Super netjes

Hele nette gordijnen! Perfect op maat. De print zit netjes overlapt. Alleen de rails vind ik wat minder. Er blijft 1 zo'n rolletje steeds hangen als ik hen open/ dicht wil schuifen. Ook was zo een ophang haakje verbogen dus nog een nieuwe moeten halen bij de gamma. Maar de gordijnen zijn zijn super netjes gemaakt!

Beste Bianca, Had het even aan mij doorgegeven, ik had dezelfde dag nog een nieuwe rails kunnen sturen. Waarschijnlijk heeft de rails ondanks de stevige verpakking tijdens transport wat schade opgelopen. dat verklaart een gebogen runnertje (rollertje) en het stroef lopen van de gordijnen. Als je alsnog graag een nieuwe gordijnrails ontvangt, laat me dat dan nog even weten, gordijnen moeten soepel en makkelijk open en dicht gaan. Jelmer.

Prachtige gordijnen voor onze woonkamer!

Onze dochter van 12 zag de gordijnen en wilde ze t liefst ontvoeren naar haar eigen kamer:-) Maar ze blijven lekker in onze woonkamer hangen. Prachtige kleur en vallen mooi.

Super leuke gordijnen voor dreumeskamer

Wij zijn heel tevreden met de gordijnen. Ze verduisteren goed, goed op maat en zijn super schattig met de bosdiertjes.

Alles prima

Alles prima

Heel erg goed

Fijne communicatie en erg mooi gemaakt en ook nog snel!

Top service en top kwaliteit!

Dit bedrijf raad ik iedereen aan! De kwaliteit van de gordijnen is echt heel goed! Je kunt op voorhand al stalen aanvragen tegen een zacht prijsje. Er zijn diverse kleuren, stoffen en stijlen verkrijgbaar. Ook veel opties mbt plooien en verduistering. De oorspronkelijke keuze (verduistering) was niet beschikbaar, maar ze komen dan wel met een zeer nette (kosteloze) oplossing. Ten tijde van verzending waren wij nog op vakantie. Meteen een mailtje gestuurd en dat was geen enkel probleem. Verzending uitgesteld tot wij weer thuis waren. Wij hebben gordijnen voor de kinderen besteld (kindergordijnen.nl) en ze hebben er heel lief een cadeautje voor de kids bij gedaan en ook nog een bijpassend kussentje in dezelfde stof en kleur als de gordijnen. Echt bewonderenswaardig hoe klantvriendelijk dit bedrijf is. Echt in een woord: TOP!!!

Prima ervaring geweldig resultaat

Spannend om voor het eerst online gordijnen te bestellen. De meetinstructies zijn super duidelijk en de verdere uitleg ook. We stonden versteld over de snelheid: binnen 9 dagen waren de gordijnen binnen. We zijn heel tevreden over het resultaat! Ook leuk dat we het restant van de stof meegestuurd kregen en dat er attenties voor de kleinkids bijzaten. (Vanwege de link van onze gekozen stof met kindergordijnen.nl)

Gordijnen nodig, bestel deze hier!

Snel, Goed en Perfect afgeleverde gordijnen.

In 1 woord geweldig

Normaal bestelde ik altijd bij een winkel, vond handig om met iemand in persoon te praten. Maar daar kwam ik de laatste keer ook bedrogen uit.. na een zoektocht kwam ik uit bij gordijnwinkel.nl na wat achterdocht opzij te hebben gezet toch een poging gedaan. Ik kwam er niet helemaal uit met de maten dus ook maar even gebeld, ik was verbaast over de goede hulp aan de telefoon. Toen besteld, levering was perfect, en wat hangen ze nu mooi. super tevreden met de service en kwaliteit.

Prachtig gemaakt, kwaliteitsstoffen en prima service

Fijne attente service, konden de gordijnen ophalen wanneer het ons uitkwam. Mooi gemaakt, echt vakwerk. Goede kwaliteit stof en prettig geprijsd. Aanrader!

Fijne communicatie en de gordijnen zijn mooi!

Voor de kinderkamer had ik een stof op het oog die 'uitlopend' was. Gelukkig kon ik, na een check via de klantenservice, toch nog een bestelling doen. Er was nog voldoende stof voor. De gordijnen zijn erg mooi geworden en de afwerking is netjes. De communicatie met de klantenservice vond ik ook goed en laagdrempelig.

Deze gordijnenwinkel is een échte aanrader!

Ik heb prachtige gordijnen laten maken tegen een redelijke prijs. Ben er erg tevreden over!

Fantastische service

De service van het “gordijnenwinkel.nl “is geweldig. Nadat er tijdens het maken van de gordijnen iets mis was gegaan, werden de gordijnen binnen 2 dagen opgehaald en in een record tempo aangepast. Nu hangen er bij ons prachtige gordijnen. Mocht je opzoek zijn naar mooi en kwalitatief goede gordijnen dan bevelen wij gordijnenwinkel.nl, van harte aan.

mooi kwaliteit gordijnen

Na een snelle verzending van de opgevraagde staaltjes hebben wij gordijnen en in-betweens besteld. Ook deze kregen wij snel binnen en wij zijn blij met onze gordijnen. Mooie kwaliteit en prachtige afwerking. Vele malen goedkoper dan anderen en zoals eerder aangegeven een snelle verzending. Als wij nogmaals gordijnen nodig hebben dan bestellen wij weer bij gordijnenwinkel.nl

mooie gordijnen

Keurig geleverd binnen de tijd die was aangegeven in een doos met een extraatje voor mijn zoon. Die helemaal blij is met zijn vrolijke nieuwe lego-gordijnen

Uitstekende Service

Mijn gordijnen zijn mooi gemaakt en ze hebben mij een duurdere stof gegeven voor dezelfde prijs als mijn goedkopere gekozen stof, omdat mijn gekozen stof niet goed was. Gordijnen zijn ook perfect op maat en snelle levertijd .

Snel en hulpzame service, mooie gordijnen

Wij hadden al eerder gordijnen van kindergordijnen.nl gekocht dus geen extra ophang systeem besteld deze keer. Helaas paste de oude baleinen niet in de nieuwe gordijnen maar dit was snel en professioneel opgelost en nu hangen er weer mooie gordijnen!

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Mooie kwalitatieve gordijnen en snel geleverd. Goede informatie over de status van de levering.

Snel in huis en prachtige stof

Ik kreeg duidelijke antwoord op vragen die ik had en een mooie stof van de juiste maat

Weer prachtige gordijnen voor m’n zoon!

Voor zowel de kamer van mijn zoon als mijn dochter heb ik jaren geleden prachtige gordijnen besteld. Mijn zoon was die oude gordijnen ontgroeid en de keuze was nu gevallen op stoere voetbalgordijnen. Zo gemakkelijk te bestellen via de website, precies op maat, en snelle levering…. Weer een hartstikke positieve ervaring!

Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de service van kindergordijnen.nl

Ik vond het een zeker risico met zich meebrengen om gordijnen online te bestellen zonder ze 'in het echt' te hebben gezien en ik niet bekend was met het bedrijf. Mijn zorgen bleken voor niets want het is soepel in orde gekomen. Prachtige gordijnen voor de kamer voor de kleinkinderen. Duidelijke communicatie en een prima service. Heel veel dank. ineke

Geweldige gordijnen, supersnel en netjes!

Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar prachtige nieuwe gordijnen. Snel geleverd, netjes afgewerkt en op maat.

Top winkel

Beste GordijnenWinkel Wij zijn super blij met de mooie gordijnen die we hebben gekozen. Ze zijn van topkwaliteit en zien er heel mooi uit! We vonden het best wel een beetje spannend, want gordijnen kosten best veel geld. jullie hebben ons goed op de hoogte gehouden van hoe het met onze bestelling ging. Daarom kunnen we hier zeker weer bestellen wat we ook echt doen. Dat is echt anders dan onze eerdere ervaringen met andere online gordijnwinkels. Dankjulliewel. Maartje

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken Een zeer goede kwaliteit stof voor de gordijnen ♡♡ En zeer tevreden over de vitrage Ik kan het iedereen aanraden

Mooie gordijnen en erg klantvriendelijk

Echt mooie gordijnen , mooi afgewerkt , goed en zorgvuldig verpakt voor transport, prima communicatie over levering .

van Echtenstraat 43

7902 EL Hoogeveen