Zorgvuldige service

Vanaf het moment van bestelling word je regelmatig op de hoogte gehouden van het proces. Ze zijn goed bereikbaar per telefoon voor vragen. Mooie gordijnen geleverd!

Super mooie leuke vrolijke gordijnen

Zeer klantvriendelijk

Erg vakkundig, vriendelijk en zeer snel geholpen. En ook nog eens voor een hele schappelijke prijs.

Fijne ervaring met attentie!

De informatie over de levering was ruim voldoende. Op tijd en volledig. De gordijnen zijn precies op maat gemaakt en er is rekening gehouden met het patroon. Dus het is erg mooi geworden. Er zaten nog kleine attenties bij de levering, dus dat was ook nog eens een leuke verrassing!

Fantastische gordijnen en topservice!

Wat zijn er veel gordijnen om uit te kiezen, en wat gaat dat op een makkelijke, fijne manier op de website. De gordijnen kwamen ook nog eens eerder dan verwacht, ook dat was uiteraard heel fijn. De levering ging keurig, de communicatie was prettig, er zaten een paar kleine attenties bij die ons extra blij maakten en de gordijnen zijn prachtig!

Prima service en keurig genaaid

Gordijnen voor onze zoon besteld. Keurig genaaid en ruim op tijd geleverd. Ook de kleine verrassingen vielen goed in de smaak bij onze zoon. Heel attent. Bedankt.

Kindergordijnen.nl is voor mij echt top

Kindergordijnen.nl heeft prachtige producten die keurig en kindvriendelijk met een presentje worden afgeleverd. Onze babykamer is er echt prachtig van geworden. De meterprijs en de uiteindelijke totaalprijs verschillen enorm maar de gordijnen zijn het meer dan waard.

Prachtig gordijn

Paar jaar geleden ook al heel tevreden met een ander gordijn voor de babykamer. Nu voor de peuterkamer gelijk weer hier een mooi gordijn uitgezocht. Het aanbod is erg groot en de stoffen zijn prachtig. Daarnaast worden er duidelijke meetinstructies gegeven, maat van de gordijnen zijn dan ook precies goed. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Binnen twee weken bij ons thuis geleverd. Prima service!

Veel keuze en goede service

Voor twee kinderkamers gordijnen laten maken. 1 van de stoffen was helaas niet (voldoende) meer op voorraad. Toen uit het grote aanbod andere stof gekozen, alsnog heel mooi geworden. Netjes en snel opgelost en uitgevoerd!

Zeer tevreden, snel geleverd.

Binnen 2 weken geleverd en zeer tevreden. Er zaten zelfs nog allerlei geschenken bij in de doos. Het gordijn past ook perfect.

Goede service met een leuke verrassing

Wij kwamen bij Kindergordijnen.nl middels een zoekmachine. Na het bekijken van de instructiefilmpjes was het opmeten van het gordijn zo geregeld en de bestelling even snel geplaatst. Boven verwachting kwam het gordijn al binnen 2 weken en werden wij verrast met de leuke extra's die bij de levering zaten. Wij zijn zeer blij met het resultaat en komen in de toekomst zeker terug bij kindergordijnen.nl. + goede service + duidelijke instructies + leuke verrassing - verduisteringspercentage niet duidelijk aangegeven. Wij hebben daardoor gekozen voor een extra voering.

Excellent

Zeer snelle levering, makkelijk site om te bestellen. Zeer mooi gemaakt

Dik tevreden!

Hallo team van kindergordijnen Opnieuw zijn we dik tevreden. Na het ontvangen van de gordijnen voor de babykamer hebben we meteen besloten om ook nieuwe gordijnen te bestellen voor onze dochter. Mooie prinsessen gordijnen pronken nu op haar kamertje. Ze zijn netjes gemaakt en de kleuren kloppen precies. We zijn er heel blij mee. Tineke en Geert van Leeuwen.

Alleen maar positief!

Het hele proces van bestellen tot en met aflevering was keurig. Aan mijn verzoek de gordijnen ivm vakantie later te versturen is keurig voldaan. De afwerking is wederom keurig en mijn kleindochter was bijzonder blij met de kadootjes die in de doos waren gestopt!

SUPER tevreden!

Zo af en toe schrijf ik een recensie maar zeker niet bij elke uitnodiging. Voor deze webwinkel maak ik daar graag even tijd voor, temeer omdat deze enthousiaste webwinkelier ook veel tijd voor ons heeft genomen. We hebben na het ontvangen van een proefstukje het beoogde gordijn besteld. Het is voor de beide kamers het gordijn Woodfriends geworden, een gordijn met een mooi schattig patroon met vosjes, beren en egeltjes. heel schattig. Nu, binnen twee weken zijn onze kinderkamers voorzien van prachtige en mooi gemaakte gordijnen. In één woord TOP! Ook namens onze kinderen Bedankt!!!

Mooie gordijnen en snelle levering

Gordijnen voor de babykamer besteld. Gordijnen zien er goed uit en zijn snel geleverd. Bij levering hingen de gordijnen netjes en er zat een leuke attentie bij het pakket.

prachtige gordijn, duidelijke informatie, snelle levering

Goede kwaliteit gordijn, die zelfs er mooier uitziet dan in de foto op de website, duidelijke informatie betreft de levering. Zorgvuldig, snel en op tijd geleverd en een leuke verrassing daarbij voor mijn dochter )

Snelle levering, mooie gordijnen!

Onze gordijnen met een levertijd van 3 weken werden in minder dan 2 weken geleverd! Ze zien er heel mooi uit, de verduisterende stof zit er netjes achter en onze dochter vindt ze prachtig. Ze maken haar nieuwe kamer helemaal af.

Very satisfied

job well done, fast, punctual, good delivery with care. very nice curtains for children and good material

In èèn woord TOP!

Het hele proces van begin tot eind was super georganiseerd. Vragen werden snel en accuraat beantwoord, bestellen was duidelijk en eenvoudig, de gordijnen zijn fantastisch van kwaliteit en heel mooi gemaakt. Jullie hebben er een bijzonder tevreden klant bij. We bestellen binnenkort bij Gordijnenwinkel.nl de gordijnen voor onze woonkamer. Nogmaals Bedankt!

Bijzonder goede (meet)uitleg en vriendelijke geholpen

Enorm veel stoffen en patronen. Vriendelijk geholpen en goede tips gekregen. Top service. Ze hangen prachtig en kant en klaar geleverd is ook kant en klaar.

een nette en duidelijke service

De communicatie verliep erg goed Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Ik zou adviseren om proefstalen te bestellen, want de stoffen zien er qua kleur en patroon toch anders uit in het echt dan vanaf een scherm. Het zijn mooie gordijnen en ze zijn netjes gemaakt. De gordijnen zijn niet goedkoop, maar dan heb je wel echt een unieke stof. Ik heb ze 100% verduisterend laten maken. Daardoor is het gordijn dikker en zwaarder, maar ik ben er zeker blij mee.

Het patroon valt erg tegen.

Het gordijn is prachtig gemaakt, maar de foto waarop ik mijn keuze heb gemaakt lijkt totaal niet op de stof die ik heb gekregen. Op de foto is een lichte stof te zien met geel en blauw en wit. De stof die ik heb gekregen is heel somber. Heel jammer, het is nl heel duur en ben erg teleurgesteld.

Beste Liesbeth, Het spijt ons te moeten horen dat de kleuren in de stof tegenvallen. Ik zie dat voorafgaand aan de bestelling geen knipstaal/sample is aangevraagd. Dat is jammer, temeer omdat de kosten daarvan met een bestelling van gordijnen in mindering kunnen worden gebracht. We hebben met verschillende mensen en beeldschermen de stof vergeleken met de foto op onze site en besloten de foto te laten zoals hij is. Op sommige "goedkope" tablets of smartphones worden de kleuren helderder en kleurrijker weergegeven dan die werkelijkheid is. Onze tip is daarom: Bestel eerst een knipstaal/sample om teleurstellingen te voorkomen. Knipstaal/sample's voor 16:00uur besteld gaan dezelfde dag nog op de post en worden over het algemeen de volgende dag al bezorgd.

Prettig!!!

Jelmer leren kennen na verwijzing door een persoonlijk styliste voor ons nieuwe huis, Fijn geslaagd! Onze dochter wil eigenlijk dezelfde gordijnen. Als extra service mocht ik al meerder malen restjes stof halen voor mijn lessen in het onderwijs! Heel blij mee!

Zeer goede kwaliteit stof en afwerking en is eenvoudig op te hangen.

Service gericht: extra vragen om advies werden persoonlijk gegeven. De gordijnen werden op maat kreukvrij en goed verpakt geleverd. Rails en gordijnen waren eenvoudig te bevestigen en op te hangen. De stof en afwerking is zeer goed van kwaliteit. We zijn er enorm blij mee, ook met de bijpassende kussentjes! Verkoopt u ook dekbedovertrekken in dezelfde print?