Geweldig, klantvriendelijk en snel.

Wij waren zelf heel laat met de aanvraag voor een relatiegeschenk maar we konden met Greengiving heel snel schakelen en binnen een week hadden al onze relaties een dopper op de deurmat. Geweldige en snelle service.

Beste Marieke, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Veel plezier met de Doppers! Hartelijke groet, Maaike | Greengiving

Goed assortiment, vlotte communicatie en zeer behulpzame medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Babette, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Hopelijk tot ziens bij Greengiving. Hartelijke groet, Maaike | Greengiving

Vriendelijk, ontzorgend en betaalbaar.

Wij hebben deze feestdagen 250 pakketten laten versturen door Greengiving. Heel fijn om met Job te sparren over hoe deze pakketten zo goed mogelijk naar verschillende adressen in Europa verstuurd konden worden. De pakketten zagen er verzorgd uit en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Een echte aanrader dus.

Beste Esther, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen en de pakketjes in de smaak vallen! We helpen je natuurlijk graag nog een keer. Hartelijke groet, Maaike | Greengiving

Top service!

Snel antwoord gekregen op onze vragen, heel snel offerte doorgestuurd gekregen + voorbeeldexemplaar van onze groeikaartjes, snelle levering. Kortom: super!

Beste Céline, Bedankt voor de fantastische review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Hopelijk tot ziens bij Greengiving. Hartelijke groet, Maaike | Greengiving

Supermooi product, snelle en vriendelijke service

Goed geholpen door de klantenservice, een snelle levering en een opvallend mooi product. Wij krijgen alleen maar enthousiaste reacties van onze klanten.

Dag Karen, Wat zijn ze leuk hè, die insectenhotels. Goed om te horen dat jullie klanten daar ook positief over zijn. Bedankt voor de mooie review. Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goede en snelle service! Producten zijn top!

Producten werden snel gepersonaliseerd en geleverd. Erg tevreden mee.

Dag Els, Bedankt voor je review. We helpen je graag nog eens. Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goeie club.

Veel persoonlijke aandacht. Sterk concurrerende prijzen. Snelle levering. En…..een verrassing erbij voor de hond. Onze hond heeft uren de onuitgepakte doos in de gaten gehouden. Uiteindelijk ontdekten we de hondenkoekjes. Erg leuk!!!

Hoi Arie Jan, Bedankt voor de goede review. Veel plezier met de flessen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Duidelijke product omschrijving, vlotte reacties en snelle levering. Super!

Goedemoren, Goed om te horen! Bedankt voor de review en veel plezier met jullie Doppers. Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goede service, snelle communicatie in goed overleg!

Erg prettig het contact met jullie! Ook fijn dat jullie hebben mee gedacht over het resultaat met verschillende ontwerpen. Snelle levering en inzichtelijk hoe bestelproces verloopt via eigen account. Echt een aanrader!

Dag Ellen, Bedankt voor de mooie review! Het eindresultaat is mooi geworden. Veel plezier met de Doppers! We helpen je natuurlijk graag nog een keer. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Snelle en nette service!

Vlotte ondersteuning bij het ontwerp, alsmede de nette verzending en (achteraf) facturering.

Beste Ilse, Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Fijn contact en goede service!

We hebben nu een aantal keer geschenken besteld en zijn zeer tevreden. Het contact is gemakkelijk en de portal overzichtelijk. De kwaliteit van de producten zijn goed!

Hoi Janette, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat alles met de bestelling zo goed verlopen is. Erg leuk hoe jullie de producten gepersonaliseerd hebben. We hopen dat dat goed in de smaak valt! We helpen jullie graag nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Top geregeld!

Ik heb 250 kerstgeschenken met logo besteld. Tot nu toe erg tevreden over het gehele proces. Snelle terugkoppeling en vriendelijke communicatie. Zeer tevreden. Verbeterpunt is communicatie over de levertijd/levering.

Dag Carla, Fijn dat je tot nu toe tevreden bent, dat hopen we natuurlijk zo te houden! Bedankt voor je feedbackpunt, daar gaan we aan werken. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Great Service -

Very helpful and quick delivery.

Hi John, Thank you for the good review. Enjoy the energy savers! Kind regards, Gerjanne | Greengiving

Bestelling viel iets wat tegen

Wij hebben twee verschillende geschenken besteld. De proefdruk moest allereerst heel vaak afgekeurd worden, omdat er niet werd gedaan wat we hebben gevraagd. Uiteindelijk werd er benoemd dat de letters (hoe wij wilde dat de proefdruk eruit zou komen te zijn) aan de kleine kant waren. Dit was op de proefdruk niet te zien, en ging er dan vanuit dat het mee zou vallen of dat de letters groter gemaakt zouden worden. Zodat de tekst iets meer over de pen verdeeld zou worden. Het andere geschenk dat wij hebben besteld is een wijnpakket. Het duurde heel lang voordat ik dit kon goedkeuren doordat de site mijn adres gegevens niet pakte. Hierdoor moest ik een ander factuur en afleveradres doen. Uiteindelijk had ik alles goedgekeurd. Bleek uiteindelijk dat ik het wel bestel had, maar dat de proefdruk nog niet goedgekeurd was (lokaal had ik dit meerdere malen goedgekeurd). Kan zijn dat dit mis ging door een storing (of onverhoopt toch vergeten). Als nog later goedgekeurd, maar de pakketten worden heel laat pas verstuurd. Dat is jammer

Hoi Laura, Vervelend dat de geschenken en het proces er omheen niet helemaal goed is gegaan. Mijn collega neemt even contact met je op om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Leuk product voor een mooie prijs met een goed doel.

Wij hebben A6 groeipapier kaartjes besteld voor al onze vrijwilligers om ze te bedanken voor hun harde inzet. Het idee dat dit kaartje niet zomaar in de papierbak terecht komt is voor ons een hele mooie. Wij hopen dat er veel mooie bloemetjes uit voortkomen en dat men nog lang mag genieten van een 'simpel' kaartje. Het enige nadeel wat wij ervoeren was dat het ene kaartje heel dik was en de ander erg dun. Uiteraard begrijpen we dat het een handgemaakt en natuurlijk product is, dus dat nemen we voor lief.

Hi Eva, Fijn, wij hopen ook op heel veel bloemenplezier bij jullie vrijwilligers. Bedankt voor je review! Dat het papier inderdaad wat verschilt in dikte, komt doordat het papier handgeschept is. Daardoor kan het papier wat variëren in gewicht. Bedankt voor je begrip! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Vlotte bestelprocedure en prima service. Persoonlijk contact bij vragen verloopt vlot. Producten werden correct en tijdig geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Reinout, Bedankt voor je review. Geniet van de chocolade (en het uitdelen)! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Perfect!

Bestelling verliep perfect. Op alle vragen snel en kundig antwoord gekregen. Aanpassing in levering en bestelling werden goed en vriendelijk opgepakt.

Hoi Laura, Goed om te horen dat je snel en kundig bent geholpen. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Snel en klantvriendelijk

Snel en klantvriendelijk

Dag Sabine, Fijn, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Good experience

The pens we ordered arrived on time. The quality is good enough to be used a corporate events for mass distribution.

Hi Vatsal, Thank you for the review. We're glad to hear that you're happy with the product. Kind regards, Gerjanne | Greengiving

Heel fijn persoonlijk contact en snelle levering.

Dag Esther, Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Leuk en duurzaam

De collega's hebben genoten van de vegan Tony's Chocolonely met inspirerende opdruk.

Dag Erika, Bedankt voor je review. Inderdaad een mooi en inspirerend ontwerp van jullie kant! We helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Top bedrijf zeer professioneel geregeld allemaal!!

Voor onze zakelijke relaties hebben we een aantal zaken besteld bij Greengiving. Dit is uiterst professioneel opgepakt en afgehandeld. Meer dan tevreden!!

Dag Arno, Goed om te horen. We wensen jullie veel plezier met het uitdelen! Hopelijk tot ziens bij Greengiving. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Hele prettige samenwerking!

Snelle reacties, meedenken, vriendelijke medewerkers en prettig contact. Product is binnen de afgesproken tijd en correct afgeleverd. Greengiving is een aanrader!

Hi Caroline, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is. We helpen je graag nog eens! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Mooi product op de juiste plaats en tijd geleverd.

Ik heb groeipapier besteld. Greengiving heeft mij op een goede manier geadviseerd en het papier geleverd. De kwaliteit was prima en de levering op tijd.

Hoi Jose, Bedankt voor de fantastische review! Veel plezier met het groeipapier. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Adequaat, service gericht en het resultaat is prachtig

Wij hadden een 'spoed' klus i.v.m. een overlijden, maar niets was te gek. Ze hebben meegedacht, de klus ertussen geschoven en gezorgd dat alles keurig op tijd klaar lag. Het bedrijf is goed te bereiken en de contacten zijn heel aangenaam. Ik houd dit bedrijf voor andere gelegenheden zeker in mijn gedachten!

Dag Miranda, Bedankt voor je review. Gecondoleerd met het overlijden. Wat mooi om aanwezigen te bedanken met een groeipapier kaart. We zijn blij dat we jullie hiermee mochten helpen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.