Goed, snel reactie op mail en duidelijke communicatie

Wij zijn heel tevreden over de bestelling en afhandeling van de gordijnen voor de babykamer. Er werd snel op de mail gereageerd en duidelijke communicatie erg fijn (ook mbt advies). Zeker aan te raden!

Snel, netjes en een goede kwaliteit

Eerder hebben we al gordijnen voor de kamer van onze dochter besteld met goede ervaring: vlotte service, mooie kwaliteit. Bij het bestellen van gordijnen voor onze andere dochter hebben we dezelfde ervaring.

Uitstekende informatievoorziening en nette gordijnen volgens verwachting

Handige website met goede hulp. Super dat we regelmatig op de hoogte werden gesteld van de voortgang. We vinden de gordijnen mooi en ze zijn volgens verwachting. Ik raad het zeker aan anderen aan! Bedankt Kindergordijnen!

De kwaliteit van de gordijnen is erg goed en de communicatie vanuit het bedrijf (zelfs is het weekend en binnen korte tijd!) was uitstekend. Ik heb meerder updates gehad over de status van de gordijnen. Er werd zelfs meegedacht toen het staaltje dat ik besteld had niet op voorraad was.

Eerste bestelling bij jullie geplaatst en heel tevreden. Prima service mooie afwerking.

Mooie gordijnen, blij mee!

Blij met de gordijnen die ik heb besteld voor het kamertje van m’n dochtertje. Mooie kleur, mooie stof, mooie gordijnen!

Super service en maatwerk

Mooi gemaakt, goed op de hoogte gehouden en netjes bezorgd! Helemaal top

Exact zoals gewenst, goede service

Ik ben zeer tevreden met mijn gordijn voor de babykamer. Ik was benieuwd of het goed zou gaan omdat ik het exact passend russen rail en vensterbank wilde, en ik een railroede heb (niet standaard). Dus daarvoor goed overlegd met de klantenservice zodat ik het op de juiste manier zou bestellen. En het resultaat is zoals ik het bedacht had! Semi verduisterend verduistert overigens prima!

Super eenvoudig! Goede service.

Ik vond het best spannend om online gordijnen te bestellen. De informatie en het filmpje wat ik kon bekijken maakte het echter heel duidelijk hoe je moet opmeten. We werden regelmatig geinformeerd over de status van de bestelling. Ook het bezorgen was goed geregeld. Erg tevreden met het resultaat.

Prachtige gordijnen, mooi afgewerkt

Voor onze jongste zoon van 6 gordijnen besteld voor zijn slaapkamer. Wat is hij er blij mee! Mooie gordijnen, goede kwaliteiten en keurig afgewerkt en geleverd. Ook het tasje met cadeautjes vond hij geweldig. Wat ontzettend leuk van jullie. Ook erg fijn dat je gedurende het moment tussen bestellen en bezorgen op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. Top!

Snel, netjes & betaalbaar

Gordijnen gekocht voor in mijn studentenkamer. Gemakkelijk te bestellen via internet en keurig op tijd geleverd. Ruim assortiment aan kleuren en stoffen. Gordijnen hebben een goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeker aan te raden als u voor wat minder duur leuke gordijnen wilt kopen!

Super gewoon!

Hele goede service, mooie stof en mooie gordijnen, goed geleverd, goed geregeld allemaal!

Mooi

Veel keuze, origineel. Die we hebben besteld zijn goed gemaakt en afgewerkt. Blij mee!

Heel erg goed

Prima verlopen terwijl ik het wel spannend vond om online te bestellen. Maar keurig gemaakte gordijnen en patroon ook goed op elkaar aansluitend. Daarnaastgewichtje in de hoeken waarmee de gordijnen goed hangen. Gelijk antwoord bij vragen in de mail. Ben blij dat ik het zo geregeld heb

Super leuke gordijnen en top service!

De service voorafgaand aan het bestellen was super. Snelle en duidelijke communicatie en er wordt echt met de klant meegedacht. Nadat we de bestelling geplaatst hadden, zijn de gordijnen snel gemaakt en afgeleverd. We zijn heel blij met de gordijnen en de kwaliteit ervan. Wij raden Kindergordijnen zeker aan!

Zeer mooie stoffen en mooi afgewerkt

Nu al 4 x gordijnen besteld en elke keer een blije verrassing wanneer ik ze ontvang. Prima en snelle service. Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden. De kleine attenties bij de kindergordijnen zijn zeer leuk.

Opnieuw supermooie gordijnen!

Tweede keer dat ik hier besteld heb en opnieuw heel tevreden. Mooi gemaakte gordijnen van kwalitatief goede stof.

Mooi product, goed contact en snelle levering.

Mooi product, goed contact en snelle levering.

Duidelijke communicatie, snelle levering

Erg blij met de mooie nieuwe gordijnen! De meetinstructie op de site is erg duidelijk, mooie stof en een snelle levering! Als verrassing een extra kussen en wat knutselspullen. Top!

Helemaal tevreden

Duidelijke instructies voor het opmeten. Tijdens het hele proces werden we keurig op de hoogte gehouden. En uiteindelijk werd alles keurig op tijd afgeleverd en hangen de gordijnen zeer netjes. Kortom, dit is wat je bij iedere webshop wenst!

Zeer duidelijke website

Ik vind het een zeer duidelijke website. Je word tijdens het bestel proces goed op de hoogte gehouden. We hebben gordijnen ontvangen van zeer mooie kwaliteit

Prachtige gordijnen, heldere communicatie en tijdige levering!

Ik heb nu twee keer gordijnen via kindergordijnen.nl besteld en beide keren is super goed bevallen. Hele mooie gordijnen, goede kwaliteit. Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Goede en snelle levering

In deze tijd erg handig om evt sample op te kunnen vragen. Zodat je kleuren ed in het echt kan zien, voordat je een keuze maakt. Bestellen is heel makkelijk en eenvoudig via de site. Levering was snel. Zou er zo weer bestellen.

Mooie gordijnen, goede levering

Het was heel makkelijk om de gordijnen te bestellen, de stof is mooi en ze hangen goed. Ook werden ze aan haken geleverd dus we konden ze ook goed bewaren totdat de rails hingen en we ze echt konden gaan ophangen. Zeer tevreden!

In één woord geweldig!!

Ik had in september 2 sets kindergordijnen gekocht, ieder een voor op de 2 aparte kamers van mijn tweelingdochters van 5. Op de website stond dat er bij een van de gordijnen een gratis kussentje zat. Bij die andere zat dat niet. Dat had ik al aan mijn andere dochter verteld. Dat vond mijn dochter jammer, maar soms krijgt de ene nou eenmaal iets wat de andere niet krijgt. Dat probeer ik ze wel te leren. Des te groter was de verrassing toen we de gordijnen open maakten, en we zagen dat jullie er voor ALLEBEI de dames een gratis kussentje bij hadden gedaan!! De meiden waren helemaal door het dolle heen. Wat een ontzettend lief gebaar, dank jullie wel! Ook de kwaliteit van de gordijnen zijn fantastisch, evenals de snelle service. Wij zijn blije klanten!