Snelle levering, behulpzaam en denken met je mee

Snelle levering volgens afspraak

Levering in VK was geen probleem en alles kwam keurig op tijd aan.

snel en goed mee gedacht met hetgeen wij wilden

snel en goed mee gedacht met hetgeen wij wilden

Mooi product, snel en correct uitgevoerd

Prettig en correcte opvolging en uitvoering. Mooi product!

snelle en vriendelijke hulp

Aan de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan en ben duidelijk geinformeerd.

Excellent

I was on a tight deadline and the Greengiving team was so helpful to answer all of my questions! I have already recommended it to my colleagues working in other associations.

great product

The seed paper (200gms) was a bit thinner than expected, but otherwise all was perfect.

Goede communicatie en perfect eindresultaat!

Goede communicatie en perfect eindresultaat!

xx

xx

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie

Duidelijke website, snelle levering.

Perfect, snel en accuraat!

Prima service, bestelling volledig naar wens!

Dikke prima, goede kwaliteit

Prettig zaken doen. Snelle levering en kwalitatief goed spul.

zeer goed

top samenwerking. Veel hulp vanuit Adrian en zijn team.

Heel goede ervaring.

Snelle reactie, fijn geholpen en goed product geleverd!

Klantvriendelijk, meedenkend, adequate!

Zeer behulpzaam, contact via de mail verliep prima en snel. Hetgeen we bedacht en besteld hadden is door iedereen zeer gewaardeerd en goed ontvangen. Dank!

Snelle adequate reactie, kwaliteit product prima!

Snelle adequate reactie, kwaliteit product prima!

Ondersteuning tot bestelling top en besteld product voldoet volledig aan verwachting.

Was mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Mijn vragen werden vlot en keurig beantwoord. Product werd na de definitieve bestelling vlot afgeleverd. Product voldoet volledig aan gestelde verwachting.

Hat alles wunderbar geklappt!

Die Briefumschläge aus Samenpapier wurden schnell geliefert und sind sehr gut verarbeitet.

Gewoon goed

Greengiving doet wat ze belooft.

Top service, snelle reactie via chat en mail, snelle levering.

Hele goede ervaring met Greengiving. Wilde en dopper met logo, kreeg snel antwoorden op mijn vragen via chat en mail. Duidelijke drukproef en snelle levering. Een echte aanrader!

Hartelijk dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer!

Correct

Goede service, snel contact. Product was zoals omschreven. De prijs lag vrij hoog naar mijn gevoel.

Ik heb 500 potloden met logo besteld en deze zijn ruim binnen de afgesproken besteltijd geleverd.

Greengiving is klantvriendelijk, meedenkend en levert volgens afspraak!

De contacten met Greengiving verliepen soepel; er werd goed meegedacht. De levering was vlot en geheel volgens afspraak. Mooi dat de producten die Greengiving levert duurzaam zijn en ecologisch verantwoord!

goede snelle service, kwaliteit en prijs

Ik kreeg snelle en persoonlijke reactie op mijn vragen. Snelle levering. Kwaliteit product.

Medewerkster was zeer behulpzaam!

Bedankt, we zijn zeer tevreden met de katoenen zakjes!

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.