Kwaliteit prima, logo drukken zeer klein

Mijn aangeleverde logo vind ik erg klein. Zo valt het niet op, wat natuurlijk wel de beodling was. Dit vind ik wel spijtig, waardoor het effect wat ik voor ogen had, gemist is. Wellicht met julie ervaring had ik een wedervraag, weet je dit zeker, of, wij raden aan iets anders te doen, wel op prijs gesteld. Zeker omdat ik jullie aangeraden optie heb genomen.

Beste Robert, Bedankt voor het plaatsen van deze review en de feedback. Erg vervelend om te horen dat de bedrukking niet aan uw verwachtingen voldoet. De aanbevolen optie in de drukproef was al de grootst mogelijk bedrukking, groter kon er op deze pen helaas niet worden bedrukt. We begrijpen dat u wat meer advies op prijs had gesteld, onze excuses dat dit niet is gebeurd! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Products ok, but issues with delivery

The products were ok, as we ordered them. The issue was that we advised products not to be sent out before a certain date, as they were meant for a conference which took place at a hotel, and half of the orde arrived 1 week before that date. Unfortunately, the package got lost somewhere at the hotel, and we couldn't use the products at the conference.

super! duidelijke website, goede communicatie en snelle levering!

zie boven

Beste Aleksandra, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede communicatie een goed product

Mooie producten

Beste Henrik, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier met de Doppers en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

goede service en kwaliteit

ik ben bij greengiving terecht gekomen toen wij als bedrijf op zoek waren naar dopper drink met logo om aan medewerkers uit te delen. De service was geweldig en snel, binnen en dag was het logo akkoord en een week later werd de zending geleverd. In het echt zien de bekers er nog beter uit dan het voorbeeld.

Beste Sarie, Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Excellent product, timely delivery, easy communication!

We needed a gift for our event participants and made this really last minute request for tailored water bottles. Super happy with the result and how fast it arrived. Highly recommended.

Dear Maria, Thank you very much for this excellent review and the recommendation. We're really happy to hear all this! Looking forward to helping you again some time. Kind regards, Jeanine | Greengiving

goede service en kwaliteit

x

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Sarah, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Alsof jullie niet anders doen!

Vanaf het eerste contact tot de levering: alles verliep perfect. blij met jullie meedenkwerk en flexibiliteit om een typefout te corrigeren. De collega's zijn trouwens enorm bij met de doppers.

Beste Nicolien, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat de Doppers positief zijn ontvangen. Graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle service en mooi resultaat

De website werkte makkelijk. Wij hadden in een handomdraai een groeikaart besteld met eigen opdruk. De service is snel en het resultaat was precies zoals wij voor ogen hadden!

Beste Sharon, Bedankt voor deze mooie review! Goed om te horen dat het resultaat voldeed aan jullie verwachtingen. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Communicatie kan beter

!e contact via de telefoon was uitstekend. Via de mail loopt het allemaal wat stroever en zijn de berichten niet altijd even helder.

Beste Frederiek, Bedankt voor de review en de feedback. Vervelend dat de communicatie soms wat onduidelijk was, onze excuses daarvoor! In ieder geval veel plezier met de shoppers en we helpen u graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel en duidelijk

- Snel - Duidelijk - Meedenkend - Ontwerp soms niet helemaal zoals afgesproken, maar op tijd erachter gekomen doordat nabesproken

Beste Henko, Bedankt voor de beoordeling en de feedback! We gaan hier zeker op letten. Veel plezier met de duurzame geschenken en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijn om ecologische geschenken te kunnen geven

Goede ervaring maar het beloofde extra geschenk werd niet spontaan meegestuurd. Zou na vraag wel nagestuurd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Véronique, Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Onze excuses dat het geschenk niet gelijk is meegestuurd, dat had wel moeten gebeuren. Veel plezier met de zaadzakjes! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Very good selection and service - but problems with international shipping

The service I received from Greengiving during the purchase process was excellent, they always replied fast and had good suggestions. When it comes to international shipping, however, things could have gone much better. I am still waiting for part of my order which has now been delayed over a month due to a slip-up on Greengiving's side.

Dear Tobias, Thank you for your review and feedback. We're sorry about the delay in shipping. We can see that they made two attempts to deliver the package, but apparently they weren't able to deliver it. It's now back in the sorting centre. We contacted the shipping company to have it delivered as soon as possible. If you've got any questions, please let us know via email or telephone. Kind regards, Jeanine | Greengiving

kwaliteitsvolle producten, mooi zeefdruk-werk

de totebags die ik bestelde waren van prima kwaliteit en een goede afwerking!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Trui, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Erg tevreden!

Goede service, snelle levering van de Doppers.

Beste Astrid, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Producten zijn mooi en medewerkers behulpzaam, alleen soms onduidelijk.

Ben erg blij met de totebags die ik bij Greengiving heb besteld en wanneer ik hulp nodig had, kreeg ik die gauw. Het enige wat ik onhandig vond is dat er vaak onduidelijk was wanneer een bestelling klaar zou zijn. Op het moment van bestellen kon er een datum gezegd worden die later werd veranderd. Dat vond ik erg vervelend, dan wist ik niet waar ik vanuit kon gaan in mijn planning. Wat ik hen wil aanraden, is om niet met DHL samen te werken. Bij de express verzending (die extra snel zou moeten verlopen) ging er een heleboel mis en was onduidelijk waar het pakket bleef, waardoor ik nu twee weken later mijn pakket nog steeds niet heb.

Beste T, Bedankt voor de review en de feedback! De levertijd gaat in vanaf het moment dat de drukproef geaccordeerd wordt. Als dit wat langer duurt, schuift de leverdatum helaas ook op. Inmiddels is het pakket bij u afgeleverd. Onze excuses voor de onduidelijkheid! We wensen u heel veel plezier met de tassen en staan graag een volgende keer weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vlot

Vlot, behulpzaam, goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Ward, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de katoenen tassen en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Erg klantvriendelijk en komen afspraken na. Denken bovendien mee met de klant.

Beste Ans, Bedankt voor deze mooie beoordeling en aanbeveling! Heel veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle offerte, snelle service, goeie kwaliteit

Snelle offerte, snelle service, goeie kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Lena, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijne samenwerking en prima verzorgd

Beste Martine, Bedankt voor de review en aanbeveling! Hopelijk zijn de paaskaarten positief ontvangen :) Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Ingegaan op al mijn noden

Ik had een aantal wijzigingen doorgevoerd in de levering van linnen zakjes en er werd heel snel rekening gehouden met wat ik wilde.

Beste Tatjana, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de tassen en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Niet ontvangen - order opnieuw gemaakt

De order liep flinke vertraging op, doordat de bestelling in eerste instantie niet geleverd werd. Het pakket bleek zoek te zijn geraakt. Keurig opgelost door Greengiving door de order opnieuw in behandeling te nemen. De bamboe pennen zijn van mooie kwaliteit. De verschillende kleuren in het logo wat minder duidelijk. Maar prima resultaat.

Beste Marieke, Bedankt voor de beoordeling en feedback. Bijzonder vervelend dat het pakket kwijtraakte, onze oprechte excuses voor het ongemak! Fijn om te horen dat u tevreden bent met het resultaat. Veel plezier met de pennen en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede service en snelle levering conform afspraak

Goede service en snelle levering conform afspraak

Beste Lindsy, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijn contact, goede service, snelle levering én mooi product

Een order geplaatst die op korte termijn geleverd moest worden. Prettig contact met de medewerkers gehad die snel konden schakelen. Zeer tevreden over Greengiving en de producten!

Beste Leo, Bedankt voor deze mooie beoordeling en aanbeveling! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Ik geef een 10! Wij hadden, vlak voor de Pasen, een spoedklus en ze hebben ontzettend hun best gedaan om onze drukorder binnen 2 dagen bij ons bezorgd te hebben. Klasse!

Beste Tim, Hartelijk dank voor deze 10! Zijn we natuurlijk erg blij mee :) Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.