Goede en snelle service

Fijn contact, reageren snel en leveren goede producten.

Beste Michelle, Bedankt voor deze mooie review! Heel veel plezier met de groeipapierkaartjes en graag helpen we u een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

behulpzaam bij vragen en snelle service

zoals boven beschreven

Beste Sacha, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en communicatie. We wensen u heel veel plezier met de zakjes met bloembollen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Great experience and very helpful customer care

I had some initial questions regard the products which very answered quickly. The shopping was without any problem and delivery time pleasantly surprised me.

Dear Zuzana, Thank you for this great review. We're happy to hear that everything worked out well. Have fun with the seed paper and of course we'd like to welcome you back in our webshop sometime! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Absolute Weiterempfehlung

Tolles Produkt, sympathischer Kontakt, Mitarbeiter und Ansprechpartner die mitdenken und außerordentlich schneller Versand, sodass sich unsere Kunden über ganz besondere Ostergrüße freuen werden. Jederzeit wieder!

Liebes Team von Krieger + Schramm, und zum Wochenende so eine ausgezeichnete Bewertung, vielen lieben Dank. Wir haben auch sehr gerne mit Ihnen zusammen gearbeitet und freuen uns sehr, dass wir Ihren Kunden ein Lächeln zaubern können, wenn Sie die Samenpapiere mit den „Besten Ostergrüßen“ erhalten werden. Immer wieder gerne. Auch für Sie alle eine schöne Osterzeit. Viele liebe Grüße Sylvia | Greengiving

Het eindresultaat mag beter.

Ik heb 300 kaarten besteld op groeipapier waar je al snel 1 euro per stuk voor betaalt. Voor en achter waren slordig op stand gezet. Het leek wel of het op een printer was gemaakt en dat de printer het bestand zelf verkleind om passend te krijgen. Hierdoor week elk kaartje weer af en stond alles uit het midden. Na een klacht te hebben ingedient zijn er direct nieuwe gemaakt. Daar werd niet moeilijk over gedaan. Toch was de tweede zending nog niet helemeel 100% in orde maar wel voldoende om te gebruiken. Voor zo’n kostbaar produkt had ik meer precisie verwacht.

Beste Rob, Bedankt voor de feedback! We vinden het vervelend dat het eindresultaat niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen, zeker omdat het al om een tweede versie ging. Onze excuses hiervoor. Uiteraard blijven we steeds letten op de kwaliteit en de bedrukking van groeipapierproducten. De komende tijd zullen we hier nog scherper op zijn. Hopelijk geeft u ons nog een tweede kans, mocht u in de toekomst weer groeipapierkaartjes nodig hebben. We staan in ieder geval weer voor u klaar. Voor nu een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Snel en netjes

Goed contact, snel voorbeeld en snelle levering

Beste Kim, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer en veel plezier met de tabletmappen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Goede service en mooi product!

Mooi dat er duurzame bedankjes bestaan; iedereen is enthousiast over het groeipapier! Ook de service is uitstekend. Ik heb gebeld en gemaild en werd snel en goed geholpen. Het enige wat me niet helemaal duidelijk was aan het groeipapier is dat er geen standaard uitleg op het papier staat gedrukt over dat je het in de grond kunt stoppen.

Beste Michelle, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Fijn om te horen dat iedereen zo enthousiast is over het groeipapier. We helpen u uiteraard graag een volgende keer weer! In de meeste gevallen leveren klanten een eigen ontwerp aan (evt. met eigen plantinstructie). Vandaar dat het niet standaard op het groeipapier staat. We zullen nog eens goed kijken naar informatie hierover op onze website. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Super vlotte en snelle service!

Super vlotte en snelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Natascha, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Een 10, daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We helpen u een volgende keer graag weer. Veel plezier met de groeipapierkaartjes! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

alles bestens gelaufen vom Angebot bis zum Produkt

Guten Tag Herr Hofmann, Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir haben uns sehr gefreut. Wir beraten Sie immer wieder gerne. Viel Spaß mit dem Samenpapier. Eine schöne Osterzeit und alles Gute. Liebe Grüße Ihr Greengiving Team

Snelle en goede service

Beste Jacqueline, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze service. Mochten we u in de toekomst nog een keer kunnen helpen met een relatiegeschenk, dan staan we uiteraard voor u klaar. Voor nu veel plezier met de Tony's Chocolonely repen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Leuke ideeën voor duurzame geschenken

Goede ervaring. Wel een beetje moeite moeten doen om aan het juiste formaat te geraken voor bedrukking van het etiket (tegenstrijdige informatie)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Véronique, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat dit een goede ervaring was, we helpen u graag een volgende keer weer. Veel plezier met de potjes streekhoning! Goed dat u het aangeeft, we zullen nog eens goed naar de tekst en informatie kijken. Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Alles bestens vielen Dank

Service und Kommunikation war bestens. Etwas schade war, dass der Flyer umlaufend in der Produktion 5mm unbedruckten Bereich hat und dies in der Artikelbeschreibung nicht kommuniziert wird.

Guten Tag Herr Tiete, wir möchten uns ganz herzlich für Ihre Bewertung bedanken. Es freut uns sehr, dass Sie mit unserem Samenpapier zufrieden sind und wünschen Ihnen ganz viel Freude mit den Flyern. Wir haben auf unserer Website das Samenpapier inkl. Randeinstellungen erklärt, werden uns natürlich gerne bemühen, um es noch deutlicher zu kommunizieren. Eine schöne Osterzeit wünscht Ihnen Ihr Greengiving Team

snelle reactie, vlotte communicatie

De mailwisseling gaat vlot, de bestelling werd tijdig geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Cathérine, Veel dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en communicatie. Veel plezier met het versturen van de bloembollen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima service!

Mijn ervaring met Greengiving is uitstekend. Aardig personeel, heel behulpzaam, reageren snel op mail/telefoon. Het personeel denkt mee en komt met goede ideeën! Top!!

Beste Regnera, Hartelijk bedankt voor deze mooie review en dit prachtige cijfer. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Fijn dat we jullie konden helpen met bloembollen die via de post worden verstuurd. Veel plezier ermee en geniet van de prachtige bloemen! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Very satisfied

Thank you. I am really satislied with your service and response. I recomand buying your products.

Dear Denis, Thank you very much for this great review! We're happy to hear that you recommend us. And of course we'd like to welcome you back in our webshop sometime! Kind regards, Jeanine | Greengiving

Vriendelijk geholpen, leuke producten

Grote keuze, vriendelijk geholpen, informatie over deadlines op website zou iets beter kunnen, want bij ons kon er in eerste instantie niet aan worden voldaan.

Beste Anita, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Ook bedankt voor de tip, we houden het in de gaten! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Prima klandizie, netjes te woord gestaan en snel afgehandeld

Leuke kaart en zeer positieve reacties van de medewerkers. Iedereen is benieuwd naar de bloemen die eruit komen.

Beste Petra, Bedankt voor deze mooie review en dit prachtige cijfer. Leuk om te horen dat de kaart positief is ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

zoals het moet

snelle opvolging, correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Evelyn, Hartelijk dank voor deze review en dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jeanine | Greengiving

Duidelijke communicatie, mooie tasjes

Medewerkers waren erg vriendelijk, dachten goed mee qua mogelijkheden en zendingen en waren zeer snel en effectief. We ontvingen daarnaast de mogelijkheid om per foto de eerste proef kort te zien voordat de volledige druk plaatsvond. Dit om de kleuren te kunnen verifiëren. Echte topservice. We zijn ook erg blij met het eindresultaat en de kwaliteit van de bedrukte totebags. Hier en daar wel nog een stikdraadje zichtbaar, maar dat doet niet af aan de prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen terug in de toekomst!

Beste Jessie, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat alles helemaal naar tevredenheid is verlopen. Super, en we zien u inderdaad graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Luisteren en communiceren naar klant toe heel belangrijk. Dat is hier zeker aan de orde. Vriendelijk en geen stress gevoel wordt mijn vraag keer op keer beantwoord. Mijn dank hiervoor, en het geleverde pakket is op tijd bezorgd. Groet, Hady Habets

Beste Haby Habets, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en het geven van dit prachtige cijfer! Goed om te horen dat we alles naar wens hebben kunnen verzorgen. Wij zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Top customer service

Heel erg goede ervaring. Customer service denkt echt met je mee. Het fruitboompje zelf had ik iets groter verwacht, maar het zal nog wel groeien :)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! De fruitboompjes zijn erg mooie geschenken die inderdaad nog mooi groeien. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving.be

Super geholpen met een wens die eigenlijk onmogelijk was

We wilden binnen een week een complimentje regelen voor onze medewerkers en vrijwilligers. Een complimentje dat eigenlijk een levertijd van drie weken had. Maar het ia gewoon gelukt!

Beste Bert, Bedankt voor deze review! Erg leuk dat we u zo snel konden helpen aan deze mooie complimentjes. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Geweldig op alle vlakken

Bestelling binnen een week geleverd, dat heb ik nog niet vaak mee gemaakt. Heerlijk.

Beste Sander, Dit is een hele mooie review! Bedankt voor het plaatsen. Veel plezier met uw prachtige Doppers. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Fijne samenwerking met dit bedrijf

Ik moest intern het een en ander bespreken en ik vond het fijn dat jullie niet continue pushte om een antwoord te geven. Jullie reageerde snel en de pennen schrijven fijn. Kortom een tevreden klant!

Beste Quirine, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Leuk dat wij jullie mochten helpen aan prachtige eco pennen. En nog fijner is dat we er weer een tevreden klant bij hebben. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Heel tevreden, flexibel, meedenkend en we zijn goed op de hoogte gehouden

Zeer tevreden!

Beste Mariska, Wij zijn erg blij met deze review! Bedankt voor het plaatsen en het delen van deze ervaring. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.