Perfect product en snelle service

Mooie bedrukte houten pen en snel en ruim op tijd geleverd!

Vlotte afhandeling, product prima

De bestelde zonnebrillen zijn mooi, en levering was erg vlot. Ook telefonisch goed geholpen.

Snel geleverd en zag er goed uit

Binnen een week geleverd. Zag er allemaal netjes uit en het werd zeer gewaardeerd!

Beste Robin, Hartelijk dank voor uw e-mail. Dat is super om te horen! Veel plezier van de relatiegeschenken! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Leuk product en fijne medewerkers

Fijne gemotiveerde medewerkers die klaar stonden en meedachten. Het product is top en origineel. Wel is het een melding waard dat de kaartjes standaard zonder afbeelding zijn. Ik was in de veronderstelling dat de afbeelding op het gekozen kaartje er ook op stond. De verzending naar diverse adressen van aangelverde lijst was een lange weg. Onze collega's hebben de kaartjes pas na ca. 2 weken ontvangen. Dat was erg jammer maar mag achteraf toch de pret niet drukken.

Beste Rita, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het geven van feedback. Fijn dat u zo goed geholpen bent en dat het proces goed is verlopen. Het is wellicht handig om die melding te maken, maar daarom sturen wij van tevoren ook altijd een foto van het eerste printje, zoals u die ook heeft gehad en goedgekeurd. Het groeipapier mag altijd volledig naar eigen wens gemaakt worden, om het nog persoonlijker te maken. Erg jammer dat het zo lang onderweg geweest is! PostNL heeft vanwege Corona een erg grote drukte op de postafdeling, waardoor er helaas soms wat opdrachten blijven liggen en daardoor vertraging oplopen. Wij zijn blij dat de pret van het eindresultaat niet gedrukt is en hopen dat jullie door een prachtige bos bloemen verblijd worden! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle verwerking van de bestelling

Fijn contact met de klantenservice en een snelle verwerking van de opdracht. Alles naar wens verlopen. Bedankt!

Beste Rachel, Fantastisch om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Wij wensen jullie veel plezier met de doppers! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Besteld en snel geleverd!

Na het plaatsen van de bestelling werd het groeipapier binnen een paar dagen geleverd. En dat kwam goed uit... zo konden wij onze leden een mooie boodschap brengen.

Goedemorgen Maureen, Bedankt voor jullie prachtige beoordeling! Super dat het proces zo snel ik verlopen en jullie het groeipapier snel konden uitdelen! Hopelijk ontkiemen de bloemen snel en zullen zij jullie niet vergeten door de 'vergeet-mij-nietjes'. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle service, correcte prijs, mooi resultaat

Full color, recto verso print op A5 groeipapier werd de dag zelf afgehandeld met spoed (op verzoek) en verzonden. Nu nog afwachten naar het resultaat van het zaaigoed.

Beste Kelly, Hartelijk dank voor uw prachtige review en het geven van die mooie 10! We hopen dat het zaaigoed snel ontkiemd en jullie prachtige zomerbloemen op gaat leveren. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Job, topper!

Onze lastminute-bestelling kwam helemaal in orde door een fijn team! (Zeg het maar aan jullie baas!)

Beste Christel, Job, topper! Zeker! Bedankt voor jullie review! Mochten wij u nogmaals kunnen helpen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Fijn product

Adequate levering en fijn product

Beste Mark, Met deze 10 zijn wij heel blij, bedankt hievoor! Nog blijer zijn wij dat u goed geholpen bent en tevreden met met onze service en het product. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle zorgvuldige service

De bestelling werd snel verwerkt en de drukproef werd goed uitgevoerd.

Beste Corinne, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met het groeipapier! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Goede Service!

Hele fijne webshop, makkelijk bestellen en vriendelijke service.

Goedemiddag, Bedankt voor het prachtige cijfer dat u ons heeft gegeven. wij wensen u veel plezier met de prachtige relatiegeschenken! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

zeer positief

Super snel, super service. Enige kanttekening, de adresregel is moeilijk te lezen. Dit heeft te maken met de lichte kleur, die we gekozen hebben. U had ons eventueel erop attent kunnen maken dat de kleur te licht is voor de groeikaartjes. ;-) Maar voor de rest was de service tip-top. En ja, we gaan zien welke mooie bloemen er zullen uitkomen. Spannend!

Beste Christine, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Jammer dat de adresregel niet volledig naar wens is uitgevallen. Wij zullen hier voortaan zeker op letten. Bedankt voor de tip. Goed om te horen dat u over het contact met ons zeer positief bent. Bedankt hiervoor. Veel plezier met jullie groeipapierkaartjes! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

mindere kwaliteit van briefpapier

Service van Greengiving was helemaal top, heel vriendelijk en flexibel. Jammer genoeg zijn deze zaadjesbrieven van mindere kwaliteit om er een tekst op te drukken. Zou beter zijn geweest dat dit expliciet bij de brieven stond, dat het heel delicaat papier is, dan hadden we een dikkere soort gekozen. Lessons learned.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Erg fijn dat jullie blij zijn met onze goede service. Jammer dat jullie niet helemaal tevreden zijn over het eindresultaat. Mijn collega Job heeft u een aantal keren geprobeerd te bellen, maar dit gaf helaas geen resultaat. Graag zouden we alsnog samen met jullie een oplossing vinden! Wilt u zo vriendelijk zijn contact met ons op te nemen, zodat we dit samen op kunnen lossen? U kunt Job bereiken op 0342-745772 of u kunt een e-mail sturen naar job@greengiving.nl. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Steeds aangenaam en correct.

Vlotte communicatie. Afspraken worden steeds netjes opgevolgd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Jürgen, Hartelijk dank voor uw review! Erg fijn dat alles zo naar tevredenheid is gelopen! Hopelijk groeien er prachtige zonnebloemen uit jullie Sprout potloden. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Perfecte samenwerking! Samen hebben we het verschil gemaakt

Product is top, een mooi geschenk voor onze business partners! Het Greengiving team heeft zich bewezen, vanweg Corona liet DHL wat steken vallen, maar Team Greengiving, neemt haar verantwoordelijkheid en staan voor haar product en hebben er vooralsnog voor gezorgd dat alles volgens plan bleef verlopen, super thanks! Team Vetipak!!

Beste Mark, Bedankt voor uw review & uw tijd. Fijn dat alles toch goed is gekomen, en super dat u zo tevreden bent. Wij wensen jullie veel plezier met de Doppers. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Vlotte communicatie, snelle levering en mooi product! Vijf sterren service

Groeikaarten besteld als aankondiging voor ons nieuw cultuurprogramma in thema 'groeien en bloeien'. Zeer enthousiast onthaald door de ontvangers. Mooi product.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemiddag Sharon, Bedankt dat u zo tevreden bent over de mooie groeipapier kaarten. Attent dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een prachtig cijfer. Deze kaarten passen inderdaad prachtig bij jullie 'Groeien en bloeien' thema. Erg leuk. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Weer goed en snel geleverd met heldere communicatielijn!

Ik heb aan deze ene zin niets toe te voegen: vriendelijke mensen via de mail, correctie levering en op tijd zoals gevraagd.

Beste Marcella, Bedankt voor dit prachtige cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met onze klantenservice en communicatielijn. Veel plezier met jullie prachtige duurzame groeipapier! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goed, communicatie over levering niet altijd voldoende

Een van de producten werd later geleverd en dit was Greengiving vergeten aan ons te melden. Leverring verliep ook wat rommelig, welke dag het echt werd pas laat bekend. Verder wel vriendelijk en behulpzaam en goede producten tegen een nette prijs.

Beste Bianca, Dank voor de beoordeling en voor de eerlijke feedback! Het was bij deze order inderdaad niet helemaal duidelijk gecommuniceerd, nogmaals onze excuses daarvoor. Hopelijk kunnen we jullie in de toekomst nog eens van dienst zijn en kunnen we u laten zien dat het ook anders kan. Voor nu veel plezier van de geleverde producten! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Prettige deskundige adviseur

Plezierig contact

Beste Silvia, Bedankt voor uw review! Fijn dat u het contact als goed heeft ervaren bij Greengiving. Wij wensen u veel plezier met de bestelde relatiegeschenken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Very happy

I have ordered envelopes twice now for my illustration company. I have been really happy with them and fast and friendly customer service and delivery. My customers have also been happy with them.

Dear Hannah, Thank you so much for your beautiful feedback! Kind regards, Cora | Greengiving.eu

goed en behulpzaam

goed geholpen vooral het begin ging snel. Stukje met factuur beetje verwarrend voor de rest prima service

Beste Esther, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u goed geholpen bent en daarover tevreden bent. Met de factuur liep het inderdaad niet helemaal soepel, excuus hiervoor. Fijn dat u ondanks dit ons zeker aanbeveelt bij andere. We hopen dat we ook vaker met u zaken mogen doen en kunnen laten zien dat ook het factuurproces soepel kan verlopen! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goede service door Greengiving, blije medewerkers bij ons

Binnen een week doppers met logo bezorgen op 180 adressen, dat is gelukt. Job en Corrianne hebben ons goed geholpen, dat wat beloofd werd, is waargemaakt. Wij hebben onze medewerkers kunnen verrassen op de dag dat er normaal gesproken een event zou zijn en hebben super leuke reacties ontvangen.

Beste Ariadne, Wat super om te horen dat jullie door onze relatiegeschenken nóg blijere mederwerkers hebben gekregen! Erg leuk! Bedankt hiervoor! Wij wensen u veel plezier drinkplezier uit de doppers! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle en goede service

Snelle en goede service,. Er werd duidelijk gecomminiceerd wat de mogelijkheden en kosten waren. Zeer tevreden en we komen zeker nog een keer terug om nieuwe items te bestellen.

Goedemorgen Chanchal, Bedankt voor uw mooi review! Fijn dat jullie zeer tevreden zijn en nog een keer terug komen! We helpen u graag. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Heel professioneel en snel

Duidelijk en snel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Griet, Hartelijk dank voor het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Daar zijn wij zeer blij mee. Wij wensen u veel plezier met de geleverde relatiegeschenken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

afspraak is afspraak

Goede ervaring, jullie hebben een goed en leuk product afgeleverd!

Goedemorgen, Bedankt voor uw prachtige review! Fijn dat we jullie zo hebben kunnen helpen, als Barnevelders! Veel plezier met jullie Tony's. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.