great delivery, and communication

I had to print swag bags for my event. The quality of the bags is good, and there was no problem with the delivery. Also, communication with the customer service/contact person was easy, and there was a quick response.

Dear Gabrielle, Thank you so much for this excellent review. We're really glad that you had a great experience! Looking forward to helping you again. Kind regards, Dorien | Greengiving

Fijne dienstverlening. Heel klantgericht.

De bestelling ging heel vlot. Fijn dat ik telefonisch kon schakelen met de 'ontwerpster'.

Beste Sandra, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Veel plezier met het groeipapier en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Prettig en voort herhaling vatbaar

De appels zagen er mooi uit, hadden nauwelijks butsen en waren sappig en vers zoals een granny hoort te zijn. Het logo was op nagenoeg iedere appel goed zichtbaar (bij een enkeling wat vervaagd). Enkele dozen hadden appels met een soortstickertje. Het liefst hadden we alle appels zonder stickertje gehad. De levering was later dan afgesproken. Na enkele telefoontjes is dit door Greengiving goed opgepakt waardoor het allemaal nog net goed ging.

Dag Yvette, Goed om te horen dat de appels zo in de smaak zijn gevallen :) Bedankt voor je mooie woorden en feedback. We zien je graag nog eens terug bij Greengiving! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Great communication, fast shipping, very friendly, high quality

Great company, will use again in future

Dear Daniel Mohr, Thank you so much for this excellent review. We're happy to hear all this and are looking forward to helping you again. Kind regards, Dorien | Greengiving

Love the bottle openers

Great customer experience. The bottle openers are good quality and they made sure they arrived on time.

Hi Aislinn, Thank you so much for the review. We're happy to hear that you love our products and service. We hope to help you again in the future! Kind regards, Dorien | Greengiving

Mooie spullen en snel geleverd!

Echt een aanrader. Duurzaam & leuk om te geven en ontvangen.

Beste Robert, Top, daar doen we ons best voor! Bedankt voor je mooie review. Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Toffe samenwerking!

Vlotte bestelling, duidelijke website, fijne communicatie via mail, voelde als persoonlijk contact.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Ellen, Bedankt voor deze 10! Goed om te horen dat de samenwerking zo fijn was. We wensen u veel plezier met de mokken en helpen u graag nog eens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Super service en artikelen

Erg behulpzaam, artikelen snel geleverd, hele goede kwaliteit. Goed verpakt en op tijd geleverd. Hier zal ik vaker bestellen

Beste Arjana, Wat een prachtige review over onze service, bedankt! Heel veel plezier met de Doppers en notitieboekjes. We zien je graag weer terug bij Greengiving. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Perfecte service

Wij hadden op het laatste nippertje drinkbussen cadeau willen doen aan onze medewerkers omwille van een teambuilding. Dit is perfect geleverd geweest, goede communicatie, op tijd en volgens afspraak. TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Bénédicte, Wauw, super om te horen. Prettig geregeld, daar doen we ons best voor! Dank voor het achterlaten van uw beoordeling. We helpen u graag nog eens. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

geweldige service

Wat een fijne club. Ze denken mee en komen ook zelf met oplossingen Ik kan het aanraden!

Dag Ellen, Yes, een 10! Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor de mooie woorden. Veel plezier met het groeipapier en hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Klantgericht én een gunstige prijs.

Het bestand dat nodig was om te bedrukken was niet helemaal in orde. Greengiving gaf de tijd een goed bestand aan te leveren. Toen dat niet lukte, paste het bedrijf het aan, toonde de proefdruk en het resultaat was uiteindelijk top.

Beste Manon, Super! Dank voor deze mooie review. We wensen je heel veel plezier met de katoenen tassen en helpen je graag weer in de toekomst. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

fijne ervaring

Het was fijn om samen te werken met Greengiving. Communicatie, offerte aanvragen verliep heel vlot. Snelle levering en verzorgde producten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Ulrike, Goed om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier met de Doppers en hopelijk tot ziens bij Greengiving. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

klasse, goed geholpen en snelle levering

Zeer vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Levering was super snel.

Beste Jolanda, Bedankt voor deze geweldige review. Heel veel plezier met de potloden en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

super snelle service, mooie producten

Dag Marieke, Super, daar doen we ons best voor. Bedankt voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Professioneel en accuratesse

De eerste zin omschrijft alles eigenlijk al.

Beste Erwin, Dank voor je positieve review. We wensen je veel plezier met de houten Kubb sets en hopen je graag nog eens te zien bij Greengiving! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Soepel en vriendelijk verloop

Ik werd goed geholpen. Kreeg snelle reacties en een mooi eindproduct.

Dag Hannah, Bedankt voor deze 10, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de drinkbekers. Graag helpen we je een volgende keer weer. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Mega goede service

Ik ben vanaf het begin super goed geholpen door Greengeving. Ze denken mee, zoeken samen met je naar oplossingen en leveren uiteindelijk goede producten af. Zeker een aanrader.

Beste Janna, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met de Doppers en graag tot de volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Snel en behulpzaam

Fijne communicatie met het team van Greengiving. We konden snel met onze vragen terecht en de items werden op tijd geleverd.

Beste Julia, Yes! We zorgen er graag voor dat het prettig geregeld wordt. Bedankt voor je geweldige review. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goed geregeld

De spoedaanvraag is zorgvuldig behandeld waarbij er ook goed gecommuniceerd werd. Met als resultaat dat we de bekers op tijd binnen hadden voor de personeelsbijeenkomst!

Hoi Cora, We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. We helpen je graag nog eens :) Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Snelle levering en mooi resultaat

Wij hadden doppers besteld met bedrukking. Het bestellen was heel makkelijk en de doppers werden snel geleverd en zagen er goed uit. Heel blij met deze service!

Beste Emily, Wauw, bedankt voor de 10 en de mooie woorden! Veel plezier met de Doppers en we horen het graag als we je weer kunnen helpen. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goede ervaring

Goede ervaring, vriendelijke medewerkers en mooi resultaat waarbij wij de studenten een bijzonder bloemenkaartje kunnen geven.

Dag Pascal, Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling en onze service. Daar doen we ons best voor! Dank voor je review. We staan in de toekomst graag weer voor je klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Erg tevreden. Duidelijke communicatie. Steeds bereid om aanpassingen te doen.

Erg tevreden. Duidelijke communicatie. Steeds bereid om aanpassingen te doen. Mooi afgewerkt product.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Lieve, Ontzettend bedankt voor uw fantastische beoordeling. Veel plezier met de katoenen tassen en de schrijfblokjes! Hopelijk tot ziens bij Greengiving. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

snelle levering en goede prijs

Goede klantenservice, snelle levering, prima product

Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van deze 10! Daar worden we blij van. We wensen je veel plezier met het groeipapier en helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Overzichtelijke website en bestelproces, snelle reactie en levering.

Beste Silvia, Super om te horen dat je bestelling zo soepel verlopen is! Dank voor je review. Veel plezier met de Doppers en we staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Leuke duurzame presentjes met een topservice!

Een hele fijne ervaring gehad met Greengiving. Van het moment van uitvragen van een offerte tot aan het verzenden van de bestelling. Er wordt met je meegedacht wat de ervaring alleen maar prettiger maakt. Daarbij werden de presentjes ook nog eens heel goed ontvangen door degene welke ze hebben ontvangen!

Dag Sherita, Super zeg! Prettig geregeld, daar staan we voor. Bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. We zien je graag nog eens terug! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Plantagelaan 24

3772 MB Barneveld

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.