Uitstekend!

Super! Heel tevreden! Gordijnen worden zeer proper geleverd en kunnen onmiddellijk opgehangen worden! Ook de kleine cadeautjes voor onze dochter waren een aangename verassing. Zeker een aanrader!

Mooie gordijnen, veel keus, goede service

Al meerdere keren bestelling gedaan en altijd tevreden. Soms was er wat vertraging door omstandigheden maar dit werd altijd goed gecommuniceerd. Mooie kwaliteit leuke gordijnen!

De is dé winkel voor prachtige gordijnen en goed advies!

Ik was op zoek naar mooie moderne gordijnen voor de kamer. Deze heb ik gevonden bij de GordijnenWinkel. Omdat ik twijfelde tussen twee gordijnen heb ik proefstukjes gevraagd. Jelmer heeft mij daarna goed advies gegeven nadat ik een foto van mijn kamer had opgestuurd. En het resultaat is geweldig. Mooie kwaliteit en het staat zo verschrikkelijk mooi. Dank voor de goede begeleiding en het fantastische resultaat.

Goede kwaliteit en erg mooi afgewerkt

Een ruim gesorteerde winkel met leuke gordijnstoffen. De prijs/kwaliteit is zeer goed en de gordijnen zijn mooi gemaakt. Ook het bestellen gaat dankzij de meetinstructies gemakkelijk. En lukt het niet dan heb je snel telefonisch contact voor hulp. Kortgezegd, in alle facetten een topwinkel!

Snel geleverd, mooie gordijnen, goede afwerking

Duidelijke website, eerst proefstaaltje, erna gordijnen besteld. Goede maat, leuke stof, netjes afgewerkt en compleet geleverd met haken. Verrassend dat de reststof meegeleverd werd, waarmee ik nog een rugkussen kan bekleden.

Enorm goede ervaring

Hele leuke gordijnen van goede kwaliteit. Nog eerder bezorgd dan verwacht. Er zat zelfs een kleinigheidje voor mijn kinderen bij, heel attent. Ik ga hier zeker vaker iets bestellen.

Mooie kwaliteit

De gordijnen hebben een goede kwaliteit en zijn mooi afgewerkt. De levering was oké. Bedankt aan de klantendienst die heel snel op mails antwoordde.

Goede service en verliefd op deze originele bahykamer gordijntjes

Overal gezocht naar originele babykamer gordijntjes, nergens te vinden. Op kindergordijnen.nl is enorm veel keuze. Wij hebben deze bijpassende Nijntjes gordijnen gevonden en zijn er helemaal weg van! Even spannend met opmeten maar er staat een super handig filmpje op de site zodat je eigenlijk geen fouten kunt maken. De gordijnen zijn keurig gebracht met hangend vervoer en dat al binnen 1,5 week! Verder kregen we steeds een mailtje met de status zodat we precies wisten hoe en wat. Heel fijn! Top service!

Perfect product

Mooie gordijnen, snelle levering!

Super mooie stoffen, gemakkelijk zelf op te meten en goede service

Ideaal voor wie originele gordijnen wilt, zonder te sukkelen om het zelf te maken.

unieke webwinkel waar wij meteen vonden wat we al lang zochten.

Voor onze woonkamer waren we al heel lang op zoek naar een voor ons interieur geschikte klassieke gordijnstof. Bij jullie vonden we meerdere waaruit we konden kiezen. Het is de gordijnstof Leonardo geworden. Van A tot Z perfect geregeld, met supermooie gordijnen als eindresultaat. Bedankt team Gordijnenwinkel! Yvonne en Wim Broer

Mooie kwaliteit, goede service!

Het bestelde gordijn is van mooie kwaliteit en netjes op maat gemaakt. Super tevreden!

Goede service, mooie gordijnen. Duidelijke instructies voor het maatnemen. Heldere communicatie over de status van de gordijnen. Gordijnen precies op maat.

Mooie gordijnen, snelle levering.

Wat mij opviel is de zeer ruime keuze in kindergordijnen. De gordijnen voor de babykamer zien er precies uit als op de foto van de website. De levertijd was sneller dan verwacht, binnen enkele dagen waren de gordijnen klaar en afgeleverd.

Hele nette service en kwaliteit

Goede kwaliteit gordijnen, veel keuze, previes gevonden wat we zochten. Leveringstermijn was zoals van te voren aangegeven, werd netjes hangend vervoerd en geleverd in nette kledinghoes.

Heel tevreden

Duidelijke aanwijzingen over hoe te meten en het resultaat is perfect. Mooie kwaliteit en keurige bezorging.

Ik ben zeer tevreden over het gordijn

Op zoek naar een gordijn op maat gemaakt kwam ik op kindergordijnen.nl. Daar vond ik een ruim assortiment. De uitleg voor het opmeten van het gordijn was helder, de bestelwijze duidelijk. Binnen een redelijke termijn had ik het gordijn in huis. Tussentijds werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Ik ben erg tevreden over het resultaat: een mooi, passend verduisterend gordijn voor de kamer van mijn dochter!

Vlekkeloos

Mijn ervaring met Kindergordijnen.nl is helemaal prima. Gordijnen makkelijk uit te zoeken en samen te stellen op site, bestelling eenvoudig en kwamen tijdig en in goede conditie thuis aan. Helemaal goed!

Mooie gordijnen, goede communicatie/service

Vandaag hebben wij onze gordijnen binnen gehad (Albani met semi-verduistering). Ik vond ze gelijk al mooi, maar de blik van mijn dochtertje was helemaal geweldig:) ze stond stralend te springen in haar nieuwe kamertje. We zijn erg tevreden met de communicatie over het proces en de gordijnen! Bedankt kindergordijnen.nl!

Great!

Excellent online store with superior quality and service

Heel tevreden.

Drie keer gordijnen besteld. Alle keren snel geleverd en precies zoals we besteld hadden. Heel tevreden.

Mooie gordijnen, vlotte levering

Wij zijn zeer tevreden met de gordijnen voor de baby kamer! De gordijnen zijn netjes gemaakt en vlot geleverd. De proefstaaltjes met de bijgeleverde verduisteringsstof staaltjes gaven een goed beeld van hoe het gordijn er uit zou komen te zien. Al met al een top service!

De grote keuze op de website, de heldere uitleg, de levering, alsook de kwaliteit van de gordijnen en het gemak om ze op te hangen... Van alles zeer tevreden! Het gordijn fleurt onze kinderkamer helemaal op :-). Een website om te onthouden voor de toekomst.

Super service van Jelmer

De inbetweengordijnen die ik heb besteld zijn in één woord geweldig. Precies zoals ik mij had voorgesteld. Ik ben bij heel veel winkels geweest maar kon niet slagen. Ik ben heel blij dat ik deze site heb ontdekt. Ga zo door, ook hoe jij, Jelmer, de klant benaderd.

Geweldig! Wat een service!

We hebben gordijnen voor de babykamer besteld. Bij binnenkomst bleek er een klein gaatje in de verduistering te zitten. Na enig mailcontact stond kindergordijnen.nl erop het te herstellen. Het gordijn werd op een door ons gekozen dag opgehaald en na 1 week hadden we een nieuw gordijn binnen. Klassewerk. De gordijnen zijn mooi op maat en passen goed.