In één woord geweldig,gordijnen / vouwgordijn snel geleverd Zien er prachtig uit ,netjes gemaakt . Vooral vouwgordijn met een patroon . Deze loopt wel door , baleinen zitten aan de voorzijde Aanrader om gordijnen te bestellen bij Jelmer

Mooie kwaliteit, goed geholpen, klantvriendelijke winkel

Gevarieerd aanbod. Op maat te bestellen. Dat geldt helaas alleen niet voor de gordijnrails die wat lastiger te vinden waren, maar deze zijn wel vrij eenvoudig zelf in te korten en wel fijn dat je die meteen kan meebestellen. Erg prettig dat je makkelijk via WhatsApp vragen kan stellen en ik kreeg ook snel antwoord. Een leuke verrassing was het kleinigheidje erbij voor de baby die op komst is. Als binnenkort ook de gordijnrails op maat kunnen worden besteld kan het laatste puntje er nog bij gescoord worden.....

Boven verwachting!

Hadden we deze webwinkel maar eerder ontdekt. Het heeft ons positief gestemd wat betreft internet aankopen. De keuze is reuze en van goede kwaliteit. Snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Ook zaten er als cadeau twee kussentjes bij welke zijn gemaakt van dezelfde stof waarvoor onze dank. De mensen achter dit bedrijf weten nog wat service en persoonlijk contact is. Chapeau! Bedankt voor de prachtige gordijnen. Tineke.

Top service!

Dankzij het filmpje met instructies hoe je de gordijnen moet opmeten is het ons gelukt gordijnen te bestellen. Nadat ik de bestelling had geplaatst ging alles in vlot tempo en hadden we ze snel in huis. Tijdens het proces word je goed geïnformeerd over de status van je bestelling, super dus. En bedankt voor de babyspeeltjes, hartstikke leuk!

Fantastische customer service & mooie kwaliteit gordijnen

Zowel voor het plaatsen van de bestelling, als erna (ik had per ongeluk de lengtemaat van de gordijnrail voor breedte opgegeven terwijl ik een specifiek totale maat in gedachten had). Jelmer was zeer behulpzaam bij het antwoorden van mijn vragen en het aanpassen van de breedte voor de werkelijke bestelling. Via e-mail werd ik goed op de hoogte gehouden van elk stadium van de productie en wist ik precies wanneer de gordijnen geleverd zouden worden. Een fantastische customer service en het eind resultaat is mooi afgewerkte en hoge kwaliteit gordijnen voor de nieuwe babykamer. Hartelijk dank!

Mooie afgewerkte kindergordijnen!

Super service, goede kwaliteit en ook nog een persoonlijke note met iets extra's bij de verzending. Ga zo door!!

Kon niet beter!

Niks negatiefs te melden. Alles was prima.

overzichtelijke site en prima service

Fijne, overzichtelijke webwinkel waar ook nog sprake is van een persoonlijke benadering. Een aanrader!

Professioneel

Eerste hele goede ervaring met kindergordijnen.nl. Naast een heel mooi gordijn, vind ik de communicatie gedurende het proces heel prettig. Dat je per mail op de hoogte wordt gehouden vannde status vind ik heel prettig. Wordt daarna keurig bezorgd.

Super mooie gordijnen

De gordijnen waren meer dan €100,- goedkoper dan via een lokale winkel, zijn super mooi op maat gemaakt en waren (in de bouwvak) binnen 3 weken geleverd. Wij zijn super tevreden en zouden hier zo weer bestellen!

Top ervaring!

Best superspannend om gordijnen online te kopen, maar door de duidelijke meetinstructies en video’s was alles voor ons duidelijk. Binnen 2 weken konden we de gordijnen voor onze dochter en zoon ophangen. Het resultaat is prachtig en door de extra verduistering worden de kamertjes er goed donker van. de gordijnen zijn mooi gemaakt en van goede kwaliteit. De kinderen zijn er heel blij mee, en wij dus ook:-)

De kamer fleurt er helemaal van op!

Met het ophangen van de fleurige gordijnen, is de grote meisjeskamer van onze dochter helemaal af. Ze staan prachtig! Mooi kwaliteit stof en goed verduisterend. Onze dochter was bij binnenkomst meteen gericht op alle vlinders die op de gordijnen staan. Ze moesten meteen dicht en mochten niet meer open. Omdat de kamer verder rustig is, vallen ze goed op. Ondank dat het lieve zachte kleurtjes zijn. Wij zijn dus erg tevreden! Klein aandachtspuntje. De bellenblaas had een beetje gelekt. Gelukkig zaten de gordijnen in plastic en is het zeepsop niet op de stof gekomen. Het is vooral in de folders en de verpakkingen van de andere cadeautjes getrokken. Dat was wel jammer.

Goede service en schitterend eindresultaat!

Het was best spannend om online een gordijn te bestellen en zelf alles in te meten. We hebben daarom diverse keren contact gehad met Jelmer, om zeker te zijn dat het goed zou gaan. Hij hielp ons heel goed en reageerde heel snel op onze mailtjes. Het bestelde gordijn was binnen twee weken geleverd en is echt heel mooi afgewerkt. En na het gordijn te hebben opgehangen bleek de maat ook perfect! De babykamer is nu echt af! Bedankt Jelmer! Ook voor de leuke extra's bij de levering!

Zeer snelle en vriendelijke service

Het bestellen van de gordijnen is zo eenvoudig! Ze waren veel sneller geleverd dan dat ik had verwacht. Sterker nog ze waren mooi op tijd voor de verjaardag van een van mijn neefjes. De kleintjes waren er beiden zo blij mee! De gordijnen zijn van mooie kwaliteit. Ook waren de kleuren van de Hubble gordijn echt prachtig. Ik was eigenlijk verrast en enigszins verbaasd hoe mooi de kleuren waren en hoe scherp alles was geprint op de stof. En als kers op de taart hebben de kleintjes ook nog een wat leuke cadeautjes gehad als extraatje. Zo lief en attent! Gordijnenwinkel is echt een aanrader. Ontzettend goede, lieve en vriendelijke service

Ik ben van A tot Z uitstekend goed geholpen.

Tijdens het uitzoeken van de gordijnen voor de kinderkamer liep ik tegen wat dingetjes aan, waardoor het bestellen van gordijnen steeds uitbleef. Jelmer was zo vriendelijk om mij hierin bij te staan. D.m.v. een videoverbinding keek hij met mij mee en gaf hij mij heel goede adviezen. Alles bij elkaar duurde het aardig lang, maar hij was heel geduldig en nam er echt de tijd voor. Goeie service! Over de gordijnen (Superstar) ben ik meer dan tevreden. Kwaliteit is top! Het maakt de kamer heel gezellig. En ook goed donker. Bedankt Jelmer, voor de prettige samenwerking.

Gordijnen top, maar overbodige extra's

Gordijnen van goede kwaliteit en levering ervan prima. Enige minpunt is de tas met extra spullen, hebben we niet besteld en krijgt mogelijk nog een eerste leven via de kringloop. Suggestie om dat optioneel te maken, sommigen zullen er wellicht blij mee zijn, wij vinden het milieuverspilling.

Snelle service, duidelijke communicatie!

Prima service, de communicatie is heel duidelijk en je hebt snel reactie op vragen. Gordijnen werden netjes bezorgd, ook daar werd duidelijk over gecommuniceerd. Goed ingepakt met een leuke verrassing erbij, super! Kwaliteit van de gordijnen is mooi, netjes afgewerkt. Super tevreden.

Supersnel geleverd, goede kwaliteit en heldere communicatie. En prachtige gordijnen!

Had het niet zo verwacht.

Prima service. Goede toelichting op het meten. Snelle reactie op berichten.

In één woord, GEWELDIG!

We zijn onzeker als het aankomt om iets op internet te kopen, helemaal als het maatwerk betreft. Jelmer heeft ons steeds keurig en geduldig telefonisch te woord gestaan en al onze vragen beantwoord en onze onzekerheid weggenomen. De gordijnen waren binnen 10 dagen bezorgd en ze zijn prachtig, mooie stof van goede kwaliteit en netjes gemaakt. Dat laatste beslist, omdat ik zelf gordijnen heb gemaakt en weet hoe gordijnen behoren te worden geconfectioneerd. We kunnen nu iedereen die gordijnen wil aanraden dat bij jullie te bestellen op internet. Jelmer nogmaals bedankt! Ageeth en George uit Zutphen

Via internet bestellen was ik eerst nog al sceptisch over maar zelf inmeten via hun aanwijzingen kan het niet mis gaan prima en zeer netjes afgeleverd doe het de volgende keer weer zo

Prima service!

We waren al heel tevreden met de mooie gordijnen en service; maar na een ongelukje met een van de gordijnen hebben we pas echt kunnen profiteren van de uitstekende service en klantvriendelijkheid. Echt een aanrader voor je kindergordijnen!

Snelle levering en goede kwaliteit

Wij hebben nu drie keer gordijnen besteld en zijn zeer tevreden. Snellere levering dan verwacht, goede kwaliteit en er zaten ook nog wat leuke cadeautjes bij. Aanrader!

Ik had zelf ondanks de goede opmeet-adviezen een typefout gemaakt, waardoor de gordijnen te kort waren. Ondanks dat het mijn fout was, werd meteen zowel meelevend als dienstverlenend gereageerd en had ik heel snel de gordijnen in de goede maat in huis voor een fijne prijs.

Goede communicatie en uitstekende kwaliteit

Nu al meerdere gordijnen besteld, steeds tevreden. Kwaliteit is super en goede communicatie wat betreft bestel proces. De verduisterende gordijnen doen dat ook echt en houden warmte tegen in de zomer.