Perfect!

Hele brede assortiment van stoffen, fijn om knipstalen te kunnen bestellen, heel makkelijk om vervolgens gordijn samen te stellen, snelle levertijd en hangend bezorgd! Ik ben heel blij mee!

Mooie kwaliteit gordijnen

Goede service en communicatie over de levering, mooie gordijnen van dikke stof, met voering die echt verduistert. Mijn zoon is er erg blij mee!

Uitstekend klantendienst. Onze gordijnen zien er mooi uit!

Heel tevreden met de dienst van Gordijnenwinkel.nl en de hoge kwaliteit van het naaien en de stof.

Duidelijke meetinstructies, supermooi resultaat

Er wordt op de site duidelijk aangegeven hoe de gordijnen ingemeten moeten worden en vervolgens is het een fluitje van een cent om de bestelling te plaatsen. Er worden steeds mails gestuurd als de bestelling een stapje verder in het proces is. We hadden vooraf een kniostaal besteld, maar de gordijnstof is precies zoals we verwacht hadden a.d.h.v. de beelden op de website. Uiteindelijk zijn we dus uitermate blij met het eindresultaat. Helemaal top.

Super service en goede mooie gordijnen van kwalitatieve goede stof gemaakt.

Ik heb zeer goede ervaringen met Gordijnen Winkel en de contactpersoon Jelmer. We hadden namelijk per ongeluk de verkeerde kleur gordijnen besteld. Jelmer heeft dit zeer goed opgelost en we zijn uiterst tevreden met onze nieuwe gordijnen.

Mooi product van goede kwaliteit

We zijn erg tevreden met de gordijnen die we voor de kamer van onze dochter besteld hebben. Dankzij de meetinstructies passen ze perfect. Ze zien er mooi uit.

Mooi product en goede service!

Bestellen gaat supersimpel, kwaliteit van het product is erg goed en de levering is keurig!

Geweldige service!

Prachtige gordijnen en geweldige service!

Goede, mooie gordijnen met uitstekende service!

Ik heb inmiddels een aantal keer gordijnen besteld via kindergordijnen.nl en ben altijd zeer tevreden. Er is een zeer ruime keus, de gordijnen zijn van goede kwaliteit en met name de service is uitstekend. Telefonisch werd ik goed en prettig te woord gestaan door Jelmer en ook ben ik zeer te spreken over hoe ik per mail op de hoogte werd gehouden over de voortgang van mijn bestelling. Bovendien zaten er cadeautjes bij de gordijnen voor de kinderen! Ze waren er heel blij mee. Zoiets is natuurlijk niet noodzakelijk, maar wel heel leuk en het maakt de ervaring met kindergordijnen.nl extra positief. Zodoende de 5 sterren en uiteraard de aanbeveling ook bij deze site gordijnen te bestellen.

Gewoon goed

Bij vragen een snelle reactie en goed op de hoogte gehouden van de status. Gordijnen mooi en vrolijk. Zijn er blij mee!

Mooie Gordijnen

Overzichtelijke website met genoeg keuze. De gordijnen waren erg mooi en stonden goed in de kinderkamer.

Voor de tweede keer kindergordijnen besteld en weer fantastisch. Fijn dat je stalen kan bestellen vooraf. Op website goede meetinstructie. Ook super dat je binnen twee weken de gordijnen thuis hebt en updates ontvangt van de bestelling. Wij zijn heel blij met de gordijnen!

Prettige site, veel keus, nelle levering, betaalbaar en prachtig resultaat

De site werkte goed en prettig. Er was veel keus en alles was makkelijk in te vullen. De stof ziet er nog mooier uit dan op de foto. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De gordijnen waren er binnen 2 weken. Zijn super netjes afgewerkt, met een loodje zodat ze mooi hangen. Voering zit er mooi in. In de doos zaten allemaal extra spulletjes, zoals stiften en sjablonen, super leuk. Alles heel compleet en zeer klantvriendelijk. Absoluut een aanrader. Maar bovenal, een blije dochter, die helemaal verliefd is op haar paardengordijnen.

Echt superblij

Ik heb voor de babykamer een gordijn besteld. Het was lastig kiezen uit alle leuke stoffen maar uiteindelijk hebben we gekozen en het bleek de perfecte keuze te zijn. Netjes genaaid, en prima verzorgd, met nog ern leuk kafootje erbij voor ons zoontje

Mooie gordijnen en fijne service

De gordijnen zijn erg mooi en netjes gemaakt. Wel iets minder donker dan verwacht. De service was vlot en fijn.

Prima ervaring

We hebben een bijzonder prettige ervaring met dit bedrijf. Duidelijke site, klantenservice steeds goed bereikbaar, mooie en snel geleverde gordijnen. Kortom een webwinkel die we echt kunnen aanraden.

Prachtig gordijn

Vlotte service, mooi gordijn, redelijk goede verduistering. Proeflap was niet helemaal representatief.

Perfecte service en producten

Dit is de tweede babykamer waarvoor we gordijnen hebben besteld en wederom zijn de service en het product perfect!

Ook voor de 2e kinderkamer weer een fantastisch mooi gordijn!

We hebben de 2e kinderkamer als jungle-adventure kamer ingericht met prachtige, bijpassende dieren-gordijnen (volledig verduisterend). De eerste kamer was een planeten kamer en daar waren we zo blij mee, dat we weer voor kindergordijnen hadden gekozen!

Wát een service. Super !!

Stuk stof besteld, een typefout gemaakt in mijn eigen adressering, stof is niet bij mij aangekomen....Er werd "gewoon" een nieuw stuk stof opgestuurd, zonder verdere kosten. Dat is toch geweldig ?! Wát een service....Nieuwe gordijnen ga ik vast en zeker bij Gordijnenwinkel bestellen ! Helemaal top !

Mooie gordijnen, snel geleverd.

Onze dochter is helemaal blij met haar poezengordijnen. Er zat zelfs een kussentje bij van dezelfde stof. Dat was een leuke verrassing. Enige minpuntje was dat de stof als verduisterd op de site stond, maar toch nog best wat licht doorlaat.

Prachtige gordijnen!

Eerst proeflapjes besteld, kwamen super snel binnen. Ook een redelijk groot lapje, de stof was goed te bekijken. Erg fijn. Gordijnen besteld, ging heel eenvoudig. Daarna een snelle levering van het gordijn. Steeds werden we op de hoogte gehouden van de status. En nu: onze dochter heeft een super mooie kamer gekregen door de gordijnen! We zijn blij met het resultaat!

Mooie gordijnen, perfect geleverd

Online gezocht en mooie gordijnen gevonden. Eenvoudig bestelproces, correcte prijs. Vlot verwerkt en geleverd. Passen perfect!

Mooi afgewerkte gordijnen in leuke print

Snel geleverd en mooi afgewerkt. Ze staan prachtig op de kamer van onze dochter!

Mooie gordijnen

Mooi stof, mooi dessin en betaalbare gordijnen.