Prachtige gordijnen voor onze kinderen!

Bijzonder tevreden en nooit verwacht om via internet zo’n kwalitatief goed product te mogen ontvangen. Dus we waren blij verrast toen we onze gordijnen hadden opgehangen. Gewoon fantastisch:-) We willen ook de gordijnen in onze woonkamer vervangen, we gaan die zeker en vast bestellen bij GordijnenWinkel.nl Bedankt fam Vd Laan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

After searching every major shop (Hema, Leen Bakker, Kwantum, IKEA, etc) I was about to give up(!!!) on finding cute curtains for my new twins’ room. My curtains arrived today and I’m very happy with the quality. Really finishes off the room perfectly.

Can't think of a point of improvement

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima winkel met veel (teveel?) keuze. Onze gordijnen zijn netjes op maat gemaakt en zien er prachtig uit. ruim binnen de opgegeven periode geleverd. De extraatjes worden op prijs gesteld, bedankt daarvoor:-) Ik kan een ieder deze gordijnshop adviseren. Christel v/d Hoeve.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De informatie over de voortgang van onze bestelling was in één woord uitstekend! Daar kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen. De gordijnen zijn Zorgvuldig verpakt en volgens de aangegeven datum en tijd afgeleverd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Kan geen verbeterpunten noemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn zeer positief over dit bedrijf! Kwaliteit is goed. Extra kadootje voor de kinderen wordt zeer op prijs gesteld en wat we ook gewaardeerd hebben is het feit dat we op de hoogte gehouden werden mbt de gang van zaken in het proces.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Net als een aantal jaar geleden, opnieuw prachtige gordijnen gekregen:-) ben er superblij mee! De gordijnen zijn van mooie en goede kwaliteit en het maatwerk is perfect.

We kregen al binnen 1 week een mail dat de gordijnen klaar waren, Hier hadden we geen rekening mee gehouden. Er stond binnen 2 weken. Beetje verwarrend, wel lekker snel natuurlijk:-) Tineke

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering & zeer behulpzaam. Bedrijf is zeer aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website Goede uitleg over het opmeten Mooie kwaliteit Goede communicatie over de levering Leveringen altijd op tijd Leuk presentje Wederom blij met de mooie kindergordijnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en tijdige aflevering. Product is mooi gemaakt en hangt zoals gewenst. Al veel leuke reacties gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en mooie kwaliteit stoffen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie over de bestelling. Blij met de gekozen gordijnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als interieurstyliste werk ik al jaren erg fijn samen met kindergordijnen.nl. De keuze is enorm, de kwaliteit en afwerking van de stof is perfect! Jelmer heeft kwaliteit en service dan ook erg hoog in het vaandel staan. Ik heb zelden zo’n betrokken en gedreven ondernemer mee gemaakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze, niet te ingewikkeld bestelproces, duidelijke uitleg over hoe te meten. Zeer goede aftersales & contact na plaatsen minder positieve review om de problemen volledig kosteloos te herstellen. Eerdere melding dat geen wedercontact was gelegd is onjuist, dit is wel gedaan, maar bij ons gemist.

Gordijnen hadden aantal vlekken. De voering is niet overal heel netjes ingenaaid. Twee dezelfde gordijnen besteld in wisselende lengte met het verzoek of het patroon kon doorlopen. Dit is helaas niet gerealiseerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel erg klantvriendelijk, goed bereikbaar per telefoon, services gericht, en leuke extraatjes bij de levering :-)

ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De gordijnen zelf qua kleur precies zoals de foto en prima kwaliteit. Snelle service, duidelijke uitleg over opmeting en goede informatie over de status van het bestelproces.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Groot assortiment, makkelijk online te bestellen, goede service, goede communicatie over voortgang bestelling, mooie gordijnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie gordijnen. Duidelijk wat de status is van je product. Plus aardige attentie bij het pakket

Jammer was dat de kussen die we er bij kregen geen 40 bij 40 was maar stuk kleiner waardoor die niet mooi in de stoel past waarvoor we die hadden bedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je wordt stap voor stap per e mail op de hoogte gehouden, zo weet je steeds de status van jou bestelling De gordijnen zijn prima naar wens

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede bejegening, klantvriendelijk, mooi materiaal, heldere communicatie

geen, ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je kunt een staaltje van de gordijnen bestellen. Zo kun je zien hoe de stof eruit ziet. Wanneer je de gordijnen laat maken hoef je alleen de maten door te geven. Heel simpel

Zijn er voor mij niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke en duidelijke site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie over de bestelling; over wat er op dit moment mee gebeurd en wat de volgende stap zal zijn. Netjes dat er lapjes verduisterende stof meegestuurd worden met de staaltjes, zodat je kan kijken waar de voorkeur naar uit gaat.

Het presentje en de extra artikelen die meegestuurd worden met de bestelling vallen in de smaak, maar zijn wat mij betreft niet nodig. Ik heb dan liever dat het geld daaraan besteed wordt aan het goede doel dat jullie zo goed steunen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

de kinderen waren blij verrast toen er niet alleen een maar mooie gordijnen uit de doos kwamen, maar ook nog allerlei kleine kadootjes, erg leuk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over KinderGordijnen.nl

Filter op Taal