Fijne snelle communicatie over en weer

We hadden op korte termijn 10.000 zakjes met zaadjes van Vergeet-me-nietjes nodig. Ze werden netjes op tijd en keurig bedrukt geleverd!

Beste Jeannette, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel plezier met de zaadzakjes en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle, hele prettige service en erg mooi product

Beste Mieke, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen jullie heel veel plezier met de prachtige shoppers. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

klantgericht, snelle service

Snelle service, klant gericht

Beste Suzanne, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Veel plezier met de drinkflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Job de Pater, heeft mij geholpen en een aantal goede voorstellen gedaan om een donateurs campagne voor straat kinderen in Roemenië op te zetten. Dit heeft hij op een prima wijze gedaan met een uitstekende service!

Beste Poppe, Mede namens Job hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de bloembollen en succes met de campagne. Graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Een bedrijf met een Hart met hoofdletter H

Ons kleine nichtje werd prematuur geboren en mocht 35 dagen oud worden. Haar geboortekaartje wilden de ouders oorspronkelijk op groeipapier laten drukken maar dit heeft plaats moeten maken voor een rouwkaartje. Als tante en nonkel wilden we graag in haar herinneringsdoos toch nog een exemplaar van het geboortekaartje steken hoe haar ouders het oorspronkelijk graag wilden. Uiteraard lukt dit niet bij vele bedrijven voor enkele stuks. Maar Greengiving beantwoordde onze mail binnen de minuut en dezelfde dag ging dit nog kosteloos op de post. Dit was hartverwarmend!!! Voor ons is dit een bedrijf met een groot HART met een hoofdletter H!!!!

Beste Katrien, Heel veel dank voor deze mooie en ontroerende woorden! We zijn blij dat we jullie op deze manier, in deze moeilijke en verdrietige situatie, hebben kunnen helpen. Namens het hele team veel sterkte gewenst. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle service en levering. Mooie print!

Beste N, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Klantvriendelijk, snelle service en kwalitatief goed product.

We waren op zoek naar een specifiek soort paraplu als relatiegeschenk. Deze was relatief snel gevonden door de medewerkers van Greengiving. De bedrukking in 2 kleuren is prachtig geworden. We hebben nu een prachtig relatiegeschenk om weg te geven.

Beste Henk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel plezier met de paraplu's en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super kwaliteit maar lange leveringstermijn

Zeer goede opvolging!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Magalie, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling en de feedback. Deze specifieke tassen hebben inderdaad een wat langere levertijd, maar daar kunnen we helaas niet zoveel aan veranderen. Fijn dat jullie tevreden zijn met de kwaliteit en onze service. Heel veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijn bedrijf, snel contact, houden zich aan de afspraak

Wij bestellen hier graag. Direct contact, korte lijnen en goede producten. Afspraak = afspraak

Beste Monique, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat jullie graag bij ons bestellen. Veel plezier met de opladers en graag tot de volgende keer. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

ging iets fout met drukken, werd zelfde dag hersteld, prima service

Beste Peter, Bedankt voor dit mooie cijfer en de review! Excuus voor de fout, fijn dat het goed en snel hersteld werd. Veel plezier met de Doppers en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Topservice!

erg goede communicatie en snelle service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Lot, Bedankt voor de mooie woorden, dat horen we graag! Veel plezier met het groeipapier en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

goeie ervaring

Goeie service en leuke producten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Querine, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Veel plezier met de Doppers en we helpen u graag een volgende keer weer. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Heldere communicatie & fantastische producten!

Vlotte communicatie en proefdruk, wij zijn zeer tevreden met de service en de geleverde producten!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Jasper, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Heel veel plezier met de prachtige Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Supersnelle communicatie én levering

Fijn meegedacht en snelle communicatie.

Beste Marloes, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u zo tevreden bent! Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijn contact en uitstekende service

Bij de bestelling krijg je een mooi proefexemplaar gemaild, dat heb ik zeer gewaardeerd.

Beste Dennis, Bedankt voor dit mooie cijfer en de review! Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Greengiving was zeer flexibel en dacht goed mee!

Op maandag belde ik Greengiving wat de mogelijkheden nog waren voor het leveren van een canvas shopper met opdruk voor donderdag einde dag ... Dit bleek mogelijk! Er werd super meegedacht wat er dan moest gebeuren en over timing. Uiteindelijk was aanleveren van opdruk / logo vertraagd, maar ook dat is opgevangen. Top. En inderdaad, donderdagmiddag was de doos met 100 shoppers op de afleverlocatie. Vrijdag konden we alsnog de groep collega's op onze 'hei-dag' blij maken met een duurzame canvas shopper.

Beste Alette, Hartelijk dank voor deze fantastische review! We wensen jullie collega's veel plezier met de canvas shoppers. Graag helpen we jullie een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel, netjes en meedenkend.

We bestelden laat maar het kon gelukkig allemaal nog geregeld worden, inclusief een eigen wikkel om de chocoladerepen. Er werd meegedacht en afspraken zijn keurig nagekomen. Ook een bericht toen de bestelling 'op de post' ging. Aangenaam verrast!

Beste Angelika, Bedankt voor deze mooie woorden! Fijn dat jullie aangenaam verrast zijn. Veel plezier met de Tony's Chocolonely repen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prijs en prestatie: ok

Simpel: alles volgens afspraak

Beste Ad, Hartelijk dank voor het plaatsen deze review. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

snelle nette levering

we hebben een perfect cadeau gekregen uiteindelijk; voor alle kinderen een stukje groen schoolplein mee naar huis. dank je wel voor de snelle service!

Beste Eefje, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! We wensen jullie leerlingen veel plezier met het groeipapier en helpen jullie graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooie bedrukte pennen

De pennen die ik besteld heb inclusief de bedrukking zijn precies zoals ik in gedachten had. Dank hiervoor. Dit was de eerste keer dat ik hier iets besteld had en deze ervaring is positief.

Beste Pauline, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat de eerste ervaring positief is. Hopelijk volgen er nog meer :) Veel plezier met de pennen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel en vriendelijk

Ik heb relatiegeschenken (pennen) besteld via de email omdat ik wat advies nodig had. Dat ging snel en in goed overleg. Ook toen er nog kleine aanpassingen nodig waren was het contact vlot en vriendelijk.

Beste Carolien, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vlotte samenwerking, mooi resultaat.

Snelle communicatie over de opdracht, snelle levering. Tevreden van het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Koen, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Heel graag gedaan, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met de boompjes! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Een heel fijne en snelle service

Wat een goede service wordt er geleverd. Bij het invullen op de website ben ik telefonisch goed en duidelijk geholpen. De bestelling werd snel geleverd. De doppers met bedrukking zien er super uit. Achteraf bleken wij een naam vergeten door te geven, deze werd meteen voor ons achteraan gestuurd. Heel fijn!

Beste Eef, Hartelijk dank voor deze mooie review, fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Heel snelle service!

Alles was met hen snel geregeld en het geleverd product is van goede kwaliteit.

Goedemorgen Jonny, Bedankt voor het delen van uw goede ervaring! Veel plezier van de mooie duurzame katoenen tassen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Goed product en op tijd geleverd

Beste Carmen, Wat een prachtig cijfer! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.