Pluspunten
Herhaalorder direct telefonisch te plaatsen
VerbeterpuntenMij was even niet duidelijk of de bevestiging tevens factuur was. Later las ik hoe het zat; niet goed gekeken dus . Ik .
Pluspunten
Snelle levering en goede communicatie!
Pluspunten
snelheid en correctheid
Verbeterpuntenduidelijker antwoorden als per mail een vraag gesteld wordt. 3 woorden volstaan niet steeds.
Pluspunten
Goed bereikbaar, mooie producten
Verbeterpunten- shirts die we wilden niet op voorraad, iets op verzinnen dat levering binnen 10 dagen toch nog kan? - als shirt niet beschikbaar is alternatief voor zelfde prijs aanbieden (nu werd het duurder terwijl we het alternatief minder mooi vonden) - bezorging ging via DHL. slechte ervaring, 3 uur thuis gewacht en kreeg vervolgens bericht 'we hebben u gemist'. Snap dat het niet jullie schuld is, maar misschien met andere partij in zee dan dhl
Pluspunten
Fijne communicatie via de mail. Snelle reacties en goed mee denken over het eindproduct. Ook de kwaliteit van de tasjes is zeer goed.
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Levert prima producten volgens afgesproken tijdsbestek.
VerbeterpuntenIets meer communicatie over de order zou fijn zijn. Bijvoorbeeld dat deze gereed is en wordt verzonden.
Pluspunten
snelle respons op elke vraag
Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam
VerbeterpuntenGeen
Positive
Print was great, very fast delivery.
SuggestionsSome of the pages that were printed were wrinkled. We communicated in German and I felt like the employees did not always understand what I was trying to say
Verbeterpunten
De groeikaartjes waren niet mooi recht afgesneden.
Verbeterpunten
Wat vriendelijker over de mail zou prettig zijn.
2 Anthonie Fokkerstraat
Barneveld 3772 MR
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours