgestuurd gekregen. Top service!

Mooie gordijnen.

Prachtig gemaakte gordijnen, goed op de hoogte gehouden omtrent de voortgang van de levering. Keurig verpakt aangeleverd met 2 badspeeltjes erbij. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en beveel het van harte aan.

Top gordijnen passen perfect

Goede service en prima levering. Netjes afgewerkt en voledig naar verwachting.

Prachtige gordijnen

Makkelijk besteld, er werd goed mee gedacht over de afmetingen. Heel fijn. Gordijnen zien er mooi uit, stevige kwaliteit. Ook heel leuk dat er een kussentje bij zat in dezelfde stof. Mijn dochter wil daar nu alleen nog maar op slapen. Ook het cadeautje dat er bij zat werd erg gewaardeerd, super service!

De website is duidelijk en behulpzaam bij het opmeten. Contact via whatsapp is handig. Eerst heb ik een knipstaal van de stof besteld. De gordijnen zijn netjes gemakt, op tijd geleverd, ondertussen heb ik informatie ontvangen over status van mijn bestelling. Alles is goed verlopen. Gordijnenwinkel is een aanrader.

Het gordijn is goed verpakt en op tijd geleverd. Het is zeer netjes genaaid.

Excellent quality and service

This is the 2nd time that we make our custom made curtains. Excellent service, excellent materials. And will not be our last order. Completely satisfied.

Perfect!

Hele brede assortiment van stoffen, fijn om knipstalen te kunnen bestellen, heel makkelijk om vervolgens gordijn samen te stellen, snelle levertijd en hangend bezorgd! Ik ben heel blij mee!

Mooie kwaliteit gordijnen

Goede service en communicatie over de levering, mooie gordijnen van dikke stof, met voering die echt verduistert. Mijn zoon is er erg blij mee!

Uitstekend klantendienst. Onze gordijnen zien er mooi uit!

Heel tevreden met de dienst van Gordijnenwinkel.nl en de hoge kwaliteit van het naaien en de stof.