Prachtig gedaan!

Snelle service, mooie afwerking, geweldig resultaat. Bedankt!

Beste Nele, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de katoenen tassen. Graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Betrouwbare partij, goede en snelle communicatie!

Bedrukte doppers besteld, snel geregeld en alles tip top in orde!

Beste Liesbeth, Hartelijk dank voor deze mooie review en de positieve feedback. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

super vlot - zeer goede opvolging

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Greta, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met de bloemen en een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijne communicatie, korte lijnen

De communicatie liep goed, aanpassingen waren makkelijk en de levertijd snel.

Beste Monique, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de draadloze opladers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooi product ontvangen

Beste Renske, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Veel plezier met de mooie fairtrade tassen en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede service en snel geleverd

Medewerkers goed bereikbaar en kundig voor informatie, daarna bestelling snel geleverd.

Beste Geertje, Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat u tevreden bent over de service en levering. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vlotte levering

Heel snel geleverd en een prima product met opdruk.

Beste SVO, Bedankt voor dit mooie cijfer, daar zijn we erg blij mee! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed contact, netjes geholpen, snelle service, leveren kwaliteit

Beste Laurens, Bedankt voor deze prachtige review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de Doppers en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima meedenkers en snel

Heel fijn snel geschakeld. Even bellen en geregeld. Prima tassen. Was nog pluspunt geweest als het adres even geverifieerd was, het werd nu op een ander adres geleverd dan had gemoeten maar ik begrijp dat die in het systeem stond. Verder erg tevreden, dank je wel!

Beste Laura, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt voor de feedback, we zullen hier in het vervolg nog scherper op zijn. Heel veel plezier met de shoppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Overal oke, kwaliteit van print valt tegen.

Het proces van bestellen liep voor mij een beetje stroef. Ik ontwierp het drukbestand op het aangegeven formaat, echter viel de digitale drukproef veel groter uit (ook dan uberhaupt mogelijk was volgens de afmetingen, volgens mij). Het aangeleverde print product is matig, de bedrukking is erg ruizig en streperig, dit had ik wat beter verwacht. Voor de rest prima, mooi product mooi cadeau.

Beste Koen, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te horen dat het bestelproces en de bedrukking zijn tegengevallen, onze excuses daarvoor! We nemen deze feedback mee en gaan dit zeker even bespreken. In ieder geval veel plezier met de Doppers! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Geweldig snelle levering! Handige, duidelijke website

Zie hierboven

Beste Corianne, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

TOP

Super tevreden met de snelle en correcte levering.

Beste Isabel, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de Doppers en we helpen u graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Aandacht voor mijn vraag. Adviseren en denken goed mee.

Beste Annet, Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn natuurlijk erg blij met dit prachtige cijfer voor onze service. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle service!

Ik heb een fijne samenwerking gehad met Greengiving. Ze waren erg snel in de communicatie en probeerde ook de levertijd op ons verzoek te versnellen.

Beste Muriel, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en communicatie. Heel veel plezier met de zaadzakjes en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Service-gericht, prettig meedenken, goede kwaliteit!

We hebben onze trouwkaarten hier laten drukken en dat ging als een trein. Er werd goed meegedacht en de drukkwaliteit was naar behoren!

Beste Jitse, Bedankt voor dit prachtige cijfer en deze mooie review. Heel veel plezier met de groeipapierkaartjes en we wensen jullie alvast een mooie dag toe! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fantastische service, mooi product en zeer vlotte levering

De contacten verliepen erg goed en vlot. Na ontvangst van de digitale proefdruk, direct een bestelling geplaatst voor 150 groeikaarten. De kaarten werden ook nog eens erg snel geleverd.

Beste Suus, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent! Een fijne dag en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooie Dopperflessen, vlotte service en levering

Wij wilden op korte termijn bedrukte Dopperflessen voor een (owv corona last minute bevestigd) event en Greengiving hielp ons uit de nood. De levering kwam uiteindelijk vroeger dan gepland, dus ruim op tijd. De bedrukking was geslaagd, iedereen blij met z'n persoonlijke Dopper!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Ellen, Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat alles zo goed en snel is verlopen. Heel veel plezier met de prachtige Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

zie onder

zeer vlot en vriendelijk, faire prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Christine, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Heel veel plezier met de Doppers en groeipapierkaartjes. Graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer snelle en vriendelijke service

Erg prettig contact, duidelijke mails en snelle levering. Top!

Beste Gaby, Hartelijk dank voor deze review en dit prachtige cijfer! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de prachtige Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vielen Dank!

Druck und Papier sehen super aus.

tevreden

na foute druk meteen hersteld en nieuw in druk gezet, goede kwaliteit en proefdruk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Jasmijn, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review! Excuses voor het ongemak van de foute druk. Fijn om te horen dat u alsnog tevreden bent over onze service. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Good, quick, pleasant service

Everything was done well, starting from communication to receiving the necessary product. Even though there where some mishaps, everything was solved quickly and good. The product (seed paper) is very nice and done exactly as wanted. All in all, we are very pleased and happy about choosing Greengiving. Thank you!

Dear Linda, Thank you so much for this excellent review. We're happy to hear all this! Lots of pleasure with the seed paper and we'd like to welcome you back to our webshop some time. Kind regards, Jeanine | Greengiving

Snelle reactie, duidelijk voorstel, prima resultaat

Greengiving gaf me een snelle reactie, een duidelijk voorstel, en een prima resultaat.

Beste Dirkjan, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer en de positieve review! Heel veel plezier met de fairtrade katoenen tassen. Een fijne dag en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima, vriendelijke mensen die met me mee denken.

Hele tevreden en ik kan het bedrijf bij anderen zeker aanraden!

Beste Carola, Bedankt voor deze mooie review, fijn dat u ons bij anderen zou aanbevelen! Veel plezier met de eco notitieboekjes en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Professioneel, klantvriendelijk en snelle service!

Wederom goed geholpen. Bij Greengiving hebben ze maar een half woord nodig. Binnen een paar dagen alles geregeld, van bestelling tot levering, echt een superfijn team van mensen.

Goedemiddag Jeanette, Wat een prachtige review met een heel erg mooi cijfer. Bedankt voor het delen van uw mooie en positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.