Gordijnen van topkwaliteit met uitstekende service

Wij zijn zeer tevreden over onze aangekocht gordijnen. De kwaliteit en verduistering zijn heel goed, alsook de afwerking. Daarnaast hadden wij enkele maanden na onze aankoop een accessoire die niet meer goed werkte. Kindergordijnen.nl maakte hier geen probleem van en stuurde gratis een vervangend stukje op.

Gordijnen besteld voor de babykamer. En wat past het goed bij het thema. De gordijn zijn van goede en mooie kwaliteit. Bezorging was ook snel. Heel erg blij mee.

Wederom super ervaring!

Inmiddels onze 2e bestelling bij kindergordijnen en wederom erg tevreden! Maten kloppen precies en de kwaliteit is erg mooi. De website is ook erg gebruiksvriendelijk. Goede updates over de bestelling en de kleine verrassing in de doos wordt erg gewaardeerd door de kids :-)

Gordijnen ontvangen keurig op een haak, uitgepakt en opgehangen. Goede service,mooi op maat gemaakt, Helemaal naar wens.

Prachtige boerderij gordijnen

Geweldig. Precies zoals gewenst. Goede kwaliteit, kleuren katoen. Juiste maat, mooi afgewerkt. Uitpakken en ophangen. Echt een aanrader.

Top gordijnen. Is precies wat op de site aangegeven stond.

Ook netjes afgeleverd op een hanger.

Top shop!

Afgelopen week ontvingen wij het gordijn. Het is helemaal naar wens en erg mooi! Daarbij waren we onder de indruk van jullie werkwijze; zelden zo’n goede webwinkel tegengekomen, alle hulde! Servicegericht, vlot, persoonlijk bereikbaar, leuke keuzemogelijkheden en perfect gemaakt. Ook nog eens zorgvuldig verpakt en bezorgd. We weten jullie te vinden als er weer eens iets nodig is! Monica, Amsterdam

Goede kwaliteit, vlotte levering

Gordijnen binnen 2 weken binnengekregen. Geleverd zoals besteld, gordijnen zijn van zware kwaliteit en geen verschil met de proefstaal. Zeer tevreden!

mooie gordijnen. goed aangeleverd

tevredene over de aankoop

Mooie vitrages

De vitrages waren hangend bezorgt netjes afgewerkt en gesorteerd naar de maten die ik besteld had alles was op de juiste maat gemaakt het enige min puntje was dat ze een week later hadden bezorgd maar dat vond ik niet erg door deze mooie resultaat.

Heel erg goed

Door de vakantieperiode bij het atelier (die wij niet verwacht hadden..) en daarna onze eigen vakantie, waren onze gordijnen later klaar dan verwacht en zouden ze bezorgd worden, precies in onze vakantie. In goed overleg met Jelmer van GordijnenWinkel is alles toch goed gekomen. Heel veel respect voor de aanpak en wijze van communiceren! Prima site, met duidelijke uitleg over hoe de maat te nemen. En een heel breed assortiment. Zeker een aanbeveler!

Heel blij met de mooie gordijnen voor de baby kamer.

Prima informatie over h eet gordijn.

Veel keuze, makkelijk aangeven, op tijd de informatie en prima bezorgd. Het hangt mooi voor het raam

prachtige kleuren en perfect gemaakt

Opmeten ging heel goed met de aanwijzingen op de site en de gordijnen zijn snel en netjes gemaakt. Leuk dat er een kussentje en nog een lap stof meegezonden is.

Heel mooi en top service!

Een paar jaar geleden kindergordijnen voor de babykamer besteld en heel blij mee. Nu voor alle slaapkamers in onze nieuwe woning gordijnen besteld. Heel erg blij mee, goede kwaliteit, snelle levering en top service. Een vlekje in een van de gordijnen is gratis geprobeerd te verwijderen. Toen dit niet lukte een nieuwe gekregen!

Erg mooie gordijnen. Door foutje (van mij?) 4 stuks gekregen ipv 2. Dit is gratis hersteld. Top service. Zal hier zeker nogmaals bestellen.

Weer zeer tevreden!

In 2018 al gordijnen bij deze partij besteld en was destijds heel te spreken over de kwaliteit. Dus nu weer gordijnen voor een andere kamer besteld, en zeer blij met mijn keuze. Kleur is zoals aangegeven en kwaliteit is goed!

Super leuke dino gordijnen

Hartstikke leuke vrolijke gordijnen. Snel geleverd met wat leuke dino kadootjes erbij. Kind extra blij en wij daardoor ook :) echt 100% verduisterend zijn ze niet maar helemaal prima.

Een haakje was kwijtgeraakt met het wassen van de gordijnen. Dit gemeld en ik kreeg direct kosteloos nieuwe haakjes toegestuurd.

Terug kerende klant!!

Zéér mooie gordijnen afmeting goed en snelle service en goede advies kunnen geven. Mijn 1ste bestelling was rose gordijnen met zilveren sterretjes en nu voor de tweede keer besteld lichtgroene gordijnen met auto's erop. Zéér mooie en fijne stof. Zéér tevreden!!

Snelle levering en goede service

Kindergordijnen.nl zit bij ons in de buurt, ik wilde even kijken naar de stof die ik mooi vond. Ik mocht langs komen om het te bekijken. De bestelde gordijnen waren snel klaar, een hele fijne service en goed overleg! Een echte aanrader!

Ongelooflijk mooi kindergordijn

Kindergordijn “cats” is zo mooi. Design geweldig mooi. Het gordijn is zo goed gemaakt, het kan niet beter. Binnen de gestelde tijd bezorgd, ook de aflevering is niet te overtreffen. Werkelijk alles is perfect.

Eenvoudige bestelling en snelle levering, goede kwaliteit stof.

Gordijnen werden binnen levertermijn bezorgd, keurig verpakt. Bestaan uit mooie kwaliteit stof.

Prima ervaring

Voor de tweede keer dat wij gordijnen besteld hebben voor kinderkamer, erg leuk! Veel keus. Nadat je besteld hebt wordt je goed op de hoogte gehouden van het proces. Goed verpakt thuis bezorgd met ook nog een leuke attentie erbij.

Vakwerk

Moeilijk om In-betweens te kiezen. Ik koos de wat donkere skyfall en testte het eerst uit op twee smalle ramen. Vind het beter dan vitrage maar deze nemen ook veel licht in huis weg. Maar zo prachtig en 's avonds enorm warm en knus. Dus ook voor de grote ramen besteld maar die blijven overdag open. Goed gemaakt, snel en goed geleverd met een gratis kussentje in de stof en de beste tip: heb geduld, ze moeten twee weekjes uithangen, met de dag worden ze mooier. MEET GOED OP!