Prima kwaliteit en netjes afgewerkt

De uitgekozen gordijnen keurig op tijd afgeleverd. Prima kwaliteit en netjes afgewerkt. Goed verpakt verzonden.

Prachtige gordijnen. Onze kids zijn er erg blij mee. Mooie opdruk en en volledig verduisterend. Tijdens het wachten op de gordijnen werden we goed op de hoogte gehouden.

Van bestelling tot en met levering alles helemaal oké!

Hele duidelijke meetinstructie op de site. Na orderplaatsing steeds per mail goed op de hoogte gehouden van voortgang. De gordijnstof is heel mooi en de gordijnen passen precies. Ik ben er ontzettend blij mee.

Goede service en goed contact.

We kwamen de website tegen toen we zochten voor gordijnen voor de babykamer. Zelf opgemeten. Maar ik kwam er achter dat ik een meet fout had gemaakt na het indienen van de bestelling. Via de mail snel contact en goede service. Vandaag de gordijnen in ontvangst mogen nemen. Zien er erg netjes uit. En ze passen perfect! Wij zijn er erg blij mee!

Goede service en mooie gordijnen

Mooie gordijnen geleverd van goede kwaliteit en super makkelijk te bestellen via hun duidelijke website

Mooie gordijnen, goede service

De gordijnen waren precies zoals omschreven en zoals op de foto. Het was mooi gemaakt en netjes geleverd. Heel erg blij mee. Al meerdere keren iets besteld en altijd tevreden!

mooie gordijnen en keurige levering

mooie en leuke gordijnen voor de kinderkamer. Keurig geleverd

Zeer goede service!!.

Vriendelijk en meedenkend. Mooie kwaliteit gordijnen.

Super met een extra plus

Ik had een gordijn nodig in een speciale vorm. Overal tevergeefs gezocht, maar kindergordijnen.nl was het na een paar mailtjes geregeld. Snel en persoonlijk contact. En bovendien een product van prima kwaliteit. Daarnaast verdient Jelmer pluspunten vanwege problemen met de vervoerder, waar Jelmer zelf heeft gezorgd dat het gordijn toch nog binnen redelijke tijd bezorgd werd. Ik kan het zeker aanraden en zal waarschijnlijk vaker iets bestellen hier.

Geweldige gordijnen, zeer goede service

De gordijnen zijn van geweldige kwaliteit. Jelmer is heel behulpzaam bij het opmeten en staat altijd klaar voor vragen. Bij de levering zaten ook nog leuke speeltjes voor onze dochter, heel attent!

Mooie gordijnen van goede kwaliteit

Mooie gordijnen van goede kwaliteit. Gekozen voor de half-verduisterende variant, prefect! Moeten wel even uithangen ivm de geur. Bezorging ook prima en nog leuk speelgoed erbij.

We hadden eerder bij jullie moeten bestellen.

Na enkele slechte ervaringen bij gordijnenshops is zijn we uitermate tevreden over deze gordijnenwinkel. Mooie collectie en perfect volgens wens gemaakt. Buitengewoon eerste klas!

Mooie gordijnen prima service

Ook leuk dat er een kussentje bij zat sls extra

Uitstekend op elk vlak.

Ik kan deze Gordijnenwinkel absoluut aanraden. Wij hebben al meerdere gordijnen naar tevredenheid ontvangen. Op zoek naar gordijnen konden we nergens slagen. Bij deze shop hebben ze echt heel veel gordijnen die je verder nergens tegenkomt. Ook het persoonlijke contact is heel prettig. Binnenkort gaan we hier voor onze bovenverdieping gordijnen uitzoeken. Groetjes Marenthe Ubbergen

Prachtige gordijnen en uitstekende service

Voor de slaapkamer van ons dochtertje heb ik uren online gezocht naar passende gordijnen. Nergens iets gevonden wat naar onze zin was. Bij Kindergordijnen zagen we prachtige gordijnen. Eerst een staaltje besteld en daarna met een mooie kortingsactie de definitieve bestelling geplaatst. Deze werd binnen 2 weken geleverd, keurig op maat gemaakt. Kortom, we zijn zeer tevreden met het resultaat!

Prachtige gordijnen voor onze babykamer

Heel prettig om de stalen in huis te hebben om echt te kunnen kijken hoe het staat en dit bedrag terug te krijgen bij de bestelling van de gordijnen. Vervolgens fijn bestelsysteem op de website en supersnelle levering (veel sneller nog dan in eerste instantie aangegeven). Ze hangen prachtig, onze kleine meid kan komen..!

Super alles volgens afspraak

Wij waren op zoek naar Safari gordijnen voor Onze kinderkamer. Heel Wat zaken af geweest maar nergens keuze. Tot wij dit op internet tegen kwamen. Super veel keuze.kunt het zo gek niet bedenken of het is er. En netjes volgens afspraak geleverd. We bestellen hier zeker nog een keertje. Zeker een aanrader

Allereerst bij bestellen stalen kregen we een extra vergelijkbare staal mee gestuurd. Mede daardoor was de keuze snel gemaakt. Er zat een duidelijke handleiding bij hoe de gordijnen in te meten. we werden via de mail goed op de hoogte gehouden van status van de bestelling en keurig thuis ontvangen. Heel blij mee! En dochter was ook blij met het kleinigheidje wat voor haar erbij geleverd werd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Het verkrijgen van stalen op voorhand is een plus. Inclusief dat bij bestelling van de gordijnen de kost hiervan in rekening wordt gebracht! Het volledige process duurde slechts enkele weken zoals beloofd en de kwaliteit is zeer goed.

Goede kwaliteit, uitstekend naaiwerk en snel geleverd

Goede kwaliteit, uitstekend naaiwerk en snel geleverd

Topservice en prachtige kwaliteit

Een prachtige kwaliteit gordijnen! Ook onze zoon is helemaal in zijn nopjes met de gordijnen. Na een klein foutje in de levering is dit direct dubbel en dwars rechtgezet.

Zeer goede service

Vriendelijk en snel geholpen. 'S avonds al heel snel reactie via de WhatsApp chatfunctie gekregen en uitgebreid van goede informatie en adviezen voorzien. Top dus! Nu uitzien naar de gordijnstof om vervolgens mooie gordijntjes te maken voor de slaapkamer van ons dochtertje :-)

Vlot en netjes.

Mooie gordijnen, vlot en netjes geleverd.

prima service, geweldige gordijnen.

De kwalitiet stof is uitstekend, en het duurde helemaal niet zo lang om te bestellen. We was een klein tasje met een kleurplaat en vliegtuigjes die mijn kinderen (en man) heel erg leuk vinden, en de extra kussentjes vielen ook erg in de smaak. (ik weet niet of dit gebruikelijk is) De extra stof is ook handig om te kijken hoe de stof reageerd of de wasmachine.

Veel stoffen om uit te kiezen

Een groot assortiment, ook met motieven en niet alleen effen stoffen. Bestellen ging gemakkelijk en de communicatie was prettig.

van Echtenstraat 43 7902 EL Hoogeveen

0528 235810