Mooie T-shirts, vriendelijke service

Erg blij met de goede kwaliteit T-shirts. De communicatie liep gemakkelijk en aanpassingen konden in goed overleg worden gemaakt.

Snelle reactie, snelle levering

Alles perfect gegaan dus daarom deze score.

Beste Ellen, Bedankt voor deze 10, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Graag helpen we je een volgende keer weer. Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Een betrouwbare partner voor duurzame geschenken voor onze medewerkers. Ook netjes alleen met karton verpakt, heel blij mee!

Beste Eveline, Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat jullie blij zijn met onze service en de Doppers. Veel plezier ermee en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering en goede kwaliteit

Beste Natasja, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met de drinkbekers en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel geregeld

Wij hadden de bloemen kweekset besteld. Set ziet er leuk uit en was eerder geleverd dan op de site was aangegeven.

Beste Tof Academie, Bedankt voor jullie review. Veel plezier met het bloemen kweekset! Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Brilliant service and product

Excellent communication from start to finish. I also had help with changing the design I'd created for the chocolate bar wrapper. Creating the product was fast and we're happy with the finish. The only thing we didn't realise was that the Tony's wrappers are written in Dutch, rather than English.

Dear Ashleigh, Thank you so much for this excellent review. We're happy to hear all this and are looking forward to helping you again. Kind regards, Jeanine | Greengiving

Top persoonlijke service

Beste Paul, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met het groeipapier! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mooi product, snelle levering, goede service!

Ik zocht relatiegeschenk voor een leuk prijsje. Goed afstemming met orderverwerkster Joanne. Snel geschakeld en proefdruk was gelijk goed. Binnen een week geleverd!

Beste Ben, Mede namens Joanne heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de pennen! Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel en adequaat!

Bestellingen snel geleverd en mijn vraag gelijk verwerkt in de order!

Beste Anita, Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier met de groeiconfetti doosjes! Graag helpen we je een volgende keer weer. Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer vlotte behandeling van bestelling.

Snelle drukproef en tijdige levering. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Piethein, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Heel veel plezier met de katoenen tassen en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Top bedrijf

Scherpe prijzen, prettige communicatie en goede opvolging.

Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie woorden :) Veel plezier met de pennen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

De tasjes zien er weer netjes uit! En ook nog 'groen'!

Ik was op zoek naar de witte, en zag dat er nu ook 'groenere' ongebleekte zijn! Helemaal blij mee, want ik werk graag mee aan een gezonder milieu.

Dag Lilian, Bedankt voor je bestelling en de mooie review! Veel plezier met de katoenen tasjes. Fijn pasen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Hartstikke goed

Website zit goed in elkaar en bestelproces gaat soepel. Goed bereikbaar met vriendelijke mensen die je ook verder helpen. Uiteindelijk een mooie traktatie aan mijn collega's kunnen geven met Pasen.

Hoi Marco, Bedankt voor je positieve review. Blij dat we je hiermee mochten helpen! Geniet van het heerlijke paasgeschenk. Fijn pasen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Snelle, persoonlijke service, veel hulp en een mooi product dat mooi op tijd werd geleverd.

Zeer tevreden over de samenwerking

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Leen, Bedankt voor je review. Hopelijk genieten jullie van de paas attentie! :) Fijn pasen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Snelle service voor prima prijzen

Meedenken met ontwerp, snelle reactietijden en nog snellere levering dan verwacht en aangegeven, puik werk.

Hoi Jeroen, Bedankt voor je mooie review. We helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Keurige levering conform afspraak

Bedrukte pennen, mooi product en snelle levering.

Dag Johan, Bedankt voor je positieve review, daar zijn we erg blij mee. Veel schrijfplezier en we horen het graag als we je weer kunnen helpen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Prima hoor

De bestelde pennen voldeden aan mijn eisen en waren er supersnel

Beste Hedika, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de pennen helemaal naar wens zijn. Veel schrijfplezier! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Uitstekend en supersnelle levering

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het eerste contact met Greengiving. Als (groot)nbesteller van regulier drukwerk nu eens met bloemenzaad. Leveranciers zijn dun ,,gezaaid’’ in NL ivm snel defect aan printer door het speciale ,,groei’’papier wat gebruikt is.

Dag Gert, Wat goed om te horen dat je tevreden bent. We helpen je graag nog eens! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Prima product maar te laat geleverd

Ik had telefonisch en in de order vermeld dat ik het voor een bepaalde datum moest hebben. Telefonisch werd mij gezegd dat het dan wel goed zou komen. Dat is dus helaas niet gebeurd. Verder wel mooi product

Dag Mayen, Wat vervelend dat je de bestelling niet op tijd in handen had. Dat was niet de bedoeling. Mijn collega neemt graag even contact met je op om het te bespreken en mee te denken in een passende oplossing. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

duidelijk communicatie snelle actie

Hoi Brigitte, Dankjewel voor het achterlaten van je review. Daar zijn we blij mee! We helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Communicatie heel prettig

Duidelijk en goed geleverd

Dag Rineke, Super, daar gaan we voor! Bedankt voor je review. We helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Prima ervaring!

Snelle reacties en begrip voor het moment dat van onze kant niet zo snel ging. Altijd fijn om met jullie samen te werken.

Hi Hannan, Fijn om te horen! We doen altijd graag ons best voor een prettige samenwerking. Veel plezier met de bestelling. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Uitstekend!

Prettige communicatie. Zeer, zeer snel schakelend en meedenkend. Uiteindelijk exact het product zoals we het hebben wilden. Heel tevreden.

Hoi Yvonne, Bedankt voor je review. Veel plezier met het uitdelen van het paasgeschenk! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Tot bags besteld met opdruk logo. Hele mooie kwaliteit tassen, duurzaam, mooi gedrukt en snel geleverd tegen een prima prijs.

Dag Sharis, Goed om te horen dat je blij bent met de tassen. Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling en we zien je graag terug! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Perfect in het begeleiden vanaf inloggen website tot levering. In alles is gedacht om de klant zo goed als mogelijk van dienst te zijn. Ga zo door

Beste John, Bedankt voor je review! We helpen je graag nog eens. Veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.