Mooi artikel, snel geleverd

Ruime keuze uit duurzame producten, makkelijk online bestelling te plaatsen en de klantenservice staat voor je klaar met eerlijk advies.

verkoop via internet, maar toch snel persoonlijk advies en contact! SCHITTEREND

ik had jullie gevonden via internet. Na verschillende prijsofferten aangevraagd te hebben, was jullie prijs zeer interessant. Zelf had ik ook het gevoel dat er ECHT iemand aanwezig was om al mijn vragen persoonlijk en direct te antwoorden. schitterende service

Wel betrouwbaar, niet flexibel

Zie boven. Leveringen zijn betrouwbaar, maar niet alle personeel is flexibel of denkt mee in oplossingen. Ik zou GG aanraden vanwege hun duurzame aanbod, maar niet vanwege hun klantgerichtheid

Lekker professioneel

Snel en duidelijke communicatie. En betrouwbaar als het gaat om afspraken.

Uitstekende dienstverlening!

Snelle en professionele hulp en mooie producten

Goede interactie, goede kwaliteit

Goede interactie, goede kwaliteit

Uitstekend geholpen!

Perfect!

Ik moest snel een levering van een product hadden. Alle afspraken nagekomen en zelfs een dag eerder geleverd!

5 sterren voor de kwaliteit van de producten en de klantendienst!

Altijd snel en behulpzaam.

Perfecte service

Ik werd goed geholpen, medewerkers dachten heel prettig mee en gaven goed advies. Ook erg tevreden over de kwaliteit van de producten. Ik zou een volgende keer zeker weer hier producten bestellen.

Duidelijke en persoonlijke service

Wij zochten een snel werkende partij voor het bedrukken van linnen tassen. Niet alleen was er constant duidelijkheid over het proces, ook waren de medewerkers zeer behulpzaam. De kwaliteit van het product was uitstekend en ik had de bestelling snel binnen. Kortom: zeer tevreden!

Excellent customer service & amazing products

I am super happy about the customer service from Greengiving. All my answers and several test prints were conducted fast and by a friendly employee Gerrit. I love the flyer made with flower seeds. Thanks for your amazing product and support!

Heel snel en prima levering

Ik ben door Greengiving snel en netjes geholpen en heb het door mij bestelde in goede orde ontvangen.

een heel prettige ervaring!

Goede service, behulpzaam bij aanpassen design en snel antwoord op vragen. Kortom: een heel prettige ervaring!

GREAT

It really was a pleasure to work together. Fast and super-efficient. Thanks!

Good advice, good quality, on time

Thank you Gerrit and colleagues. I hope the flowers will grow :)

Perfecte service

Kwamen mét chocolaatjes de levering brengen op CS. Mooie verassing

Snelle en professionele service en een uitstekende kwaliteit

Na mijn order werd ik snel gemaild met het voorbeeld van mijn product. Na mijn akkoord werd de order in productie genomen en had ik binnen een week mijn product binnen.

ik heb mooie groeikaarten ontvangen!

Ik heb een ontwerp gemaakt wat niet helemaal mooi uit bleek te komen op de kaarten en daar werd goed over meegedacht! De lijntjes waren kort en ik kreeg zeer snelle reacties op mijn mails. Kortom, ik ben erg tevreden over zowel het proces als het eindresultaat. Het enige wat iets minder was is dat de uiteindelijke levering twee weken op zich liet wachten, maar dat is ook iets van deze tijd...… we zijn inmiddels gewend/ verwend omdat alles zo snel in de bus ligt.

Goed, maar de bolletjes van de klavertjes spruiten wel erg snel uit...

Goed. Snelle levering. We hebben de klavertjes besteld. Het congres waarvoor we ze nodig hebben duurt nog even en de bolletjes beginnen al uit te spruiten....ik had het dus wel fijn gevonden dat dat er duidelijk bij had gestaan.

goede service, drukproef vergde wat tijd

De drukproef moest een aantal keer opnieuw gedaan worden voordat hij naar mijn zin was. Verder waren niet alle shirts op voorraad. Verder wel goede service.

Overzichtelijke website, veel keuze, makkelijk en snel kunnen bestellen

Veel keuze op de website. Gemakkelijk logo toe kunnen toevoegen. Persoonlijke benadering van personeel. Helpen en denken goed mee.

Snel en positief

To the point, snel en correcte dienstverlening.

Prima product, goede service

De bestelde pennen zien er zeer mooi uit en waren niet te duur. Contact verliep zeer prettig.

goeie service

Heel vlotte communicatie en veel hulp!

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.