Fijne communicatie prachtige kwaliteit

Beste Suzanne, Yes! Dat horen we graag. Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met de shoppers en hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Vlotte samenwerking!

Zeer goede ervaring. Duidelijke communicatie en vlotte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Kristien, Dank voor het plaatsen van deze positieve review. Veel plezier met de Doppers! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Klantvriendelijk en prima producten

Greengiving heeft samen met mij naar de opties gekeken en meegedacht wat mogelijk is binnen een bepaald budget. Altijd fijn om bij Greengiving iets te bestellen.

Beste Nicole, Wauw, wat goed om te horen! Dit zijn reviews waar we erg blij van worden. Bedankt voor deze 10. Veel plezier met de katoenen tassen en graag tot ziens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goede koop

Het bestelde papier was iets dunner dan eigen verwachting, maar is voor de rest precies wat ik nodig had. Totaal geen problemen tijdens het printen en verder bewerken thuis.

Dag Samira, Super! Dank voor het plaatsen van je review. We wensen je veel plezier met het groeipapier en helpen je graag nog eens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Super vriendelijk, flexibel en snelle levering

Heel fijn dat jullie de drukproef zo goed bleven controleren en aangeven wat verbeterd moest worden zodat jullie de kwaliteit konden waarborgen.

Beste Gerieke, Fijn dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor het plaatsen van dit prachtige cijfer. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens bij Greengiving! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Great customer service, very pleased with experience.

I placed a small order for some customised water bottles for an event, and GreenGiving's communication was top notch. They replied to emails promptly, and the ordering process was straightforward. After, the order was approved, I received an estimated delivery date that did not meet my needs. I requested a rush shipment to get the order earlier. They fulfilled my request and sent the order by post right away. I received the items much earlier than anticipated. All in all, a solid experience.

Hi Darlene, Thank you so much for these wonderful words! We're happy to hear that you love our service and fast delivery. We hope to help you again in the future. Have fun with the Doppers! Kind regards, Dorien | Greengiving

goede service

Heb gebeld omdat we een bestelling 2 jaar geleden hadden gedaan en wou deze nog een keer hebben werd gelijk geregeld

Beste Edwin, Dat regelen we graag voor je! Bedankt voor de mooie review. Heel veel plezier met de Doppers en wie weet tot een volgende keer :) Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goede communicatie

Heel vriendelijk en reageren snel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Nathalie, Dank voor het plaatsen van deze 10! Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze service. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

erg goed

Geweldige boompjes, een mooie verpakking, er wordt erg goed meegedacht zodat het een zeer gepersonaliseerd geschenk wordt.

Hoi Jacqueline, Goed om te horen! Daar doen we ons best voor. Veel plezier met het geven van de koffieboompjes! We staan de volgende keer graag weer voor je klaar. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Festivalbandjes - vlotte service, mooi resultaat

Heel tevreden. Ik heb wat heen en weer moeten mailen omdat de drukproef niet goed was. Altijd zeer vlotte en professionele respons. Het resultaat is mooi en voldoet volledig aan de verwachting. Tip om te verbeteren op de website: bij het opladen van de bestanden staat er dat de afbeelding 'bij voorkeur' vectorieel is, terwijl het bij de RPET festivalbandjes enkel met een vectoriële afbeelding bedrukt kan worden. In de FAQ van de website staat het wel juist vermeld, maar die had ik niet op voorhand gelezen :-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Sten, Wat een prachtige review! Bedankt voor uw feedback, daar gaan we aan werken. Veel plezier met de festivalbandjes en we helpen u in de toekomst graag weer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goede service en snelle levering

Op verzoek zelfs twee designs laten bedrukken voor dezelfde staffelprijs. Erg netjes en snel geholpen!

Beste Bram, We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de review en hopelijk tot ziens bij Greengiving! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Snel geregeld en geleverd

Alles was top!

Hoi Claudia, Super! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Veel plezier met het geven van de Doppers en hopelijk weer tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Kwaliteit en snelle service

Doppers besteld met logobedrukking, snel besteld via het klantportaal!

Beste Hanno, Goed om te horen dat je snel geholpen bent! Bedankt voor deze 10. We wensen je veel plezier met de Doppers en staan de volgende keer graag weer voor je klaar. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Van bestelling tot levering alles dik in orde.

Ik had een dringende bestelling en er diende nog een aantal zaken afgestemd te worden. Dit is zeer vlot gegaan en de communicatie verliep perfect. De datum van verzending werd gerespecteerd en de levering is vlekkeloos verlopen. Een dikke pluim.

Dag Rita, Ontzettend bedankt voor deze mooie woorden en de dikke pluim :) Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Goede kwaliteit,voor een goede prijs!

Snelle service en levering.

Beste Wino, Wat een prachtige review. Daar zijn we blij mee! Veel plezier met de Doppers en we helpen je in de toekomst graag nog eens. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Mooi resultaat

Eenmaal besteld, zeer vlotte verwerking en snel bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Greet, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de shoppers. Bedankt voor het plaatsen van deze review. We staan graag een volgende keer weer voor u klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Everything was great!

The whole process was quick and easy and done very professionally.

Hello Karina, Thank you very much for this excellent review. We're happy to hear this! Let us know if we can help you another time. Kind regards, Julia | Greengiving

Vlot bereikbaar, snelle service, mooi product!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Sofie, Dank voor het plaatsen van deze mooie review. Veel plezier met de zakjes met bloembollen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Julia | Greengiving

Pennen zijn mooi gedrukt!

Snelle levering & support, ons logo is er netjes op gedrukt en de pennen schrijven fijn!

Beste Johanna, Bedankt voor het plaatsen van deze geweldige review. Veel plezier met de pennen en we helpen je graag de volgende keer weer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Vlotte service en contact

jullie mensen zijn steeds accuraat en behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Monique, Bedankt voor deze mooie woorden. Goed om te horen! We hebben het mailadres voor u aangepast. Alvast veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Super behulpzaam

Meerdere keren wilde ik mijn ontwerp aanpassen, geen enkel probleem. Telkens kreeg ik vriendelijk hulp en een nieuwe offerte! Sorry klantvriendelijk

Beste Robert, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen we ons best voor! Veel plezier met het groeipapier en we helpen je graag nog eens! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Mooie doppers, snelle service!

Mooie doppers, snelle service!

Dag Chiana, Super om te horen! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. We wensen je veel plezier met de doppers. Fijne dag en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Vanaf de eerste moment is Laura zeer behulpzaam! Ze beantwoord snel mailtjes en geen enkele vraag is teveel :-) We werden ook heel goed op de hoogte gehouden wanneer onze bestelling in productie ging en wanneer deze werd verzonden. We hebben hier nu al 2 bestellingen geplaatst en het zullen zeker niet de laatste zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Inneke, Hartelijk bedankt voor deze prachtige woorden! We zijn blij om te horen dat u zo fijn geholpen bent door onze collega's. Veel plezier met de katoenen tassen. We staan de volgende keer graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Duurzame relatiegeschenken in een handomdraai

Op eenvoudige wijze te bestellen relatiegeschenken die ook nog duurzaam zijn. Communicatie verloopt prettig en snel. Producten zijn keurig verstuurd en de kwaliteit is hoog. Zeer tevreden.

Hoi Esther, Fijn om te horen! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Geniet van de Tony's en we staan graag een volgende keer weer voor je klaar! Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Prettig contact, snelle reactie op onze vraag en daarna snelle levering!

Al zoekend naar nieuwe relatiegeschenken kwamen we online bij Greengiving terecht waarna er heel snel op onze vragen werd gereageerd. Vervolgens ontvingen we razendsnel een offerte en is het bestelde inmiddels ook geleverd met onze logo's op het artikel. De communicatie was uitermate prettig en de service dus ook!

Dag Ger, Super! Bedankt voor deze mooie woorden over onze service. Daar doen we ons best voor! Veel plezier met het Mikado-spel en we helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Dorien | Greengiving

Bedrijfsgegevens

Plantagelaan 24

3772 MB Barneveld

0342 745 770

[email protected]

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.