Super eco specialists

We love Greengiving! <3

Prima service goede levering

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u de service en levering zeer positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snel en goed geholpen.

Bij de bestelling, wat een herhaling was van een eerdere bestelling, werd ik snel en adequaat geholpen. Ook de levering van de producten ging heel erg snel. Complimenten.

Beste Eric, Bedankt dat u uw ervaring met Greengiving wilde delen. Wij wensen u veel plezier met de houten pennensets. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Kwaliteitsvol drukwerk, vlot geleverd en zeer vlotte en vriendelijke communicatie!

De bestelling van de producten loopt vlot, het is zeer duidelijk hoe drukbestanden moeten aangeleverd worden, er wordt zeer snel gereageerd op vragen, alle communicatie verloopt erg vriendelijk en correct, en de gegeven informatie is ook duidelijk. Erg veel vertrouwen in dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Stefan, Bedankt voor de prachtige en eerlijke review! Erg goed om te horen dat u een goede ervaring met Greengiving heeft. Mocht u nog eens wat nodig hebben weet u ons uiteraard te vinden. Ook wij vonden de samenwerking prettig verlopen. Veel plezier met de bestelde relatiegeschenken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Super vriendelijk

Mijn ervaring is zeer positief. Erg behulpzaam en vriendelijk.

Beste Gaby, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat het alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

My next order

All fine, very good service and quality! Thank you!

Dear Anna, Thank you for your review! Kind regards, Cora | Greengiving

Voor het kerstpakket hebben we Doppers besteld met ons bedrijfslogo erop. De drukproef werd snel gestuurd en de Doppers waren snel binnen. Ze zien er mooi uit - precies zoals we ze hadden voorgesteld!

Beste Anneke, Bedankt voor de mooie review! Erg leuk dat wij jullie mochten helpen aan de Doppers met logo. Fijn dat het helemaal aan jullie verwachting voldoet. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Super goede service

Ik kan alleen maar vijf sterren geven. Vriendelijke klantenservice, goede prijs voor grote aantallen. Ik heb dit jaar een leuk kerstpakket voor ons personeel dankzij de mooie tas die ik heb kunnen kopen.

Beste Edith, Bedankt voor de mooie review! Erg fijn dat u helemaal naar tevredenheid geholpen bent. Daar doen we het voor. Veel plezier met het geven van het mooie kerstpakket met de mooie fleurige strandtas. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Helemaal top

Uitvoering correct , snelheid geweldig

Beste Cor, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de bestelde geschenken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Perfect!

Ik bestel al jaren bij Greengiving en amper problemen gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Karen, Bedankt voor de mooie review! Wij zijn blij met u als vaste klant! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Je vraagt en hun zetten je vraag om in een daad, geweldig!!

Beste Jolanda, Bedankt voor de mooie review! U verwoord de werkwijze op een mooie manier, bedankt. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

brilliant to deal with

The customer service is fantastic with speedy shipping too

Dear Emma, Thank you for the review! Kind regards, Cora | Greengiving

Nadat ik had aangegeven dat ik een bestelling had geplaatst hoefde ik de kosten voor het proefmonster niet meer te betalen. Zo hoort het! Dank.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie en eerlijke review! Inderdaad rekenen wij geen samplekosten zodra er een bestelling uit volgt. Bedankt voor de fijne samenwerking. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Een eenvoudig maar mooi presentje

Goede communicatie met Greengiving , waardoor na een aantal proefdrukken het resultaat helemaal naar onze zin was. Een leuk presentje voor de mantelzorgers van de patienten in ons ziekenhuis. En het was snel klaar! Helaas heeft de distributeur het pakje te lang op depot laten staan, waardoor het niet op de Dag van de Mantelzorg (10 nov)uitgedeeld kon worden. Maar dat lag dus niet aan Greengiving.

Beste Lucienne, Bedankt voor uw mooie review! Jammer dat het niet op het gewenste tijdstip uitgedeeld kon worden! Erg vervelend. Wel zijn we heel blij dat het resultaat naar wens is. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Ik heb bedrukte canvas tassen besteld en ben echt MEGA tevreden! Super snelle levering, behulpzame klantenservice en de kwaliteit is echt perfect.

Beste Claimy, Bedankt voor uw review! Super fijn om te horen dat alles super is verlopen! Veel plezier met de mooie bedrukte canvas tassen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Direct antwoord, meedenken aan oplossingen kortom een Profesioneel en fijn bedrijf om mee te werken

Beste Ron, Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en uw ervaring met Greengiving positief is. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

top geregeld!

Het duurde even voordat ik tevreden was met de bedrukking op de doppers, maar de dame die het regelde had daar geen enkel probleem mee en bleef de bedrukking heel vriendelijk aanpassen. Vervolgens snel geleverd en mooi bedrukt!

Beste Jan-Willem, Bedankt voor uw prachtige review! Erg fijn dat het uiteindelijke resultaat helemaal naar wens is. Hopelijk kunnen we de volgende keren nog sneller handelen zodat de Doppers nog sneller naar wens geleverd zijn . Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

volledig tevreden over opvolging en levering van mijn bestelling.

De online bestelling diende te worden aangepast en dat was geen probleem. Alles werd heel vlot opgevolgd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Christine, Bedankt voor de leuke en mooie review! Wij wensen u veel plezier met de Sint repen van Tony Chocolonely. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Vlotte levering

Vlotte levering, communicatie loopt vaak via verschillende medewerkers en niet al tijd even soepel. Proefdrukken werden niet altijd naar de afgesproken personen gemaild.

Goedemorgen Bianca, Bedankt voor uw review! Vervelend dat niet altijd alles helemaal soepel verliep. Dit nemen wij mee en we zullen onze uiterste best doen het te verbeteren. Wij hopen op een mooie voortzetting van onze samenwerking. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

betrouwbaar en goede kwaliteit prijs verhouding

goede service, snelle reacties, meedenkend en komen de afspraken na

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen jullie veel plezier met de Dopper Insulated! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Goede service!

Wij hadden een duidelijk beeld van wat wij wilden bestellen. Er is goed meegedacht over de bedrukking op onze jute eco-tassen. Reactiesnelheid was prima.

Beste Wendy, Goed om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

prima service

Vriendelijke medewerkers, makkelijk contact, denken mee. Snelle levering. Product ziet er goed uit.

Beste Patricia, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid en goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

snelle levering, perfecte klantenervice

Ik kon mijn herbestelling heel gemakkelijk plaatsen en had de levering snel in huis. Perfect :).

Beste Cecile, Wat leuk dat wij u opnieuw mochten helpen aan de Canvas Shoppers. Bedankt voor uw review! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.nl

Een aanrader!

Zeer tevreden over snelle contact, advies begeleiding en levering

Beste Edwin, Bedankt voor uw review! Wat goed om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. De Dopper Insulated in het doosje is erg mooi geworden, veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Snelle levering, product conform beschrijving

De bestelling werd snel geleverd en het product komt overeen met de beschrijving. Goede kwaliteit.

Beste Gonda, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat alles naar wens was en dat het aan de verwachting voldeed. Wij wensen jullie veel plezier met de bedrukte Bamboe mokken. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.