Snelle reactie op de mails, goede tips, mooi afgewerkt product, prijs en levering volgens afspraak, goed prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Klantvriendelijk en snel

Vriendelijke medewerkers en snelle service! Wij komen hier graag terug!

Heel goede communicatie en snelle levering

Dit was mijn eerste ervaring met Greengiving en zowel mijn team als ik zijn heel tevreden. De communicatie was altijd duidelijk en vragen / opmerkingen werden meteen beantwoord en aangepast.

Keurig geholpen en ook versnellen was geen probleem

Afhandeling ging soepel, zonder gedoe en vlot. De wens om te versnellen werd ook vlot opgepakt en geregeld.

Wat een service en geduld ook voor een kleine order.Fantastisch

Mooi werk

Snelle levering van een mooi duurzaam product.

Beste Christel, Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat jullie tevreden zijn over de Doppers die jullie bij Greengiving hebben besteld. Wij wensen u veel plezier met deze prachtige flessen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

hele vlotte bediening en snelle levering, mooi resultaat

hele vlotte en vriendelijke bediening en snelle levering, mooi resultaat

Goedemiddag Ingrid, Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u helemaal tevreden bent met de relatiegeschenken. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Nice contact

We, a german customer, are very happy with your support! Thank you for your great availability.

Dear Anna, Thank you for your review! Enjoy your promotional gifts! Kind regards, Greengiving.de

Heel klantvriendelijk en alles perfect en op tijd geleverd.

Heb hele goede ervaringen met Greengiving. Heb bedrijfskaartjes besteld en ze waren heel klantvriendelijk en alles is perfect en op tijd geleverd.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de mooie review en goed om te horen dat alles naar tevredenheid is gelopen Wij wensen u veel plezier met de groeipapier bedrijfskaartjes! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goede en snelle service.

Ze helpen je snel en vriendelijk! Goede kwaliteitsproducten en snel in huis.

Beste Lynn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Leuk dat we met jullie mochten samenwerken. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Snelle en correcte service

Goed assortiment, eenvoudig contact en snelle levering. Product ziet er uitstekend uit.

Beste Wendy, Heel erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent en ons zult aanbevelen aan anderen. Heel veel plezier met jullie mooie relatiegeschenken! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Een betrouwbare leverancier die zijn afspraken nakomt

Goede ervaring in het verleden deed ons besluiten Greengiving te benaderen voor een nieuwe pennenset die wij uitreiken bij bijzondere gelegenheden. Ondanks alle coronastrubbelingen kon de bestelling op tijd worden geleverd. Een kleine kanttekening: de dubbele pennenset past niet helemaal goed in het houten doosje, dat komt wat minder chique over.

Beste Joke, Bedankt voor uw review! Erg leuk dat we u opnieuw mochten helpen aan relatiegeschenken! Wij doen inderdaad onze uiterste best dat onze klanten niet lijden onder het Coronavirus m.b.t. levering etc. Veel plezier met de pennen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Professionele en snelle afhandeling van de order

We hebben relatiegeschenken besteld voor onze studentenvereniging en die order is snel en naar tevredenheid afgehandeld. De fullcolour opdruk was nog mooier dan we gedacht hadden! Zeker een aanrader als je naar mooie duurzame cadeaus zoekt.

Beste Emma, Bedankt voor uw review! Leuk dat wij uw studentenvereniging mochten helpen aan mooie producten! Bedankt hiervoor! Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Vriendelijke, snelle behandeling en een mooi resultaat!

Goedemorgen Yvonne, Bedankt voor uw review! Erg goed om te horen dat u tevreden bent over het groeipapier. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Professioneel en goede kwaliteit

Overal kun je Doppers bestellen maar dit bedrijf levert tegen een goede prijs, gepersonaliseerde Doppers. En gewoon super kwaliteit en dat allemaal binnen een paar dagen. Top geregeld!

Beste Natascha, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent met deze prachtige doppers, die wij met plezier aan jullie geleverd hebben. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

snel en goede service

Snel en duidelijke offerte, Drukproef snel geleverd Netjes en correct geholpen zowel aan telefoon als via de mail. Doppers met opdruk waren binnen 1 week geleverd incl. extra bestelling

Beste Marian, Wat goed om te horen dat u tevreden bent! Fijn dat we met jullie samen mochten werken! Veel plezier met de doppers en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Effective team and good products

Effective team and good products

Dear Helena, Thank you for your review! Have fun with the promotional gifts. Kind regards, Cora | Greengiving.eu

Super service en kwaliteit!

Ik ben goed geholpen en geadviseerd met als gevolg een tof eindproduct!

Beste Menno, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Veel plezier met jullie prachtige relatiegeschenken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Matige verzending

Product goed, verzending erg matig. Slechte doos die uit elkaar viel en tevens al 7 dagen bij het pickup-point lag omdat ze geen track and trace code hadden gestuurd. Tasjes zelf waren wel in orde en zagen er netjes uit.

Goedemiddag Edwin, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u dit aangeeft, dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor! Normaliter sturen wij inderdaad altijd een track & trace toe, daarom verbaasd het ons dat u deze niet heeft ontvangen. Wij gaan dit zeker voor u uitzoeken. Super om te horen dat de prachtige tassen volledig naar wens zijn! Wij wensen u veel plezier van de tassen. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij het graag. Hopelijk kunnen we jullie in de toekomst laten zien dat dit niet onze manier van werken is. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Het artikel dat ik heb ontvangen is naar tevredenheid

Helaas had ik 2 tasjes te weinig ontvangen!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review! Erg fijn dat u tevreden bent over de tassen. Het spijt ons dat u 2 tassen te weinig heeft ontvangen. Ik zie dat u wel betaald heeft voor 108 tassen. Vandaag neem ik contact met u op, om een oplossing hiervoor te vinden. Wij zouden dit graag met u op willen lossen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Leuke verrassende artikelen, veel is mogelijk.

Altijd weer een verassing wat er te krijgen is en personaliseren voor jouw eigen firma. Dat is zeker niet altijd even goedkoop, maar dan heb je ook iets aparts. en met een snelle goede afhandeling.

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over onze verrassende relatiegeschenken! We hopen dat we u gauw weer van dienst kunnen zijn, en dat het dan een 10 als cijfer is. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Een opmerkelijke openbaring

Goedendag, Wat mij verbaast is dat ik te horen kreeg dat de bestelling in Polen geproduceerd wordt en dan naar Nederland vervoerd wordt. En dan koop ik iets bij een bedrijf dat presenteerde duurzame geschenken te leveren. Ik moet nog bedenken of ik in de toekomst weer iets bij jullie bestel. Blijkbaar is geld toch ook weer belangrijker dan in dit geval duurzaamheid. Helaas..........

Beste Bert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Goed dat u uw feedback geeft! Hier heeft u ook al met mijn collega Job over gesproken. Wij begrijpen erg goed uw reactie. Echter zijn de bestelde pennen niet verkrijgbaar in Nederland en hebben we in Polen een goede en betrouwbare leverancier zitten die deze prachtige houten pennen aan ons kan leveren! Wij laten dus grote aantallen daar produceren en naar Nederland sturen, zodat het niet voor elke order een grote afstand vervoerd hoeft te worden. Daarnaast hebben we op onze website ook een groot aantal pennen wat uit Nederland of één van onze buurlanden komt. Daar helpen wij u de volgende keer graag mee! Excuus voor de verwarring en wij wensen u veel plezier met de mooie houten pennen. Hopelijk kunnen wij in de toekomst samen kijken naar alternatieve die dichterbij geproduceerd worden. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Rommelig

Ik vond de communicatie heel erg rommelig. Heb in totaal met 5 mensen contact gehad over mijn opdracht. Soms mailde mensen mij vanaf het email account van iemand anders. Ik had groeikaarten en enveloppen besteld en laten bedrukken. Een deel van de bestelling was op mijn adres terecht gekomen ipv op het bedoelde adres, want dat "is een postbus en daar kunnen we een bestelling niet naartoe sturen". Had dat even gevraagd. De grootste teleurstelling was echter het feit dat de instructies: dit is groeipapier en dat kun je zo planten niet op de kaart was gedrukt, want "dat laten wij altijd aan de klant over". Niemand heeft me gevraagd of ik dit wilde, de optie was nergens op offerte of voorstel terug te vinden. Met als gevolg dat ik alle 190 ontvangers van de kaart een email heb gestuurd met uitleg. Niet fijn!

Goedemiddag Ingrid, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Erg jammer dat u een minder positieve ervaring bij ons heeft opgelopen! Wij streven er juist na om ze veel mogelijk dezelfde contactpersonen aan een klant te binden. Normaliter heeft u te maken met één verkoper en één orderverwerker. Echter was mijn collega waar u allereerst contact mee had, vanwege een privésituatie, niet aanwezig en op dat moment hadden wij gelukkig de mogelijkheid om zijn werkzaamheden over te nemen, vandaar dat het van hem werd overgenomen. Daarnaast is het inderdaad erg rommelig verlopen, dat geven we eerlijk toe en dat spijt ons. Wij hadden inderdaad het juiste adres op moeten vragen. Het groeipapier mag altijd volledig naar eigen wens bedrukt worden. Een eigen ontwerp is dus helemaal welkom. Het groeipapier is van oorsprong geheel wit en er staat geen uitleg bij. Wel zien wij dat het drukbestand een instructie er op heeft staan, maar ik begrijp dus dat u onjuiste kaarten heeft gehad. Graag zou ik hier over met u in contact komen om hier over te spreken en een gepast oplossing te vinden. Wilt u mij een e-mail sturen? Dit mag naar cora@greengiving.nl Buiten dit hopen wij dat het groeipapier in goede handen is ontvangen en de ontvangers verrast waren met dit bijzondere papier. Nogmaals excuus voor het ongemak en hopelijk mogen wij u nogmaals helpen aan relatiegeschenken en u dan laten zien dat dit zeker niet onze manier van werken is. Graag spreek ik u nog even over de huidige bedrukking. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Mooi product, jammer dat het alles in plastic was verpakt

Snelle service en mooi product, maar alle individuele zakjes waren in plastic verpakt. Voor wat betreft Greengiving, doe dit afbreuk aan het "groene" karakter van de bestelling. Jammer. Ik zou daarom alleen anderen aanbevelen om met jullie in zee te gaan als jullie daar iets aan veranderen.

Beste Nienke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Fijn dat u tevreden bent over het product, daar gaat het natuurlijk om. Maar u heeft helemaal gelijk, de individuele zakjes hadden hier niet omheen mogen zitten. Dat spijt ook ook zeer. Echter zijn wij hier al mee bezig met de leverancier, er moet namelijk om bedrukte goederen een bescherming zitten, anders beschadigd het met het vervoer. Dit zijn we aan het vervangen door een papiertje ertussen te doen. Dit komt natuurlijk veel meer overeen met onze bedrijfsvoering! Wij zijn hard bezig om hier op korte termijn geheel verandering in te brengen. Sterker nog: we hebben het al bij verschillende leverancier van ons bereikt. Wij zijn erg blij met uw feedback! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

correct

snel en correct

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Inge, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met ons! Wij willen u nogmaals bedanken voor de bestelling die u bij ons heeft geplaatst en veel plezier met deze duurzame relatiegeschenken! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.