Uitstekende en vriendelijke service, prachtige gordijnen, topkwaliteit.

Wij zijn bijzonder tevreden over de gordijnen en de uitstekende service die we ontvingen van GordijnenWinkel.nl. Goed assortiment, mooie kwaliteit, vriendelijke en hulpvaardige service waarin met ons werd meegedacht, extra wensen waren geen probleem, aflevering: keurig en zeer verzorgd. Van harte aanbevolen en op ons lijstje voor een eventuele volgende aankoop.

Leuk patroon

Wij vinden het jammer dat het zonwerende gedeelte aan de onderkant niet vast gemaakt is aan het "normale" gordijn. Nu steekt het aan de onderkant iets uit. En het patroon loopt iets scheef.

Beste Sander, Wat vervelend dat het gordijn niet geheel naar wens is. We vinden het belangrijk dat jullie helemaal tevreden zijn. Daarom laten we het gordijn opnieuw maken en zal deze binnenkort bij jullie worden omgeruild. Met vriendelijke groet, Jelmer. Team KinderGordijnen.nl

Professionele organisatie op alle vlakken!! Klasse in deze tijd!!

Duidelijk omschreven meet instructie, simpel bestelproces, duidelijke communicatie in verloop van het maakproces (leuk om daarvan ook op de hoogte gebracht te worden), leuke attentie voor de kinderen (telt officieel natuurlijk niet mee in de beoordeling, maar wel heel leuk), mooie stevige stof, goede verduistering, leuk en groot assortiment om uit te kiezen, zowel roede als rails. Top werk!! Zeer professioneel en mijn dochter is er heel blij mee.

Ik was al lang op zoek naar een mooie stof voor de babykamer en deze uiteindelijk gevonden bij deze site. De gordijnstof (Type Frea) is van goede kwaliteit net als de afwerking. De service is echt top! Jelmer de Vries reageert heel alert op vragen en beloftes worden nagekomen. Gordijnen zijn zelfs eerder geleverd dan verwacht en waren voorzien van een leuke attentie voor de baby. Ik ben heel tevreden en raad deze site zeker aan!

Zo als mijn zoontje zegt wouw

Mooie stof goede levering en de speetjes zijn ook in de smaak gevallen ze hangen mooi en zijn supper leuk

Snelle levering van goede en mooie gordijnen met een leuke verrassing!

Voor de kamer van mijn dochter had ik een paar jaar geleden al voor KinderGordijnen.nl gekozen. Voor het kamertje van mijn zoon ging ik wederom eerst op zoek op internet en kwam wel bij andere aanbieders uit, maar de duidelijkheid van de site, de aangeboden patronen en de ervaring van de vorige keer zorgden ervoor, dat ik toch weer voor KinderGordijnen.nl koos. Binnen twee weken had ik de gordijnen in huis met een verrassing voor mijn zoontje. Dank daarvoor!

Voor het raam nog mooier dan op de site.

Het bestellen was eenvoudig en duidelijk. Goede communicatie tijdens het hele proces. Mooi hangend afgeleverd. Wij zijn heel tevreden!

Leuke samenwerking

Snelle reactie, mooi afgewerkt, correcte leveringstermijn, grote keuze

Prachtige gordijnen en topservice!

Dit weekend de nieuwe gordijnen opgehangen. Prachtige stof en heel mooi gemaakt. Het maakt het kamertje helemaal af! Wat een keuze biedt kindergordijnen.nl en hele fijne service. Ik had advies nodig over de lengte van gordijnen en hier werd goed over meegedacht en mailtjes wordt snel op gereageerd. Wat leuk ook de verrassing voor m'n dochter bij de gordijnen! Aanrader om hier te bestellen :)

De gordijnen zijn helemaal zoals we ze wouden. Ook de kleur zat helemaal mee! Alsook zijn we heel tevreden over de manier waarop we op de hoogte zijn gehouden over onze bestelling!

Uiterst positief

De gehele procedure van bestelling tot levering verliep vlekkeloos. Heb prachtige gordijnen die secuur zijn gemaakt. Ben heel tevreden

Mooie gordijnen met dat beetje extra service!

Duidelijke communicatie en goed eindprodukt,

Je wordt volledig op de hoogte gehouden via email over de status van de gordijnen. Ze zijn snel bezorgd in een goede verpakking en ze zien er prachtig uit!

Nette afgewerkte gordijnen die mooi vallen over de lengte van de raampartij

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de orderstatus. De gordijnen zijn netjes genaaid en ze vallen mooi. Ook het uitpakken was een feestje. Mijn dochter was verrast door de leuke kleinigheidjes die ze in de doos aantrof.

Top, Helemaal supertevreden.

We hadden een minder succes ervaring met de mensen achter de website leukekindergordijnen.nl waardeloos product ontvangen. dus opnieuw online bestellen was wel even dubbel nadenken. Maar over deze kindergordijnen zaak kindergordijnen.nl zijn we bijzonder goed te preken. We hebben prachtig mooi gemaakte gordijnen voor onze zoon en dochter ontvangen. Het kan dus ook gewoon goed. Hadden we dit maar direct gedaan.

Mooi gordijnen met dikke stof. Wij zijn heel erg blij mee

Prachtige gordijnen

Voor de babykamer hebben wij een vouwgordijn en een 'gewoon' gordijn besteld. Het gewone gordijn is perfect, op wat kreukels na hangt het heel mooi voor het raam. Het vouwgordijn moesten we even uitzoeken hoe we het moesten ophangen, maar eenmaal door, hing het zo. Het enige minpunt aan het vouwgordijn vind ik dat er een soort van gaatjes zitten op de naden waar het vouwsysteem gemonteerd is. Het hangt beide prachtig en maakt de babykamer helemaal af.

..je krijgt wat je ziet met een prachtige kwaliteit

Fijne website...Makkelijk te bestellen...pr achtige kwaliteit en keurig afgewerkt...complimenten

Aan te raden

Bij kindergordijnen.nl gordijnen besteld. Deze kwamen mooi in een hoes met hangend vervoer binnen. Toen we ze ophingen ontdekten we een weeffout. Contact gehad met kindergordijnen.nl en we kregen nieuwe gordijnen opgestuurt met een kussentje voor het ongemak. De tweede set gordijnen zijn netjes en hangen perfect. Zeker een aanrader!

KinderGordijnen.nl een verrassend goede ontdekking op internet

Op zoek naar een leuk stofje voor mijn kleinzoon van bijna 2 jaar stuitte ik op KinderGordijnen.nl. Wat een mooie en leuke stoffen! Het was nog moeilijk kiezen! Aanvankelijk wilde ik de gordijnen zelf maken maar koos toch voor de mogelijkheid om ze te laten maken. Inmiddels hangen de gordijnen prachtig, zo zou ik het zelf niet kunnen! Kleinzoon en dochter blij! En ik hield tijd over!

Top klantenservice!

Heel erg blij met de gordijnen, hele fijne klantenservice, een klein probleempje werd meteen heel snel opgelost!

We hebben prachtige gordijnen voor onze dochter ontvangen. We werden tussentijds goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de gordijnen werden tijdig en verzorgd afgeleverd. Goed geregeld!

Topservice

De levering van de gordijnen was sneller dan verwacht en ondanks dat ik niet voor hangend vervoer had gekozen zat er geen enkele kreukel in de stof. Ook de maten zijn perfect!

Vlotte afhandeling, werd goed op de hoogte gehouden van de status en zeer mooie gordijnen

Goede ervaring, bestellen ging makkelijk en je werd zeer volledig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. De gordijnen werden goed geleverd en zien er echt super uit! Erg attent om een zakje met speelgoed voor de kleine jongen erbij te doen!

Ruime keuze, op tijd geleverd

De website is duidelijk en afmetingen en andere voorkeuren zijn makkelijk in te vullen. Kosten zijn overzichtelijk. Helaas was de kleur van onze gordijnen (beige) wel behoorlijk anders dan op de foto leek (ecru).