Vriendelijk, snelle service, prima prijs

Zeer ruime keus, duidelijke uitleg. Gordijnen sneller klaar. Heel mooi gemaakt, precies op maat en hangen perfect.

supermooie gordijnen

precies ials ik ze besteld had kon ze gelijk ophangen

Na de bestelling had ik de gordijnen ruim binnen de 14 dagen in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en een dag voor de bezorging gebeld. Ik ben erg blij met het eindresultaat. De gordijnen zijn mooi geworden.

Wat een prachtige gordijnen!!

In mijn zoektocht naar gordijnen in Engelse stijl met bloemmotieven vond ik in de winkels niet wat ik zocht. Het waren effen gordijnen en dan vaak wit, crème of grijs. Tenslotte kwam ik op jullie site terecht en vond ik precies wat ik zocht. Ik kreeg heel snel de stofstaal, bestelde de gordijnen en die werden keurig op tijd bezorgd. Mijn complimenten!! Iets heel anders: in jullie bericht staat: weekelijks. Dat moet zijn: wekelijks. Helaas val ik over spellingfouten.

TOP gordijn

van bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden prachtige stof, fijne afwerking, leuke kleine attentie mijn dochters zijn dol van het eenhoorn gordijn dat licht geeft in het donker :) mijn volgende gordijn komt gegarandeerd terug van KinderGordijnen.nl

Mooie gordijnen snel geleverd

Mooie gordijnen welke snel geleverd zijn. Keurig verpakt. Stof ziet er exact uit zoals op de site weergegeven. Helaas zelf een domme fout gemaakt en de afmetingen met bestellen omgedraaid. Nu zijn we aan het sparen om ze nogmaals met de juiste maatvoering te kunnen bestellen.

Goede service, prachtig gordijn

Bijzonder tevreden, hier bestellen we zeker nog eens. Hoge kwaliteit gordijnen!

Goede zorg voor de gordijnen

Ik heb voor de slaapkamer van mijn dochter gordijnen besteld. De stof is zoals het op de foto is. Het filmpje met uitleg hoe je zelf de maat van de gordijnen moet opnemen is erg handig en vooral duidelijk. Hierdoor passen de gordijnen goed. De berichten over de status van het gordijn is ook fijn. Ik ben enthousiast en tevreden over deze site en zal er zeker nog eens bestellen en vooral aanraden bij anderen.

Fantastisch!

Inhale ordered two curtains from this website! Very easy since they adjust the size accordingly. Great quality and quick delivery! Top!

Pereckt

Lever tijd was eerder dan gepland Ik was zelf niet thuis maar het werd tien 2 dagen later bezorgt prima verlopen

Mooie kindergordijnen

Mooie kindergordijnen voor mijn zoontje. Hij is er super blij mee. Kwaliteit is netjes en verzorgd. Snel geleverd! We hebben de totaal verduisterende versie genomen en die doen het super goed. Het enige wat een minpuntje is is wanneer de bestelling verstuurd wordt dan is er wel een tracker. Maar je kan niet aangeven als het die dag(deel) niet uitkomt. Ik denk alleen dat dit lastig te veranderen is.

Na het lezen van jullie bericht hebben we contact opgenomen en de bestaande gordijnen gemaakt in de afmetingen zoals eigenlijk bedoeld was. Service van KinderGordijnen en GordijnenWinkel.nl

WAUW

Gordijnen prachtig gemaakt, patroon loopt mooi door. Complimenten voor de mensen van het naaiatelier. Ook handig zijn de meetinstructies.

Ongeloofelijk tevreden

Ben ongelooflijk tevreden met mijn nieuwe gordijnen :-) Perfect op patroon genaaid, alle spulletjes voor de wave apart verpakt en genummerd. Tevens erg onder de indruk dat mijn vraag via WhatsApp zo snel beantwoord werd en dat het atelier zelfs belde om te vragen of de opgegeven maten strak of met wave aangegeven waren. Super bedankt allemaal :-)

Het was even spannend, maar het resultaat is fantastisch

Het was even spannend om via internet gordijnen te bestellen. Je weet nooit of het goed gaat en hoe het eruit komt te zien. Een bestelling via kindergordijnen.nl kan ik iedereen aanraden: - De website is erg duidelijk en intuïtief. Het zoeken naar patronen gaat snel en de keuzes voor maatvoering, type gordijn en extra opties zijn helder beschreven. - Het leveren van knipstaaltjes is een uitstekende service. Je krijgt niet alleen de echte stof toegestuurd, maar ook de opties voor verduistering. Het bedrag van de knipstaaltjes kan je terugkrijgen bij de daadwerkelijke bestelling of doneren aan Kika. - Zoals het hoort, weet je al vòòr het invullen van je persoonlijke gegevens hoeveel de bestelling in totaal gaat kosten. Geen verborgen extra kosten tijdens het daadwerkelijk plaatsen van de bestelling. - Zeer informatief is het Youtube filmpje waarin wordt getoond hoe de bestelling wordt afgehandeld en op welke manier de gordijnen worden gemaakt. Dat zouden meer webwinkels moeten doen. - Ik, en natuurijk mijn dochter, zijn zeer te spreken over het resultaat. De oude gordijnen eraf, nieuwe erop, en het paste meteen perfect. Alles is netjes afgewerkt. - En niet te vergeten: Er zat een hele leuke attentie bij voor de kinderen. Erg attent!

We waren op zoek naar een leuk kindergordijn voor op de babykamer. Na fysiek wat winkels te zijn afgegaan op internet kindergordijnen.nl tegen gekomen. We hebben eerst een staaltje besteld en die werd al keurig geleverd met ook evt opties tot verduisteren. Super! Daarna de keuze gemaakt en met goede uitleg wat bij het staaltje zat het gordijn ingemeten. Binnen twee weken werd deze geleverd en hangt hij nu super leuk in onze babykamer. Helemaal verliefd!

Goede kwaliteit en snelle levering

Met de duidelijke meetinstructie makkelijk en snel een bestelling kunnen plaatsen. De levertijd zou ca. 2 weken zijn, maar ik had mijn bestelling al sneller binnen. Deze zat keurig verpakt, met voor de kinderen ook nog een kleine, leuke attentie erbij. Ook per mail steeds goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling en levering. De gordijnen zelf zijn keurig en netjes gemaakt. Daar waar de stof ophield (middenin de print) is keurig de stiknaad zo aansluitend verwerkt dat de print netjes doorloopt. Mooie kwaliteit stof. Zeer tevreden!

Goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding

Er wordt goed meegedacht over de situatie en daarbij is goed rekening gehouden met onze wensen. Nuchter advies en uitstekende service.

Uitstekende service en kwalitatief prachtige gordijnen, aanrader!

Voor de tweede keer gordijnen besteld op kindergordijnen.nl en wederom prachtige gordijnen! Keurig op maat gemaakt en mooie kwaliteit! Veel keuze, duidelijke bestel instructies en nette levering. Kortom zeer tevreden!!

Alles klopte!

Fijne winkel

Veel verschillende mooie stofjes. Goede kwaliteit. Goede service.

Snel geleverd en prachtig

Prachtige gordijnen voor babykamer met schapjes, mooie afwerking.

Erg mooie gordijnen perfect afgewerkt

Gordijnen zien er super uit, de afwerking is erg netjes en ze passen goed.

Precies de kleuren zoals op de website!

Ik had eerst een staal besteld omdat kleuren vaak tegenvallen maar de kleuren waren echt helder. Kwaliteit van het naaiwerk is uitstekend.

nu woon ik als man alleen maar met het mooiste keukenraam van de hel straat met dit prachtige gordij

onervaren met welk soort raambekleding dan ook, maar dankzij de duidelijke site hangt er nu een perfect en vrolijk keukengordijn, blij mee .

Is behulpzaam en denkt mee,

Hielp ons prima bij een kleine reparatie van een gordijnrail. Is plezierig en duidelijk in de communicatie.

van Echtenstraat 43 7902 EL Hoogeveen

0528 235810