Veel keuze, mooie gordijnen. Goede service en snelle afhandeling. Dank!

Zeer goede service en prachtig eindresultaat

Zeer prettig en klantvriendelijk telefonisch en email contact. Bij eerste aanvraag van staaltjes, waren deze na week nog niet ontvangen. Gebeld en direct nieuwe opgestuurd. De volgende dag ontvangen. Staaltjes keurig verzorgd met voldoende informatie om definitieve keuze te maken. Bestelproces heel gebruikersvriendelijk. Gordijnen heel netjes verpakt en hangend vervoerd. Kwaliteit van de gordijnen heel mooi! De kindergordijnen waren voor de verjaardag van ons dochtertje. We hadden dit aangegeven bij bestelproces om de gordijnen wel tijdig te hebben. Bij ontvangst van de gordijnen was er een bijpassend sierkussentje als cadeautje voor ons dochtertje bij gedaan! Fantastisch!!

Goede service en een erg mooi en kwalitatief eindproduct.

Ontzettend blij met de nieuwe kindergordijnen! Heel mooi afgewerkt en keurig verzonden. Hartstikke bedankt, complimenten!

Goede kwaliteit en service, super tevreden

Veel keuze aan gordijnstoffen, uiteindelijk een hele leuke stof uitgekozen voor de babykamer en gordijnen op maat laten maken. Het bestelformulier was duidelijk en de gordijnen zijn binnen twee weken thuis afgeleverd met hangend transport waardoor de gordijnen zo goed als kreukvrij waren, we hoefden ze alleen nog maar aan de rails te hangen. We zijn heel erg tevreden met het resultaat. Leuke bijkomstigheid zijn de cadeautjes die er als verrassing bij zaten.

super mooie gordijnen

Hallo, Mooie website enorm veel keuze Makkelijk bestellen alles wordt duidelijk uitgelegd. Gordijnen ontvangen op hanger en gelijk opgehangen dit alles zonder kreuk erin Mooie kwaliteit mooi gemaakt Dit was alweer de vierde keer voor een bestelling en ben erg tevreden. De vijfde bestelling zal beslist dan ook weer hier zijn.

Fijne service

Goede service Snelle communicatie Vlotte levering Tevreden dochter :)

Prachtige gordijnen!

Mooie gordijnen, snel geleverd en goede kwaliteit!

Op website veel mooier van kleur

Keukengordijnen eat cake besteld en vandaag ontvangen.de gordijnen zijn mooi en prima gemaakt.alleen de kleur kwam niet overeen met de kleur op mijn samsu g tablet.daar was de achtergrond wit en de print helder van kleur.het gordijn is e hter cremekleurig.dit schijnt echter ook aan mijn tablet te kunnen liggen. Altijd een knipstaal bestellen dus,had ik ook moeten doen.nu de gordijnen hangen ben ik er toch erg blij mee.

Beste Marijke, We hebben de stof bij verschillende beeldschermen gehouden en geconstateerd dat de kleuren prima worden weergegeven. Het is inderdaad jammer dat u niet eerst een knipstaal/Sample heeft aangevraagd, temeer omdat deze kosten bij een bestelling van gordijnen in mindering kunnen worden gebracht. U gaf aan de gordijnen te hebben bekeken op een Samsung tablet. Het is bekend dat dit merk de kleuren niet natuurgetrouw weergeeft, de kleuren worden feller weergegeven dan ze werkelijk zijn. We wilden graag samen met u kijken naar oplossing bijv. een alternatief, een vergoeding o.i.d. In ons telefoongesprek gaf u aan niet open te staan voor welke oplossing dan ook. Hierdoor wordt uw recensie door ons als onrechtvaardig ervaren. Team GordijnenWinkel.nl

Goede service en informatievoorziening!

Positief!

Het materiaal, hoe het gemaakt is, de service, vriendelijkheid. De levering. Alles perfect

goede service

Op zoek naar een klein stukje stof voor een mondkapje, dit voor een paw petrol fan. Zomaar kosteloos ter beschikking gesteld. Bedankt voor de goede service en de snelle levering!

Mooie gordijnen voor mijn zoon en super snelle levering

Als zeer prettig binnen 1.5 week had ik de gordijnen binnen die ik had besteld. En ze zien er mooi afgewerkt uit

Gewoon heel goed

Heel goede zaak. Het bestellen ging makkelijk en op mijn vraag kreeg ik snel antwoord. De gordijnen zijn heel erg mooi gemaakt, zeer tevreden. Onze zoon was erg blij met de cadeautjes die erbij geleverd werden.

Top product en service

lang geleden dat ik zo blij verrast ben door de kwaliteit van een bestelling en vooral ook de manier van communiceren. Super!

Prachtige gordijnen & vriendelijke service

Prachtige gordijnen De grodijnen van pip waren iets doffer dan op de foto maar toch wel prachtig

Prachtig en echt leuke print voor dit gordijn

Prima gordijn. Helemaal weg van de leuke print. Goed verduisterend..netjes afgewerkt afmetingen kloppen. Levering status was goed met de mails te volgen. Ondanks dat wij niet kozen voor hangend verzenden kwam het netjes in een doos binnen en zag je geen kreuken of iets.

Zeer tevreden, met juiste service!

Er is meer dan ruime keus, de site geeft heel goed aan hoe je meten mag en hoe ze berekenen. Alles is in 1 oogopslag goed terug te vinden. Ook de levering houden ze je stapsgewijs op de hoogte! Levering was ook zeer vlot. We zullen in de toekomst zeker hier terug komen!

Zo mooi en snel

Het gordijnen zijn prettig. De kleur is perfect voor mijn kozijn. Makkelijk en snel process.

Voor herhaling vatbaar

Contact is fijn; levering ook. Duurde alleen wel lang, voordat bericht kwam dat ze gordijnen klaar waren. Ruim 3 weken.

Goede uitleg, geduld en service

Ik ben helemaal tevreden

Het bestellen op maat ging heel eenvoudig. Goed afgewerkt. Op tijd geleverd.

Gordijnen overtreffen de verwachting; de snelheid van de levering, de kwaliteit-prijsverhouding is helemaal prima in orde en de gordijnen zijn vakkundig gemaakt. Ik ben er heel blij mee!

Prachtige gordijnen

Prachtige gordijnen , leuk design , mooie stof en heel snelle levertijd. En leuk cadeautje voor mijn kleinkinderen !

Snelle levering, nette updates over het bestelproces, uitstekende gordijnen en leuke cadeautjes voor de kids in de doos! Hier zou ik zo weer bestellen!

Mooie gordijnen, super service

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst en weer prima verzorgd. De gordijnen zijn mooi van stof en goede kwaliteit. De service is top. Bij vragen krijg je snel reactie. Komen hier vast nog wel een keer terug.