Mooie gordijnen, super service

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst en weer prima verzorgd. De gordijnen zijn mooi van stof en goede kwaliteit. De service is top. Bij vragen krijg je snel reactie. Komen hier vast nog wel een keer terug.

Een all round goede ervaring!

Van het eerste blik op de website was ik al verkocht! Dan de grote keuze, jeetje, maar gelukkig 3 proefstalen besteld. Proefstalen snel geleverd! Mijn keus gemaakt en in hele eenvoudig stappen waren mijn gordijnen besteld. Na drie weken wachten kwam mijn gordijnen met hangend vervoer. Super super blij met mijn nieuwe slaapkamer gordijnen. Dank je.

Ruime keus uit mooie gordijnen en uitvoering naar verwachting.

De keuze was reuze en voor onze kinderen moeilijk om een keus te maken. De uitleg over het opmeten is volledig duidelijk. Alle keuzes die gemaakt kunnen worden in de uitvoering van de gordijnen ook. Wat heel mooi is is de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden over je bestelling. Het is helemaal duidelijk hoe ver je bestelling is en voordat je zelf bedenkt dat wel een update zou willen krijgen volgt er een mail in je mailbox. Bedankt!

Prachtige gordijnen, de lengte week helaas wel af van de doorgegeven maten

Prima materiaal, nette afwerking, leuke prints, contact en levering ook goed, bij ons week helaas de lengtemaat wel af dus het was niet in een keer goed. Na melding hiervan zijn de gordijnen meteen kosteloos opgehaald, aangepast en weer afgeleverd, dus uiteindelijk genieten we nu van prachtige kindergordijnen.

Alles was perfect!

Prachtige gordijnen, mooie kwaliteit, snel (en kreukvrij!)geleverd. Helemaal blij!

Super service en kwaliteit

Wat een TOPservice! Wat een goede kwaliteit! Snelle en zeer nette levering en een kleinigheidje wat de service helemaal af maakt, leuk! Zeker een aanrader, zeer tevreden!

Prachtige kwaliteit gecombineerd met goede service!

Elke stap van proefstaaltjes tot levering was makkelijk en duidelijk. Veel mogelijkheden en extra opties worden geboden. Goede en snelle service met prettige communicatie. Kortom een zeer goede ervaring met een topbedrijf!

prima service en kwaliteit

Gewoon Super! Top kwaliteit gordijnen die mooi zijn afgewerkt

Het bestellen verliep goed. Tussentijds goed geïnformeerd over de status van onze bestelling. En ook nog eens goed en verzorgd verstuurd! Gewoon top!

prachtige gordijnen en persoonlijke service

Ik heb nu twee keer gordijnen besteld bij KinderGordijnen.nl. Ze zijn allebei heel mooi. Netjes gemaakt en mooie stoffen. De gordijnen zijn goed vervoerd, zonder kreukels aangekomen. Helaas was bij de tweede bestelling de stof toch niet op voorraad. Ik ben tijdig gebeld en ik heb een andere stof uitgezocht in overleg. Uiteindelijk had ik ook toen binnen 3 weken een mooi gordijn hangen.

Duidelijke website. Gordijn ziet er precies uit zoals op het plaatje. Bestelmodus gaat snel. Communicatie over het proces is helder en de gordijnen zijn keurig afgeleverd met een leuk cadeautje voor mijn dochtertje.

Mooi gordijn met een snelle levering en goede service!

Wij zijn heel blij met het mooie gordijn voor op de kinderkamer. Gordijnstof Woodfriends past goed in ons thema van natuur en bergen. Het bestellen was heel simpel en goed te doen met de instructies die bij het knipstaaltje geleverd waren. Zo ook om de keuze in verduistering uit te proberen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en het hangend leveren was goed verzorgd. Kortom, erg tevreden met onze bestelling!

Goede snelle levering, alles netjes afgewerkt

Mijn dochter is er heel blij mee en ze verduisteren prima.

Snelle levering, mooi resultaat

Super goeie ervaring!

Wat een mooie gordijnen, goede service, een heel leuk tasje met spulletjes voor de kinderen (dat is echt niet nodig maar des te leuker) en hele vriendelijke mensen als je belt om iets te vragen. Wij raden kindergordijnen.nl aan iedereen aan!

Professioneel bedrijf, zeer tevreden

De site en bestellen was prettig. Kleurstaal was er ook snel en fijn dat dat kon. Zeer snel geleverd en de gordijnen waren dubbel verpakt om vuil en stof te voorkomen. Top !

Mooie afgewerkte gordijnen, prima levering

Al hoewel de gordijnen nog niet hangen omdat het een cadeau is voor mijn dochter en schoonzoon zien de gordijnen er prima en mooi afgewerkt uit en was de levering snel en werd er duidelijk over gecomuniceerd.

Zeer positief, snelle levering, goede kwaliteit

De informatie op de website is duidelijk. Bij de stalen die ik had opgevraagd kreeg ik een extra staal dat erop leek: er werd meegedacht, service! Je kunt ervoor kiezen het bedrag voor de stalen te doneren aan KiKa of te verrekenen met je bestelling. Bestellen gaat eenvoudig en eenmaal besteld komen er geen overbodige mails maar word je waar nodig op de hoogte gehouden. De levertijd is kort voor gordijnen: twee weken, zoals beloofd. Keurig hangend bezorgd, goede kwaliteit en afwerking en als klap op de vuurpijl allerlei kleinigheidjes bij de bestelling. Ik ben zeer positief en wilde dat ik al mijn gordijnen hier had besteld!

Prachtige gordijnen, snel geleverd!

Keurig genaaid, goed op maat. We zijn er blij mee.

Super tevreden

Superleuke gordijntjes besteld voor de babykamer! Stevige (zware) stof, goed verduisterend (zelfs met de lichte kleur gordijnen), mooie kwaliteit. Ben goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus en levering. Ze zijn netjes geleverd in een heus aan een hanger. En er zat nog een leuke verrassing bij de gordijntjes voor de baby, super attent! En SUPER blij met de gordijntjes! Enige kleine minpuntje is dat het niet overal even netjes is gestikt. Maar dat zie je alleen als je er met je neus bovenop staat (zoals met ophangen...). Klein detail. Helemaal gelukkig nu ze hangen!

Alweer mooie gordijnen en super service

Vragen worden netjes en snel beantwoord. Continue updates van de status van de order en snel geleverd. Mooie gordijnen en m’n zoontje is er super blij mee.

De gordijnen zijn echt prachtig gemaakt.

De berichtgeving over het proces van maken van de gordijnen is duidelijk en interessant. De verzending was vlot. De kwaliteit van de stof en het resultaat van de afwerking is echt uitstekend.

zeer tevreden

Betaalbaar en een persoonlijke service. Je eord fijn op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Super gordijnen!

Ik ben heel blij met de gemaakte gordijnen. De levering was vrij snel en het uitpakken van de doos was ook een feestje!

Super goede service en prachtige gordijnen

Goede site, veel keuze en snelle levering. Mijn dochter is helemaal blij ook met alle cadeautjes die ze erbij kreeg