Snelle levering en makkelijk contact!

Snelle, vriendelijke service en de Dopper is een topper!..;-)

Ik zag de Dopper fles ergens met reclame en dacht vervolgens dat dit ook wel wat ons zou zijn. Ik vind het altijd fijn om iets origineels te geven, maar ook iets bruikbaars en duurzaam zou de kers zijn... Dit alles gevonden in kleurrijke Doppers, met logo gevuld met Tony Chocoloney met eigen wikkel en in een op maat gemaakte verpakking. Laura reageerde altijd razend snel en bleef altijd rustig, want ik ben niet niet gemakkelijkste als ik wat wil, maar het resultaat is top! Erica nam het logistieke deel op zich en binnen no-time had ik 2 dozen vol met doppers en chocolade op de deurmat staan. De eerste zijn al met dankbaarheid en vreugde ontvangen. Kortom, een zeer prettige ervaring, waar afspraken goed worden nagekomen, er goed met de klant wordt meegedacht, en er snel wordt gehandeld en geleverd. Zeker een aanrader voor iedereen!

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van deze prachtige ervaring! Erg mooi dat wij jullie mochten helpen aan deze mooie originele doppers in een doosje met een gepersonaliseerde Tony. Mocht u nog eens een mooi en duurzaam geschenk nodig hebben, dan weet u dat wij voor jullie klaar staan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goede en vriendelijke service

Echt met ons mee gedacht voordat ze het product gemaakt werd, en het werd heel snel geleverd.

Goedemorgen, Wij zijn erg blij dat u deze ervaring met ons wilde delen en dat wij jullie mochten helpen aan prachtige duurzame producten. Bedankt voor het plaatsen van deze review! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Tijdige levering

Last minute bestelling voor een klant, maar keurig op tijd geleverd. Onze klant was ook blij!

Beste Jose, Bedankt voor deze mooie review en het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Alles prima

Niets op aan te merken! Flexibel en hulpvaardige contacten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Leila, Hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Alles klopte

Snell iitvoering van de bestelling, en goed!

Beste Silvana, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Ook het cijfer wat u ons heeft gegeven is prachtig, bedankt! Mochten wij nog eens iets voor jullie kunnen betekenen horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goeie en snelle service!

Ik bestelde gepersonaliseerde totebags bij Greengiving en dat ging heel vlot. De communicatie via mail was snel en ze deden exact wat ik vroeg. Ook zien de totebags er helemaal top uit en zijn ze ecologisch: love it!

Beste Eva, Erg leuk dat wij de totebags aan jullie mochten leveren met een bedrukking aan beide zijdes van de tas! Ze zijn inderdaad erg mooi geworden! Fijn om te horen dat jullie helemaal tevreden zijn met deze mooie duurzame tassen. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

zeer goed, vlotte service

vriendelijke medewerkers, vlotte levering, goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Marianne, Bedankt voor de mooie woorden die u aan Greengiving geeft! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Uitstekende zaak

Je vraagt iets en hun zetten het direct om in daden perfect toch

Beste Jolanda, Wat goed om te zien dat u uw ervaring met ons wilden delen op Kiyoh. Leuk om te horen dat het helemaal aan jullie wens voldeed. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle levering, mooi product

Enorm snelle levering, korte klappen, daar hou ik van

Beste Carla, Hartelijk dank voor het delen van deze mooie ervaring. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Perfect!

Goede service, snelle mail beantwoording, enthousiasme te lezen vanuit de mailberichten, zeer klantvriendelijk. Alles is mogelijk! Bestelling geplaatst voor in maart maar is totaal geen probleem om dit toch sneller te leveren en wordt ook nog aan huis bezorgd. Perfect! Fijn te weten, dat dit ook nog kan in deze bizarre wereld. Nogmaals dank voor alles.

Beste Evelien, Dat mooi om te horen dat u zo tevreden bent, altijd goed om feedback van klanten te krijgen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Alvast veel plezier met de prachtige full colour bedrukte Dopper Insulated. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Vlotte service!

Pakketje was snel geleverd, klein foutje, maar dit was binnen een dag weer opgelost, toppers!

Beste Kimberley, Bedankt voor de mooie review! Erg leuk dat wij jullie mochten helpen aan het onbedrukte groeipapier, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Fijne samenwerking, snelle levering en super resultaat!

De geleverde doosjes bloembollen met gepersonaliseerde wikkel zagen er super uit; een fantastisch relatiegeschenk!

Beste Sophie, Hartelijk dank voor de mooie review! Erg mooi om te horen dat alles helemaal naar wens is. Veel plezier van de bloembollen (anemoontjes). Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

denken mee, zeer behulpzaam en communicatief

En een prachtig groenkaartje met groeienvelop. Heel erg goede reacties ontvangen bij 150 medewerkers.

Goedemorgen Marlies, Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review! Wat leuk dat wij jullie mochten helpen bij de groeipapier kaartjes met groeipapier enveloppen. Fijn dat iedereen zo positief gereageerd heeft! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle levering, goed klantcontact, mooie producten

Staat in de regel hierboven

Beste Johannes, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zulke mooie woorden aan Greengiving verbindt! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

service prima donna

Levering mooi op tijd - verwerking materiaal (zaadjespapier) Een ramp in de printer, klusje wat op 5 minuten was gebaseerd 2,5 uur over gedaan.

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat alles om tijd geleverd is! Inderdaad is het bedrukken een klusje, daarom doen wij dat voortaan ook graag voor u met onze eigen geschikte printers! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Servicegericht en uitstekende kwaliteit

Prettig contact en snelle (re-) actie in combinatie met goede kwalitatieve producten, superfijn!

Goedemorgen Barbara, Wat een mooie review! Bedankt voor het plaatsen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Leuk product en goed contact

Het blikje met ons eigen logo en tekst erop en de Tony Chocolonely chocolaatjes erin was erg leuk. Bovendien makkelijk dat je het gewoon met brievenbus post kon versturen. Er waren wat problemen met de levering van de bestelling door DPD waarover meermaals contact is geweest met Greengiving. Zij waren daar erg behulpzaam in en hebben hierover herhaaldelijk contact gehad met de bezorgdienst, erg fijn. Nog een tip zou zijn om een goed passende envelop bij het relatiegeschenk te leveren. De blikjes pasten net niet goed in een A5 envelop, maar een A4 envelop was weer overdreven groot. Een goed passende envelop had het verzendklaar maken van de attenties wel een stuk makkelijker gemaakt.

Goedemorgen Anneke, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Gelukkig is de levering uiteindelijk goed aangekomen, maar het leveringsproces ging inderdaad niet zoals wij gewend zijn. Fijn dat we het toch opgelost hebben. Bedankt voor de tip van de passende envelop. Wij gaan hier met het productteam naar kijken. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Greengiving.nl Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

klantbehulpzaam is prima, snelle bezorging

Wij als kinderdagverblijf moesten in korte tijd voorzien worden van tasjes in deze lockdown. na 1 keer mailen, was het direct verzorgd. Perfect want zo konden wij ook door! Super tevreden en de tasjes zijn van goede kwaliteit!!

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en het geven van dit prachtige cijfer! Leuk dat we voor jullie de tassen mochten verzorgen! Mochten jullie nog eens wat nodig hebben. Dat kan bij Greengiving snel geregeld zijn! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Zeer positief, vlot en vriendelijk

Prima geholpen, ook toen het even tegen zat.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie en eerlijke review! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Excellent

Very nice customer experience

Good Morning, Thank you for your beautiful review! Kind regards, Cora | Greengiving.eu

prima kwaliteit!

vriendelijk, snel en goede kwaliteit

Beste Bas, Dat zijn mooie steekwoorden die u heeft gebruikt! Dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle levering, keurig drukwerk

Duurzame promo geschenken... helemaal van deze tijd. Mijn bestelling werd vlot opgepakt en tijdig geleverd. Ziet er keurig uit!

Goedemorgen Veronique, Wat fijn dat alles zo goed is verlopen. Erg leuk dat we met jullie samen mochten werken. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Greengiving! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Prima !

Ondanks een kleine communicatiefout aan het begin van de bestelling werd het uiteindelijk goed opgelost ! Bestelling was naar wens.

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Vervelend dat er even een communicatiefout is geweest, fijn dat het in elk geval opgelost is. Mocht u nog eens iets nodig hebben helpen wij u graag op nieuw en dan gaan we voor een nóg beter cijfer :). Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Perfecte service

Bestelling, communicatie, levering, ... alles is perfect verlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Mark, Wat goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Greengiving. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.