Snelle levering en goed contact

We hadden een product op korte termijn nodig. Hier stond een levertijd van 2 weken voor. Maar uiteindelijk is het product binnen een week geleverd. Goed contact gehad met Greengiving, zowel per e-mail als telefonisch. Erg klantvriendelijk.

Denken goed mee

De juiste mensen op de juiste plaats met elkaar sterk

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor uw review! Erg fijn dat u ons bedrijf zo waardeert en aanbeveelt. Met elkaar sterk inderdaad, maar daar hebben we u als klant voor nodig. Fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Slagvaardig en prima communicatie.

Duidelijk en slagvaardig!

Goedemiddag, Hartelijk dank voor jullie mooie review! Fijn dat we jullie volledig hebben kunnen helpen aan prachtige katoenen tassen. Veel plezier ervan. Hartelijke groet, Cora | Greengiving

Fijne mensen en prima service, en ze weten waar ze over praten.

Een belletje of mailtje is zo beantwoordt en altijd erg correct. ook wordt er goed mee gekeken naar het gene wat je vraagt. dus zeer prettig en een goede service.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Erg leuk en fijn dat u ons als bedrijf aanbeveelt. Ik wens jullie veel plezier met de rugtassen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Super leuk concept, echt een aanrader!

Voor ons bedrijf zochten we naar duurzame kadootjes voor onze klanten. Greengiving biedt precies waar we naar zochten. Snelle levering, hele goede kwaliteit - echt heel blij mee!

Goedemiddag, Hartelijk dank voor jullie mooie review! Fantastisch dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen aan een duurzaam cadeau voor jullie klanten. Ze zullen ongetwijfeld erg blij worden als de fleurige Margrietjes uit komen. Veel plezier met uitdelen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Service voldeed aan wat je kan verwachten van een bedrijf

Service zowel telefonisch als per mail voldeed ruim aan de verwachtingen. Erg vriendelijk geholpen met elk vraagstuk en kwestie.

Goedemiddag Calvin, Bedankt voor uw review! Wij vinden het prettig dat we aan uw verwachting hebben voldaan en dat u ons zou aanbevelen. Graag tot horens! Vriendelijke groet, Cora | Greengiving

prima contact en prima service.

Mooie duurzame producten

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Heel mooi! Wij wensen u veel schrijfplezier met jullie prachtige duurzame pennen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goede service en mooie vormgeving.

Ruim assortiment, en goede service en goed resultaat.

Beste Annelies, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat jullie een mooie keuze hebben kunnen maken uit ons ruime pennen assortiment. Wij wensen jullie veel schrijfplezier met de kartonnen pennen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Vlotte samenwerking en mooi resultaat!

We gingen bewust op zoek naar een firma die gespecialiseerd is in duurzame materialen. Het is niet de eerste keer dat we met Greengiving samenwerken en we zullen dit zeker nog doen!

Beste Shana, Bedankt voor jullie mooie en eerlijke review! Erg leuk dat jullie opnieuw tassen bij ons besteld hebben. De rugtassen zijn erg leuk geworden. Veel plezier ervan en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Zeer goede service

Zeer snelle afhandeling van de bestelling, daarna ook erg behulpzaam.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent en dat u ons zou aanbevelen. Ik wens u veel plezier met de mooie bamboe relatiegeschenken en met het groeipapier. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Mooi product, vriendelijk en behulpzaam contact

Ondersteuning per mail was erg vriendelijk en niet lang moeten wachten op een reactie. Het bestelde product is snel geleverd en ziet er goed uit.

Beste Jeanine, Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over ons en dat u ons zou aanbevelen bij andere bedrijven/personen. Hopelijk zult u dat ook doen. We hopen dat de zaadzakjes met bijenmengsel goed uitgedeeld mogen worden, zodat de bijen straks kunnen genieten! Bedankt! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Prettige, vriendelijke en snelle service.

Op korte termijn had ik een attentie nodig. Erg fijn dat dit mogelijk was. Prettig en vriendelijk geholpen. Bedankt!

Goedemiddag Eva, Bedankt voor uw review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Hopelijk kunnen we u in de toekomst vaker bedienen. We hopen dat de bloembollen doosjes in blijheid ontvangen zullen worden . Veel plezier er van. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle actie, zowel qua bestellen als het reageren op een vraag, top!

Ik ben zeer tevreden over de order die ik bij Greengiving heb geplaatst. Ze dachten met me mee en reageerden bijna direct op een vraag die ik online stelde. Levering was snel, helemaal goed!

Beste Suzanne, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen dat jullie mooi bedrukte vogelhuisjes mooi gebruikt kunnen worden. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

bestelling op tijd ontvangen en alles verliep naar wens, snelle reacties

Goedemiddag, Bedankt voor uw e-mail. wat goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Wij wensen jullie veel plezier van de relatie geschenken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle proefdruk en snelle levering van het product!

Beste Martijn, Bedankt voor uw review! Wat goed om te horen dat het bestelproces goed is verlopen. Jullie groeipapier is mooi geworden en we hopen dat jullie relaties mooie bloemen hiervan kunnen plukken. Veel plezier met uitdelen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Superservice

Snelle antwoord op vragen, mooi eindproduct!

Goedemorgen Martijn, Wat een mooie review, bedankt hiervoor! Jullie full colour shoppers zijn erg mooi geworden. Veel plezier met het uitreiken hiervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Fast delivery and good support.

The papers delivered fast and the support and contact to the company was good.

Dear Ida, Thank you for the review with the rating. We are really sorry that the papers were arriving in that condition. We were not aware of the conditions in Sweden. We send out our packages with the minimum of plastic, because to save the planet. We tried to contact you by phone and by E-mail to find a solution, but we haven’t got any reaction please. Hopefully we can find together a solution. Kind regards, Cora | Greengiving

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit; telkens weer een prettige ervaring.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Veel plezier met jullie mooie papieren tassen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Great Customer service, great product

I firstly emailed them with questions and had a very quick, useful response. Quick delivery and customised to my needs, beautiful product!

Thanks for your beautiful review!

snelle service, kwaliteit, prima opgevolgd

Ik kreeg een snelle offerte en mijn vragen werden vlot beantwoord. Op korte tijd werden onze draagtassen bedrukt naar wens. We zijn ook erg tevreden van het resultaat. Heerlijk!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Erg fijn dat u helemaal tevreden bent. Veel plezier met de tassen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Mooi concept

Ik vind het hele concept verantwoord, daarom heb ik het ook uitgezocht om mijn bestelling te plaatsen. Bestelling verliep vlot, levering ging snel en alles verliep correct. Groot was echter mijn verrassing toen elke bestelde drinkfles in een apart plastiek verpakt was... Het ging mij er net om dat te vermijden.

Goedemorgen Carla, Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Allereerst zijn wij uiteraard heel erg blij dat jullie tevreden zijn over de communicatie van Greengiving. Bedankt! Vervelend dat het jullie is tegen gevallen dat elk drinkflesje in een apart plastic verpakt was. Echter zit hier wel een reden achter, dit is vooral om de bedrukking op de fles te beschermen. Wanneer we het los in een doos doen stoten de flessen tijdens het vervoer tegen elkaar aan, waardoor het eindresultaat niet zo mooi is. Uiteraard proberen wij het plastic zo veel mogelijk terug te dringen en willen wij u ook meedelen dat wij hier hard mee bezig te zijn om er verantwoord plastic of papier tussen te stoppen. Buiten dit wensen we u veel plezier met de gerecyclede bidons. Hartelijke groet, Cora | Greengiving

Goeie ervaring

Snelle service en snel reactie op vragen en ook geleverd volgens verwachting

Goedemorgen Stefan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. In de toekomst helpen wij u graag opnieuw aan nieuwe relatiegeschenken! Voor nu: Veel plezier met jullie mooie tassen! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Prima en snel

Greengiving levert uitstekende producten, komen afspraken goed na en hebben vriendelijke en servicegerichte medewerkers!

Beste Margriet, Bedankt voor uw mooie review! Erg fijn dat u zo tevreden bent, hopelijk mogen we u in de toekomst verder blijven helpen! Voor nu: veel plezier met de Doppers! Vriendelijke groet, Cora | Het Greengiving Team

snelle en heldere communicatie

er was door ons een vergissing gemaakt, maar na overleg via de website en telefonisch konden we de bestelling prima aanpassen! Heel fijn. Nu maar hopen dat de bloemetjes in de potjes gaan bloeien! :)

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u tevreden bent! Veel plezier met de bloemetjes in potjes! We hopen op potjes vol 'brandende liefde'. Vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Perfect!

Great quality, very competitive pricing, super efficient client relationship

Thanks for your beautiful review!

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.