Van bestelling tot levering alles dik in orde.

Ik had een dringende bestelling en er diende nog een aantal zaken afgestemd te worden. Dit is zeer vlot gegaan en de communicatie verliep perfect. De datum van verzending werd gerespecteerd en de levering is vlekkeloos verlopen. Een dikke pluim.

Dag Rita, Ontzettend bedankt voor deze mooie woorden en de dikke pluim :) Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goede kwaliteit,voor een goede prijs!

Snelle service en levering.

Beste Wino, Wat een prachtige review. Daar zijn we blij mee! Veel plezier met de Doppers en we helpen je in de toekomst graag nog eens. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Mooi resultaat

Eenmaal besteld, zeer vlotte verwerking en snel bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Greet, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de shoppers. Bedankt voor het plaatsen van deze review. We staan graag een volgende keer weer voor u klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Everything was great!

The whole process was quick and easy and done very professionally.

Hello Karina, Thank you very much for this excellent review. We're happy to hear this! Let us know if we can help you another time. Kind regards, Julia | Greengiving

Vlot bereikbaar, snelle service, mooi product!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Sofie, Dank voor het plaatsen van deze mooie review. Veel plezier met de zakjes met bloembollen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Julia | Greengiving

Pennen zijn mooi gedrukt!

Snelle levering & support, ons logo is er netjes op gedrukt en de pennen schrijven fijn!

Beste Johanna, Bedankt voor het plaatsen van deze geweldige review. Veel plezier met de pennen en we helpen je graag de volgende keer weer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Vlotte service en contact

jullie mensen zijn steeds accuraat en behulpzaam Kunnen jullie mijn mailadres aanpassen naar [email protected]? Alvast bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Monique, Bedankt voor deze mooie woorden. Goed om te horen! We hebben het mailadres voor u aangepast. Alvast veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Super behulpzaam

Meerdere keren wilde ik mijn ontwerp aanpassen, geen enkel probleem. Telkens kreeg ik vriendelijk hulp en een nieuwe offerte! Sorry klantvriendelijk

Beste Robert, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen we ons best voor! Veel plezier met het groeipapier en we helpen je graag nog eens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Mooie doppers, snelle service!

Mooie doppers, snelle service!

Dag Chiana, Super om te horen! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. We wensen je veel plezier met de doppers. Fijne dag en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Vanaf de eerste moment is Laura zeer behulpzaam! Ze beantwoord snel mailtjes en geen enkele vraag is teveel :-) We werden ook heel goed op de hoogte gehouden wanneer onze bestelling in productie ging en wanneer deze werd verzonden. We hebben hier nu al 2 bestellingen geplaatst en het zullen zeker niet de laatste zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Inneke, Hartelijk bedankt voor deze prachtige woorden! We zijn blij om te horen dat u zo fijn geholpen bent door onze collega's. Veel plezier met de katoenen tassen. We staan de volgende keer graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Duurzame relatiegeschenken in een handomdraai

Op eenvoudige wijze te bestellen relatiegeschenken die ook nog duurzaam zijn. Communicatie verloopt prettig en snel. Producten zijn keurig verstuurd en de kwaliteit is hoog. Zeer tevreden.

Hoi Esther, Fijn om te horen! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Geniet van de Tony's en we staan graag een volgende keer weer voor je klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Prettig contact, snelle reactie op onze vraag en daarna snelle levering!

Al zoekend naar nieuwe relatiegeschenken kwamen we online bij Greengiving terecht waarna er heel snel op onze vragen werd gereageerd. Vervolgens ontvingen we razendsnel een offerte en is het bestelde inmiddels ook geleverd met onze logo's op het artikel. De communicatie was uitermate prettig en de service dus ook!

Dag Ger, Super! Bedankt voor deze mooie woorden over onze service. Daar doen we ons best voor! Veel plezier met het Mikado-spel en we helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

helemaal ok

Goeie ondersteuning bij bestelling vlotte afhandeling heel tijdige levering voor herhaling vatbaar...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Carine, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed om te horen dat je zo positief bent over onze service! Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Efficient, reliable

Great communication/services. The only aspect we would have appreciated is if you had verified whether the USBs were functional. Out of the 320 pieces, 8 USBs are not working.

Dear Dominikos, Thank you for your review and your feedback. My colleague Eduard contacted you to find a solution for this. Wishing you a great day! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Excellent service and good product

We received great personal help with preparing the needed files for our personalized text in the correct format.

Dear Nicoline, Thank you very much for this excellent review. We're happy to hear all this! Hope to help you again some other time. Kind regards, Jeanine | Greengiving

Mooi product!

Doppers laten maken met logo en gepersonaliseerd per werknemer. Snelle levering en goede kwaliteit.

Beste Johan, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Jullie hebben me echt ‘ont-zorgd’ !

Ik kwam er zelf niet lekker uit: de keuze op jullie website is reuze, mijn budget heel beperkt en mijn wensen legio. Maar jullie begeleidden en hielpen me erg goed, en vlot ook, zowel aan de telefoon als via de mail. Ik ben er erg blij mee!

Beste Monique, Hartelijk dank voor deze mooie woorden, goed om te horen! Veel plezier met de Tony repen. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle en goede opvolging en levereing

Een zeer goede en snelle opvolging tot en met de levering. De producten zelf zijn dan ook A-OK!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en producten. Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Swift delivery, extensive range of items available

Some of the items in our order were received a little scratched, and no box were damaged. This may have been an oversight at production level. Overall, we are happy with the order.

Dear Christina, Thanks for this review and your feedback. We will keep this in mind for the future. Hope to help you again some other time! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Goede communicatie, perfecte service en snelle levering!

Goede communicatie, perfecte service en snelle levering!

Beste Juliette, Bedankt voor deze geweldige review. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering, goed contact, vriendelijk personeel

Heel fijn contact gehad met Laura, ze reageert snel en de bestelling werd snel geleverd.

Beste K., Mede namens Laura heel erg bedankt voor deze review! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooie T-shirts, vriendelijke service

Erg blij met de goede kwaliteit T-shirts. De communicatie liep gemakkelijk en aanpassingen konden in goed overleg worden gemaakt.

Beste Ruud, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de T-shirts en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle reactie, snelle levering

Alles perfect gegaan dus daarom deze score.

Beste Ellen, Bedankt voor deze 10, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Graag helpen we je een volgende keer weer. Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Een betrouwbare partner voor duurzame geschenken voor onze medewerkers. Ook netjes alleen met karton verpakt, heel blij mee!

Beste Eveline, Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat jullie blij zijn met onze service en de Doppers. Veel plezier ermee en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering en goede kwaliteit

Beste Natasja, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met de drinkbekers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Bedrijfsgegevens

Plantagelaan 24

3772 MB Barneveld

0342 745 770

[email protected]

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.