Snelle, prettige, professionele assistentie

Ik had enkele jaren geleden hier wat mooi soft-tip pennen besteld. Met één mailtje kon ik deze bestelling herhalen, zonder lastige vragen. Uiteindelijk bleek een kleur niet beschikbaar en werd snel een alternatief geboden. De pennen werden snel geleverd. Ik moet er nog meer bekijken, maar bij een of twee pennen stond de schrijftip een beetje scheef, en sprong het binnenste er ook uit. Voor de rest lijkt het prima, kan ook gebeuren voor deze prijs.

Alles moeizaam en absoluut niet duurzaam

Wat wij wilde bestellen was niet op voorraad dus kregen wij een alternatief. Ook goed, maar bleek ook niet op voorraad. Uiteindelijk wel iets gevonden dat op voorraad was. Wij bestelde 40 stuks, bedrukt, maar kregen er 100. Nu willen ze deze terug. Dus nog een keer transport! Oh en het is verzonden vanuit Polen. Ik snap echt niet dat zij zich Greengiving mogen noemen. Het is alles behalve groen/duurzaam.

Jammer van de leveringstermijn ...

Vlotte pre-sales service. Ondanks de bevestiging van de leveringstermijn bij het plaatsen van de bestelling, werd deze achteraf helaas gewijzigd. Hierdoor zouden de goederen pas geleverd worden ná ons evenement. Wij waren dan ook genoodzaakt om de bestelling te annuleren.

Makkelijk bestellen en goede, snelle levering

Makkelijk bestellen en goede, snelle levering

Beste Jouke, Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier met de potloden en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

We hadden de goederen dringend nodig en ze werden 1 week vroeger geleverd dan verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Saskia, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier met de zaadzakjes en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

vlotte service, goed contact, flexibel in het meedenken!

Zoals steeds was de communicatie helder, het resultaat prima en de levering op tijd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Jochen, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super snelle service!

Wij hadden op korte termijn bedrukte waterflessen nodig. Greengiving heeft ontzettend snel gehandeld, binnen een half uur had ik al voorbeelden ontvangen waaruit we een keuze hebben gemaakt. En drie werkdagen later hadden wij de waterflessen in huis.

Beste Candy, Bedankt voor deze fantastische review! Heel veel plezier met de waterflessen en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer goed en professioneel

Snelle service, goede communicatie en blij met mijn Hondenfotoland Doppers.

Beste Saskia, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle service, tevreden

Ik had mijn bestelling voor een bepaalde dag nodig, het is netjes op tijd geleverd en ik werd daarvan goed op de hoogte gehouden. De doosjes zagen er top uit, netjes bedrukt met ons bedrijfslogo. Een leuk en 'groen' / duurzaam relatiegeschenk.

Beste Josien, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met (het uitdelen van) de boom setjes en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Ze denken met je mee en ondernemen snel actie

Ik bestelde flessen met een opdruk. Een combinatie van een logo en een tekst. Het was erg prettig om snel even te pingpongen over de opmaak. Daarbij werd er goed met me meegedacht en werd er pro-actief gewerkt.

Beste Judith, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo positief bent. Heel veel plezier met de waterflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Top klantenservice - mooi opgemaakt product

Heel tevreden met de snelle klantenservice. Het product is helemaal naar wens.

Beste Ime, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de chocoladerepen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle reacties en levering

Na bestellen direct een drukproef ontvangen en sneller geleverd als stond aangegeven op de site.

Beste Francis, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de groeipapierkaartjes. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super snelle service en Top kwaliteit

Super snelle service en Top kwaliteit en zeer vriendelijk & snel in de communicatie. Bedankt !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Debbie, Bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

fijne begeleiding tijdens het offerte proces

Ik heb het enorm gewaardeerd dat er zo'n snelle mailwisseling was. Over verschillende offertes en aanleverspecificaties. Het eindproduct was prachtig!!

Beste Heleen, Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede communicatie, proefdruk en prijsopgave snel geregeld allemaal. We hadden 16 thermos flessen van glas bedrukt met logo op de witte dop. Helaas was de partij duidelijk in 3en gedrukt.. het logo stond bij de ene partij bovenaan op het witte, 2e partij netjes in het midden en de laatste 6 stonden helaas helemaal onderaan op de dop waardoor de onderkant van de g wegviel. Dat vind ik dan weer jammer..

professioneel, vriendelijk en vlot

Beste Matt, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Klantvriendelijk en denken altijd met je mee!

Voor duurzame geschenken hebben wij nu al een aantal keer bij Greengiving besteld. Met verschillende vragen denken ze altijd mee om tot een oplossing te komen. gemakkelijk contact en een snelle levering.

Beste Lisa, Bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met de bamboe speakers en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Perfect order systeem

Super snel gerealiseerd en perfect afgehandeld. Duidelijke communicatie en keurig geleverd is herbruikt verpakkingsmateriaal

Beste Rogier, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de prachtige glazen Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Uitstekende service! Snelle levering!

Uitstekende service! Snelle levering! Goede opvolging! 100% tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Isabelle, Een 100% tevreden klant, daar doen we het voor! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede en snelle service!

Wij zijn hier als bedrijf zeer tevreden over. Klantvriendelijk, goede service en snelle levering. Voldoen aan alle criteria wat je als bedrijf zoekt. Zeker een aanrader!

Beste Saskia, Bedankt voor deze mooie beoordeling en de aanbeveling! We helpen u graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Eenvoudig bestellen, goede communicatie en prima kwaliteit

Het opmaken van de tassen kon eenvoudig op de website, het bestellingsproces liep vlot. De communicatie nadien ook! Héél tevreden over de kwaliteit van de tassen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste An, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Heel toffe potloden, minder goede service

Heel fijne potlopen en tof concept. De levering mag wel kwaliteitsvoller zijn. We hadden 100 potloden besteld en die waren ergens anders dan het gevraagde adres toegekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Leticia, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Erg vervelend dat de potloden ergens anders geleverd zijn, onze excuses voor het ongemak. Gelukkig zijn ze inmiddels terecht. Veel plezier ermee en we helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel geschakeld, snel geleverd

Gelukkig zag ik de drukproef het foutje met ons logo (door ons foutief aangeleverd). Ik kon snel schakelen, er was ook snel een nieuwe, correcte drukproef en de doppers zijn vervolgens ook vlot geleverd. Top service.

Beste Jeannette, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat het goed is opgelost en dat er snel geschakeld is. Veel plezier met (het uitdelen) van de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vlotte service, snelle levering, goede kwaliteit

Ik was last-minute op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau. Om zeker te zijn van de vermelde levertijde op de site toch even gebeld en deze werden mij bevestigd. Er werd een controle van de opmaak gedaan, nog een kleine aanpassing was héél snel doorgevoerd en de levering was inderdaad netjes op tijd. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Karry, Bedankt voor deze mooie woorden. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Veel plezier met (het uitdelen) van de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prachtige Save The Dates op zadenpapier!

Zo ontzettend blij met het mooie resultaat! Vriendelijke service en ook nog erg snel! Veel completen gekregen van vrienden en familie over de mooie save the date! Nu hopen dat de vergeet-me-huwelijk-nietjes mooi in bloei komen!

Beste Susanne, Bedankt voor deze mooie review. Leuk dat u zoveel complimenten heeft gekregen! Alvast een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.