Snel!

Ik werd aardig, vriendelijke en snel geholpen!

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat u tevreden bent en ons aanbeveelt! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

zeer tevreden!

Fijn geholpen door personeel en een mooi product ontvangen!

Beste Top Deuren, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Heel veel plezier met de rolmaten en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed advies, snelle reactie en levering

Goed advies, snelle reactie en levering

Beste Esther, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met de bamboe USB-sticks en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering en helemaal volgens afspraak

Fijne communicatie betreffende de bestelling

Beste José, Hartelijk dank voor deze mooie review! Heel veel plezier met de Tony's Chocolonely proeverijtjes en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

prima product, communicatie soms wat chaotisch

niet gewend aan communiceren met meer dan 1 iemand tegelijk met een opdracht, bijv bestuur van een nonprofit waar meerdere mensen verantwoordelijk zijn. Ook online niet altijd duidelijk wat moest gebeuren. Heb je per email opdracht gegeven, moet het ook nog een keer online. Verder alles prima!

Beste Joost, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met het groeipapier. Ook bedankt voor uw feedback over de communicatie. We doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk neer te zetten. Mocht u specifieke onduidelijkheden zijn tegengekomen, dan horen we dat graag. Het kan inderdaad voorkomen dat er meerdere collega's bij uw order zijn betrokken, dat heeft te maken met hoe wij ons proces hebben ingericht. Dit werkt in principe erg goed, maar we zullen er scherp op zijn dat dit niet leidt tot onduidelijkheden. Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle service op basis van eerdere bestelling.

Werd snel en duidelijk geholpen met bestelling van tassen op basis van eerdere bestelling. Dus hoefde het logo niet nog eens te sturen.

Beste Sander, Hartelijk voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We helpen u natuurlijk graag een volgende keer weer. Veel plezier met de tassen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Altijd vriendelijk. Altijd snel. Ben er heel blij mee

Beste Sander, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we erg blij mee! Heel veel plezier met de mooie Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Great service, thank you!

Very nice staff, fast delivery.

Dear Inese, Thank you very much for this great review. We're happy to hear all this! Enjoy the seed paper and we're looking forward to help you again! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Service zoals het hoort

Professioneel en vriendelijk geholpen. Bij de levering was 1 opdruk vergeten, maar dat is prima hersteld. Erg tevreden.

Beste Rob, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooi papier en goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Stéphanie, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review en heel veel plezier met het groeipapier! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goed!

Duidelijke website, snel antwoord op mijn vragen, tweede drukproef na een eerste die niet goed was, op tijd geleverd en prima kwaliteit

Beste Lonneke, Bedankt voor deze mooie review! Dit zijn natuurlijk dingen die we graag horen :) Heel veel plezier met de groeipapierkaartjes en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

enthousiast

We hebben heel veel leuke reacties geekregen op het originele bedankingskaartje!

Beste Kathleen, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te horen dat iedereen zo positief was over de leuke groeipapierkaartjes! Graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Vriendelijke en adequate service. Mooi product.

...

Beste Ilona, Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij om te horen dat u onze service als vriendelijk en adequaat hebt ervaren. Heel veel plezier met de mooie boekenleggers van groeipapier. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooie druk en snelle afhandeling

Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Ze werken klantgericht, leveren mooie producten en op tijd.

Beste Miriam, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat uw ervaring met ons bedrijf zo goed is. We wensen u heel veel plezier met de zaadzakjes en helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede en vriendelijke service

Mooi brievenbuspakket voor team laten verzorgen door Greengiving. Service was erg vriendelijk en goede uitleg.

Beste Danielle, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review en dit prachtige cijfer! Fijn om te horen dat onze service naar tevredenheid was. We hopen dat de bloembollen positief zijn ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Klantvriendelijk

Twee artikelen waren niet naar wens omdat de deksels niet goed op de schalen pasten daar hebben jullie een passende oplossing voor bedacht.

Beste Diana, Bedankt voor het plaatsen van deze review. U heeft via de mail aangegeven dat u twee beoordelingen door elkaar heeft gehaald, maar dat wij de 9 ook verdiend hebben. Bedankt daarvoor :) Veel plezier met het groeipapier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super! Snelle levering!

Alles was in orde

Beste Els, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, daar zijn we erg blij mee. Heel veel plezier met de katoenen tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

valt tegen

valt mij tegen uiteindelijk nog niet wat ik besteld had

Beste Lenie, Bedankt voor de feedback. We vinden het vervelend om te horen dat het resultaat tegenvalt. Mijn collega heeft haar uiterste best gedaan om u te helpen. De mokken zijn zelfs opnieuw besteld. Jammer dat ze ook de tweede keer niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze excuses voor hoe dit is gelopen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Netjes

Nette doppers, prima prijs.

Beste Caroline, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Goed om te horen dat u tevreden bent over de Doppers. Heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Correcte service

Correcte service. Product volgens verwachting.

Beste Hanne, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat we zowel met het product als onze service aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier met het groeipapier! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Kwaliteit was erg slecht.

Ik had verwacht dat ik een wikkel van ons bedrijf zou krijgen. In plaats daarvan was er gewoon een papiertje van slechte kwaliteit omheen geplakt. De papiertjes waren ook slordig en scheef om de randen heen geplakt, waardoor er bij sommige repen maar de helft van het logo te zien was.

Beste Rose, Bedankt voor uw feedback! Mijn collega heeft meerdere keren contact met u opgenomen om dit even te bespreken, maar ze heeft u helaas niet kunnen bereiken. We vinden het vervelend om te horen dat u de kwaliteit van de producten als slecht heeft ervaren. In de productbeschrijving op onze website is duidelijk vermeld dat de wikkel om de originele wikkel wordt gevouwen. Ook op de foto's is te zien dat het om een extra wikkel gaat. Helaas is uw verwachting toch anders geweest en dat is vervelend. Wat betreft de manier waarop de wikkels zijn geplakt, dat is niet de bedoeling. We zullen dit zeker meenemen, zodat we er nog scherper op kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering, product voldeed aan de verwachting

We wilden de leerlingen van onze school (De Vuurbaak) een groeikaartje cadeau doen bij hun rapport en portfolio. Hoewel we laat waren met bestellen, werden ze supersnel geleverd. Urk staat deze zomer vol zomerbloeiers!

Beste Hester, Hartelijk dank voor deze leuke review! Fijn om te horen dat de kaartjes en de levering aan jullie verwachtingen voldeden. Het zal een vrolijk en fleurig geheel worden in Urk :) Geniet ervan en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Altijd zeer klantgericht en snelle service!

Fijne leverancier om mee samen te werken. Mooie duurzame producten.

Beste Mascha, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en samenwerking. Heel veel plezier met de jute tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima service en meedenken in oplossingen

We zijn benaderd door vele lokale partijen die op de hoogte zijn van onze actie RED DE BIJ van Lokaal Belang Zevenaar. Ze vroegen gelijk waar kun die bloemzaad zakjes bestellen en toen naar de website van Greengiving verwezen. Kortom flinke reclame gemaakt.

Beste Lokaal Belang, Bedankt voor deze prachtige review! Erg leuk om te horen dat jullie flink reclame hebben gemaakt, daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee :) Veel plezier met de zaadzakjes en succes met jullie mooie actie RED DE BIJ! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima geregeld

Fijne en snelle communicatie. 80 tasjes besteld met logo. Is geworden zoals ik het had bedacht.

Beste Lucienne, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de tassen naar wens zijn. Heel veel plezier ermee en graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.