Gordijnen kwamen sneller dan verwacht en hangen prachtig!

De gordijnen zijn van goede kwaliteit en mooi verduisterend. Mijn zoontje van 3 is helemaal in zijn nopjes met zijn nieuwe gordijnen. Iedereen wordt mee gesleept naar zijn kamer om ze te bewonderen.

Geweldig bedrijf

Kindergordijnen, een gat in de markt ! Wat hebben ze super toffe gordijnen voor alle smaken, thema's en wensen die je hebt! Ze zijn goed bereikbaar, beantwoorden snel gestelde vragen en denken ook mee in oplossingen! de levering is spoedig en erg netjes, ze komen kant en klaar in een nette verpakking geleverd en de gordijnen kunnen direct opgehangen worden! Voor de 3de keer hebben we weer een geweldige kamer afgemaakt met prachtige gordijnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi kwaliteit gordijn, keurig gemaakt en snel geleverd!

Bedrijf nam contact met mij op voor nog een aanvullende vraag, meteen keurig antwoord terug als ik een vraag had. Zeer prettig en correct!

Super kwaliteit

Erg mooie gordijnen! Patroon loopt perfect door en valt mooi in de plooi. Wij zijn erg blij met onze keuze voor kindergordijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantgericht, top service met een verassing

Gordijnen geselecteerd die ik nergens kon vinden in de buurt. Dus daar ben ik al blij mee. Door de filmpjes en uitleg op de website was het prima te doen de maten van de gewenste gordijnen op te nemen. Continu ben ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Bij levering zat er zelfs een verassing bij. Ik had gordijnen met vliegtuigjes besteld en kreeg er zelfs speel vliegtuigjes bij. Hoezo goed doordacht! Absolute aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie gordijnen goede service!

Prachtige gordijnen ontvangen! Bij de aflevering zat een tasje met allemaal leuke goodies, heel tof!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte afhandeling van de bestelling en een prachtige gordijn

Vanaf het moment van de bestelling zijn we op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Heldere informatie. Zeer correcte afhandeling van de bestelling en mooie gordijnen. Onze dochter is er heel blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, mensen denken met je mee en hebben engelen-geduld

Eerst de gordijnen voor de achterkamer en een half jaar later voor de voorkamer besteld. Ik had nogal wat wensen en er is steeds heel goed contact geweest om het precies te krijgen zoals ik het graag zou willen hebben. En dat is gelukt, de gordijnen zijn heel mooi gemaakt en hangen prachtig! Erg bedankt, ik ben er heel blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige gordijnen voor onze kinderen!

Bijzonder tevreden en nooit verwacht om via internet zo’n kwalitatief goed product te mogen ontvangen. Dus we waren blij verrast toen we onze gordijnen hadden opgehangen. Gewoon fantastisch:-) We willen ook de gordijnen in onze woonkamer vervangen, we gaan die zeker en vast bestellen bij GordijnenWinkel.nl Bedankt fam Vd Laan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

After searching every major shop (Hema, Leen Bakker, Kwantum, IKEA, etc) I was about to give up(!!!) on finding cute curtains for my new twins’ room. My curtains arrived today and I’m very happy with the quality. Really finishes off the room perfectly.

Can't think of a point of improvement

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima winkel met veel (teveel?) keuze. Onze gordijnen zijn netjes op maat gemaakt en zien er prachtig uit. ruim binnen de opgegeven periode geleverd. De extraatjes worden op prijs gesteld, bedankt daarvoor:-) Ik kan een ieder deze gordijnshop adviseren. Christel v/d Hoeve.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De informatie over de voortgang van onze bestelling was in één woord uitstekend! Daar kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen. De gordijnen zijn Zorgvuldig verpakt en volgens de aangegeven datum en tijd afgeleverd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Kan geen verbeterpunten noemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn zeer positief over dit bedrijf! Kwaliteit is goed. Extra kadootje voor de kinderen wordt zeer op prijs gesteld en wat we ook gewaardeerd hebben is het feit dat we op de hoogte gehouden werden mbt de gang van zaken in het proces.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Net als een aantal jaar geleden, opnieuw prachtige gordijnen gekregen:-) ben er superblij mee! De gordijnen zijn van mooie en goede kwaliteit en het maatwerk is perfect.

We kregen al binnen 1 week een mail dat de gordijnen klaar waren, Hier hadden we geen rekening mee gehouden. Er stond binnen 2 weken. Beetje verwarrend, wel lekker snel natuurlijk:-) Tineke

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering & zeer behulpzaam. Bedrijf is zeer aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website Goede uitleg over het opmeten Mooie kwaliteit Goede communicatie over de levering Leveringen altijd op tijd Leuk presentje Wederom blij met de mooie kindergordijnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en tijdige aflevering. Product is mooi gemaakt en hangt zoals gewenst. Al veel leuke reacties gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en mooie kwaliteit stoffen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie over de bestelling. Blij met de gekozen gordijnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als interieurstyliste werk ik al jaren erg fijn samen met kindergordijnen.nl. De keuze is enorm, de kwaliteit en afwerking van de stof is perfect! Jelmer heeft kwaliteit en service dan ook erg hoog in het vaandel staan. Ik heb zelden zo’n betrokken en gedreven ondernemer mee gemaakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze, niet te ingewikkeld bestelproces, duidelijke uitleg over hoe te meten. Zeer goede aftersales & contact na plaatsen minder positieve review om de problemen volledig kosteloos te herstellen. Eerdere melding dat geen wedercontact was gelegd is onjuist, dit is wel gedaan, maar bij ons gemist.

Gordijnen hadden aantal vlekken. De voering is niet overal heel netjes ingenaaid. Twee dezelfde gordijnen besteld in wisselende lengte met het verzoek of het patroon kon doorlopen. Dit is helaas niet gerealiseerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel erg klantvriendelijk, goed bereikbaar per telefoon, services gericht, en leuke extraatjes bij de levering :-)

ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De gordijnen zelf qua kleur precies zoals de foto en prima kwaliteit. Snelle service, duidelijke uitleg over opmeting en goede informatie over de status van het bestelproces.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Groot assortiment, makkelijk online te bestellen, goede service, goede communicatie over voortgang bestelling, mooie gordijnen

Over KinderGordijnen.nl

Filter op Taal