Goed geholpen en snelle levering

Goed geholpen en snelle levering. Product is mooi geworden.

Beste Marlous, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Veel plezier met de doosjes bloembollen en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Jeanine | Greengiving

Een heel fijn bedrijf

Ik ben heel blij met mijn bestelling, ik heb precies gekregen waar ik om vroeg. Er was een prettige communicatie en ik had de bestelling snel binnen. Ik kan het iedereen aanraden. Als ik nog wat nodig heb bestel ik zeker weer bij Greengiving.

Beste Angelique, Hartelijk voor deze mooie woorden! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de shoppers en we helpen u uiteraard graag de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Good

Very efficient and fast

Dear Thomas, Thank you for this review. Have fun with the seed paper cards! We're happy to help you again some other time. Kind regards, Jeanine | Greengiving

Een attentie die enorm gewaardeerd werd!

Een attentie de enorm gewaardeerd werd!

Beste Jeannet, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat de groeipapierkaartjes in de smaak vielen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer hulpvaardig en kwalitatief goede producten worden aangeboden.

Greengiving is altijd bereid mee te denken. Ze zijn zeer vriendelijk bij het beantwoorden van vragen en reageren snel. De producten die aangeboden worden zijn kwalitatief goed.

Beste V., Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel plezier met de vogelhuisjes en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Excellent service and product.

We ordered postcards with Tiny Tony chocolate recently for a recruitment fair - and Greenliving were great to deal with and managed to deliver the product to us within a very tight timeframe. The product was excellent quality and we were delighted with it.

Dear Claire, Thanks a lot for this fantastic review! Glad to hear that you were delighted with the postcards and our service. We're happy to help you again some other time! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Professional and fast!

Placed a large order on a strict deadline. The Greengiving team worked with me to get my order delivered on time and looking great!

Dear Eliza, Thank you for this fantastic review! Have fun with the Doppers. We're happy to help you again some other time! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Betrouwbaar, servicegericht, snelle levering en zeer behulpzaam.

Beste Cecile, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Heel veel plezier met de Tony's Chocolonely repen en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima!! Goede service en mooie, originele producten

Goed en uitgebreid aanbod voor originele producten. Goede service, duidelijke communicatie en makkelijk te ontwerpen en bestellen. Gewoon goed dus :)

Beste Eva, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de kaartjes en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Het zijn fantastische cadeautjes geworden, waar ik enthousiaste reacties op krijg.

Ik heb gebeld om hulp bij het kiezen uit de vele mogelijkheden. Jullie waren heel behulpzaam. Ik ben heel blij met de pennen.

Beste Marieke, Bedankt voor de complimenten! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Heel veel plezier met de pennen en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Helemaal naar wens

Ik had op korte termijn drinkflessen met logo nodig. Door snelle communicatie naar volle tevredenheid gelukt.

Beste Paul, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met de flessen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Mijn ervaring met Greengiving is super. Duidelijke website, snelle reacties en snelle en goede levering. Echt Top!!

Beste Ivonne, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Heel veel plezier met de Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

kwaliteit prijsverhouding matig

Contact is ok, maar kwaliteit is matig. Vrouwen shirts zien eruit alsof mouwen zijn afgeknipt. Voor de prijs per shirt staat dit niet in verhouding. logo wel netjes gemaakt en aangebracht

Beste Marco, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het contact en de bedrukking. Jammer dat de kwaliteit van de T-shirts niet aan de verwachtingen voldoet. We zullen nog eens kritisch kijken naar dit product en uw feedback daarin meenemen. In ieder geval alsnog veel plezier gewenst met de T-shirts! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Kwaliteit voldoende, but the devil is in the details

We waren zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, maar merkten dat op de notitieboekjes die we besteld hebben overal een minuscuul stickertje gekleefd zat waarop stond 'made in china'. Die hebben we van elk van die boekjes moeten halen - bovendien ondergraaft het de duurzaamheid van uw product, aangezien het transport van China tot Europa een grote ecologische afdruk moet hebben gehad. Dit is teleurstellend en zal ons sowieso twee keer doen nadenken voordat we in de toekomst opnieuw een bestelling zouden plaatsen...

Beste Bob, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat jullie teleurgesteld zijn! We doen ons best om altijd inzichtelijk te hebben waar onze producten geproduceerd worden. Daarnaast streven we ernaar om producten van zo dichtbij mogelijk te laten komen. Omdat wij werken met verschillende leveranciers en notitieboekjes in verschillende prijsklassen, is het helaas niet altijd mogelijk om hier direct invloed op uit te oefenen of dit te voorkomen. We zullen dit notitieboekje in ieder geval nog eens kritisch beoordelen. Het notitieboekje is wel een duurzame variant voor de standaardboekjes die niet van gerecycled materiaal zijn gemaakt. Onze excuses voor deze ervaring. We wensen jullie alsnog veel plezier met de boekjes! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super fijn geholpen en mooi resultaat!

Super goed geholpen en mooi resultaat!

Beste Aline, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling en dit prachtige cijfer! Heel veel plezier met de notitieboekjes en pennen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goeie service en kwaliteit

We zijn heel goed geholpen geweest en jullie zijn heel reactief!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Marlies, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen jullie heel veel plezier met de tassen en helpen jullie graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle levering en goede kwaliteit!

Wij hadden last-minute nog tasjes voor de beurs nodig, dankzij de snelle reactie van Greengiving (Erica :-)) was dit super snel geregeld. Bedankt voor de snelle levering.

Beste Heidi, Mede namens Erica hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling! Heel veel plezier met de tasjes en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Tony

‘S avonds laat het idee gevat een tony bar mee te geven na onze eerste bijeenkomst van neuronetwerk en 2 dagen later waren ze er al!! Zag er top uit en iedereen was gister erg onder de indruk. Bedankt !

Beste Froukje, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn, hopelijk mogen we jullie een volgende keer weer helpen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

niet zo heel goed

Ik heb mijn pennen nog steeds niet. Allereerst kreeg ik een telefoontje dat er een fout was gemaakt. De pennen die ik had besteld waren door die fout 'van een collega' niet in voorraad. Een week later kreeg ik een telefoontje dat er weer een fout was gemaakt. Het kleinere aantal pennen dat mij was toegezegd was verkeerd bedrukt. Er bleven 200 pennen van de 1000 over. Die zijn vervolgens nooit aangekomen, zogenaamd omdat we niet thuis waren geweest toen de pennen werden geleverd. Mar die dag en ook de volgende keer dat er een poging was ondernomen waren wij de hele dag thuis, met drie personen! Er was volgens een medewerker een probleem met de duidelijkheid van het leveradres. Maar toen ik op de pakbon ging kijken stond ons adres er helder op. Vervolgens werd afgesproken dat de pennen naar een sigarettenhandel op de Elandsgracht zou worden gestuurd, ook daar zijn de pennen niet aangekomen. Ik heb dus niks en sta met lege handen. Een foutje kan iedereen maken, maar drie keer scheepsrecht?

Beste Femke, Bedankt voor uw feedback! We vinden het erg vervelend dat de service en levering niet naar wens waren, onze excuses hiervoor. Inmiddels zijn we hard bezig met een oplossing en is het eerste gedeelte van de pennen persoonlijk door onze collega bij u afgeleverd. We wensen u alsnog veel plezier met de pennen. Hopelijk mogen we u - ondanks deze ervaring - in de toekomst nog een keer helpen. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Zeer tevreden met de doppers met logo Snelle levering en goed bereikbaar voor vragen.

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel plezier met de bedrukte Doppers en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Fijne snelle communicatie over en weer

We hadden op korte termijn 10.000 zakjes met zaadjes van Vergeet-me-nietjes nodig. Ze werden netjes op tijd en keurig bedrukt geleverd!

Beste Jeannette, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel plezier met de zaadzakjes en graag helpen we jullie een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snelle, hele prettige service en erg mooi product

Beste Mieke, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen jullie heel veel plezier met de prachtige shoppers. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

klantgericht, snelle service

Snelle service, klant gericht

Beste Suzanne, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Veel plezier met de drinkflessen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Job de Pater, heeft mij geholpen en een aantal goede voorstellen gedaan om een donateurs campagne voor straat kinderen in Roemenië op te zetten. Dit heeft hij op een prima wijze gedaan met een uitstekende service!

Beste Poppe, Mede namens Job hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de bloembollen en succes met de campagne. Graag helpen we u een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Een bedrijf met een Hart met hoofdletter H

Ons kleine nichtje werd prematuur geboren en mocht 35 dagen oud worden. Haar geboortekaartje wilden de ouders oorspronkelijk op groeipapier laten drukken maar dit heeft plaats moeten maken voor een rouwkaartje. Als tante en nonkel wilden we graag in haar herinneringsdoos toch nog een exemplaar van het geboortekaartje steken hoe haar ouders het oorspronkelijk graag wilden. Uiteraard lukt dit niet bij vele bedrijven voor enkele stuks. Maar Greengiving beantwoordde onze mail binnen de minuut en dezelfde dag ging dit nog kosteloos op de post. Dit was hartverwarmend!!! Voor ons is dit een bedrijf met een groot HART met een hoofdletter H!!!!

Beste Katrien, Heel veel dank voor deze mooie en ontroerende woorden! We zijn blij dat we jullie op deze manier, in deze moeilijke en verdrietige situatie, hebben kunnen helpen. Namens het hele team veel sterkte gewenst. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.