Ruime keuze, op tijd geleverd

De website is duidelijk en afmetingen en andere voorkeuren zijn makkelijk in te vullen. Kosten zijn overzichtelijk. Helaas was de kleur van onze gordijnen (beige) wel behoorlijk anders dan op de foto leek (ecru).

Duidelijk, stipt, goede kwaliteit!

Zeer duidelijke site en bestelmethode! Ietwat prijzig, maar dat is nu eenmaal zo bij gordijnen denk ik... mooie kwaliteit! Heel leuk speelpakketje voor de kinderen inbegrepen bij de levering!!

Fijne persoonlijke webshop

Eerst telefonisch contact gehad om wat vragen te stellen over de geschiktheid van de stof. Daarna een knipstaal besteld en deze direct thuis ontvangen. Ook redelijk snel daarna de gordijnen via de website besteld en thuis ontvangen. De Gordijnen waren mooi gemaakt. We zijn er blij mee. Dank!

Hier bestel ik nog eens

Gordijnen waren voor een zelfbouw project waarvoor geen enkele gordijnen paste dus was ik verplicht op maat te gaan werken Deze website gevonden per toeval - bestelling geplaatst - gordijnen aangekomen - plaatsen van de gordijnen zelf paste perfect !!! Tot de volgende bestelling

Top service - prachtige gordijnen

Voor onze meidenkamer volledig verduisterende gordijnen gekocht - de levering was super snel, de kwaliteit is top: de gordijnen vallen heel mooi & zijn echt volledig Verduisterend (terwijl we licht gekleurde gordijnen hebben). Ook nog een superleuk kadootje bij de levering. Kan ze zeker aanraden !

Prachtige, sfeervolle gordijnen en goede service

Ik heb prachtige gordijnen besteld én vlot ontvangen. Ze zijn van goede kwaliteit, precies op maat gemaakt en zijn de eyecatcher van de babykamer. Kortom, wat mij betreft het geld meer dan waard!

Schitterend

De gordijnen zijn perfect wat onze dochter wou! Ze zijn heel mooi afgewerkt en ook de verduistering is super! Wij zijn alvast heel tevreden!!!

Mooie kwaliteit gordijnen en goede service van begin tot eind

Kwaliteit van de gordijnen is zeer goed. De service tijdens het proces van bestellen tot leveren was ook goed waarbij we goed op de hoogte zijn gehouden van de voortgang.

Goede service en mooie kwaliteit

Ik vond het gebruik van de website erg duidelijk. Daardoor een goed overzicht van wat er nodig was voor de gordijnen. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn gordijnen. En wat hangen ze ontzettend mooi in de babykamer!

Super mooi gemaakt een dikke vette 10!!

Super netjes gemaakt die leuke kindergordijnen voor ons kleinkind^^)!!! En de bezorging verliep ook prima, daar hoort maar één cijfer bij een dikke vette 10🌲🌛🐻🐭🦊🦝🦉

Ontzettend leuk gordijn en top service!

De gordijnen zien er heel leuk uit, en de communicatie rondom de levering waren super. Een aanrader!

Gordijnen snel geleverd en goed verpakt

Snelle reactie op mijn vraag. Snelle verzending. Prachtige gordijnen.

Goede service, heldere communicatie

Erg mooie gordijnen. Patroon loopt mooi door over de verschillende banen stof. Verduistering is ook goed, ondanks onze lichte stof.

Mooie gordijnen, snelle service

Ik had voor mijn nieuwe huis bij een aantal winkels gordijnen besteld. De kindergordijnen waren veel eerder klaar dan die van de andere winkels. Ze werden in perfecte staat afgeleverd, en waren goed gemaakt. De kinderen waren blij verrast met de speeltjes die erbij geleverd werden!

Zeer positieve ervaring.

We hebben leuke gordijnen voor de kinderkamer van ons dochtertje besteld. Er is een zeer ruime keuze. Er was een snelle levering op een keurige manier. De gordijnen zijn erg mooi, zijn zeer netjes afgewerkt en hangen goed.

Fijne kennismaking!

Na wekenlang langs verschillende winkels gelopen te hebben op zoek naar de perfecte gordijnen voor mijn dochters kamer, kwam ik op jullie website terecht... WAT EEN KEUZE!!! Zowel de bestelling, de afhandeling als de levering verliepen perfect. Enige minpunt... ik werd niet verwittigd door de transportfirma mbt de leveringsdatum. Er was dus niemand thuis voor de ontvangst...

Mooie gordijnen

Voor de babykamer hebben wij gordijnen besteld van de stof howie. Zijn mooie goed verduisterde gordijnen geworden. Door de handige uitleg op de site ging het bestellen makkelijk en de gordijnen zijn netjes op tijd geleverd. We hebben ook nog een lief cadeautje voor de baby gekregen.

Goed, snel, mooi, ruime keuze voor kindergordijnen.

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke instructies voor het opmeten van de maten plus tips. Levering zoals vermeld op site, keurig op tijd. Mooie gordijnen van goede kwaliteit. Erg tevreden.

Perfecte afwerking en transport, zeer tevreden!!

Zeer goede afhandeling en afwerking. Kwestie van ophangen en klaar.

Heel tevreden

Ruime keuze in gordijnstoffen. Duidelijke communicatie over de bestelling. Handige site. De gordijnen zijn heel netjes afgewerkt. Leuke attentie ontvangen.

Top service!

Ondanks een fout die ik zelf had gemaakt super goed geholpen. Er werd gebeld om te controleren of het geen foutje was, dacht goed mee en de gordijnen waren heel snel geleverd.. dat noem ik een top service! Mijn dochtertje is super blij met haar nieuwe gordijnen en de verrassing die er ook nog bij zat voor haar!

Mooie gordijnen. Vlot ontvangen. We kregen er al verrassing een paar kadootjes bij waar de kinderen helemaal weg van zijn. Bedankt!

Super mooie gordijnen voor een nette prijs!

Ik heb gordijnen voor de babykamer besteld. Na de meetinstructies op de website te hebben gevolgd deze besteld. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en ze werden binnen de termijn geleverd. Ze werden hangend bezorgd en waren zelfs al helemaal glad gestreken. Gelijk opgehangen en de maat was perfect! Kamertje is nu echt af!

Goede en snelle service

Ik heb losse gordijnen stof besteld van Woezel en pip. Dit is netjes in verpakking bezorgd. Ook was dit een snelle levering. Ik ben erg tevreden.