Mooie gordijnen, snel en netjes afgeleverd.

Wij hebben de gordijnen ontvangen en zijn heel tevreden , zowel over de kwaliteit als over de manier dat ze afgeleverd/ verpakt zijn. De gordijnen zijn heel netjes afgewerkt en we waren gecharmeerd van het cadeautje dat erbij zat. Heel attent, dank je wel hiervoor.

Uitstekende service, prachtige kwaliteit

Overzichtelijke website met veel keuze aan leuke gordijnen, stofstalen kunnen bestellen om thuis de gordijnen ook te kunnen beoordelen op kwaliteit, daarna in ongeveer 2 weken de gordijnen met hangend vervoer thuis laten bezorgen, ze zijn prachtig geworden! Voldoen helemaal aan wat we ervan verwacht hadden.

Snelle service,mooi resultaat

Een aantal weken geleden heb ik gordijntjes besteld voor de babykamer. Mijn schoonmoeder stelde eerst voor zelf de gordijnen op maat te maken en zelf plooien in de gordijnen te maken. Toen bleek dat deze service heel voordelig werd aangeboden op kindergordijnen.nl zelf, hebben we voor deze optie gekozen. Met een mooi professioneel resultaat. We zijn er erg blij mee. De gordijnen zien er mooi uit.

Mooie gordijnen

Duurt even, maar dan heb je ook wat. De gordijnen zijn erg mooi en netjes afgewerkt.

Super service! Ik was vergeten een roede erbij te bestellen en vroeg of ik deze alsnog kon nee bestellen, zodat ik niet tweemaal de bezorgkosten zou hoeven te betalen. Dat was geen probleem! Ik kreeg ook direct dezelfde dag een terugkoppeling hierover van Jelmer. Echt top! Gordijnen zijn van hele mooie kwaliteit en hangen echt perfect.

De gordijnen zien er geweldig mooi uit en zijn super netjes afgewerkt.

Zeer klantvriendelijk

Fijne webwinkel! Vandaag stofstalen ontvangen. Prachtige kleuren en mooie stoffen. Jelmer denkt op een prettige manier mee!

Prima gordijnen

Snelle levering, nette afwerking, leuk cadeautje bij de levering. Helaas kunnen we nu in coronatijd niet echt in de winkels op zoek naar mooie gordijnen, maar deze site is een prima alternatief!

perfect

Heel verrast toen ik de doos open deed door de kleine attenties voor mijn kleinzoon. Als de kinderkamer klaar is zal ik een foto sturen. Groetjes een trotse oma

Top, snel, keurige gordijnen en alles volgens afspraak

Deze leverancier barst van de positiviteit, vanaf de eerste klik op de website tot aan de levering aan huis gebeurt met een glimlach. Zo wil je het gewoon! En in deze tijd van corona wordt er naast correcte communicatie ook nog eens op tijd geleverd.

Goede kwaliteit gordijnen

Voor de kinderen nieuwe gordijnen besteld. Makkelijk te bestellen en ook de uitleg van het op en inmeten is erg duidelijk. Gordijnen zijn ook van goede kwaliteit en zijn netjes afgewerkt. Zeker een aanbeveling!

Prachtige gordijnen voor babykamer

Mooi afgewerkte gordijnen die in uitstekende staat zijn geleverd. Goede communicatie over levering.

Mooi gordijnen, maat klopt perfect dankzij de meethulp van de site! Status van de bestelling steeds duidelijk, erg fijn! Heel blij met de service en het eindproduct!!

Niets dan lof

Online stoffering op maat is lastig. Gelukkig is het mogelijk om een staaltje te bestellen. De meetinstructies die meegeleverd worden zijn duidelijk. En dit alles binnen enkele weken op maat gemaakt en geleverd. En als kers op de taart zaten er nog leuke kleine kadootjes bij voor mijn zoontje.

Ontzettend tevreden! De gordijnen zijn van een super kwaliteit en zoals afgebeeld. Voldoen geheel aan onze wensen. Prettige communicatie en nette aflevering. Een aanrader!

Mooie gordijnen en op tijd geleverd

De gordijnen staan mooi. Klantvriendelijk. Ik werd meteen teruggebeld over de vraag wanneer de embrases zouden komen. Deze waren iets vertraagd door de kerst.

Duurzaam stof en schoon afwerkt

Beslist een aanrader ook in sevice als dat nodig mocht blijken.

Het is beslist een aanrader. Als je met een probleem zit denkt hij met je mee en komt met de goedkoopste oplossing voor jou. Alles is mogelijk en niets is te veel gevraagd. Prima verzorgd allemaal. Henk.

Super fijne service en snelle levering

Naar aanleiding van de proefstalen de gordijnen besteld. Heel fijn om via de email op de hoogte te worden gehouden van de status van de bestelling en uiteindelijk de levering. De gordijnen zien er erg mooi uit en konden gelijk worden opgehangen. En wat een leuk attentie voor de kinderen! Een tasje met allemaal kleine cadeautjes en een kussentje voor beiden. Wij zijn super tevreden.

Top service, mooie gordijnen

Naar aanleiding van bestelde stalen een keuze gemaakt. Eenvoudig op te meten en in te voeren via website; zeer handig voor de niet gordijnen-kenner ;-) Vervolgens bleek de levering niet binnen gestelde termijn plaats te kunnen vinden vanwege fout in stof; een mail hierover in het weekend werd direct beantwoord. Uiteindelijk was de levering 1-2 weken verlaat, dit werd ruim gecompenseerd! De gordijnen zijn volledig naar wens en fraai afgewerkt. Kortom: mooie gordijnen, top service! Altijd weer!!

Uistekend

Heel mooie gordijnen, super service en heel fijn dat er zo wordt meegedacht. Ben echt heel tevreden!

Erg blij met de geleverde gordijnen. Mooie kwaliteit. De foto's van de website komen overeen met wat je krijgt. Levering snel en netjes verpakt. Gemakkelijk zelf op te meten met de instructie video.

Mooie gordijnen, keurig gemaakt, snelle en goede service!

Mijn dochter is erg blij met haar nieuwe gordijnen. De stof is mooi, ze ze zijn voorzien van verduistering en keurig gemaakt. Daarnaast zijn ze kreukvrij geleverd dus konden wij ze direct ophangen. Mijn dochter werd ook nog verblijd met een leuke attentie en een kussentje, hartstikke leuk! Kortom, zeer tevreden klanten!

Super mooi, en precies passend op maat

De communicatie met Gordijnenwinkel.nl verloopt zeer prettig en snel. Het opmeetproces is heel duidelijk uitgelegd op de website. De gordijnen passen perfect. Heel goede levering, je weet precies wanneer de gordijnen geleverd worden. Zou het zo weer doen!

Prachtige gordijnen!

Mooie kwaliteit gordijnen met een snelle service. Binnen 2 weken had ik de op maat gemaakte gordijnen thuis en er zat ook nog een lief cadeautje bij voor mijn dochter.