Mooie stof en goede kwaliteit

We zijn heel tevreden over onze bestelling. De gordijnen zijn gevoerd met verduisterende stof en vallen mooi. Doordat de gordijnen hangend werden vervoerd, ontvingen we ze vrijwel kreukvrij. Top!

Prachtige gordijnen!

Prima instructies op de website hoe de gordijnen dienen worden opgemeten en gordijnen hangen perfect! Goede en snelle service via telefoon indien je vragen hebt. Heel blij met onze nieuwe babykamer gordijnen!

Ik ben erg klantvriendelijk geholpen en heb goede kwaliteit stof ontvangen!

Ik ben erg vriendelijk en netjes geholpen. Snelle levering, en goede kwaliteit stof. Zeker een aanrader!

Super leuke shopervaring met prachtig eindresultaat

Wat een goede, wat mij betreft allesomvattende, site voor kindergordijnen. De keuze is reuze :) De service is top (snel en accuraat) en het eindresultaat geweldig. Aanrader!

Duidelijke communicatie én verzorgde aflevering van gordijnen

De mails met stand van zaken, was erg leuk. De keurige aflevering van de mooie gordijnen was nog fijner. Dank voor alles:)

Topperdetop!!

Prachtig mooie gordijnen thuis bezorgd gekregen. Ze hangen super mooi! Mooie kwaliteit stof! Volledig verduisterend gekozen en de kamer is dan ook echt helemaal donker (terwijl het witte gordijnen zijn). De gordijn hangt in een nis en is na telefonisch overleg perfect op maat gemaakt. Boven, onder, links en rechts precies passend waardoor ook daar geen kiertjes licht. Netjes ingepakt met een autootje en stiften voor onze kleine man. Ook die is heel blij met zijn beestjes gordijnen. Onze ervaring met kindergordijnen.nl kan niet meer stuk, ik raad het iedereen aan.

Prachtige gordijnen, keurig afgewerkt!

De service was netjes en je werd goed op de hoogte gehouden van de stappen. Ook het zelf opmeten is goed uitgelegd. De gordijnen zijn prachtig en mooi afgewerkt! We zijn er heel blij mee!🥰😃

Prima service. Gordijnen keurig genaaid en netjes op tijd geleverd.

2de x besteld bij kindergordijnen.nl Veel keus, leuke stoffen en de gordijnen hangen er echt netjes bij!

Klantvriendelijk en goede service, ook 5 jaar na dato

5 jaar geleden gordijnen gekocht. Nu 1 haakje kapot. 1 belletje en krijg haakje kosteloos opgestuurd. Dat vind ik echt service, top!

Heel tevreden. Snelle service, mooie gordijnen!

We hebben net voor de 3e keer gordijnen besteld voor de kinderkamers. Iedere keer erg tevreden. De gordijnen zijn snel geleverd, ze zijn keurig op maat en de kleuren zijn mooi en lijken goed op de foto's op de website. Online bestellen (op telefoon) gaat ook eenvoudig. Tevreden klanten hier dus.

Overzichtelijke website en snelle levering

De website is overzichtelijk en duidelijk. makkelijk een bestelling te plaatsen. Tussentijds word je goed op de hoogte gehouden waar in het bestelproces de gordijnen zich bevinden en wanneer ze bezorgd gaan worden. Fijne service en ontzettend goede kwaliteit gordijnen.

Mooie kwaliteit en goede service

De gordijnen zijn van mooie kwaliteit en geheel volgens verwachting. De aflevering was netjes en met een leuke attentie. Levering vond precies binnen 2 weken plaats en tussendoor kregen we updates over de status. Het was het geld daarom waard. Een ander pluspunt zijn de meetinstructies voor de gordijnen op de website.

Opnieuw een bestelling waard!

Weken geleden voor het eerst gordijnen besteld voor slaapkamer zoontje en deze waren bij binnrnkomst helemaal wat we verwacht hadden, geweldig. Dus nu kamer van dochter aan de beurt was opnieuw een bestelling gedaan en wederom prachtige gordijnen en volledig tevreden. Bedankt voor de snelle service! Mariska

Super service en mooi resultaat

Iets langere levertijd vanwege een foutje in de stof, maar door de uitstekende communicatie was het wachten niet zo erg. De gordijnen voor de kamer van ons zoontje werden netjes verpakt geleverd en zijn mooi afgewerkt. Ze zien er super uit.

Duidelijk, snel, net en professioneel

Kindergordijnen heeft een uitgebreid assortiment aan stoffen en een hele duidelijke website voor bestellingen. Gordijn was net afgewerkt en heel snel geleverd! Hartelijk bedankt.

Beste team van Kindergordijnen, We hebben eerder al vaker gordijnen online besteld, en daar was dan is er altijd wel iets wat niet in orde was. Of de maat klopte niet of een verkeerde plooi met ook nog een vlek in de stof. We hebben zelf een online winkel daardoor weten we dat het niet altijd makkelijk is om alles goed te laten verlopen, zeker als het een op maat gemaakt product betreft. Bij kindergordijnen en later bij gordijnenwinkel hebben we echt fantastische gordijnen gekregen. echt superblij mee! We weten hoe belangrijk een positieve recensie is, dus team kindergordijnen en gordijnenwinkel, bij deze! We zijn erg tevreden en komen zeker terug zodra er weer gordijnen nodig zijn. Ook bedankt voor het fijne contact en de snelle reacties op al onze vragen Met vriendelijke groet Fam. Geurts Gerry, Corrie, Bas en Evelien

TOP! Super gordijnen, super verzorgd! Echt TOP!!

Na het bestellen van de gordijnen werden we per mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Bij het uitpakken van de gordijnen maakte onze zoon niet alleen een vreugdesprong in verband met de gordijnen maar hij vond het super super leuk dat er ook nog een paar cadeautjes voor hem met de bestelling mee gestuurd werden. De gordijnen passen perfect en zijn van prima kwaliteit. Alles ziet er goed uit. Hier ga ik zeker nog eens gordijnen voor de kids bestellen.

Goede levering en uitstekend op maat gemaakt!!!

Wij zijn zeer tevreden. De gordijnen zijn goed op maat gemaakt, netjes verpakt en geleverd!!!

De klant is koning

Kindergordijnen.nl levert snel, heeft een uitstekende service en het eindproduct is kwalitatief gezien uitstekend. Tevens hebben ze een zeer uitgebreide collectie, dus voor iedereen wat wils.

Uitstekend!!

Prachtige, hoge kwaliteit gordijnen voor de kamer van onze dochter ontvangen; tevens de bijbehorende kussentjes erbij besteld wat een mooi geheel maakt! De werkwijze van Kindergordijnen.nl is fantastisch; van alle verschillende stadia in het orderproces ontvang je een e-mail zodat je precies weet wat de status is. Daarnaast doneren ze ook nog het geld dat je betaalt voor de stalen aan KiKa, hoe waardevol is dat! Ik heb alleen maar lof over deze organisatie!

Super service en top gordijnen!

Goede communicatie van begin tot eind. Zelfs toen ik belde om de levering even uit te stellen werd ik gelijk geholpen en was het geen probleem. Gordijnen werden hangend geleverd waardoor ze erg netjes waren en gelijk opgehangen konden worden. Als verrassing zaten er zelfs meerdere kadootjes bij voor de kinderen. Echt te gek!

Prachtige gordijnen

Tussentijdse status bericht ontvangen is heel prettig. Jammer dat er geen account gemaakt kan worden zodat je zelf je bestelling kan volgen. Aflevering van de prachtige gordijnen ging keurig op tijd door transmission.

Mooie gordijnen voor onze kleine meid.

2 jaar geleden bestelden we gordijnen met vlindertjes voor ons eerste dochtertje. Toen we begonnen aan de inrichting van de kamer van onze 2de schat hebben we dan ook niet getwijfeld en opnieuw gordijnen besteld bij kindergordijnen.nl. Ook nu zijn we zeer tevreden.

prachtige gordijnen

helemaal zoals ik in mijn hoofd had voor mijn zoontje. prachtige stof en echt verduisterend. zoonlief is heel erg blij met de planeten gordijnen

Goede service en kwaliteit

Goede service van begin tot eind. Eerst proefstukje besteld, die ontvingen we snel incl twee proefstukjes voor verduistering. Na de goede meet uitleg op de website de gordijnen besteld. Keurig op tijd binnen twee weken ontvangen. Via hangend vervoer gedaan, zodat de gordijnen in goede staat binnen kwamen. Zelfs een klein cadeautje gekregen voor de kleine (gordijnen waren voor de babykamer). Mooi genaaid en het past perfect! Kortom; top service, goede kwaliteit!