Er werd goed meegedacht en de service was top!

Het contact was goed, er werd snel gereageerd en we zijn erg tevreden met de geleverde producten.

Mooie enveloppen en goeie service

Wij hadden groeienveloppen besteld. Ze zijn van mooie kwaliteit. Had iets verkeerd besteld en ze hebben het helemaal hersteld. Goede service dus! Zou het aanbevelen.

Response from the business owner

Beste Lis, Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Heel veel plezier met de enveloppen en we helpen u graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijne comunicatie en snelle levering

Greengiving is een fijne organisatie om mee samen te werken. ze verzorgen de relatiegeschenken goed, zorgvuldig en snel.

Response from the business owner

Beste Johan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Helemaal goed

Alles is verlopen zoals afgesproken! Beter kan het niet :)

Response from the business owner

Beste Saskia, Bedankt voor deze fantastische review, zo horen we het graag :) Heel veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer professioneel en persoonlijk betrokken

Zeer goede ervaring, zowel met plaatsen en hulp bij vormgeven van de bestelling. Vlotte en correcte levering. Laagdrempelig contact mogelijk zowel via mail als telefoon. Het eindresultaat was origineel en professioneel. Zeker een aanrader.

Response from the business owner

Beste Doris, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en dit prachtige cijfer. Fijn om te horen dat u ons zeker aanraadt! Veel plezier met de honing en de appels en we helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet Jeanine | Greengiving

Handig dat de oude order makkelijk herhaald kan worden! Snel contact en mooi product.

Response from the business owner

Beste Connect, Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel plezier met de pennen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering Doppers!

Herhaalbestelling Doppers binnen 2 dagen in huis. Vaker bij Greengiving besteld, altijd top geregeld. Tot de volgende keer!

Response from the business owner

Beste Ewout, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review en deze mooie woorden :) Veel plezier met de Doppers! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Behulpzaam en correcte levering

Goed geholpen met het maken van een ontwerp voor bedrukking. Stipte levering naar onze wens. Klantvriendelijk.

Response from the business owner

Beste M, Bedankt deze review en dit prachtige cijfer, daar zijn we erg blij mee! We wensen jullie veel plezier met de fairtrade tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Betrouwbaar, snel en goed product!

Wij hebben zeer goede ervaringen met Greengiving. Snelle levering en zeer betrouwbaar. Het product is duurzaam en ziet er luxe uit.

Response from the business owner

Beste Michelle, Bedankt voor deze mooie woorden, fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Heel veel plezier met de sleutelhangers en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle service, mooie druk

Goede ervaring

Response from the business owner

Beste Annabelle, Hartelijk voor het plaatsen van deze review en dit mooie cijfer! Veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super tevreden over snel handelen en mooi product geleverd!

We moesten op zeer korte termijn een relatiegeschenk regelen en dit werd goed opgepakt! Alles op tijd binnen en nog super mooi ook! Bedankt!

Response from the business owner

Beste Suzanne, Bedankt voor dit prachtige cijfer en de mooie beoordeling! Heel veel plezier met de Doppers en we helpen jullie graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Geweldige samenwerking!

Bestelling is niet helemaal vlgs. afspraak geleverd. Is op fantastische manier afgehandeld. Veel lof voor Greengiving en de drukker.

Response from the business owner

Beste V., Van deze lof worden we natuurlijk erg blij, hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Excuses voor het ongemak, in ieder geval veel plezier met de katoenen tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Alles top geregeld

Goed ontzettend goed advies, leuk geholpen en alles naar wens en op tijd ontvangen.

Response from the business owner

Beste Wim, Ontzettend bedankt voor deze mooie review, dit horen we natuurlijk graag! Heel veel plezier met de katoenen tassen, en wie weet, voor nu en nog eens :) Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prettig geregeld en vlot geleverd!

Wilde een bestelling plaatsen maar kwam er via de website niet helemaal uit. Werd na een mailtje heel prettig opgepakt en geregeld en en ruim op tijd geleverd.

Response from the business owner

Beste Reinald. Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Heel veel plezier met de Sprout potloden en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer vlotte samenwerking!

Wij werden heel goed bijgestaan van ontwerp tot levering. Het ging om een spoedbestelling en hier werd heel vlot met omgesprongen!

Response from the business owner

Beste Ineke, Bedankt voor dit prachtige cijfer en deze positieve feedback! We wensen jullie veel plezier met de mooie thermosflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Netjes & snel

Goed geholpen tijdens het bestelproces. Communicatie rondom de bestellingen is prima en er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant. Prima service!

Response from the business owner

Beste Elise, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de fairtrade shoppers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

TOP !!!

Snelle en correcte levering. Voldeed helemaal aan de verwachtingen

Response from the business owner

Beste Marijke, TOP met maar liefst 3 uitroeptekens, daar zijn we natuurlijk erg blij mee :) Heel veel plezier met het groeipapier en we helpen u een volgende keer graag weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed bereikbaar, klantgericht

Fijne ervaring, goed bereikbaar voor overleg over leverdatum. Zeer tevreden

Response from the business owner

Beste Annemieke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie. Heel veel plezier met de bedrukte Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Guter Service, freundliche Beratung.

Service und Beratung gut.

Response from the business owner

Guten Tag Sonja, wir freuen uns sehr über Ihre gute Beurteilung, vielen Dank dafür. Viel Freude mit den Samenpapier und wir stehen Ihnen gerne jederzeit wieder zur Verfügung! Mit freundlichen Grüßen Ihr Greengiving Team

Adequate communicatie en snelle levering!

Goede communicatie en snelle levering!

Response from the business owner

Beste Jasper, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prachtig product, uitvoering kan beter

Wij bestelden voor ons 50-jarig jubileum bedrukte pennen. De pennen zelf zijn erg mooi, maar de bedrukking viel erg tegen. Wij hadden voor een heldere kleur blauw gekozen, maar de kurken pennen waren in werkelijkheid veel donkerder dan op het digitale voorbeeld, waardoor de tekst nauwelijks te lezen was. Het was erg fijn geweest als iemand ons er bij beoordeling van de opdruk op had gewezen dat de kleur te licht was. Dan hadden we gemakkelijk voor een donkerdere kleur kunnen kiezen. Nu vallen de pennen daardoor een beetje tegen. Jammer. Volgende keer zal ik beter opletten.

Response from the business owner

Beste Karin, Bedankt voor het plaatsen van deze review en uw feedback. Goed dat u dit aangeeft! Uiteraard vinden we het vervelend om te horen dat de bedrukking tegenviel en niet aan jullie verwachtingen voldeed. We zullen de afbeeldingen nog eens goed bekijken en eventueel aanpassen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer professioneel en goed product.

Er werd gauw op mijn mail gereageerd en de bestelling is heel snel binnen gekomen. Leuk contact gehad. Product uiteraard ook naar tevredenheid.

Response from the business owner

Beste Sonja, Hartelijk dank voor deze mooie review! We wensen jullie heel veel plezier met de mooie Doppers en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede ervaring

Ze reageren snel en ze leveren goede producten

Response from the business owner

Beste Walter, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat uw ervaring positief is! Heel veel plezier met de balpennen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Interactive and pleasant!

All the customer service representatives and employees were very helpful and responded in a timely manner. Great service!

Response from the business owner

Dear Martin, Thank you so much for this excellent review. Enjoy the beautiful Dopper Glass bottles! We're happy to help you again some other time. Best regards, Jeanine | Greengiving

Order naar tevredenheid afgehandeld.

Order ingeven en aanbrengen van bedrijfslogo op de bestelde artikelen verliep soepel en de bestelde waren kwamen heel snel binnen.

Response from the business owner

Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze 10! Veel plezier met uw bestelling en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

About Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement