Er is goed gereageerd om mijn feedback!

Ik dacht een proefdruk (sample) van mijn post kaart te hebben besteld. Echter kwam er een leeg (dunner dan verwacht) papiertje binnen. Dat is niet waar ik in mijn ogen voor betaald had! Toen ik dit aangaf hebben ze een nieuwe, met bedrukking, (kosteloos) naar me opgestuurd. Helaas zijn de kleuren nu oranje in plaats van bruin en groen. Het bedrijf heeft contact met mij opgenomen en doet zijn best om eerdere misverstanden op te lossen en alsnog aan mijn verwachtingen te voldoen! Dit waardeer ik en samen met mijn eerdere, goede ervaringen met dit bedrijf, zou ik ze alsnog aanbevelen!

Excellent and easy

Customer service helped with every question, and my order was delivered in two days which was faster than expected. I ordered glass Dopper water bottles. They were packaged individually in their own cushioned carton to avoid damage. Very well done.

Goede en snelle service.

Beste Erik jan, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Mooie producten, goede service

Moyu boekjes besteld en deze zijn heel mooi geworden. Werd ook goed geluisterd naar mijn wensen wat betreft levertijd.

Beste Lucia, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat de boekjes helemaal naar wens zijn. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Super customer service, snelle reacties en snelle levering

Mijn bestelling was super last-minute, maar Greengiving zorgde ervoor dat ik alles op tijd binnen had. Ik was een beetje aan het 'zeuren en pushen' omdat ik een deadline had, maar Joanne bleef vriendelijk en mij goed helpen.

Beste Anneke, Mede namens Joanne ontzettend bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de powerbanks en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

kleur niet zoals voorbeeld

Ik kreeg eerst een doos van 50 stuks en daarna heb ik nog een doos gekregen, maar wel jammer dat ik daar niet van tevoren bericht over kreeg. Fijn dat ze een voorstel maken op basis van het ontwerp, maar de uiteindelijke kleur wijkt wel erg af van het voorbeeld.

Perfect!

snel en perfect verlopen

Een 10, daar doen we het voor! Heel erg bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

uitermate servicegericht en meedenkend, mooie producten

In zoektocht naar eigen invulling bedrukking uitermate servicegericht en meedenkend. Mooie producten met prima prijs-kwaliteit verhouding. Duidelijke en snelle bestelmogelijkheden (via website) en afhandeling en levering

Beste Jos, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat jullie tevreden zijn over onze service. Heel veel plezier met jullie aankoop en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Goed geholpen door de helpdesk

Gelukkig heeft Linsey goed geholpen toen het misging met onze MasterCard. Wij zijn een btw-plichtig bedrijf dus met facturen werken zou wel handiger zijn, dit houdt ons nu wat tegen om meer te bestellen. Maar misschien volgen we daarvoor de foute funnel, want het lijkt wel of jullie eigenlijk facturen aanbieden. Het drukwerk op de totebags is mooi, de stof ook, maar het stikwerk op de hengsels is niet zo goed als bij de vorige bestelling, er zitten veel losse en halflosse draden aan.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Caroline, Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Het is inderdaad wel mogelijk om bij ons met facturen te werken. In het bestelproces bij de betaling kiest u dan voor de onderste optie: 'Op rekening'. Hopelijk gaat het hiermee een volgende keer wel lukken. Wat vervelend dat het stikwerk wat minder goed was dan de vorige keer. We houden dit in de gaten en zullen dit bespreken met onze leverancier. Met vriendelijke groet, Jeanine

Mooie flesjes en snel geleverd

Voor een event hebben we waterflesjes met gegraveerd logo laten maken. We zijn erg tevreden over de kwaliteit. Het had alleen fijn geweest als de flesjes schoon geleverd werden. Ze waren niet schoon en er zat nog een sterke chemische fabriekslucht aan.

Beste Leonie, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn over de kwaliteit! Wat betreft uw feedback, dit zullen we opnemen met onze leverancier. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Weer heel tevreden!

Heel tevreden over de afhandeling van onze bestelling afgelopen december. De communicatie gaat altijd snel, er wordt goed meegedacht en alles is mogelijk. Doordat er zo snel en efficient gereageerd werd konden we de bestelling snel plaatsen en was alles zelfs voor de afgesproken datum geleverd. Omdat Greengiving zo betrouwbaar is en we altijd erg tevreden zijn over de geleverde artikelen zijn zij nu eigenlijk de eerste partij die wij benaderen als we iets nodig hebben. Tot nu toe altijd tot volle tevredenheid!

Beste Stichting AAP, Bedankt voor deze review en de mooie woorden! Ontzettend fijn en leuk om dit te horen. We wensen jullie veel plezier met de producten en we helpen jullie graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed meedenken en perfecte levering

Job heeft mij goed geholpen om een passend item te vinden. De communicatie ging soepel en heel snel. Ook de levering was on point!

Beste Manon, Mede namens Job ontzettend bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de bloempotjes en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Gemakkelijk en snel geregeld

N.a.v. de catalogus een keuze gemaakt en vervolgens na kort overleg met Greengiving het juiste item besteld. Bestelprocedure is helder, je ziet de voortgang van de bestelling.

Beste Leonie, Hartelijk dank voor deze review en de aanbeveling. Veel plezier met de zandlopers en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Uitstekende prijskwaliteit

Gemakkelijk online bestellen, levering sneller dan verwacht en uitstekende prijskwaliteit

Beste Sjors, Een tien, daar gaan we voor! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijne communicatie en goed product

Goede service, snelle reacties. Eindproduct is ook top.

Beste Esmee, Bedankt voor de review en de aanbeveling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Wat mij betreft is Greengiving een fijn bedrijf om mee samen te werken

Goed bereikbaar, prettig in contact, denkt met klant mee, mooie produkten, levering volgens afspraak.

Beste Cora, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de producten en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed netjes

Snelle reactie en levering

Beste Liesbeth, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vlotte service en goeie communicatie

Zeer tevreden van de doppers! Goeie communicatie en vlotte service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Iris, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de Doppers en onze service! De beste wensen voor het nieuwe jaar en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Nadat ik eerst de offerte had afgewezen omdat ik het gevraagde bestand niet kon leveren, heb ik alsnog de offerte geaccepteerd zonder mijn logo. Dat de pen zonder mijn logo gedrukt moest worden, vind ik wel jammer. Er werd een bestand gevraagd waar ik niet aan kon voldoen. Ik zou dat graag vereenvoudigd zien. De letters op de pen zijn kleiner geworden dan ik kon inschatten op het voorbeeld wat ik via de mail ontvangen heb. Verder was de service en snelheid prima in orde.

Beste Rikje, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We begrijpen dat u het jammer vindt dat het logo er niet op gedrukt kon worden. Alleen hebben wij echt vectorbestanden van goede kwaliteit nodig, anders heeft dat effect op de bedrukking. En dat zou natuurlijk jammer zijn! In ieder geval veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Aanbevolen

Mooi product, fijne dienstverlening

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Benoît, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

fantastisch

met één mail was alles al in orde, het was allemaal goed geregeld

Beste Gastenhook, Bedankt voor deze review, erg fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij ons. Veel plezier met de flessen en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Teleurstellend

Na wat hick-ups in het leveringsproces en de communicatie daarover ontving ik gisteren mijn bestelling 'groente-tuintjes'. Dat maakte veel goed. Een leuk en symbolisch relatiegeschenk in een handzaam doosje. Ook het contact met Greengiving en de wijze waarop ze er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat de zending nog op tijd bij mij werd afgeleverd, heb ik als positief ervaren.

Beste Raymond, Bedankt voor deze beoordeling. Nogmaals onze excuses voor de dingen die mis zijn gelopen, fijn dat het naar tevredenheid is opgelost! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed snel en fijne communicatie

Zie boven

Beste Tom, Bedankt voor deze review. Heel veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Hartstikke leuk!

Leuke tony repen ontvangen met een papieren winkel van ons logo! Perfect om weg te geven aan onze klanten.

Beste Gerald, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo positief zijn over de Tony repen met wikkel. Fijne feestdagen en graag tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Heel goed!!

Toegankelijk met mooi product!

Beste Anketien, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, zijn we erg blij mee! Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.